Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 959 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият бизнес проект се създава за надграждащо развитие и подобряване на параметрите на съществуващ малък собствен бизнес - автосервиз за ремонт на леки и лекотоварни  автомобили, основно ориентиран в сферата на автобояджийството, автотенекеджийството и базисните монтьорски операции.  
Предлаганите от „Ралчев-син” ЕООД услуги ще удовлетворяват потребностите на собствениците - физически и юридически лица - на леки и лекотоварни автомобили, основно втора употреба. При нарастващия брой на новoрегистрираните автомобили в страната, основно нов внос, всички собственици ще се нуждаят от бързо и качествено сервизно обслужване, както и гаранционно след ремонтно обслужване.  
Основното предимство на „РАЛЧЕВ-СИН” ЕООД е обстоятелството, че във фирмата  работи собственикът, който е с дългогодишен стаж в областта на управлението, авторемонтните услуги, както и създадените професионални контакти с фирми от същата сфера.
На пазара и в бранша, в който оперира „РАЛЧЕВ-СИН” ЕООД, фирмата се опитва да наложи стандарт за този тип бизнес, който да се 
откъсне от типично занаятчийския си контекст, чрез прилагане на нови подходи и иновативност. Това е още едно предимство пред конкурентите, които работят предимно в сферата на „сивата” и „полусивата” икономика и под прицела на административните и приходни власти и могат бързо да напуснат бизнеса. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Провеждане на процедура по ПМС 160 за избор на изпълнител, чрез ИСУН : Микропредприятията в България са градивен елемент и допълваща част от структурата на националната икономика. Основното предизвикателство пред тях е намирането на устойчиви решения за поддържане на виталността на бизнеса им и създаването на капацитет за съществуването им в съвременната, динамична и конкурентна пазарна среда.По проекта се предвижда придобиването на технологично оборудване за реализацията на предприемаческата идея.Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на предприемаческата идея. Доставките ще се извършат след проведена процедура по реда на ПМС 160 за избор на доставчици, чрез ИСУН. За извършване на избора на изпълнител ще се проведат процедури за избор с „Публична покана“ при спазване на изискванията на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Постановление № 160 на Министерския съвет от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове.В една процедура планираме да обявим закупуването на всички ДМА по проекта. ЕТАПИ НА ПРОЦЕДУРАТА: 1. Подготовка на документацията на провеждане на процедурата: 1.1. Изготвяне на документацията за участие в процедурата за определяне на изпълнител в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016 г. за процедура „Избор с публична покана”, в т.ч. проект на публична покана, съдържаща изискванията към офертите; 1.2. Назначаване на комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите; 1.3. Изпращане на документацията за предварителен контрол от Управляващия орган, корекции по документацията, в случай на необходимост и получаване на предварително одобрение. 2. Провеждане на процедурата: 2.1. Съгласно чл. 50 от ЗУСЕСИФ, кандидатът ще проведе процедура „Избор с публична покана“ при спазване на всички изисквания съгласно ПМС № 160/2016 г. и ЗУСЕСИФ; 2.2. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител, бенефициентът ще публикува публичната покана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020 (ИСУН 2020), като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал.Бенефициентът ще публикува съобщение за поканата и на своята интернет страница. 2.3. Получаване на офертите чрез ИСУН 2020; 2.4. Отваряне на офертите. Оценяване на офертите и изготвяне на Протокол от дейността на комисията; 2.5. Изготвяне на Решение/Заповед за класиране на кандидатите и определяне на изпълнител; 2.6. Представяне на документацията от проведената процедура за одобрение от Управляващия орган и получаване на одобрение; 2.7. Изпращане на одобреното решение до всички участници в процедурата и покана за сключване на договор до избрания изпълнител; 2.8. Изпращане на проекта на договора и представените документи на Управляващия орган за одобрение; 2.9. Подписване на договор с избрания изпълнител. Провеждането на процедурата за избор на изпълнител цели осигуряването на ефективност, ефикасност и икономичност при разходването на средствата по договора за безвъзмездна финансова помощ. 0.00 0.00
Закупуване и доставка на 4 бр.активи/ДМА/: В рамките на проекта ще бъде закупено следното оборудване: - Бояджийска камера /с включени допълнителни опции/; - Бутален компресор; - Двуколонен подемник с долна синхронизация; - Полуавтомат за заваряване с електродна тел в защитна газова среда. Избраните инвестиционни активи, предмет на настоящия проект, съответства в най-пълна степен на капацитета на предприятието. Изборът на доставчик ще бъде направен на база съотношението между цена, качествени характеристики и сервизиране на оборудването. Интензитетът на помощта по проекта е 75% от общите допустими разходи по проекта. 58 200.00 58 200.00
Изпълнение и отчитане на проекта: Изпълнение и отчитане на дейностите по проекта, което включва окомплектоване на документи и подготовка на заявки за авансово и окончателно плащане, препоръки относно оформянето съдържанието на различни документи, свързани с изпълнението на проекта, предварителна проверка на фактури и разходооправдателни документи в изпълнение на проекта, както и документи за отчитане, изготвяне на искания за анекси към сключения договор, изготвяне на обосновки и друга информация, свързана с отчитане дейностите по проекта, работа с модула за управление на проекти и отчитане – ИСУН 2020. 2 900.00 2 900.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.