Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 959 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

С настоящото проектно предложение  Община Враца ще има възможността да продължи дейностите по предоставянето на топъл обяд през 2016, 2017 2018 и 2019 г. , С реализирането на проекта за срок от 48 месеца ще се допринесе за постигането на общата цел на оперативната програма, свързана с намаляването на броя на живеещите в бедност лица, чрез подпомагането им с храни, с оглед преодоляване на основно материално лишение, чрез обхващане на потребители от утвърдените целеви групи. За тази цел за изпълнение ще са заложени следните дейности: 1. Определяне на целевите групи; 2. Закупуване на хранителни продукти; 3. Осигуряване на топъл обяд; 4. Предоставяне на съпътстващи мерки. Предоставянето на храната ще се осъществява в два от столовете в град Враца, като ще се обхванат 120 лица. Ще се създаде екип за управление на проекта, който ще реализира дейности по недопускане на двойно финансиране, предоставяне на съпътстващи услуги, качествено изпълнение на проекта и други дейности, които ще допринесът за обхващането на най-нуждаещите се лица и оказване на необходимата им подкрепа за водене на нормален начин на живот.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи: Лицата, които ще могат да се възползват от дейностите по проекта са разпределени в следните целеви групи по брой и трапезарии: Трапезария 1 - общо 60 лица: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 15 лица; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната Дирекция "Социално подпомагане - 10 лица; 3.Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си; - 35 лица; Трапезария 2 - 60 лица: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 15 лица; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната Дирекция "Социално подпомагане - 10 лица; 3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си - 35 лица; 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария 1: Реализирането на заложената дейност ще се осъществи съвместно с Общинско предприятие "Социални дейности" към Община Враца, в стол, намиращ се на ул. "Стоян Заимов" 2, като в него ще бъде приготвяна храната - супа, основно ястие, десерт и хляб. По Заповед на Kмета на община Враца №529/04.04.2017г. е променен адреса на трапезария 1 от гр. Враца, ул. „Стоян Заимов” №2 се променя на Трапезария 1 - гр. Враца, бул. „Демокрация” №14. Приготвянето на храната за Трапезария 1 се осъществява в кухня – майка с кетеринг и диетичен стол, ул. ”Стоян Заимов” №2 и се доставя в пункта Трапезария 1 - гр. Враца, бул. „Демокрация” №14. Закупуването на хранителни продукти ще се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазването на принципите по чл. 30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходване на средствата. Закупуването на хранителните продукти ще се осъществява от фирми - доставчици със сключени договори след проведена процедура по ЗОП. Дейностите по предоставяне на топлия обяд в Трапезария 1 ще стартират от 30.05.2016 г. до 30.04.2020 г. Потребителите на услугата ще получават заявената храна в работните дни от седмицата, като за целия период възлизат на 985 броя р.д. до 30.04.2020 г., както следва: За 2016 г. - 150 р,д. м. Май - 2 бр. м. Юни - 20 бр. м. Юли -21 бр. м. Август - 23 бр. м. Септември - 20 бр. м. Октомври - 21 бр. м. Ноември - 22 бр. м. Декември - 21 бр. За 2017 г.- 81 р.д. м. Януари - 21 бр. м. Фервуари - 20 бр. м. Март - 22 бр. м. Април - 18 бр. 2. Брой работни дни за 2017г. – 167 дни, разделени по месеци както следва: май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни брой работни дни за 2018г. – 249 дни брой работни дни за 2019г. – 249 дни брой работни дни за 2020 до 30.04.2020 г. – 84 работни дни Общият брой потребители на услугата ще са 60 лица./ Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00814-2015-0003, 00814-2018-0013 и 00814-2018-0033 и № на договори с избрани изпълнители - № Д-175 от 18.06.2015г., № Д-222 от 13.09.2018г., №Д -227 и $Д-228 от 17.09.2018г. и №Д-230 от 21.09.2018г. 140 716.34 155 365.49
