Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 575 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

  "Добруджа билдинг" ЕООД е създадено през 2008 година с основен предмет на дейност -строителство на жилищни и промишлени сгради. Фирмата разполага със складови бази, строителна техника, инвентар, транспортни средства, строителна механизация и съоръжения, които ѝ позволяват да обхване комплексно всички видове строителни дейности. Наличието на собствена материална база и добре организиран трудов ресурс ѝ дават възможността да изпълни всички видове строително-монтажни работи, свързани с модерното жилищно-административно строителство.
  "Добруджа билдинг" ЕООД изгражда обекти самостоятелно и в сдружения в цяла България. Освен в гр. Добрич, фирмата има база и в северозападна България, в с. Ясен, община Плевен, където ще бъде придобита механизацията по проекта и ще бъде позиционирана, когато не се ползва на даден обект. Фирмата планира да подобри енергийната си ефективност и да намали разходите си, като закупи нови високопроизводителни и разнообразни строителни машини като: камион с надстройка кран; вибрационен валяк; ротиращ телехендлер; дизелов миксокрет; стационарна бетон помпа; мини челен товарач и 2 броя камиони с двойна шаси-кабина със самосвална  надстройка. "Добруджа билдинг" ЕООД ще използва консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт, съгласно стандарт БДС EN ISO 50001 и услуги за енергиен одит, който да даде предписание за извършване на енергийно ефективни мерки.
  Посредством проекта компанията планира да разшири дейността си, да намали себестойността на строителството и по този начин да стане по-конкурентна. Това е предпоставка за устойчиво развитие, което ще разшири пазарните позиции на фирмата в строителния бранш.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на нови строителни машини. Дейността ще бъде извършена чрез закупуване на: камиона с кран- 1 бр.; вибрационен валяк- 1 бр; ротиращ телехендлер- 1 бр; дизелов миксокрет- 1 бр; стационарна бетон помпа- 1 бр; мини челен товарач- 1 бр и камион с двойна шаси-кабина със самосвална надстройка - 2бр: Като част от дейността по проекта ще бъдат закупени и въведени в експлоатация следните активи (строителни машини): 1.Камиона с кран- 1бр. Сега се използва камион с кран под наем. Новата транспортна машина сама с крана който е монтиран на камиона, ще товари строителни материали и съоръжения и ще ги транспортира до строителните обекти. Това ще намали разходите и ще подобри мобилноста и ефективността на машинният парк на фирмата. 2.Вибрационен валяк- 1бр. Използваният валяк е стар, амортизиран и неефективен, като е с ниска производителност и висок разход на гориво , поради което фирмата планира да го замени с нов, енергийно ефективен и високопроизводителен. Новата вибрационна машина контролира силата на натиск, така че да е гарантирана плътността на изгражданата настилка, което пък от своя страна ще подобри качеството на настилката и ще снижи разходите при уплътняването и.Чрез закупуването на новия вибрационен валяк фирмата значително ще разшири своята дейност. 3.Ротиращ телехендлер- 1 бр. Използваният сега мотокар е стар, амортизиран и неефективен, с ниска производителност и висок разход на гориво. Новата машина ще бъде в състояние да повдига товари до 5 тона, над 20 метра и да работи като ротира и се върти на 360°. Изключително е полезен и за работа защото е с хибридно задвижване, с дизеловия мотор за всички функции включително и движението, или да премине на електрическо захранване от трифазна ел. мрежа за всички функции на машината след като тя е стабилизирана. Системата се състои от допълнителен електродвигател, който задвижва монтирана към него хидравлична помпа, с което се постига три пъти по-ниски разходи за захранване, както и липса на каквито и да е емисии на отработени газове позволяващо работа в затворено пространство. 4.Дизелов миксокрет- 1 бр Използваната машина за подова замазка е стара , амортизирана и неефективна, с ниска производителност (2,1 куб.м/час) и висок разход на гориво (14 л/час). Фирмата планира да закупи нова машина за подови замазки която да е със значително по-добра производителност. Машината ще има значително подобрение на техническите параметри и ниски експлоатационни разходи, което я прави подходяща за разширяване строителната дейност и намаляване себестойността на предлагания продукт. 