Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 959 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение предвижда строително ремонтни работи в две населени места, част от територията на община Павликени - с. Вишовград и с.Димча. Обектите на инвестицията представляват територии, които се намират в централната част на населените места, като с планираната рехабилитация изцяло ще се промени облика и привлекателността им. 
В с. Вишовград, зелената площ не е облагородявана от създаването й през седемдесетте години на ХХ век. От някогашната детска площадка са останали няколко съоръжения за игра, които са в много лошо състояние. С настоящият проект се предвижда  рехабилитация  на съществуващата озеленена площ с детска площадка и кътовете за отдих.
Зелената площ в западната част на площадното пространство в с.Димча е в лошо състояние и се предвижда облагородяването й, чрез изграждане на детска площадка и кътове за отдих
За изпълнението на проекта ще бъдат реализирани следните дейности:
1. Организация и управление;
2.Извършване на строително - монтажни работи;
2.1.Рехабилитация  на съществуваща озеленена площ с детска площадка и кътове за отдих в УПИ площад, кв. 27, с. Вишовград, общ. Павликени;
2.2.Рехабилитация на обществена зелена площ в площадно пространство и детска площадка в УПИ площад, кв.27, с.Димча, общ.Павликени
3. Осъществяване на независим строителен надзор по време на строителството. 

В резултат от изпълнението на настоящият проект централните части на населените места с.Вишовград и с.Димча ще придобият нов съвременен облик. Ще бъдат създадени условия за пълноценен отдих на населението и гостите, както и условия за забавления и игри на децата, което от своя страна ще привлече млади хора за постоянно пребиваване в селото.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта.: Целта на дейността е цялостно качествено изпълнение и управление на проекта - навременно осъществяване на проектните дейности, ефективна работна организация при реализацията и успешното му приключване. По време на тази дейност ще се сформира екип за организация и управление на проекта /ЕОУП/, който е предпоставка за качественото изпълнение на проектните дейности. ЕОУП ще включва пет позиции - ръководител, координатор, счетоводител, технически експерт и юрист. Екипът ще спазва клаузите на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и всички указания и изисквания, разработени и предоставени от Управляващия орган, както при подписване на договора, така и в процеса на неговата реализация. Всички членове на екипа ще спазват изискванията за поверителности конфиденциалност, предотвратяване конфликт на интереси, кодекса за етично поведение и всички вътрешни правила, свързани с изпълнението на проекти. В хода на изпълнение на дейността ще се води надлежна кореспонденция, координация и отчетност. По време на изпълнение на строителните работи, ще се извършва ежемесечен мониторинг на място. Екипът осигурява изпълнението на заложените по проекта основна и специфични цели, тяхното съответствие с целите на ПРСР, достигане на резултатите, на заложените стойности на измеримите индикатори, постигане на прозрачност при изпълнение на дейностите. 0.00 0.00
Извършване на строително - монтажни работи: Проектът предвижда извършване на рехабилитация на зелени площи в с. Вишовград и с.Димча. За изпълнение на дейността ще се подготви тръжна документация, съгласно изискванията на ЗОП. Стъпките са: - Провеждане на процедурата за избор на изпълнител на дейността. - Определяне на изпълнител на дейността. - Сключване на договор за изпълнение на дейността. Изпълнението на СМР ще започне със съставянето на Протокол (Образец) 2а, с което изпълнителят е въведен на строителната площадка. Изпълнителят извършва строително-монтажни дейности съгласно одобрения технически проект, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и Законовите разпоредби. По време на строителството Изпълнителят следва да: - поема пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора; - съставя пълно и правилно всички актове и протоколи; - осъществява лабораторен контрол с акредитирана строителна лаборатория при спазване на действащите нормативни документи; - взема необходимите мерки за опазване на пътищата ползвани от него по време на строителството и за сигурността на преминаващия пътен трафик; - следи за осигуряването на временната организация по време на строителството; - спазва изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; - недопуска увреждане на трети лица и имоти; - следи за годността на Строежа за въвеждане в експлоатация; Изпълнителят съхранява на строежа Заповедна книга, в която се вписват всички предписания и заповеди, свързани с изпълнението на СМР, издадени от оправомощени за това лица и специализирани контролни органи съгласно Закона за устройство на територията. След изпълнението на Строежа до степен на Съществено завършване, Изпълнителят изготвя екзекутивна документация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията и уведомява за готовността си да предаде Строежа. След приключването на СМР обекта ще се въведе в експлоатация. Изготвяне на необходимите актове и протоколи съгласно ЗУТ и Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Издаване на разрешение за въвеждане в експлоатация на строежа. 105 040.00 0.00
Осъществяване на независим строителен надзор по време на строителството. : Дейността включва упражняване на независим строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ, проверка и контрол на всички количествени стойностни сметки за изпълнени СМР на обекта. Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, строителния надзор е неразделна част от строителния процес. Строителния надзор се упражнява от консултант за строежите от първа до четвърта категория. Тази услуга се планира с цел качествено и точно изпълнение на предвидените строително-монтажни работи и изискването на българското законодателство за съставяне и представяне на всички актове и протоколи по време на строителство. Съгласно чл. 168, ал.1 от ЗУТ лицето, упражняващо строителен надзор носи отговорност за: - законосъобразното започване на строежите на двата обекта; - осъществяване на контрол относно пълнотата и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания на към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл.9, ал.2, т.5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; - точно изпълнение на заложените количества строителни работи в инвестиционните проекти; - недопускане на увреждания на трети лица и имоти вследствие на строителството; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; Дейността започва от подписване на Протоколи за откриване на строителните площадки за обекти "Рехабилитация на съществуваща озеленена площ с детска площадка и кътове за отдих в УПИ площад, кв. 27, с. Вишовград, общ. Павликени" и .Рехабилитация на обществена зелена площ в площадно пространство и детска площадка в УПИ площад, кв.27, с.Димча, общ.Павликени" и определяне на строителна линия и ниво на строежа, протоколи по време на строителството, подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежите, изготвяне на Окончателен доклад, до подписването на Протокол за установяване на годността за ползване и издаване на Удостоверения за въвеждане в експлоатация на обектите. 3 400.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.