Осигуряване на топъл обяд: Дейностите по предоставяне на топлия обяд ще се реализират в два от столовете на територията на град Враца, както следва Трапезария 1 - гр. Враца, ул. „Стоян Заимов” №2; Трапезария 2 - гр. Враца, ул. „Екзарх Йосиф” №75. Кухня – майка с кетеринг и диетичен стол, ул.”Стоян Заимов” №2 – приготвя храна за потребители на диетично хранене и Обществена трапезария, с капацитет до 350 бр. потребители. Разполага със следната материално – техническа база: Кухненски блок с необходимата техника за приготвяне на готова кулинарна продукция, складово помещение и хладилна техника за съхраняване на продукти. В обекта могат да бъдат ангажирани за изпълнение дейностите по проекта следния персонал: - Домакин 1 бр. - Главен готвач 1 бр.; - Готвач 2 бр. - Работник кухня 3 бр. Кухня майка с кетъринг и стол Домашен социален патронаж, ул.”Екзарх Йосиф” №75 – приготвя храна за потребителите на Домашен социален патронаж, ДЦДВУ „Зорница”, ЦНСТ, Обществена трапезария и Център за временно настаняване, с капацитет до 350 бр. потребители. Разполага с Кухненски блок с необходимата техника за приготвяне на готова храна, складово помещение и хладилни съоръжения, за съхраняване на доставените хранителни продукти. В обекта могат да бъдат ангажирани за изпълнение дейностите по проекта следния персонал: - Домакин 1 бр. - Главен готвач 1 бр. - Готвач 2 бр. - Работник кухня 1 бр. От 2010 г. и двата обекта работят по реализиране на дейности по проекти, свързани с предоставяне на храна на лица от определени целеви групи. По Заповед на Kмета на община Враца №529/04.04.2017г. е променен адреса на трапезария 1 от гр. Враца, ул. „Стоян Заимов” №2 се променя на Трапезария 1 - гр. Враца, бул. „Демокрация” №14. Приготвянето на храната за Трапезария 1 се осъществява в кухня – майка с кетеринг и диетичен стол, ул. ”Стоян Заимов” №2 и се доставя в пункта Трапезария 1 - гр. Враца, бул. „Демокрация” №14. 14 071.64 14 194.91
Предоставяне на съпътстващи мерки: За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран екипа по проект. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Враца, включително и финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги, осигуряване на временен подслон на бездомните лица и за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги. Ще се разработи информационна карта, която ще се попълва от потребителите на услугата, като с нея ще се информираме за нуждите им от съпътстващи услуги, тя ще се попълва и от всеки нов потребител. При осъществените срещи и предоставените съпътстващи услуги ще се изготвя протокол, като от него ще ни се предоставя информация за броя и посоката на работа с потребителя. 14 071.63 14 194.91
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария 2: Реализирането на заложената дейност ще се осъществи съвместно с Общинско предприятие "Социални дейности" към Община Враца, в стол, намиращ се на ул. "Екзарх Йосиф" 75, като в него ще бъде приготвяна храната - супа, основно ястие, десерт и хляб. Закупуването на хранителни продукти ще се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазването на принципите по чл. 30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходване на средствата. Закупуването на хранителните продукти ще се осъществява от фирми - доставчици със сключени договори след проведена процедура по ЗОП. Дейностите по предоставяне на топлия обяд в Трапезария 2 ще стартират от 30.05.2016 г. до 30.04.2020 г. Потребителите на услугата ще получават заявената храна в работните дни от седмицата, като за целия период възлизат на 985 броя р.д. до 30.04.2020 г., както следва: За 2016 г. - 150 р,д. м. Май - 2 бр. м. Юни - 20 бр. м. Юли -21 бр. м. Август - 23 бр. м. Септември - 20 бр. м. Октомври - 21 бр. м. Ноември - 22 бр. м. Декември - 21 бр. За 2017 г.- 81 р.д. м. Януари - 21 бр. м. Фервуари - 20 бр. м. Март - 22 бр. м. Април - 18 бр. 2. Брой работни дни за 2017г. – 167 дни, разделени по месеци както следва: май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни брой работни дни за 2018г. – 249 дни брой работни дни за 2019г. – 249 дни брой работни дни за 2020 до 30.04.2020 г. – 84 работни дни Общият брой потребители на услугата са 60 лица./ Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00814-2015-0003, 00814-2018-0013 и 00814-2018-0033 и № на договори с избрани изпълнители - № Д-175 от 18.06.2015г., № Д-222 от 13.09.2018г., №Д -227 и $Д-228 от 17.09.2018г. и №Д-230 от 21.09.2018г. 140 716.34 128 532.16

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.