Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 959 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: 00087-2022-0064 Доставка по предварителна заявка на готова храна по Доставка по предварителна заявка на готова храна по два проекта : ОП2 е по настоящия проект ОП №2 „Доставка в делнични дни по предварителна заявка на готова храна за Център за подкрепа на лица с увреждания и доставка в делнични, почивни и празнични дни по предварителна заявка на готова храна за потребители, ползващи заместваща грижа в Център за подкрепа на лица с увреждания (по проекта ….) съгласно Техническата спецификация – Приложение №1, както и Техническо, Ценово предложение на Изпълнителя и списък с експерти (Приложения №2, 3 и 4), неразделна част от Договора и в съответствие с изискванията на настоящия Договор. , Прогнозна стойност: 196 466.66
  • Обособена позиция 1: ОП2
    Изпълнител: "ВНП ФАСИЛИТИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 000.00
Предмет на предвидената процедура: АОП 00087-2020-0044 "Избор на изпълнител за доставка на материали и консумативи, необходими за нова социална услуга в общността на територията на СО, в изпълнение на проект: № BG05M9OP001-2.008-0005-C01 „Център за подкрепа на лица с увреждания – София“ (...) по обособени позиции (4 бр.) , Прогнозна стойност: 44 475.20
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Дидактични материали, материали за арт и трудо терапия“
    Изпълнител: „СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 188.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Санитарно – хигиенни материали“
    Изпълнител: „СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 452.40
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3:„Медицински материали“
    Изпълнител: „СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 885.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4: „Канцеларски материали“
    Изпълнител: „СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 057.84
Предмет на предвидената процедура: АОП 00087-2020-0102 Ремонтно - строителни и монтажни дейности на сграда с местонахождение УПИ 1-417, кв. 60, м. "Христо Смирненски" - "Слатина", ул. "Кривина", район "Слатина" - Столична община, с административен адрес: гр. София, ул. "Роглец" № 9. , Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: Ремонтно - строителни и монтажни дейности на сграда с местонахождение УПИ 1-417, кв. 60, м. "Христо Смирненски" - "Слатина", ул. "Кривина", район "Слатина" - Столична община, с административен адрес: гр. София, ул. "Роглец" № 9.
    Изпълнител: ДЗЗД "СТРОЙПРОГРЕС"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 385 000.00
Предмет на предвидената процедура: АОП 00087-2022-0110 Предмет: Абонаментно техническо обслужване на асансьори на Столична община по 4 обособени позиции. ОП 2: Абонаментно сервизно обслужване, ремонт и възникнали аварии на 1 брой асансьор по настоящия проект , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: ОП2
    Изпълнител: "ГЛОБАЛ ЛИФТ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 900.00
Предмет на предвидената процедура: АОП № 00087-2019-0131 "Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на иновативна социална услуга "Център за подкрепа за лица с увреждания, в изпълнение на проект № BG05M9OP001-2.008-0005 "Център за подкрепа на лица с увреждания - София", финансиран по процедура BG05M9OP001-2.008 "Подкрепа за лицата с увреждания", Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020", в 7 обособени позиции: ОП № 1: "Специализирано обзавеждане и оборудване"; ОП № 2: "Обзавеждане"; ОП № 3: "Техника"; ОП № 4: "Обзавеждане за баня"; ОП № 5: "Битово обзавеждане"; ОП № 6: "Сензорно обзавеждане и оборудване"; ОП № 7: "Градинска техника и оборудване", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: ОП № 1: "Специализирано обзавеждане и оборудване"
    Изпълнител: “ТРАНС КО 04“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 806.39
  • Обособена позиция 2: ОП № 2: "Обзавеждане"
    Изпълнител: „БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 274.96
  • Обособена позиция 3: ОП № 3: "Техника"
    Изпълнител: „СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 607.90
  • Обособена позиция 4: ОП № 4: "Обзавеждане за баня"
    Изпълнител: “ТРАНС КО 04“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 654.83
  • Обособена позиция 5: ОП № 5: "Битово обзавеждане"
    Изпълнител: “ТРАНС КО 04“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 059.96
  • Обособена позиция 6: ОП № 6: "Сензорно обзавеждане и оборудване"
    Изпълнител: “ПЕРУН ККБ“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 960.00
  • Обособена позиция 7: ОП № 7: "Градинска техника и оборудване"
    Изпълнител: „СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 964.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.