Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 957 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

БЛИК ЕКСПРЕС ЕООД e дружество, вписано в Търговски регистър през 2001 г., което развива дейност в областта на рекламната и печатарската индустрия.
С кандидатстването по настоящият проект, собственикът има намерение да разшири дейността на дружеството, като закупи нова техника, свързана с рекламната дейност и производство на печатни продукти. За целта е необходимо да се закупи съвременно, модерно и иновативно оборудване, с цел да се предлагат най-висококачествени услуги и да се превърне фирмата в икономически рентабилна в сектора единица, която да генерира приходи, гарантиращи нейното развитие.

По настоящият проект се кандидатства за закупуване на основната апаратура за дейността, а именно:
1. Безогледален фотоапарат с обектив - 1 брой;
2. Графичен лаптоп - 1 брой;
3. Графичен монитор - 2 броя;
4. Стационарни компютри - 2 броя;
5. Екосолвентен широкоформатен  принтер - 1 брой;
6. Цветен дигитален принтер за печат върху текстилен филм - 1 брой;
7. Цветен дигитален принтер за печат с възможност за термално лепене върху текстилен филм - 1 брой;
8. Цифрова щанца - 1 брой;

Реализирането на инвестицията по проекта ще даде пълно решение за цялостно дигитализиране и оптимизиране на работните процеси, което неминуемо ще доведе до повишаване на ефективността на работата и изпълнението на задачите, намалени производствени разходи за единица извършена услуга, по-високо ниво на ресурсна и енергийна ефективност, повишаване и разширяване на производствения потенциал и капацитет на фирмата. Това пряко ще осигури икономическа и финансова стабилност на фирмата, възможности за бъдещи инвестиции и по-висока конкурентоспособност на пазара на подобни услуги на територията на МИГ Костинброд-Своге.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Закупуване на оборудване за нуждите на Блик Експрес ЕООД: Инвестициите, включени в проектното предложение на фирмата са: 1. Безогледален фотоапарат с обектив - 1 брой; 2. Графичен лаптоп - 1 брой; 3. Графичен монитор - 2 броя; 4. Стационарни компютри - 2 броя; 5. Екосолвентен широкоформатен принтер - 1 брой; 6. Цветен дигитален принтер за печат върху текстилен филм - 1 брой; 7. Цветен дигитален принтер за печат с възможност за термално лепене върху текстилен филм - 1 брой; 8. Цифрова щанца - 1 брой; За закупването на активите ще се проведе процедура за избор с публична покана според разпоредбите на ЗУСЕСИФ и ПМС №160/01.07.2016 г. и правилата на настоящата процедура. Разходите по изпълнение на дейността са заложени в II. РАЗХОДИ ЗА МАТЕРИАЛНИ АКТИВИ от бюджета на проектното предложение. С кандидатстването по настоящият проект, собственикът има намерение да разшири дейността на дружеството, като закупи нова техника, свързана с рекламната дейност и производство на печатни продукти. Целта е да развие модерна рекламна печатница на територията на община Своге. Реализирането на инвестицията по проекта ще даде пълно решение за цялостно дигитализиране и оптимизиране на работните процеси, което неминуемо ще доведе до повишаване на ефективността на работата и изпълнението на задачите, намалени производствени разходи за единица извършена услуга, по-високо ниво на ресурсна и енергийна ефективност, повишаване и разширяване на производствения потенциал и капацитет на фирмата. Това пряко ще осигури икономическа и финансова стабилност на фирмата, възможности за бъдещи инвестиции и по-висока конкурентоспособност на фирмата на пазара на подобни услуги. За целта е необходимо да се закупи съвременно, модерно и иновативно оборудване, с цел да се предлагат най-висококачествени услуги и да се превърне фирмата в икономически рентабилна в сектора единица, която да генерира приходи, гарантиращи нейното развитие. 86 148.34 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.