Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

За да запази и подобри конкурентоспособността си в условията на съвременния динамичен пазар, Ви- Рус Интернешънъл непрекъснато и внимателно наблюдава и своевременно оптимизира своите бизнес процеси. Динамичните промени в пазарната среда принуждават  фирмата постоянно да реорганизира и усъвършенства дейността си, за да е в състояние  да доставя все по-качествени продукти и услуги, по-бързо и на конкурентни цени. Необходимостта  непрекъснато да се увеличава производителността, и същевременно да се използват по-малко ресурси налага прилагане на иновативни методи, които да спомогнат за увеличаването на ефективността от производството, конкурентоспособността и печалбата.
Ръководството и служителите на фирмата държат на високото качество на всяка една от извършваните дейности, те непрекъснато се стремят към подобрения, постоянно следят за нуждите и очакванията на клиентите и поддържат добри взаимоотношения с доставчиците си. Ръководството поема ангажимент да осигурява всички необходими ресурси за провеждане и непрекъснато усъвършенстване на очертаната политика по качеството, като я превърне в действуващ принцип за управление.
Чрез предвидените проектни дейности ще се оптимизира начинът на работа, ще се подобри процесът на вземане на управленски решения, ще се увеличи продуктивността и качеството на предлагания продукт. Стратегическото развитие по посока развитие на управленския капацитет и фирмените възможности е условието за стабилитета на фирмата в конкурентната пазарна среда.
Основните дейности по проекта са: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет и Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, за реализацията на които се предвижда:
-  въвеждане и сертифициране на система за управление ISO 9001:2015;
- Закупуване, доставка и пускане в експлоатация на ДМА;
- Проектиране, разработване и внедряване на система за управление на отношенията с клиентите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане и сертифициране на ISO 9001:2015.: Ръководството и служителите на фирмата държат на високото качество на всяка една от извършваните дейности, те непрекъснато се стремят към подобрения, постоянно следят за нуждите и очакванията на клиентите и поддържат добри взаимоотношения с доставчиците си. Това напълно съвпада с дългосрочната стратегия за развитие на фирмата и ще доведе до запазване и разширяване на пазарните позиции и повишаване на конкурентоспособността на дружеството. Ръководството поема ангажимент да осигурява всички необходими ресурси за провеждане и непрекъснато усъвършенстване на очертаната политика по качеството, като я превърне в действуващ принцип за управление. Изискванията към качеството на предлагания продукт и/или услуга се определят най-вече от потребителите. За да може дружеството да запази пазарните си позиции, то трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството. Системата гарантира, че изискваният от потребителя стандарт на качество на продуктите и услугите ще бъде постигнат, ще се поддържа дългосрочно, и винаги ще може да бъде обективно доказан. Въвеждането и сертифицирането на стандарт ISO 9001:2015 във фирмата ще доведе до качествено подобряване на управлението и организацията на дейносттите , ще повиши конкурентоспособността и имиджа на дружеството. Външната полза от ISO 9001 ще е в повишеното доверие и сигурност на клиентите. Сертификатът по ISO 9001 няма да служи само за престиж, той ще доказва на клиента, че срещу него стои надежден и стабилен партньор, който работи по ясни и точни правила и защитава неговия интерес. Вътрешната полза за фирмата, от ISO 9001 е в това, че системата налага строг организационен ред, изяснява кой, какво, къде и как да извършва своят дейност във фирмата. Всички дейности се описват в подробни и изчерпателни процедури и инструкции. Така се минимизират грешките от организационен и производствен характер. Въвеждането на сертифицирана СУК трябва да се разглежда като предимство и за потребителя и за самата фирма, СУК ISO 9001 е изпитан инструмент за управление, а не самоцел, тя трябва да се разглежда като важно условие за растеж и развитие на предприятието. Ползите от въвеждането на СУК - ISO 9001 са: - Организационни; - Технически; - Търговски; - Финансови; - Законови: произтичащи от изискванията за съответствие със стандартите и законовата отговорност; - Имиджови. С настоящата дейност ще се внедри и сертифицира СУК на следните етапи: 1. Организиране на системно следене на качеството с Ръководство и писмени документи по дейности - изисква 2 - 3 годишните усилия на специалистите от фирмата и е реализирано в по-голяма част от големите и средни организации. 2. Създаване на група специалисти за разработване и внедряване на Система по качеството въз основа на стандарта ISO 9001. 3. Под ръководството на опитни консултанти групата от внедрители създава документите на Системата, за което са необходими поне 3-4 месеца. 4. Системата се внедрява и в следващите 2 месеца се извършват вътрешни проверки, отстраняват се недостатъците и се правят корекции. 5. След установяване на Системата се сключва договор с организация - сертификатор, която прави предварителен одит на писаните документи и на внедряването им, изготвя доклад и след отстраняване на пропуските извършва сертификационна оценка. При успешна оценка се издава сертификат. Този процес трае 2 - 3 месеца. 