Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект цели да подпомогне "Артек - 92" ООД чрез насърчаване на използването на информационни и комуникационни технологии като бъде внедрена ERP система.  С внедряването на системата ще бъдат удовлетворени следните потребности: 
- нужда от подобрение на процесите, свързани с планиране и вземане на решения;
- нужда от подобрение на процесите, свързани с организация на ресурсите;
- нужда от подобрение на процесите, свързани с организация на производствения процес;
- нужда от подобрение на процесите, свързани с реализация на продуктите на "Артек - 92";
- нужда от подобрение на процесите, свързани с интернационализация на продуктите.
Целевата група по проекта обхваща всички работещи в "Артек - 92" като акцент се поставя върху мениджърския състав по отдели и висшия управленския състав на компанията.
Резултатите от проекта ще допринесат за:
- подобрение и структуриране на бизнес процесите в "Артек - 92";  
- повишаване на приходите, реализирани от износ на продукцията на "Артек - 92";
- повишаване на приходите, реализирани от продажби на вътрешния пазар на продукцията на "Артек - 92";
- повишаване на производителността на предприятието.
Основните дейности по проекта са:
- Въвеждане на ERP система;
- Закупуване на необходимия хардуер за оптимална работа на ERP системата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на ERP система, представляваща ДНА: Като част от дейността ще бъде придобита 1 брой ERP система. Придобиването на системата ще се състои в закупуването на лицензи за системата и въвеждането на системата в експлоатация в "Артек - 92". Чрез въвеждането на системата в експлоатация трябва да бъдат доставени следните условно обособени модули, които ще спомогнат за изпълнението на дейността: - модул „Управление на взаимоотношенията с контрагентите“ - модул „Склад“ - модул „Продажби“ - модул „Доставки“ - модул „Производство“ - модул „Управление на документацията“ - модул „Човешки ресурси“ - модул „Счетоводство“ - модул „Управление на отпадъците от производството“ Въвеждането на ERP системата следва да включва и следните дейности: - инсталация и въвеждане на системата - тестване на системата в реални условия; - обучение на служителите за работа със системата; - методическа помощ при първоначалното моделиране на бизнес процесите и въвеждане на номенклатурите, напр. изделия, стоки, материали, технологии и др.; - еднократен импорт на данни в системата от наличните структурирани източници – индивидуален сметкоплан, служители, изделия, стоки, материали, клиенти, доставчици, подизпълнители и др.; Внедрената ERP система ще бъде инсталирана на сървъра закупен в дейност 2. Стъпки за изпълнение на дейността: - Изборът на изпълнител ще се осъществи от 1-ви до 3-ти месец от изпълнението на проекта - Сключване на договор с избрания изпълнител - от 3-ти до 4-ти месец от изпълнението на проекта - Придобиване и въвеждане на ERP системата - от 4-ти месец до 14- ти месец от изпълнението на проекта - Подписване на приемо предавателен протокол - 14-ти месец от изпълнението на проекта - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол - 15-ти месец от изпълнението на проекта. 390 945.00 390 200.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: Като част от дейността ще бъдат закупени 1 брой сървър, 6 броя хенд-хелд устройства и 2 броя термотрансферни принтери. Закупеният сървър е основна част от хардуерната инфраструктура, необходима за въвеждане в експлатация на ERP система. На сървъра ще бъдат инсталирани сървърните компоненти на системата и ще бъдат съхранявани данните. Хенд-хелд устройствата ще са необходими на мобилните потребители на системата, за да работят с нея. Това са 4 служители в отдел Склад, 1 служител в отдел Производство и мобилния търговец в отдел Продажби на едро. Мобилните потребители ще работят в индустриална среда, на закрито и открито, при различни метеорологични условия и затова сме заложили степен на защита на хенд-хелд устройствата IP67, което осигурява защита от запрашеност, влага и удар. Хенд-хелд устройствата са снабдени с баркод четец и заедно с термотрансферните принтери са основна част от хардуерната инфраструктура на новата единна баркод номерация на продуктите. Двата термотрансферни принтери ще се използват за печатане на баркод етикетите на продуктите. Технологията на печат на тези принтери осигурява много добра четимост, устойчивост и дълготрайност на отпечатания етикет, което е важно при съхранението и транспортирането на продуктите. Термотрансферните принтери ще бъдат разположени по един в отдел Производство, където ще се правят индивидуалните опаковки на продуктите и отдел Склад, където ще се правят груповите опаковки нужни за транспортирането и на част от входящите стоки и материали нужни за производството. Стъпки за изпълнение на дейността: - Изборът на изпълнители ще се осъществи от 1-ви до 3-ти месец от изпълнението на проекта - Сключване на договор с избрания изпълнител - от 3-ти до 4-ти месец от изпълнението на проекта - Доставка на активите и подписване на приемо предавателен протокол - 5-ти месец от изпълнението на проекта - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол - от 6-ти месец от изпълнението на проекта. 57 496.00 56 989.96
Визуализация на проекта: По проекта ще бъдат спазени всички изисквания, свързани с прилагането на мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013. Всички документи по проекта ще бъдат снабдени с необходимите реквизити и ще бъде упоменато за полученото финансиране по проекта от ЕФРР чрез ОПИК. Ще бъде поставена 1 обозначителна табела (включваща името на проекта, финансиращия орган, стойността на проекта и всички задължителни реквизити) на видно място. На закупените по проекта 9 бр. оборудване, ще бъдат залепени обозначителни стикери. 500.00 300.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.