Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение представя инвестиционните намерения на "Джиел - Архитектс" ЕООД, да развие основна търговска дейност, а именно услуги в сферата на архитектурното проектиране. Бизнес планът представя финансово и икономически обоснована инвестиция в създаване на архитектурно студио. Основната цел на настоящата инвестиция е създаване на устойчива и иновативна практика в сферата на проектантските услуги, едно от направленията в тематична област на ИСИС 2014-2020 "Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии", както и създаване на работни места. Основните дейности по реализацията на проекта предвиждат, доставка на оборудване и софтуер за обезпечаване на дейността, а стойността на инвестицията е изчислена на 92826,54 лв. без ДДС. След реализация на инвестицията дружеството ще развие дейността си, за да се задоволи нарастващото търсене. Освен това ще се създадат условия за назначаване на допълнителен персонал. Като резултат от реализацията на проекта се очаква устойчиво повишаване на заетостта в селския район, подобряване на качеството и количеството на предоставяните от дружеството услуги, както и намаляване на вредното влияние върху околната среда и подобряване устойчивостта на натиска върху нея.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Развитие на нова за дружеството услуга чрез закупуване на компютърен хардуер и софтуер (подробно описани в приложените технически спецификации): Развитие на нова за дружеството услуга чрез закупуването на посочения по-горе хардуер и софтуер ще се извърши по следния начин: Предвиденият за доставка хардуер и софтуер ще позволи да се обособят работни места за ръководителя на дружеството и още двама проектанти, като по този начин съществуващият проектантски капацитет на дружеството значително ще се повиши и ще се предостави възможност да се предлага нова и съвременна услуга по проектиране, базирана на най-новите и модерни постижения в областта на проектантския софтуер. Предвиденият хардуер ще обезпечи с необходимите технически характеристики високите изисквания за работа на софтуера за архитектурно проектиране, който от своя страна ще спестява много време за извършване на изчисления и изпълнение на 3D визуализации на проектираните обекти. Закупуването на лаптопи за всеки от проектантите ще им предостави възможността да са мобилни, да могат да посещават клиентите на терен, както и строителните обекти (при изпълнение на дейности по авторски надзор), където да носят своите лаптопи и да имат възможност на момента да направят справка относно изработените проекти, да консултират клиенитите и изпълнителите, да нанасят корекции и т.н. Предвиденият за закупуване 3D принтер ще има директна свързаност с проектантския софтуер, което ще позволи в бърз порядък да се изработват физически 3D модели (макети) на проектираните сгради, за да може клиентите и изпълнителите на СМР по-лесно и бързо да си изграждат представа за обемите и разположението на проектираните сгради. Този тип услуга е изключително иновативен и към момента се предлага от много малко проектантски бюра в България. Плюсовете са, че строителните работници (които нямат толкова добре развито пространствено мислене и въображение като архитектите), могат много лесно да добият представа за физическите характеристики на обекта, който изпълняват, което пък ще редуцира грешките в изпълнението и ще спести време и финансови ресурси. Етапи за реализация на дейността (индикативни): 1. Подготовка и провеждане на тръжна процедура по ПМС 160/2016г, за избор на доставчик - тръжната процедура ще бъде изпълнена на два етапа: 1.1) подготовка на тръжна документация за провеждане на процедурата и съгласуване с ДФЗ–РА; 1.2) обявяване и провеждане на процедурата; оценка на постъпилите оферти и сключване на договори с избраните доставчици. С оглед облекчаване на организацията и изпълнението на проекта, "Джиел - Архитектс" ЕООД възнамерява да подготви една обща процедура с отделни обособени позиции. Документацията за предвидената процедура ще бъде изготвена от екипа по проекта с помощта на външния консултант. Период за реализация на етапа - 1ви - 4ти месец. 2. Авансови плащания (ако е приложимо), доставка на предвидените за закупуване активи, подписване на приемно-предавателни протоколи. Период за реализация на етапа - 5ти - 9ти месец; 3. Инсталация (ако е приложимо), тестове, пускане в експлоатация. Подписване на окончателни приемно-предавателни протоколи, плащане. Период за реализация на етапа - 9ти - 10ти месец. 4. Подготовка и подаване на заявка за окончателно плащане. Период на реализация на етапа - 10ти месец. 98 326.54 97 215.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.