Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Априори ООД e продуцентска компания, създадена през 2005г.Тя обединява опита и екипите на две утвърдени студия в България - Dark Light Entertainment Ltd. и Studio Sokerov Ltd. И двете компании поотделно имат богат многогодишен опит в продуцирането и произвоството на аудио- визуални произведения–реклами, музикални клипове, игрални филми, телевизионна продукция, 2D и 3D анимационни филми. С изпълнението на настоящия проект компанията ще въведе нов организационен модел, който ще оптимизира работата на служителите, ще подобри вътрешната комуникация ,ще повиши качеството и ефективността на предлаганите услуги, а това ще доведе до повишаване на конкурентоспособността на компанията.Основни проектни дейности:
1.Разработка и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в Априори ООД–Единна система за управление на ресурсите(ERP);
2.Инвестиция в ново оборудване, допринасящ за въвеждането на ERP системата;
3.Разработване и внедряване във фирмата на система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 900 и ISO 14001;
4.Сертифициране на интегрираната система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и SO 14001;
5. Визуализация.
Реализацията на проекта ще доведе до подобряване конкурентоспособността на Априори ООД, чрез подобряване на модела на управление и организация на дейността,увеличение на приходите от продажби и подобряване пазарните позиции.Проектът е в пълно съответствие с Приоритетна ос 2 на ОПИК за развитие и укрепване на управленския капацитет на МСП и насърчаване използването на ИКТ и услуги с цел подобряване на експортните предимства на българските предприятия на международните пазари.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за разработка и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в Априори ООД – Единна система за управление на ресурсите (ERP);: Към настоящия момент основното ограничение пред развитието на компанията се корени в липсата на единна управленска система (ERP), която да събира, разпределя и обобщава в едно информацията от извършваните услуги–събирането на информацията става чрез всички звена на компанията,частично се обобщава в таблици,липсват записи за редица извършени операции и дейности,което не позволява проследимост,мониторинг и контрол.Основната идея на компанията е да създаде обединяващо звено за двете си продуцентски звена Dark Light Entertainment и Studio Sokerov . както и между всички международни продуцентски и talents компании с които работи с цел-създаване на работеща среда в която клиентите да имат възможност да избират различни видове услуги от местни и чужди професионалисти,работещи в областта на киното, телевизията и рекламата.Липсата на ERP затруднява управлението на дейностите,води до дублиране на дейности от различните служители,пречи на предлагането на гъвкави аудио- визуални произведения–реклами,музикални клипове,игрални филми,телевизионна продукция, 2D и 3D анимационни филми,спрямо стари клиенти и на привличането на нови такива и като цяло е пречка пред разширяването на пазарния дял на фирмата.Всичко това води до застой в развитието и поради това, разработката и внедряването на ERP е водещ приоритет в плана за развитие на фирмата. Априори ООД е идентифицирала следните нужди, обуславящи необходимостта от своевременното внедряване на ERP, което да бъде разработено спрямо спецификата на дейност на компанията: –нужда от обединяване на информацията поради ползването на сериозен документооборот и липсата на единна автоматизирана система между обектите/контрагенти на фирмата; –необходимост от бързо и надеждно изготвяне на справки за нуждите на ръководството и клиентите; –нужда от автоматично анализиране на постъпилия обем работа и крайния резултат–ръчното обработване на такъв вид данни, води до голям разход на време и усилия; –нужда от наличие на възможност за отдалечен контрол върху всички звена, партньорски студия,подизпълнители, дизайнери,снимачни площадки и студия за обработка на клипове, български и чуждестранни режисьори и оператори. –нужда от по-гъвкава комуникация м/у служителите, реакция и срокове,с цел по-конкурентни условия и конкурентна продукция. Изпълнението на дейността се състои в разработка и внедряване на ERP,коeто ще интегрира и управлява цялата информация и всички дейности на дружеството,предоставяйки възможности за цялостно управление и контрол на процесите:сключване на договор с клиент,предлагане на гъвкави пакетни услуги,споделяне на бази данни между отделните модули,управление и контрол на всички звена,партньорски студия,български и чуждестранни режисьори и оператори, както и множеството фрийлансери и др.