Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 575 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

   “РВ ИНЖЕНЕРИНГ” ЕООД e с основна икономическа дейност: 41.20 - Строителство на жилищни и нежилищни сгради. Дейността на дружеството обхваща цялостния процес на строителството – от всички фази на проектиране, строеж, довършителни дейности до реализацията им на пазара.
   След извършено фирмено проучване и очакване на нови обекти в северозападна България, РВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД са наели база със следния адрес: Област Враца, гр. Мездра, ул. Георги Кирилов 37 А. В споменатата база ще бъде придобита строителната механизацията по проекта и ще бъде позиционирана, когато не се ползва на даден обект в България. В базата ще бъдат извършвани някои текущи обслужвания на строителната техника.
    С цел подобряване на енергийната ефективност и разширяване на дейността си, компанията планира да направи инвестиции, като закупи следните нови машини: камион с кран; комбиниран багер с хидрочук и комплект с прикачена система-трошачка за рециклиране на стари строителни материали с цел повторното им използване; машина за хоризонтален сондаж /къртица/, окомплектована с технологичен инструмент. 
     Фирмата ще намали разходите си на енергия, като въведе система за оползотворяване на отпадната топлина от компресора за загряване на тръбите на новозакупената къртица и по този начин да увеличи производителността ѝ. ‘‘РВ ИНЖЕНЕРИНГ‘‘ ЕООД планира да придобие автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението и да използва консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт, съгласно стандарт БДС EN ISO 50001.
     Посредством проекта, ‘‘РВ ИНЖЕНЕРИНГ‘‘ ЕООД кандидатства да закупи нова високопроизводителна строителна техника и по този начин да разшири дейността си, да намали себестойността на строителството и вследствие на това да стане по-конкурентна. Това е предпоставка за устойчиво развитие, което ще разшири пазарните позиции на фирмата в строителния бранш.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на ново оборудване. Дейността ще бъде извършена чрез закупуване на: Камион с кран - 1бр.; Комбиниран багер с линия хидрочук и трошачка - 1бр.; Машина за хоризонтален сондаж (къртица) - 1бр.; Автоматизирана система за мониторинг на електропотреблението - 1бр.; Оползотворяване на отпадната топлина за загряване на тръби при хоризонтални сондажи - 1бр.: Като част от дейността по проекта ще бъдат закупени и въведени в експлоатация следните активи: Мярка 1. Камион с кран - 1бр. Използваният камион от фирмата е със сравнително ниска производителност и висок разход на дизелово гориво, поради което желаем да го замени с нов, енергийно ефективен и високопроизводителен. Машината е необходима на фирмата за превоз на суровини и материали в изпълнение на основната си дейност в строителството. Придобития по програмата камион с кран, ще може да извършва самостоятелно товарно- разтоварни работи. С намалението на разходите за транспорт чрез закупуването на камиона, фирмата ще подобри енергийната си ефективност и ще намали себестойността на транспорта и превоза на материали до строителните си обекти. 2. Комбиниран багер с линия хидрочук и трошачка - 1бр. Сега използваме багер под наем, с ниска производителност и висок разход на гориво , поради което фирмата желае да го замени с нов, енергийно ефективен, високопроизводителен, окомплектован с хидравличен чук и трошачка. Комбинирания багер е многофункционален и самостоятелно ще може да извършва много и разнообразни дейности, необходими за функционирането на компанията. С помощта на малката кофа се правят изкопи а с голямата насипи и други товарни дейности. С помощта на хидравличния чук ще се разрушават стари сгради и бракувани строителни материали- бетони и зидарии. Трошачката ще рециклира бракувани бетонови и други строителни отпадъци с цел повторното им използване. С помощта на багера обработените и рециклирани с трошачката строителни суровини, отново ще се използват за насипи, настилки и други дейности. 3. Машина за хоризонтален сондаж (къртица) - 1бр. Понастоящем фирмата използва под наем хоризонтална сонда тип „Къртица“, задвижвана от винтов компресор за сгъстен въздух. Къртицата се използва за хоризонтални сондажни отвори в почвата с цел последващо директно инсталиране на тръби, оптични кабели, др. подземни комуникации и инфраструктурни елементи. Използването на амортизираната стара къртица е съпроводено с големи разходи за експлоатация и затова фирмата планира да придобие нова високопроизводителна къртица в комплект с нов енергоефективен компресор. Така компанията ще разшири дейността си и ще подобри енергийната си ефективност. 4. Автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението - 1бр. Данните за разхода на гориво ще се отчитат и показват през софтуер, който позволява да се контролира и управлява енергоконсумацията на новозакупения багер от разстояние онлайн, чрез e-mail или мобилен телефон. Системата за мониторинг дава пълен достъп до актуалната информация за машината – своевременни сервизни предупреждения, алармени известия за критични параметри и повреди, оперативни данни за текущия разход на гориво, както и пълния архив от предходни събития, съхраняван в специална база данни в интернет 5. Оползотворяване на отпадната топлина за загряване на тръби при хоризонтални сондажи - 1бр. Мярката включва закупуване на приспособление за оползотворяване на остатъчната топлинна енергия от охлаждащия въздух на винтов компресор с цел увеличаване на производителността на хоризонтална сонда (почвоизместващ чук) тип „Къртица“. Когато е по студено почвоизместването се затруднява. Чрез затопляния въздух от компресора който се подава в сондната тръба, се улеснява сондирането при работа през зимата. Инвестициите се отнасят за мерки 1, 2, 3, 4 и 5 от енергийния одит Стъпките за изпълнение на дейността от мярка 1,2 и 3 са: 1. Избор на изпълнител - чрез „Избор с публична покана“ (от 2 до 4 месец); 2. Сключване на договор и доставка (от 4 до 10 месец); 3. Въвеждане в експлоатация (от 10 до 12 месец). Стъпките за изпълнение на дейностите от мерки 4 и 5 са: 1. Избор на изпълнител - чрез съобщение за събиране на ценови предложения (от 2 до 4 месец); 2. Сключване на договор и доставка на услугите (от 4 до 10 месец); 3. Въвеждане в експлоатация (от 10 до 12 месец). 501 359.10 497 690.00
Консултантски услуги за въвеждане на ISO 50001. Консултантски услуги за сертифициране на ISO 50001. Услуги за Публичност и визуализация. Консултантски услуги за Енергиен одит.: Като част от дейността по проекта ще бъдат ще бъдат извършени следните услуги: 1.Консултантски услуги за въвеждане на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001; 2.Консултантски услуги за сертифициране на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001; Стандарта създава рамка за управление на енергийните характеристики и контрол и намаление на енергийното потребление.Системата за управление на енергията обхваща следните основни процеси: -Енергийно планиране; -Енергиен преглед – включващ енергийното потребление и анализ на използваната енергия; -Енергийно обследване – включващ данни за енергийните характеристики на дейността и определянето на енергийна базова линия; -Планиране на управлението на енергията. Стандартът определя изискванията за създаване, внедряване, поддържане и подобряване на системата за управление на енергията, чиято цел е да даде възможност на фирмата да следва систематичен подход за постигане на непрекъснато подобряване на енергийните характеристики, включително енергийната ефективност , енергийната сигурност, използването на енергия и потреблението. Стандартът има за цел да помогне на компанията непрекъснато да намалява консумация на енергия, и следователно разходите си за енергия и емисиите на парникови газове. Ползите от стандарта са намаляването на разходите за енергийни ресурси и ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда. Това води до подобряване на енергийната ефективност, намаляване на себестойността на произвежданата продукция и повишаване на конкурентоспособността на фирмата. 3.Услуги за Публичност и Визуализация. Планира се изработка и доставка на 2 броя табели които трябва да се монтират на видно място във фирмата. 4.Консултантски услуги за Енергиен одит. Това е единствената дейност по проекта, която се извършва предварително с цел да предпише енергийно ефективни мерки, които да помогнат на кандидат бенефициента да планира инвестициите си. Съгласно указанията във формуляра за кандидатстване се бележат че започват в първия месец със срок на изпълнение 2 месеца. Стъпките за изпълнение на дейностите 1, 2 и 3: 1. Избор на изпълнител - ще се осъществи чрез съобщение за събиране на ценови предложения за избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Сключване на договор и доставка на услугите (от 4 до 10 месец); 35 900.00 35 250.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.