Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 575 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

   „Кънстракшън груп“ ЕООД е с основна икономическа дейност: 4120 - строителство на жилищни и нежилищни сгради. Фирмата разполага с машинен парк, който е в добро техническо състояние. Налични са машини за извършване на земни работи - изкопи, насипи и трамбоване; машини за ръчно, хидравлично и механизирано разбиване на монолитен бетон, настилки и зидарии; транспортни средства; апарати за заваръчни работи и други.
  Компанията извършва дейността си на строителни обекти в цяла България. От 2012 година до сега фирмата е изпълнила много строителни проекти в северозападна България. След извършено фирмено проучване и очакване на нови обекти, за да е по-ефективна дейността, „Кънстракшън груп” ЕООД са наели база със следния адрес: Област Плевен, с. Буковлък, автополигон на КАТ. В споменатата база ще бъде придобита механизацията по проекта и ще бъде позиционирана, когато не се ползва на даден обект в България. В базата ще бъдат извършвани някои текущи обслужвания и ремонти на техниката. 
  „Кънстракшън груп“ ЕООД планира да подобри енергийната си ефективност и да намали разходите си, като закупи нови високопроизводителни и разнообразни строителни машини като: самосвал, багер, вибрационен валяк, верижен багер с щипка за рециклиране на разрушения отпадъчен бетон, мини верижен багер, трошачка, която служи и за рециклиране на строителни отпадъци, компресорна станция с инструментална екипировка и хидравлична станция. Фирмата ще използва консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт съгласно стандарт БДС EN ISO 50001 и услуги за Eнергиен одит, който да даде предписание за извършване на енергийно ефективни мерки.
  Посредством проекта, компанията планира да разшири дейността си, да намали себестойността на строителството, и по този начин да стане по-конкурентна. Това е предпоставка за устойчиво развитие, което ще разшири пазарните позиции на фирмата в строителния бранш.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на нови строителни машини: Самосвал тристранно разтоварване 4 оси-1бр.; Самосвал тристранно разтоварване с кран - две оси-1бр.; Комбиниран багер челен товарач-1бр.; Вибрационен валяк-1бр.; Верижен багер с щипка за първично разрушаване и рециклиране-1бр.; Мини Верижен Багер-1бр.; Трошачка-1бр.; Компресорна станция с инструментална екипировка-1бр.; Хидравлична станция-1бр.; : Като част от дейността по проекта ще бъдат закупени и въведени в експлоатация следните активи (строителни машини): 1.Самосвал тристранно разтоварване 4 оси-1бр. Сега се използва амортизиран самосвал на възраст повече от 25 години с голям разход на гориво. Новият самосвал който ще служи за транспорт на инертни материали за строителството, ще намали разходите и ще подобри ефективността на машинният парк на фирмата. 2.Самосвал тристранно разтоварване с кран - две оси-1бр. Старата машина е на повече от 25 години, с голям разход на гориво и е с големи разходи за експлоатация. Новият камион с кран сам ще извършва товарно- разтоварни работи и ще транспортира материали и съоръжения необходими за строителната дейност на фирмата. 3.Комбиниран багер челен товарач-1бр. Придобитата нова строителна машина ще замени стария амортизиран товарач, като по този начин значително ще намалят експлоатационните разходи на машинния парк. Комбинирания багер ще служи за изкопи, насипи и товарни дейности. Машината е универсална и многофункционална. 4.Вибрационен валяк- 1бр. Използваният валяк е стар, амортизиран и неефективен с висок разход на гориво. Фирмата планира да го замени с нов, енергийно ефективен и високопроизводителен. Новата вибрационна машина контролира силата на натиск, така че да е гарантирана плътността на изгражданата настилка, което ще подобри качеството на настилката и ще снижи разходите при уплътняването и. 5.Верижен багер с щипка за първично разрушаване и рециклиране-1бр. Сега фирмата използва амортизиран багер с висок разход на гориво. Новата машина е многофункционална с различни прикачни приспособления необходими за строителните дейности на фирмата.Строителната машина ще е комплектована с щипка за първично разрушаване и рециклиране на бракувани и стари строителни материали. След разрушаване на груби късове строителните материали се зареждат в новозакупената от фирмата трошачка, където в зависимост от необходимостта се произвеждат фракции, които отново се влагат в строителството за насипи, настилки, бетонови и други изделия. Така фирмата намалява зависимоста си от първични суровини и си намалява разходите за депониране на строителни отпадъци. 