Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 959 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

За подобряване на ефективността на производството на мебели от микропредприятие ДИНКОВ 09 ЕООД с цел повишаване на конкурентоспособността на местния и национален пазар се предвижда инвестиционна подкрепа със средства по подмярката.

Предвид повишените изисквания за качество и отговорност спрямо околната среда, от решаващо значение са средствата предвидени за закупуване на високотехнологични специализирани активи (ДМА) за производство на мебели, чрез които фирмата ще разнообрази продукцията си и ще спомогне за развитие на сектора в региона. Като оптимизира дейността си с новото производствено оборудване, ДИНКОВ 09 ЕООД ще има възможност да създава нови продукти (кухненски мебели), които да съответстват на приложимите стандарти и нормативни изисквания, както и тези на клиентите и да отговори на търсенето на пазара. 

Целта на тази инвестиционна подкрепа като краен резултат е да се повиши конкурентноспособността на дружеството и тази на региона, като се развива потенциалът им и се използват възможностите за експорт и търговия със съседна Гърция, клиентите от която все повече търсят качествени и по-евтини продукти в региона по границата. 
Планираните дейности ще спомогнат за развитието и укрепването и на управленския капацитет на дружеството, както и за намаляване на безработицата в региона. 

Приоритетна задача на компанията през 2019-2021 год. ще бъде успешното налагане на своите продукти чрез осъществяване на планирани мерки и предвидените допълнителни и наложителни мероприятия за подкрепа и разширяване на пазарното присъствие с цел увеличаване на продажбите и достигане до нови пазари и повече потребители.

Заложените резултати са 100 процентно изпълнение на поставените общи и специфични цели, както и надграждане и устойчиво развитие на ДИНКОВ 09 ЕООД.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Избор на изпълнител, доставка, монтаж и пускане на ДМА - машини - 2бр.: Предвидените машини са произведени по иновативна технология, нова и иновативна както за предприятието, така за целия регион и ще допринесат за производството и продажбата на нови и качествени продукти, които не са включени в Приложение 1 от Договора за функциониране на Европейския съюз. П Предвидените за закупуване и инсталиране две нови машини ще позволят въвеждане на нов производствен процес в ДИНКОВ 09 ЕООД, както и на нови практики, вкл. и нова организационна форма, маркетинг и търговия. Те са подкрепени с удостоверение за патентовани технологии, разработени и защитени от водещ европейски производител. Те са необходими за подобряване и разнообразяване на производството, подобряване на поизводствения капацитет и ефективността на ДИНКОВ 09 ЕООД и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ, като ще бъдат доставнеи, монтирани и пуснати в експлоатация в наетия имот. Машините са придружени с подробни технически спесификации, които позволяват да станат част от технологичния процес при производство на кухненски мебели, както и да се разработят като дизайн и да се произвеждат в бъдеще още много нови продукти според регистрираното търсене (врати, мебелни врати, мебелни детайли, рамки, пана, декори, преградни декоративни елементи, табли за спални и много други елементи от ПДЧ и МДФ). При избора на достачик на обработващ център и кантиращата машина се търси съответствие с посочените в запитванинето минимални технически и функционални характеристики, както и най-ниска цена, без които изключително трудно ще се постигнат очакваните резултати, изчислени и заложени в бизнес плана. В бизнес плана е разписано как ще се подобри дейността на кандидата, както и как ще се постиганат показателите. За осъществяване целите на проекта е необходимо да се изпълнят няколко основни задачи: 1. Да се проведе избор за доставчик на активите (след сключване на ДБФП). Екипът по проекта включващ собственикът и управител на ДИНКОВ 09 ЕООД и квалифицирано лице, с комулиран опит над 15 години в областта на производството на мебели, заедно с консултантския екип по проекта, за изпълнение на бизнес плана и отчитане на проекта ще изготвят следната документация: - производствено-технологична (норми, процеси и др.); - финансово-счетоводна (разчети, норми, приходи-разходи, себестойност и др.); - пазарни данни (потребление, цени и пр.); - търговска (снабдяване и логистика); - тръжна документация (за избор на изпълнители); - фирмена документация (поръчки, договори и др.); - проектна (заявки за плащане, междинни, финални отчети и пр., съгласно АДБФП). 2. Доставка, тестване, изпитване и въвеждане в експлоатация на активите по проект; 3. Извършване на дейности по визуализация за собствена сметка; 4. Презентиране на новите продукти пред потенциални клиенти и уговаряне доставка на мостри, ценови условия, възможности за складиране и пр.; 5. Организиране на участие в поне едно специализирано изложение за демонстрация на новите продукти. 333 750.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.