Системата обхваща всички елементи от дейността на компанията,като включва следните модули;Всеки един модул трябва да бъде разботен по спецификация на Априори и сам по себе си да може да реорганизира всеки един отдел/звено на компанията и да подобри неговите функции и производителност: 1.Модул-административни документи; 2.Модул-финанси;3.Модул-продажби;4.Модул-счетоводство;5.Модул-логистика;6.Модул-съпорт;7.Модули-видео, реклмни клипове, музикални видео клипове, късометражни и документални филми, 2Д/3Д изработване и color grading;8.Модул управление на външни и вътрешни проекти/база данни;9.Модул-Клиенти/база данни;10.Модул.партньори/база данни: БГ режисьори,Чуждестранни режисьори,Оператори:,SFX Specialist amp; Food Stylist,международни продуцентски и talents компании,партньорски студия,подизпълнители, дизайнери,снимачни площадки и студия,студия за обработка на клипове,монтажни студия както и множеството фрийлансери с които компанията работи по различни проектифрийлансери на хонорар,Изпълнителни продуценти; 11.Модул-контакти; Изпълнението на настоящата дейност е необходимото условие, идентифицирано от мениджърския екип, за развитие на управленския капацитет и растеж на Априори ООД, чрез въвеждането на ИКТ. 502 000.00 498 000.00
Дейност за инвестиции в ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базиран софтуер - Единна система за управление на ресурсите (ERP) в Априори ООД;: Априори ООД по настоящем не разполага с необходимите за въвеждането и функционирането на ERP система оборудване и хардуерни ресурси. Хардуерният капацитет към момента е достатъчен единствено за осъществяване на настоящата дейност на дружеството чрез обезпечение с необходимите сървъри и работни станции на местата на осъществяване на дейността. След предварителен анализ направен от специалистите на компанията и препоръки от потенциални доставчици относно хардуерните потребности, които ще има ERP системата, се установява, че Априори ще трябва да закупи и въведе в експлоатация нов сървър със съответния капацитет, бързина и инфраструктура, както и оборудване, за гарантиране на безпрепятственото функциониране на ERP системата. Изпълнението на дейността се състои в закупуване и въвеждане в експлоатация на: 1) Високо технологични Работни станции с монитори - 2 броя – На тези работни станции ще бъдат инсталирани базите данни и всички модули на ERP. Станциите ще се монтират в офиса в гр. Плевен. Работните станции ще бъде доставени със спецификации, отговарящи на съвременните технологии, за да може в максимална степен да покрие изискванията за обем и безпроблемно функциониране на ERP системата в продължителен период от време. 2) Високоскоростни Преносими компютри - 3 броя; Устройствата са необходими за отдалечен достъп до ERP системата, за отдалечено документиране на отделни дейности при изработката на филм или рекламен клип, които се оснима извън офисите на компанията, а в специално изработени декори които са на различни места спрямо тематиката на клипа и на филма. Чрез тях, всеки един мобилен екип спрямо мястото където се изработва филма или клипа, автоматично ще получава своите задачи, както и ще попълва резултата от изпълнението им. Мобилните устройства ще позволят онлайн комуникация с ERP системата и другите служители в компанията, което ще осигури бързо изпълнение на възложените задачи, а също така и адекватни решения на възникнали проблеми. 28 000.00 27 990.00
Дейност за услуга по въвеждане на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001;: Изпълнението на дейността се състои в разработване и въвеждане на интегрирана система за управление (ИСУ) на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001. ИСУ представлява инструмент, внедряването на който ще даде възможност на Априори ООД да гарантира на своите потребители и партньори способността си трайно да предоставя бързи и качествени услуги. Към момента в дружеството няма внедрени системи за управление. Изпълнението на дейността ще осигури ефективност на управленските процеси и качествени и адекватни бизнес решения и услуги предоставяни от фирмата. Това ще доведе до трайно подобряване на качеството на услугите, съкращаване на срока за предоставянето им, минимизиране на вредното влияние върху околната среда и осигуряване на по-високо доверие в клиентите, повишавайки конкурентоспособността на компанията в национален и международен мащаб. От друга страна изпълнението на дейности 1 и 2 – закупуване и въвеждане в експлоатация на ERP и необходимото оборудване за неговото функциониране, е пряко свързано с предоставянето на бързи и качествени услуги, както и покриване на част от изискванията на стандарти ISO 9001 и ISO 14001. Внедрената ERP система ще позволи следене на работните процеси на всеки един етап и обединяване на всички звена и партньори с които Априори ООД работи, което ще допринесе до изпълнението на изискването