Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

ВЛАСЛА ООД е  е създадена през 2011г. с предмет на дейност производство и търговия на безалкохолни напитки и трапезна вода.  Нивото на конкуренцията в този бранш в България бележи постоянен ръст - увеличава се броят на производителите, навлизат нови технологични решения и продукти. Изискванията сред населението нарастват и се търсят все повече здравословни и екологични решения. За да отговорим на високите очаквания на клиентите и за да предложим качествен продукт в съответствие със съвременните стандарти ще инвестираме в ново оборудване. Ще закупим Автоматична линия за пълнене, затваряне, етикиране и опаковане на PET бутилки, Автоматична машина за издуване на PET бутилки и друга производствена техника. 
Възможностите на новото оборудване, в съчетание с нашия експертен опит, ще ни позволи да осигурим на клиентите си следните предимства:
-Цените на продуктите ще останат ниски при по-високо качество, сравнени с конкурентните;
-Времето за производство на единица продукт ще се съкрати драстично;
-Ще получат възможно най-високото качество, благодарение на компютърното управление на производствения процес;
-Ще получат много голям асортимент от различни по вкус и аромат бистри и натурални сокове.
С реализирането на проекта фирмата ни ще разшири дейността си, ще повиши конкурентоспособността си и ще гарантира устойчивото си развитие. Ще предложим и иновативна за региона туристическа атракция -  туристически турове в почивните дни, придружени от дегустации и мултимедийно представяне на производствения процес.
Новото оборудване ще бъде с подобрени енергийни показатели, ще има много по-прецизно управление и като следствие ще се оптимизира количеството на влаганите материали. Използването му ще доведе до намаляване на CO2 емисии в резултат от използването на рециклирани PET суровини за производство на бутилките и така ще се намали натискът над природата.
Оборудването е съвременно, иновативно и ще ни позволи да произвеждаме съвсем нови продукти за фирмата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Доставка на специализирано производствено оборудване за безалкохолни напитки: Независимо от голямата конкуренция и наличието на световни производители на нашия пазар ние успяваме вече повече от 10 години да предлагаме на клиентите си качествени и здравословни негазирани плодови сокове. Но достигнахме етап, в който с наличното технологично оборудване не можем да повишим количеството и асортимента на предлаганите от нас продукти. За да отговорим на високите очаквания на клиентите и за да предложим качествен продукт в съответствие със съвременните стандарти ще инвестираме в ново оборудване. Ще закупим следното производствено оборудване: - Автоматична линия за пълнене, затваряне, етикиране и опаковане на PET бутилки - 1бр. х 80 000.00 лева без ДДС. Със закупуването на тази линия ще заменим сегашната ни производствена технология с преобладаващ ръчен труд. Производителността на линията ще бъде около 7000-8000 бутилки на ден, което многократно надхвърля капацитета ни в момента. - Пастьоризатор. - 1бр. х 19 800.00 лева без ДДС. С внедряването на пастьоризатора в производствения процес ще можем да предложим нов артикул – сок със съдържание до 50% натурална субстанция.Разнообразието от вкусове ще зависи от подаваната суровина и сезонността. - Индустриален мастилено струен принтер - 1бр. х 7 580.00 лева без ДДС. Този принтер се монтира към производствени линии и чрез него се автоматизира процесът по маркиране върху бутилките на дата на производство, срок на годност, информация за партида, смени и т.н. Тези маркировки са задължителни и при по-големи по обем производства е задължителен. - Автоматична машина за издуване на PET бутилки - 1бр. х 49 100.00 лева без ДДС. Със закупуването на тази машина ще диверсифицираме дейността си, като започнем сами да произвеждаме PET бутилките, които към момента закупуваме от доставчици. Освен че ще обезпечим нарастването в обемите на нашето производство на безалкохолни напитки, ще можем и да продаваме различни по размер бутилки на други производители. Размерите на произвежданите бутилки ще обхваща най-търсените вместимости – от 0,3 до 2 л. Много важна подробност е възможността в производствения процес да се използват над 30% рециклирани материали, които при други обстоятелства не се разграждат по естествен начин в природата. Това ще ни даде възможност да създадем организация по многократно използване на вече използван PET гранулат и ще ни позволи да постигнем ефекта на „кръговата икономика”, при която няма отпадъчен продукт, замърсяващ природата. - Компресорно оборудване - 1бр. х 42 383.73 лева без ДДС. Компресорното оборудване ще обслужва машината за издуване на PET бутилки, като спазвайки принципа за „зелена икономика” ще използваме остатъчната топлина за оползотворяване в производствения процес. При организацията на разширяване и модернизация на производствения процес се ръководим от грижата за природата и околната среда, като се надяваме след въвеждането на оборудването в експлоатация да постигнем нулеви въглеродни емисии. - Мултимедиен проектор с екран - 1бр. х 1 160.00 лева без ДДС. Самото производство на безалкохолни напитки е атрактивно като процес. Възможността в технологията на бутилиране да се използват огромен брой вкусове и аромати, както и различно натурално плодово съдържание ще бъде изключително атрактивно – особено за деца и ученици. Планираме да провеждаме туристически турове в почивните дни, придружени от дегустации и мултимедийно представяне на производствения процес. За тази цел ще закупим и проектора в комплект с екран. Ще подготвим интересни презентации за продуктите, производството и как да се третират опаковките след консумация. Общата стойност на предвиденото за закупуване оборудване е 200 023.73 лв. без ДДС. 200 023.73 0.00
Управление на проекта: Дейността за организация и управление на проекта има за цел да обезпечи ефективното му изпълнение, като се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на проекта ще поеме екипът на проекта, който включва експерти от избрана предварително консултантска фирма, управителя на дружеството и финансиста/счетоводителя на фирмата. Отговорности на консултантският екип са: Да ръководи цялостното изпълнение на планираните дейности съгласно план-графика и работата по проекта. Да следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта. Да координира отношенията с другите членове на екипа, ангажирани с изпълнението на отделни дейности. Да следи за изпълнение на задълженията на членовете на екипа и координира изготвянето на отчети по проекта. Да осъществява официалната комуникация с представители на програмата. Да извършва текущо отчитане на изпълнението на проекта на всеки етап от реализирането му . Да води архив на документацията. Да ръководи и контролира извършването на доставките на техниката и да следи за съответствието със заложеното в офертата и договора. Сумата за предоставянето на консултантски услуги, свързани с подготовката и управлението на проекта, е 10 000.00 лева без ДДС. 10 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.