Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение представя инвестиционните намерения на ЕТ "МИБО ПРИНТ - БОЖИДАР КРАСИМИРОВ", да развие основна търговска дейност, а именно производство на детайли, използвайки технология с 3-Д принтер. Бизнес планът представя финансово и икономически обоснована инвестиция в създаване на производството. Основната цел на настоящата инвестиция е създаване на устойчиво и иновативно производство в сферата на производството на детайли, както и създаване на работни места. Основните дейности по реализацията на проекта предвиждат доставка на оборудване и софтуер за осигуряване на производството. Стойността на инвестиционните разходи е изчислена на 55227.50 лв. След реализация на инвестицията дружеството ще стартира изцяло нова дейност, за да се задоволи нарастващото търсене. Освен това ще се създадат условия за назначаване на допълнителен персонал. Като резултат от реализацията на проекта се очаква устойчиво повишаване на заетостта в селския район, подобряване на качеството и количеството на предоставяните от дружеството услуги, както и намаляване на вредното влияние върху околната среда и подобряване устойчивостта на натиска върху нея.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Доставка на един брой 3-Д принтер с включен софтуер и един брой климатик: В рамките на дейността ще се закупи оборудване за производство на пластмасови детайли (матрици, детайли за риболовни звънци, воблери и блесни, плувки и др.) чрез 3-Д принтиране, което ще е основният производствен продукт на ЕТ "МИБО ПРИНТ - БОЖИДАР КРАСИМИРОВ". Оборудването е необходимо за обезпечаване на производствения процес. Предвидената за закупуване машина е 3-Д принтер от ново поколение, подробно описан в приложената към проектното предложение техническа спецификация. Включеният към принтера софтуер позволява интегриране на външни планове и схеми за изработване на детайлите, като чрез него се извършва управлението на целия производствен процес. Чрез закупуването на 3-Д принтера ще се обезпечи производствената дейност на дружеството, като следва да се има предвид, че технологията е 100% безотпадна (суровината се оползотворява изцяло) и по този начин се постига ограничаване на вредното въздействие върху околната среда. Климатикът се закупува, за да се използва за отопление на производственото помещение в студените зимни месеци, както и за да осигури комфорт през горещите летни дни и по този начин да осигури непрекъсваемост на работния процес и здравословни и безопасни условия на труд на работното място. След изпълнение на посочената дейност, едноличният търговец ще притежава производствената база, за да може да реализира предприемаческата си идея. Ще се достави машина, чиито технически характеристики ще позволят да се поеме очаквания поток от поръчки, с оглед на разрастващото се търсене на детайли, изработени чрез 3-Д принтиране. Закупената машина ще позволи да се обезпечат и новите работни места за оператор на машината, а физическото лице-търговец ще осъществява административното управление на дружеството, ще контролира производствения процес и качеството и ще осъществява връзка с клиентите. Етапи за реализация на дейността (индикативни): 1. Подготовка и провеждане на тръжна процедура по ПМС 160/2016г, за избор на доставчик - тръжната процедура ще бъде изпълнена на две стъпки: 1.1) подготовка на тръжна документация за провеждане на процедурата, както и нейното съгласуване с ДФЗ–РА; 1.2) обявяване и провеждане на процедурата; оценка на постъпилите оферти и сключване на договор/и с избрания/те доставчик/ци. Документацията за предвидената процедура ще бъде изготвена от екипа по проекта с помощта на външния консултант. Поръчката ще бъде разделена на обособени позиции поради естеството на предвидените за доставка активи и възможността всеки актив да бъде доставен отделно. Период за реализация на етапа - 1ви - 4ти месец. 2. Авансови плащания (ако е приложимо), доставка на предвидените за закупуване активи, подписване на приемно-предавателни протоколи. Период за реализация на етапа - 5ти - 9ти месец; 3. Инсталация (ако е приложимо), тестове, пускане в експлоатация. Подписване на окончателни приемно-предавателни протоколи, плащане. Период за реализация на етапа - 9ти - 10ти месец. 4. Подготовка и подаване на заявка за окончателно плащане. Период на реализация на етапа - 10ти месец. 60 727.50 60 200.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.