6.Мини Верижен Багер-1бр. Сега се използва стар амортизиран и неефективен багер. Новата машина е високопроизводителна и много маневрена. Мини багера ще се използва за изкопи, насипи и товарни дейности. Машината е универсална и много необходима за бързото извършване на строителни работи на трудни терени. Лесно се транспортира с камион по строителните обекти на фирмата в различни райони на страната. 7.Трошачка-1бр. Досега фирмата използваше подизпълнители за натрошаване на инертни материали, което е свързано с големи разходи. Фирмата планира да закупи модерна високопроизводителна нова трошачка, която да снабдява бързо и на ниска цена компанията със строителни материали. Трошачката е мобилна и не са необходими големи транспортни разходи за зареждането и. Модерната машина може да рециклира бракувани или стари строителни материали, като ги натрошава на определени фракции, пресяват и почистват. След като постигнат необходимото качество, рециклираните строителни отпадъци отново се влагат в производството. 8.Компресорна станция с инструментална екипировка-1бр. Посредством новата компресорна станция, окомплектована с необходимата екипировка и инструменти, ще могат да се извършват специализирани строителни и ремонтни работи. 9.Хидравлична станция-1бр. е с къртач необходим за строителните и ремонтни дейности на фирмата. Инвестициите се отнасят за мерки 1, 2, 3 ,4, 5, 6, 7, 8 и 9 от енергийния одит Стъпките за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител за мерки 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7-чрез „Избор с публична покана“ за мерки 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 (от 1 до 4 месец); 2 Избор на изпълнител за мерки 8 и 9-чрез съобщението за набиране на ценови предложени (от 1 до 4 месец); 2. Сключване на договор и доставка (от 4 до 10 месец); 3. Въвеждане в експлоатация (от 10 до 12 месец). 1 584 352.63 1 584 248.38
Консултантски услуги- ( като част от дейността ще бъдат извършени следните услуги: въвеждане и сертифициране на системи за енергиен мениджмънт- EN ISO 50001, услуги за Енергиен одит който е извършен предварително, Публичност и Визуализация).: Като част от дейността по проекта ще бъдат ще бъдат извършени следните услуги: 1.Консултантски услуги за въвеждане на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001; 2.Консултантски услуги за сертифициране на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001; Стандарта създава рамка за управление на енергийните характеристики и контрол и намаление на енергийното потребление.Системата за управление на енергията обхваща следните основни процеси: -Енергийно планиране; -Енергиен преглед – включващ енергийното потребление и анализ на използваната енергия; -Енергийно обследване – включващ данни за енергийните характеристики на дейността и определянето на енергийна базова линия; -Планиране на управлението на енергията. Стандартът определя изискванията за създаване, внедряване, поддържане и подобряване на системата за управление на енергията, чиято цел е да даде възможност на фирмата да следва систематичен подход за постигане на непрекъснато подобряване на енергийните характеристики, включително енергийната ефективност , енергийната сигурност, използването на енергия и потреблението. Стандартът има за цел да помогне на компанията непрекъснато да намалява консумация на енергия, и следователно разходите си за енергия и емисиите на парникови газове. Ползите от стандарта са намаляването на разходите за енергийни ресурси и ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда. Това води до подобряване на енергийната ефективност, намаляване на себестойността на произвежданата продукция и повишаване на конкурентоспособността на фирмата. 3.Услуги за Публичност и Визуализация. Планира се изработка и доставка на 2 броя табели които трябва да се монтират на видно място във фирмата. 4.Консултантски услуги за Енергиен одит. Това е единствената дейност по проекта, която се извършва предварително с цел да предпише енергийно ефективни мерки, които да помогнат на кандидат бенефициента да планира инвестициите си. Съгласно указанията във формуляра за кандидатстване се бележат че започват в първия месец със срок на изпълнение 2 месеца. Стъпките за изпълнение на дейностите: 1. Избор на изпълнител - ще се осъществи чрез съобщение за събиране на ценови предложения за избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Сключване на договор и доставка на услугите (от 4 до 10 месец); 35 950.00 35 378.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.