Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 957 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение предвижда подмяна на съществуващите улични и тротоарни настилки в рибарския район - стар град Несебър с подходящи такива, използвани при изграждането на Трасе на културно-туристически маршрут "Духовен път" по ул. Ахелой, ул. Хемус, ул. Тервел и ул. Месамбрия. Архитектурната концепция за настоящите трасета е пряко свързана с обща стратегия на Община Несебър за опазване на световната ценност и културно наследство - старинен град Несебър с цел оформяне на главните пешеходни трасета с настилки от периода на Възраждането - подмяна на съществуващите настилки от асфалт с паваж по улиците и замяна на бетонови плочи по тротоарите с нови настилки от каменни плочи.
Инвестицията в дребномащабната инфраструктура за продължаване на културно-туристическия маршрут „Духовен път“ цели популяризиране на културното наследство на рибарския район, чрез съвременна интегрална изява на уникалните ценностни характеристики на Несебър като система от културно-туристически маршрути в „Старинен град Несебър“, които пълноценно да изявят разнообразието от ценностни характеристики и уникалната стратификация на града – резултат от многовековна историческа еволюция. Културно-туристически маршрут „Духовен път“ реинтегрира емблематичните несебърски църкви в съвременния градски живот, като осигурява за туристите на града атракция с познавателна цел в условия, максимално близки до естествените чрез използване на оригинални материали, характерни за отминалите епохи.
От чисто практична гледна точка, изпълнението на проекта – ремонт на уличните и тротоарни настилки, ще допринесе за подобряване качеството на живот в крайбрежната зона, от което ще се облагодетелстват жителите на рибарския район.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реконструкция на улична мрежа - строително-монтажни работи: Дейността включва извършване на строително-монтажни работи за реконструкция на уличната мрежа и ще допринесе за постигане общата цел на проекта. Състои се от извършване на съответните подготвителни работи, земни работи - усилване и уплътняване на уличното платно и основата за тротоарите и изпълнение на конкретните пътни работи съгласно одобрената количествена сметка. Предвижда се максимално запазване на нивелетите по улиците и замяна на асфалтовите настилки с каменна настилка от вулканична скала /гранит или сиенит/, сива на цвят върху уплътнена до зададените стойности от лабораторните измервания. Паветата ще са с размери 10/10/10 см и 20/10/10 см, като фугите между тях ще са с ширина от 0,4 до 1,5 см, запълнени с кварцов пясък. С проектното решение се премахват съществуващите бетонови бордюри и тротоарни настилки от бетонови плочи, унипаваж, мрамор и др., като се заменят с гранитни бордюри и каменни плочи с неправилна форма. 195 201.70 194 780.05
Управление на проекта: Целта на дейността е успешно и законосъобразно изпълнение на проекта. Най-общо дейността обхваща цялостната организация, управление и отчетност на изпълнението на проекта до успешното му приключване. Дейността стартира със сформиране на екип за управление на проекта, който ще се състои от двата члена - ръководител и счетоводител. Екипът на проекта е отговорен за организацията по отношение на осъществяваната комуникация с изпълнителите на основните дейности по проекта, за организиране на работни срещи и пряк контрол на място, както и за координация и проверка на всички необходими документи, представяни от изпълнителите и доказващи напредъка на дейностите. Екипът е отговорен за правилното разходване на предоставената БФП, за техническото и финансово изпълнение на проекта, за предоставяне на необходимата информация по отношение на предварителен и последващ контрол на документации за провеждане на обществени поръчки. Екипът за управление на проекта е отговорен за правилното, точно и своевременно изпълнение и отчитане на проекта през ИСУН 2020, за съблюдаване на предпоставки за възникване на рискове от нередности и тяхното предотвратяване и за осигуряване на благоприятна среда за изпълнение на проекта. Екипът на проекта има ангажимент за окомплектоване и поддържане на цялата документация, касаеща изпълнението на проекта, както и да осигури достъп до документацията при извършване на проверки на място от представители на УО на ПМДР, Сертифициращия орган, Одитния орган, Европейската сметна палата и други национални одитни и контролни органи. 7 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.