Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 959 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Населението на община Вълчи дол наброява 10 468 жители, от които 346 са самотно живеещи възрастни, 340 семейства на територията на Община Вълчи дол са на социално подпомагане по чл. 9 от ППЗСП и над 100 деца в риск. На територията на Област Варна най-висока безработица е отчетена за Община Вълчи дол - около 33%.
С оглед на гореизложеното, нуждата от услугата,  добрата практика по проект с договор №  2014BG05FMOP001-03.01-6-С01 „Осигуряване на топъл обяд в община Вълчи дол” и анализа от Формулярите за обратна връзка  показват удовлетворение от потребностите на целевите групи. Предвид гореизложеното и добрата практика до момента Община Вълчи дол има остра необходимост от предоставянето на тази услуга.
Предоставяната храна  е качествена, здравословна и питателна, приготвена при отчитане на хранителните потребности на потребителите и при спазване изискванията на Закона за здравето и нормативните актове по прилагането. Храната се приготвя по специализиран рецептурник, предназначен за заведения за обществено хранене и съгласно съществуващата нормативна уредба, касаеща изискванията за здравословно и пълноценно хранене и спазване на санитарните изисквания.
С цел намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин се предоставят съпътстващи  дейности, предвидени в допълнение към предоставянето на храна.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи: По проекта ще бъдат обхванати следните целеви групи: - Скитащи и бездомни деца и лица; - Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП; - Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии /за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, социални и наследствени пенсии. По данни от Д "СП" - гр. Вълчи дол има 104 регистрирани лица, които попадат в тези целеви групи. По данни на Общинска администрация Вълчи дол нуждаещите се лица са над 130. 0.00 0.00
Предоставяне на съпътстващи мерки: В общината има назначен здравен медиатор. Той ще има ангажимента периодично да обхожда (съгласно план график), потребителите на услугата „топъл обяд“. За отчитане на работата ще изготвя доклад за извършената работа. 31 084.33 31 096.07
Закупуване на хранителни продукти: Услугата "топъл обяд" ще стартира от 01.05.2016 г. и ще приключи на 31.12.2019 г. "Топъл обяд ще се предоставя през следните брой дни на месеците: Месец май 2016 г.- 19 работни дни Месец юни 2016 г.- 22 работни дни Месец юли 2016 г.- 21 работни дни Месец август 2016 г.- 23 работни дни Месец септември 2016 г.- 20 работни дни Месец октомври 2016 г.- 31 календарни дни Месец ноември 2016 г.- 30 календарни дни Месец декември 2016 г.- 31 календарни дни Месец януари 2017 г.- 31 календарни дни Месец февруари 2017 г.- 28 календарни дни Месец март 2017 г.- 31 календарни дни Месец април 2017 г.- 30 календарни дни май 2017 г. - април 2020 г. - 753 дни Храната ще се предоставя на 120 потребителя за периода до 30.04.2017 г. ; 200 потребителя от 01.05.2017 г. - до 30.11.2017 г.; 250 потребителя от 01.12.2017 г. - до 30.09.2018г.; 350 потребителя от 01.10.2018 г., които при получаване на "топъл обяд" полагат саморъчно подпис всеки ден. 621 686.56 621 921.45
Осигуряване на топъл обяд: За реализация на услугата община Вълчи дол разполага с материална база на добро ниво. За осъществяване процеса на хранене ще се ползва наличния капацитет на Домашен социален патронаж с адрес гр. Вълчи дол, ул. "Георги Димитров" №1. Помещенията които се ползват са: - Кухня със следното оборудване: Печка готварска - с 6 бр. плот и фурна 2 бр.; Печка фурна - 1 бр. (с 2 бр. работещи фурни); Печка готварска - с 6 бр. плочи (нова); Печка с 2 бр. фурна - 1 бр. (нова); Голяма маса разливочна - 1 бр.; Маси малки за разливочна - 3бр.; Хладилник - 1 бр.(за проби); Бойлер - 1 бр.; Маси - 2 бр. в подготвителните (3 бр. шкаф мивки); Разтегателна маса - за подреждане каси с хляб; кантар - 1 бр. (само с 2 теглилки); Картофобелачка - 1 бр.; Зеленчукорезачка - 1 бр.; Пасатор - 1 бр.; Фритюрник - 1 бр; Скара - 1 бр.; - Склад: Хладилник - фризер-1 бр.; Маса - 1 бр.; Хладилник с камера - 1 бр.; Фризер с 3 бр. чекмеджета; Везна електронна - 1 бр.; 1 бр. Фризер ; Хладилен шкаф- 1 бр.; - Битовка: Секция малка - 1 бр. Маси - 3 бр.; Гардероб - 1 бр.; 3 бр. шкафчета за дрехи, 6 бр. столове, 1 бр. диванче; - Канцелария: Гардероб трикрилен - 1 бр.; Бюро - 1 бр.; Компютър - 1 бр.; Стол - 1 бр.; 1бр. бюро, 2 бр. шкафчета за дрехи, 1 бр. стол; Кадрово функционирането на Домашният социален патронаж се обезпечава от 5 души както следва : Касиер - домакин -1 бр.; Гл. готвач - 1 бр.; Готвач - 1 бр.; Шофьор - разносвач -2 бр. 31 084.33 31 096.07

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.