Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 600 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Описание

Целта на проекта е  да осигури обществения си ангажимент към хората в неравностойно положение, които изпитват затруднения за включване в активния трудов и социален живот , както и оптимално да задоволи потребностите на лица от уязвимите социални групи: самотни възрастни хора с ниски доходи, лица на социално подпомагане , тежко болни , инвалиди и хора с увреждания, осигурявайки им ежедневно топла храна.
В предвид спецификата на Община Аврен , като малка община от селски тип с преобладаващо застаряващо население и население от малцинствени общности, както и сравнително високото ниво но безработица в общината, целта е да се осигури финансова помощ , чрез която да се облекчи тежкото социално и  финансово положение на голяма част от населението със съществуващи здравословни и икономически проблеми.
С оглед на постигане на ефективна и устойчива социална политика в Община Аврен за подкрепа на лицата, които се нуждаят от ежедневно обслужване и оптимално задоволяване потребностите на нуждаещите се лица  настъпва необходимост от разкриване на услугата “
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи. : В Община Аврен има изработена процедура за информиране, набиране и подбор на потребители. Със заповед е определена комисия в състав: председател и двама членове. Единия от членовете на комисията е представител на Дирекция „Социално подпомагане“ гр. Долни чифлик. Изисквания за подбор на потребителите: • да са с постоянен или настоящ адрес на територията на Община Аврен; • да са самотно живеещи лица и семейства получаващи минимални пенсии/ за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, социални и наследствени пенсии/ скитащи бездомни деца и лица • лица и семейства обект на месечно подпомагане с доход по-нисък от диференцирания минимален доход 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти : На 01.03.2016г. на основание чл.41, във връзка с член 74, ал. 1 от ЗОП и Решение № 2/29.01.2016г. на Кмета на Община Аврен е сключен договор №50 с фирма „Варна Оборот“ ЕООД с предмет „Доставка на хранителни продукти, необходими за нуждите на Целодневни детски градини и Социално предприятие за обществено хранене на територията на община Аврен”. На 07.03.2016г. на основание чл чл.41, във връзка с член 74, ал. 1 от ЗОП и Решение № 2/29.01.2016г. на Кмета на Община Аврен е сключен договор №51 с фирма „Мариан 2004“ ООД с предмет „Доставка на хляб, необходим за нуждите на Целодневни детски градини и Социално предприятие за обществено хранене на територията на община Аврен”. Доставяните хранителни продукти задължително следва да бъдат придружени от сертификати за произход, сертификати за качество (напр. документ за произход; декларация за съответствие; удостоверение за качество; търговски листове за качество и произход; сертификат за контрол на храни от РЗИ; протокол за изпитване от РВМС (БАБХ) и др.), означен срок на годност и първични счетоводни документи (фактури, стокови разписки/приемо-предавателни протоколи. В деня на доставката, хранителните продукти трябва да имат остатъчен срок на годност не по-малък от 70 % от целия им срок на годност посочен от производителя. При доставката следва да се спазват стриктно всички санитарно – хигиенни изисквания. Началната дата за стартирането на проекта е 16.05.2016г, крайна дата - 31.12.2019г. Съответно топъл обяд ще се предоставя 913 дни , от които до 30.04.2017г. на 154 потребители и от 01.05.2017г. на 184 потребители. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа –проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 757642 от 16.11.2016г. и договори с избрани изпълнители - № 46 от 23.03.2017г., № 34 от 07.03.2017г. и №193 от 01.11.2017г. 379 013.06 379 021.50
Осигуряване на топъл обяд: Храната ще се приготвя със собствен ресурс на община Аврен в обособен кухненски блок находящ се в с. Аврен. -част от сграда, представляваща „Социално предприятие за обществено хранене“, състояща се от фоайе, сервизни помещения, зала за хранене, коридор, кухня, помещение за съхранение и обработване на яйца, помещение за съхраняване и обработване на плодове и зеленчуци, подготвителна за местни продукти и риба, коридор, миялно помещение – 2 броя, тоалетни, баня и съблекалня за персонала. Помещението е санирано с PVC дограма, отоплява се с климатици, съобразено с изискванията по Закона за храните. С отделни входове за получаване на хранителни продукти и изнасяне на готовата продукция. Материална база: Фризери – 3бр., Хладилници – 4бр., Хладилник за проби – 1бр., Печка газова с фурна – 1бр., Печки електрически с фурни – 3бр., Конвектомат – 1бр., Картофобелачка/професионална – 1бр., Планетарен миксер – 1бр., Зеленчукорезачка/професионална – 1бр., Контейнер/сефертаси тройка/ - 600бр., Термоказани за пренасяне на храна – 4бр., Електрически фритюрници/професионални – 2бр., Електрически скари/професионални – 2бр., Тави за печени – 10бр., Казани неръждаеми с двойно дъно – 43литра – 6бр., Тенджери неръждаеми – 20литра – 5бр. , кухненска посуда – черпаци, решетъчни лъжици и др. Налични човешки ресурси: Административен и технически персонал – директор, финансист, трима шофьори за разнос на храна. Персонал кухня – двама готвачи, помощник готвачи – трима/ единия помощник готвач е назначен по програма за временна заетост за младежи до 29г. възраст/, кухненски работник, общи работници миална и разнос на храната– пет, двама работника на граждански договор за разнос на храна. Храната ще се приготвя по Рецептурник за заведения за обществено хранене. Доставяните хранителни продукти задължително са придружени от сертификати за произход, сертификати за качество (напр. документ за произход; декларация за съответствие; удостоверение за качество; търговски листове за качество и произход; сертификат за контрол на храни от РЗИ; протокол за изпитване от РВМС (БАБХ) и др.), означен срок на годност и първични счетоводни документи (фактури, стокови разписки/приемо-предавателни протоколи. В деня на доставката, хранителните продукти трябва да имат остатъчен срок на годност не по-малък от 70 % от целия им срок на годност посочен от производителя. При приготвяне на храната ще се спазват стриктно всички санитарно – хигиенни изисквания. 18 950.66 18 951.07
Предоставяне на съпътстващи мерки: Информирането на целевите групи за други услуги на територията на общината и проучване на потребностите на бенефициентите от нови социални услуги, ще се извършва чрез попълване на анкетни карти/ веднъж на два месеца/ в които ще бъдат упоменати съпътстващите мерки които се предоставят по проекта - възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и комунални услуги.. След анализиране на анкетните карти ще се изготвят доклади. Анкетирането на целевите групи ще се извършва от директора на социалното предприятие. 18 950.65 18 951.07

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.