6. Сертификаторите проверяват действието на Системата на всеки 6 месеца (или 1 година) през първите 3 години, след което следва ново сертифициране. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител за извършване на услугата по внедряване на СУК (от 1-ви до 2-ри месец); 2. Сключване на договор и извършване на услугата (от 2-ри до 7-ми месец); 3. Избор на изпълнител за извършване на услугата по сертифициране на СУК (от 7-ми до 8-ми месец); 4. Сключване на договор и извършване на услугата (от 8-ми до 10-ти месец). Предвидената сума в бюджета за реализация на дейността е в размер на 15 000 лв. 15 000.00 10 800.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез закупуване на ново оборудване допринасящо за спазване и доказване на съответствието с изискванията на въведената и сертифицирана система за управление на качеството. : Печатните платки произвеждани от ВиРус Интернешънъл имат редица предимства пред изработените от конкурентните, опериращи на българския пазар. При произведените от фирмата се наблюдава стабилност на параметрите, икономия на площи и създаване на предпоставки за намаляване обема на изделията, висока плътност на монтажа и намалено време за осъществяване на производствените и контролните операции. Времето за конструиране, технологиране и изработване на нови платки е сведено до минимум - един, два дена. Добре конструираните платки позволяват да се реализират сложни връзки между много на брой градивни елементи в малък обем, и чрез метализация на отворите. В общата производствена схема на процеса, технологичните операции за метализиране на отворите са едни от най-трудните и най-отговорните. Към момента фирмата не разполага с контролна апаратура, с която да може по обективен начин да докаже на клиента нивото на изпълнение на операцията за метализиране на отворите, което създава несигурност в клиентите. Освен това дружеството планира нови инвестиции, които да му позволят да произвежда многослойни печатни платки, което е много по-сложен процес, с изключително високи изисквания по отношение на плътността на елементите и съответно възможностите за контрол и корекции при изпълнението на многобройните производствени операции, и най-вече тези за метализацията на отворите. Сложната структура на многослойните печатни платки налага въвеждането на принципно нови технологични процеси и използването на автоматизирани съоръжения, осигуряващи регулировка. В тази връзка исканата за закупуване контролна система за контрол на качеството на метализацията и покритията е от изключителна важност за бъдещото развитие на дружеството и за постигане и гарантиране на конструктивните изисквания, за обективно доказване на качеството на изделията, което е неразривно свързано с внедряваната СУК ISO 9001:2015. Един от най-важните въпроси за качеството на печатните платки е защитата им от въздействието на околната среда и предотвратяването на образуване и миграция на корозивни продукти. Външни фактори могат да предизвикват изменение на свойствата на материалите и влошаване на параметрите на изделията. Това налага прилагането на подходяща защита на платките и възлите с печатен монтаж. Ако защитата е правилно подбрана и качествено изпълнена, могат да се отстранят или значително да се намалят нежеланите явления, които пречат на надеждното функциониране на изделията. Качеството (състава), равномерността и дебелината на нанесените покрития върху платките играят важна роля за качеството на крайния продукт, и силно влияят върху технологичния процес. В същото време развитието на технологиите за нанасяне на покрития в посока увеличаване на производителността и автоматизацията на процеса изискват прилагането на методи, които да могат да осигурят необходимото измерване. Това определя и разработването на нови усъвършенствани методи за контрол. Това са част от важните причини определящи нашето предложение да бъде закупена по този проект модерна конролно-измервателна система, която да позволява бързо и точно измерване дебелината на покрития там, където другите методи са трудно приложими или неприложими. Стъпки за реализация на дейността: 1. Изготвяне и съгласуване с УО на график за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители (от 1-ви до 2-ри месец); 2. Избор на изпълнител/и (от 2-ри до 3-ти месец); 3. Сключване на договор с изпълнител (от 3-ти до 4-ти месец); 4. Доставка на актива (от 4-ти до 5-ти месец); 5. Инсталиране, обучение, пускане в експлоатация и подписване на финален приемно-предавателен протокол (5-ти месец); 6. Мерки за публичност (5-ти месец). 99 654.00 99 800.