Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на домакинско и офис обзавеждане и оборудване за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г.”, Прогнозна стойност: 13 550.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на домакинско и офис обзавеждане и оборудване
    Изпълнител: ЕЛ БИ ЕКСПЕРТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 126.80
Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на медицинско, домакинско и градинско обзавеждане и оборудване и комарници за прозорци за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г, по 4 обособени позиции“, Прогнозна стойност: 58 830.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 „Доставка и монтаж на медицинско обзавеждане и оборудване”
    Изпълнител: БГ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 765.08
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 „Доставка и монтаж на домакинско и офис обзавеждане и оборудване”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 „Доставка и монтаж на градинско оборудване”
    Изпълнител: БГ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 796.12
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4 „ Доставка и монтаж на комарници за отваряеми прозорци ”
    Изпълнител: БГ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 180.40
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали, кухненска посуда, кърпи и други стоки от списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г“, по 3 обособени позиции, Прогнозна стойност: 28 833.34
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 –Канцеларски материали
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 515.70
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 – Кухненска посуда
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 786.80
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 – Спално бельо и кърпи
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на перилни и почистващи препарати и вещества, пликове за смет и други стоки от списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г“, Прогнозна стойност: 24 139.74
  • Обособена позиция 1: Доставка на перилни и почистващи препарати и вещества, пликове за смет и други стоки
    Изпълнител: МАКСИ ПРО БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 305.36
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на спеиализирано транспортно средство – микробус ( 8+1) с платформа за лица с увреждания за нуждите на заведения за социални услуги в гр. Кърджали по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., Прогнозна стойност: 1 200.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на специализирано транспортно средство – микробус ( 8+1) с платформа за лица с увреждания за нуждите на заведения за социални услуги в гр. Кърджали по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г.
    Изпълнител: СОФИЯ ФРАНС АУТО АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 119 984.32
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски и дидактични материали за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г, по 3 обособени позиции, Прогнозна стойност: 52 800.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 380.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2Доставка на дидактични материали
    Изпълнител: ПЕРУН ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 522.50
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3Доставка на материали за художествено творчество
    Изпълнител: ПЕРУН ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 898.70
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски, дидактични, художествени материали, тонери книжки, играчки и др. за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г, по 6 обособени позиции, Прогнозна стойност: 90 103.89
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 – Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 740.24
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 – Доставка на дидактични материали
    Изпълнител: ЕЛ БИ ЕКСПЕРТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 461.20
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 – Доставка на материали за художествено творчество
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 543.20
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4 – Доставка на книжки
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 770.76
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №5 – Доставка на игри и играчки
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 420.80
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция №6 – Доставка на тонер касети
    Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 455.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на образователни и занимателни играчки за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г, по 2 обособени позиции, Прогнозна стойност: 13 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция No1 – Доставка на образователни играчки
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция No2 – Доставка на занимателни играчки
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на специализирано транспортно средство – микробус ( 8+1) с платформа за лица с увреждания за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали- 2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., Прогнозна стойност: 89 500.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на обзавеждане и оборудване за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г, по 10 обособени позиции, Прогнозна стойност: 95 911.67
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 „Доставка и монтаж на мебелировка и обзавеждане”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 – „Доставка и монтаж на медицинско оборудване/изделия и помощни средства за хора с увреждания“
    Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 616.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 – „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на домакински ел.уреди“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4 – „Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици и конвектори“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция № 5 – „Доставка на килими”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция № 6 – „Доставка и монтаж на вътрешни щори”
    Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 118.00
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция № 7 – „Доставка и монтаж на различни видове столове”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: Обособена позиция № 8 – „Доставка и монтаж на спортни уреди за рехабилитация”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 9: Обособена позиция № 9 – „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на компютърна техника и периферни устройства”
    Изпълнител: ИНТЕРКОМП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 609.99
  • Обособена позиция 10: Обособена позиция №10 – „Доставка и монтаж на кухненски шкафове“
    Изпълнител: ДЕКОР 2000 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 500.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на обзавеждане и оборудване за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г, по 6 обособени позиции“, Прогнозна стойност: 54 466.66
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция No1 „Доставка и монтаж на мебелировка и обзавеждане”
    Изпълнител: ДЕКОР 2000 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 832.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция No2 – „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на домакински ел.уреди“
    Изпълнител: ДЕКОР 2000 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 887.60
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция No3 – „Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици и конвектори“
    Изпълнител: КАТРИНА СМАРТ 8 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 266.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4 – „Доставка на килими”
    Изпълнител: ДЕКОР 2000 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 999.20
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция No 5 – „Доставка и монтаж на различни видове столове”
    Изпълнител: ДЕКОР 2000 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 058.00
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция No 6 – „Доставка и монтаж на спортни уреди за рехабилитация”
    Изпълнител: ДЕКОР 2000 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 528.80
Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на санитарно-хигиенни консумативи за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., Прогнозна стойност: 8 400.00
  • Обособена позиция 1: Периодична доставка на санитарно-хигиенни консумативи
    Изпълнител: МАКСИ ПРО БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 400.00
Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на санитарно-хигиенни материали, консумативи и дезинфектанти за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г, по 3 обособени позиции, Прогнозна стойност: 23 090.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция No1 – Доставка на санитарно-хигиенни материали
    Изпълнител: МАКСИ ПРО БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция No2 – Доставка на санитарно-хигиенни консумативи
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция No3 – Доставка на дезинфектанти
    Изпълнител: ЖИВАС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 690.00
Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на хигиенни, перилни и почистващи препарати и вещества, пликове за смет и други стоки, попадащи в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г, Прогнозна стойност: 19 241.67
  • Обособена позиция 1: Периодична доставка на хигиенни, перилни и почистващи препарати и вещества, пликове за смет и други стоки, попадащи в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г
    Изпълнител: МАКСИ ПРО БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 090.00
Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на хигиенни, перилни и почистващи препарати и вещества, пликове за смет и други стоки, попадащи в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г, Прогнозна стойност: 23 090.00
Предмет на предвидената процедура: Приготвяне и доставка на храна– закуска, обяд, следобедна закуска и вечеря на ползвателите на социални услуги по проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г, Прогнозна стойност: 71 865.13
Предмет на предвидената процедура: Приготвяне и доставка на храна– закуска, обяд, следобедна закуска и вечеря на ползвателите на социални услуги по проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г“, Прогнозна стойност: 71 865.13
  • Обособена позиция 1: Приготвяне и доставка на храна– закуска, обяд, следобедна закуска и вечеря на ползвателите на социални услуги по проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г“
    Изпълнител: ЕТ ЗДРАВЕЦ-2 - РОСИЦА ЧИВИЛИЕВА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 78 333.00
Предмет на предвидената процедура: Приготвяне и доставка на храна и напитки – закуска, обяд, следобедна закуска и вечеря на ползвателите на социални услуги по проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали-2“, по ОП "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г, Прогнозна стойност: 111 603.30

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.