на интегрираната система за идентификация и проследимост. Цялостната инвестиция в ERP и оборудване ще бъде предпоставка за изпълнение на клаузата от стандартите ISO 9001 и ISO 14001, свързана с притежаването на необходимите ресурси от организацията, осигуряващи постигането на съответствие на предлаганите услуги. От друга страна, подобряването на вътрешно-организационните процеси и внедряването на последователна политика в управлението на документооборота ще спомогне за намаляване на прякото използване на хартия и други материали, което ще има пряк положителен ефект върху околната среда и ще доведе до "екологична устойчивост" на проекта и компанията; Съществен принос върху опазването на околната среда и постигането на изискванията на стандарт ISO 14001 ще окажат предоставяните чрез внедряваната ERP система: възможност на отдалечен мониторинг на всички собствени и партньорски звена, бързо идентифициране и отстраняване на част от техническите проблеми, прецизно определяне на графика на дизайнери и подизпълнители. По този начин ще се намали съществено потреблението на гориво, което рефлектира директно върху намаляване на вредните газове и опазване на околната среда. Разработената и внедрена ИСУ ще подобри значително организационната структура в компанията и ще предостави точната методика за постигане на поставените от ръководството на фирмата цели в областта на качеството и опазването на околната среда. ИСУ ще осигури постигане на планиране и отчетност на дейностите, както и непрекъсваем контрол на предоставяните услуги, осигуряващ своевременно предприемане на превантивни и коригиращи действия. Ще бъдат точно идентифицирани задълженията, правомощията и взаимоотношенията на служителите и партньорите, във връзка с ефективното функциониране на ИСУ. Всеки един от процесите във фирмата ще се контролира в съответствие с разработените процедури, инструкции, наръчник, политики, цели, фирмени методики и др. документи. Постигането на съответствие с международно признати стандарти в сферата на качеството и околната среда ще осигури стратегически подход при идентифицирането, управлението и контрола на процесите, оказващи въздействие върху околната среда, както и непрекъснато подобряване на въздействието върху нея. Това ще доведе до ограничаване на замърсяването, минимизиране на екологичните рисковете, намаляване на разхода на материали и ресурси и човекоработа. Тези положителни промени ще спомогнат за подобряване на управленския капацитет на дружеството и постигане на общата цел на настоящото проектно предложение – повишаване на конкурентоспособността на Априори ООД. 17 000.00 16 650.00
Дейност за услуга по сертифициране на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001;: Сертификационните услуги по настоящото проектно предложение са свързани с извършването на одит на разработените системи за управление на качеството и околната среда от акредитиран сертифициращ орган и издаване на сертификати за съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001 на Априори ООД. Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител на услугата. Процедурата по сертификация стартира след подписване на договор с избрана сертифицираща организация. В съществената си част сертификационния процес включва следните основни дейности: Етап 1: Изготвяне оценка на съответствието по предварителен въпросник на Сертификационната институция – получаване на поръчка за сертификация и попълване на необходимите за целта документи; Етап 2: Преглед на документацията от международно признат, акредитиран сертификационен орган – преглед на основните документи на внедрената интегрирана система за управление на качеството и околната среда, в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015; Етап 3: Провеждане на сертификационен одит в дружеството – осъществяване на сертификационен одит в „Априори“ ООД, съгласно плана/програмата за сертификационен одит от акридитиран сертификационен орган; Етап 4: Издаване на сертификат за съответствие на Интегрираната система за управление на качеството и околната среда (ИСУ) с изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015, издаден от съответния акредитиран сертифициращ орган – това е финалният етап, удостоверяващ успешното внедряване в организацията на ИСУ. 7 000.00 6 790.00
Дейност по визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - плакат (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР върху всеки актив, закупен по проекта. 3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 4) Поставяне на информация за полученото финансиране в близост до сертификатите за съответствие със стандарти ISO 9001 и ISO 14001. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”. 500.00 455.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.