Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Рибата е безусловна част от здравословния и пълноценен хранителен режим. За поддържане на доброто здраве се препоръчва консумацията на риба поне 2 пъти седмично. Тази тенденция не може да се наложи за сред българското население в годините на прехода и днес статистиката сочи, че консултацията на риба и рибни продукти е сред най-ниските за Европейския съюз. В последните години се забелязва бавно повишаване на интереса към рибата, но също така е се увеличава и вноса на рибни продукти. Териториално разпределени предпочитанията сочат, че жителите на столицата консумират риба по-интензивно спрямо останалите региони на страната. Това обуславя необходимостта за повишаване интереса на гражданите на останалите области. Масово, изборът на потребителите е вносна риба, поради масираните кампании относно съдържанието на полезни хранителни вещества във видовете обект на внос, като сьомга, ципура, лаврак. Предпочитанията на българите към рибата като храна зависят от осведомения избор на потребителите. Един от начините за засилване на тези предпочитания е популяризирането на устойчиво произведената сладководна риба. Видовете, обект на устойчиво рибовъдство в страната, могат да се явят достойна конкуренция на вносните видове риба, които доминират пазара в момента. Настоящата промоционална кампания си поставя за цел да осведоми потребителите в област Кюстендил за достойнствата на устойчиво произведената аквакултура, което да доведе до по-висока консумация и да създаде необходимост за увеличаване на производството на сладководна риба в страната. Акцент се поставя върху устойчивото производство като стимул за насърчаване на по-екологична и по-конкурентоспособна икономика с по-ефективно използване на ресурсите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Изготвяне на маркетингово проучване, включващo производството и потреблението на сладководна устойчива аквакултура в област Кюстендил.: Ще бъде възложено на подизпълнител изготвянето на маркетингово проучване, чрез осъществяване на разходи за рекламни агенции и за други доставчици на услуги, които участват в подготовката и провеждането на помоционалната кампания. Предмет на маркетинговото проучване ще бъде пазарния дял на сладководната устойчива аквакултура в област Кюстендил. Определяне на възможностите за разширяване на пазара, има ли търсене и количествено измерение на това търсене. Проучване на пазара, продажбите, проучване на отношението на купувачите към продукта. Определяне на социално-икономически характеристики (доходи, семейно положение, семеен бюджет), мотивация и поведение на потребителя при покупка. Дейността ще се изпълни на територията на област Кюстендил. Ще бъде възложено на подизпълнител с доказан опит в маркетинговите проучвания да изърши проучване на пазара, проучване на продажбите и проучване на потребителите на сладководна и устойчива аквакултура. Услугата ще бъде комплексна и ще включва разходи за специализирано проучване, методология за събиране на информация, провеждане на изследване и анализиране. 8 000.00 8 000.00
Създване на проект за дизайн на рекламни матриали за промотиране на предимствата на сладководна устойчива аквакултура в област Кюстендил.: Създаването на проекта за дизайн на рекламните материали ще бъде съобразен с определяне на маркетингови цели, специфичният целеви пазар, крайния потребител. Съобразно това се изготвя и графичният проект, както и специално послание към целевата група. За целта на тази дейност се извършва подготвяне на файлове с изображения, илюстрации, текстове и са оформяне отделните страници на изданието. Проверка на файлове за коректност и за това дали отговарят на изискванията и ограниченията на използваната печатна технология и довършителни процеси. Извършва и проверка за качеството на изображенията, електронен монтаж и отпечатване. Акцент ще бъде посавен върху ползите и предимствата на сладководни и устойчиви аквакултур, като се създаде послание на към целевите групи. 8 000.00 8 000.00
Отпечатване а рекламни материали популяризиращи устойчивата аквакултура в област Кюстендил.: Дейността предвижд отпечатване на рекламни материали: плакати брошури листовка хартиени торби 13 800.00 13 800.00
Разпространение на рекламни материали за промотиране на устойчивата аквакултура в област Кюстендил.: Ще се раздадат рекламни материали на територията област Кюстендил. Предвижда се посланието да обхване максимален брой хора от целевата група. Рекламните материали ще бъдат оставени за раздаване в търгоски палати, браншови организации, организации на производителите, административен център към Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури и търговци на едро и дребно. Разпространението на рекламните материали ще се извършва от двама служители в срок от 3 месеца. Двамата служители ще бъдат наети по реда на ЗЗД. 6 000.00 6 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.