Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 969 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Доставка на лек автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и интелектуални затруднения по проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062-0009-C01, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“. , Прогнозна стойност: 35 400.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на лек автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и интелектуални затруднения по проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062-0009-C01, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“.
    Изпълнител: "РС АУТО" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка за нуждите на социалната услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062-0009-C03 от 12.01.2022 г. по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“ по обособени позиции, Прогнозна стойност: 102 942.77
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062-0009-C03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД,
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 040.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: „Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане за нуждите на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062-0009-C03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД,
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 397.60
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3: „Доставка и монтаж на кухненско оборудване за нуждите на социалната услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения“ , Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062-0009-C03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4: „Доставка и монтаж на медицинско оборудване и обзавеждане за нуждите на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения“ , Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062-0009-C03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД,
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 551.60
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №5: „Доставка и монтаж на оборудване за нуждите на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062-0009-C03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД,
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 55 165.20
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция №6: „Доставка на санитарни материали за нуждите на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения“ , Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062-0009-C03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД,
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 716.00
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция №7: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения“ , Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062-0009-C03 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД,
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 575.80
Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на строително-монтажни работи за преустройство, изграждане на пристройка и промяна на предназначение на 3-ти етаж на сградата на Ученическо общежитие № 1 с идентификатор 40909.118.281.2 по Кадастрална карта на гр. Кърджали, общ. Кърджали, в Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и за лица с умствена изостаналост (с капацитет 40 места) по проект: „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран по Договор за БФП BG05M9OP001-2.062-0009-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд , Прогнозна стойност: 466 618.20
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на строително-монтажни работи за преустройство, изграждане на пристройка и промяна на предназначение на 3-ти етаж на сградата на Ученическо общежитие № 1 с идентификатор 40909.118.281.2 по Кадастрална карта на гр. Кърджали, общ. Кърджали, в Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и за лица с умствена изостаналост (с капацитет 40 места) по проект: „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, финансиран по Договор за БФП BG05M9OP001-2.062-0009-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
    Изпълнител: "Екип Холдинг" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 556 705.33
Предмет на предвидената процедура: Доставка на дребни кухненски прибори, постелъчен инвентар, канцеларски материали и санитарни материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на социалната услуга Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и интелектуални затруднения , Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.062-0009-С03по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“ по обособени позиции , Прогнозна стойност: 10 269.18
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Доставка на дребни кухненски прибори, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на социалната услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и интелектуални затруднения;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: „Доставка на постелъчен инвентар, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на социалната услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и интелектуални затруднения;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на социалната услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и интелектуални затруднения;
    Изпълнител: ХОРЕКА ЛОГИСТИК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 535.94
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4: „Доставка на санитарни материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на социалната услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и интелектуални затруднения;
    Изпълнител: ХОРЕКА ЛОГИСТИК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 611.84
Предмет на предвидената процедура: Организиране и провеждане на обучения и супервизия на персонала на Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” по проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения, Прогнозна стойност: 15 516.00
  • Обособена позиция 1: Организиране и провеждане на обучения и супервизия на персонала на Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения” по проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения
    Изпълнител: "Европертнер" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 516.00
Предмет на предвидената процедура: Оценка на условията на труд и на работните места, определени от работодателя и оценка на риска на работните места., Прогнозна стойност: 1 680.00
  • Обособена позиция 1: Оценка на условията на труд и на работните места, определени от работодателя и оценка на риска на работните места.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Оценка на условията на труд и на работните места, определени от работодателя и оценка на риска на работните места.
    Изпълнител: Медико ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 680.00
Предмет на предвидената процедура: Упражняване на авторски надзор по всички проектни части , съгласно чл.162, ал.2 от ЗУД, за обект: Изпълнение на строително-монтажни работи за преустройство и промяна на предназначение на 3-ти етаж на сградата на Ученическо общежитие № 1 с идентификатор 40909.118.281.2 по Кадастрална карта на гр. Кърджали, общ. Кърджали, в Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и за лица с умствена изостаналост /с капацитет 40 места/ по проект "Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения", финансиран по Договор за БФП BG05M9OP001-2.062-009-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд” , Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на авторски надзор по всички проектни части , съгласно чл.162, ал.2 от ЗУД, за обект: Изпълнение на строително-монтажни работи за преустройство и промяна на предназначение на 3-ти етаж на сградата на Ученическо общежитие № 1 с идентификатор 40909.118.281.2 по Кадастрална карта на гр. Кърджали, общ. Кърджали, в Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и за лица с умствена изостаналост /с капацитет 40 места/ по проект "Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения", финансиран по Договор за БФП BG05M9OP001-2.062-009-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”
    Изпълнител: "ЕКОИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор по време на строителството , съгласно чл.166, ал.1, т. 1 от ЗУД, на строително-монтажни работи за преустройство и промяна на предназначение на първи и втори етаж на сградата на Ученическо общежитие № 1 с идентификатор 40909.118.281.2 по Кадастрална карта на гр. Кърджали, общ. Кърджали, в Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания по проект: „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства в Община Кърджали", финансиран по Договор за БФП BG05M9OP001-2.061-0010-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, , Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор по време на строителството , съгласно чл.166, ал.1, т. 1 от ЗУД, на строително-монтажни работи за преустройство и промяна на предназначение на трети етаж на сградата на Ученическо общежитие № 1 с идентификатор 40909.118.281.2 по Кадастрална карта на гр. Кърджали, общ. Кърджали, в Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и за лица с умствена изостаналост /с капацитет 40 места/ по проект "Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения", финансиран по Договор за БФП BG05M9OP001-2.062-009-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”
    Изпълнител: "Топ надзор 81" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.