5.Стационарна бетон помпа- 1 бр. Фирмата използва миксер под наем с ниски технически параметри, неефективен, с високо специфично потребление на гориво и високи експлоатационни разходи. Компанията планира да направи инвестиции като закупи нова стационарна бетон помпа, която ще има значително подобрение на техническите параметри и ниски експлоатационни разходи, което я прави подходяща за разширяване строителната дейност и намаляване себестойността на предлагания продукт. 6.Мини челен товарач- 1 бр. Използва се товарач под наем който е стар, амортизиран и неефективен. Новата машина ще има значително подобрение на техническите параметри и ниски експлоатационни разходи, което я прави подходяща за разширяване строителната дейност и намаляване себестойността на предлагания продукт. Машината е универсална, много необходима и служи за различни товарни дейности. Фирмата ще може да реагира бързо при наемане на обекти за изпълнение. 7.Камион с двойна шаси-кабина със самосвална надстройка - 2бр. За да подобри енергийната си ефективност и намали разходите си за строителство, компанията планира чрез инвестиционния проект да закупи 2 броя камиони самосвали с нисък разход на гориво - около 10 литра/100 км . Това ще намали разходите и ще подобри мобилността и ефективността на машинният парк на фирмата. Компанията ще може бързо и икономично да транспортира насипни материали до строителните си обекти. Инвестициите се отнася за мерки 1, 2, 3 ,4, 5, 6 и 7 от енергийния одит Стъпките за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител - чрез „Избор с публична покана“ (от 2 до 4 месец); 2. Сключване на договор и доставка (от 4 до 10 месец); 3. Въвеждане в експлоатация (от 10 до 12 месец). 1 513 030.20 1 510 631.00
Консултантски услуги- ( като част от дейността ще бъдат извършени следните услуги: въвеждане и сертифициране на системи за енергиен мениджмънт, съгласно стандарт БДС EN ISO 50001, услуги за Енергиен одит който е извършен предварително, Публичност и Визуализация). : Като част от дейността по проекта ще бъдат ще бъдат извършени следните услуги: 1.Консултантски услуги за въвеждане на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001; 2.Консултантски услуги за сертифициране на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001; Стандарта създава рамка за управление на енергийните характеристики и контрол и намаление на енергийното потребление.Системата за управление на енергията обхваща следните основни процеси: -Енергийно планиране; -Енергиен преглед – включващ енергийното потребление и анализ на използваната енергия; -Енергийно обследване – включващ данни за енергийните характеристики на дейността и определянето на енергийна базова линия; -Планиране на управлението на енергията. Стандартът определя изискванията за създаване, внедряване, поддържане и подобряване на системата за управление на енергията, чиято цел е да даде възможност на фирмата да следва систематичен подход за постигане на непрекъснато подобряване на енергийните характеристики, включително енергийната ефективност , енергийната сигурност, използването на енергия и потреблението. Стандартът има за цел да помогне на компанията непрекъснато да намалява консумация на енергия, и следователно разходите си за енергия и емисиите на парникови газове. Ползите от стандарта са намаляването на разходите за енергийни ресурси и ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда. Това води до подобряване на енергийната ефективност, намаляване на себестойността на произвежданата продукция и повишаване на конкурентоспособността на фирмата. 3.Услуги за Публичност и Визуализация. Планира се изработка и доставка на 2 броя табели които трябва да се монтират на видно място във фирмата. 4.Консултантски услуги за Енергиен одит. Това е единствената дейност по проекта, която се извършва предварително с цел да предпише енергийно ефективни мерки, които да помогнат на кандидат бенефициента да планира инвестициите си. Съгласно указанията във формуляра за кандидатстване се бележат че започват в първия месец със срок на изпълнение 2 месеца. Стъпките за изпълнение на дейностите: 1. Избор на изпълнител - ще се осъществи чрез съобщение за събиране на ценови предложения за избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Сключване на договор и доставка на услугите (от 4 до 11 месец); 38 100.00 37 330.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.