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на система за управление на отношенията с клиентите.: Бизнес процесът може да се определи като ясно дефинирана последователност от дейности в организацията, ангажиращи хора, оборудване, приложения, информация и други ресурси, насочени към създаването на продукт, към създаването на стойност. За да запазят и подобрят конкурентоспособността си в условията на съвременния динамичен пазар, компаниите трябва внимателно да изследват и управляват своите бизнес процеси. Управлението на бизнес процесите се осъществява на няколко етапа - анализ на бизнес процеса, реализиране и контрол. Анализът е насочен към идентифициране на различните видове дейности, какви работни процеси формират, как дейностите и процесите се контролират и как са свързани. Днес за тази цел се използва софтуер. Той включва графични редактори, които документират процесите; складове за модели на процеси и инструменти за симулация на бизнес процесите, чрез които процесите се проиграват много пъти, за да се измерят показателите на изпълнението им - като средно време и разходи. Съвременният софтуер дава възможност целият бизнес процес да бъде дефиниран на компютърен език. Системата “реализира” бизнес операциите чрез свързани приложения или когато стъпката е твърде комплексна, за да бъде автоматизирана, системата изисква от потребителя да бъде подадена входяща информация. Ви-Рус Интернешънъл вече разполага с работеща ERP система. За да обезпечи дейност със система за управление на бизнес процесите, ръководството ще възложи на външен изпълнител проектирането, разработката и внедряването на система за управление на отношенията с клиентите, специално разработена за нуждите на предприятието, която ще бъде интегрирана се със съществуващия софтуер и ще притежаваща следните възможности: 1. Маркетинг и реклама a. рекламиране в Google; b. Автоматизирано рекламиране чрез и-мейли към съществуващи клиентски групи; c. Автоматизирано информиране за новостите в нашите продукти; d. Автоматизирани сезонни, обемни и локационни валчер системи. 2. Анализ на клиентите a. Брой поръчки спрямо запитвания и калкулации; b. Пълна статистика на клиентите и поръчките. 3. Офериране и калкулиране a. Автоматично калкулиране на поръчка по специфично задание на клиента; b. Автоматизирано запитване за оферта по индивидуални параметри; c. Автоматично изчисляване на стойността на доставката до клиенти в България и Чужбина по групови параметри. 4. Клиентско самообслужване a. Автоматизирано създаване на фактури и доставянето им до клиента; b. Автоматизирано заплащане на стойността на поръчката; c. Автоматизирано изпращане на готовата продукция чрез куриер; d. Следене на статуса на поръчката. 5. Клиентско обслужване a. Създаване на система за следене и разпределяне на поръчките между операторите за обработка на файловете и своевременното им обработване; b. Създаване на иновативна облачна система за многоточков споделен достъп до и-мейли на клиенти, както и за едновременно и многостранно отговаряне на и-мейли на клиенти; c. Създаване на иновативна облачна система за едновременна работа и достъп до производствени, клиентски и други файлове, производствени графици и календари. 6. Риск мениджмънт a. Оценява надеждността на клиента според локацията му, рейтинга в рейтингови агенции, коректност на плащанията при предходни поръчки. 7. Управление на отпадъците a. изчислява обема и вида на генерираните отпадъци по изчислителен метод; b. систематизира данните за отпадъците; c. води отчет за отпадъците. Стъпки за реализация на дейността: 1. Изготвяне и съгласуване с УО на график за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители (от 1-ви до 2-ри месец); 2. Избор на изпълнител/и (от 2-ри до 3-ти месец); 3. Сключване на договор с изпълнител (от 3-ти до 4-ти месец); 4. Проектиране и разработване на софтуера (от 4-ти до 7-ми месец); 5. Инсталиране, обучение, пускане в експлоатация и подписване на финален приемно-предавателен протокол (8-ми месец); 6. Мерки за публичност (8-ми месец). 150 000.00 149 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на системата за управление на отношенията с клиентите.: Осигуряването на техническата инфраструктура, която да обезпечи изпълнението на процесите е част от общата дейност по осигуряване на ресурси във връзка с изпълнение на дейностите по проекта. Основните ресурси, които влизат в обхвата на техническото обезпечаване на процесите, и които трябва да бъдат осигурени за успешното внедряване на системата за управление на отношенията с клиентите:  Хардуерно оборудване – сървърни платформи, потребителски компютри, периферни устройства и др.;  Инфраструктура – помещения за обслужване на клиенти, помещения за разполагане на хардуерното оборудване, структурно окабеляване и др.;  Други стоки и услуги. В тази група влизат консумативи, сервизно обслужване и профилактика, поддръжка на софтуера. Основните дейности, които са критични за техническото обезпечаване на процесите с гореизброените ресурси са:  дефиниране на изисквания и внедряване на софтуерни системи;  осигуряване на хардуерно оборудване и инфраструктура;  осигуряване на експлоатацията и поддръжката на софтуера и инфраструктурата. В тази връзка ръководството на Ви-Рус Интернешънъл ООД предвижда инвестиции в закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на система за управление на отношенията с клиентите, представляващо Компютърна система за работа със софтуер за управление на бизнес процеси, състояща се от персонални компютри - 6 бр. и едно периферно устройство. Стъпки за реализация на дейността: 1. Изготвяне и съгласуване с УО на график за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители (от 1-ви до 2-ри месец); 2. Избор на изпълнител/и (от 2-ри до 3-ти месец); 3. Сключване на договор с изпълнител (от 3-ти до 4-ти месец); 4. Доставка на актива (от 4-ти до 5-ти месец); 5. Инсталиране, обучение, пускане в експлоатация и подписване на финален приемно-предавателен протокол (5-ти месец); 6. Мерки за публичност (5-ти месец). 29 530.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.