Стратегия за позициониране на бранда в онлайн пространството и развитие в социалните мрежи : Цел: "Новицки Парти Къмпани" да стане разпознаваем бизнес, по-устойчив и по-конкурентноспособен. Компанията ще има стратегия за позициониране на бранда и по този начин ще се постигне много по-лесно развитие, много по-бърза популярност на услугите и бранда като цяло и ще бъде максимално конкурентноспособен за днешния пазар. В резултат бизнеса ще има възможност да се разширява, да реализира добра печалба, да създаде мрежа от лоялни клиенти и да бъде устойчив при социално-икономически сътресения, кризи и епидемии.
В момента сайта на дружеството - https://www.novitski-company.com/, както и тези в социалните медии - фейсбук: https://www.facebook.com/novitskipartycompany и Инстаграм - https://www.instagram.com/novitskipartycompany/, не се използват пълноценно като маркетингово средство, поради липсата на експертиза в екипа.
На сайта https://www.novitski-company.com/ има само основна информация за услугите, без те да са представени подробно, както и снимки и имената на екипа. За по-доброто позициониране на бранда е необходимо да се създаде: текстово съдържание на раздел „За нас/Начало“ в сайта на фирмата, като се проучи конкуренцията, ценностите на бранда, да се идентифицира най-подходящо послание; -подробно представително описание на всеки от екипа и партньорите на фирмата, както и широко описание за всяка от услугите, предлагани от фирмата.
Етапи на изпълнение:
От първи до втори месец:
Първоначално ще проведем няколко часа консултации, за да анализираме грешките в настоящата ни визия и стратегия.
След като имаме яснота по този въпрос, ще се консултираме със специалиста какви точно отличителни характеритики, сайт, стратегия и поведение в социалните мрежи трябва да следваме, ще определим ключовите отличителни страни на бранда, които да бъдат комуникирани с аудиторията и стойностно предложение; ключовите аудитории по видове услуги и разбивка по сегменти, както и най-подходящи социални мрежи за таргетиране на всяка аудитория; ще направим анализ на съдържанието и структурата на сегашния сайт на бранда, както и текущото състояние на социалните мрежи на бранда; ще се поставят основни цели и определят стратегически подходи; ще се идентифицира най-подходящо съдържание за публикуване по социални мрежи; ще се оптимизират настройките в акаунтите в социалните мрежи, както и най-доброто време за публикуване и календар на публикациите за всяка социална мрежа; ще се определят най-релевантните метрики и ще се направи анализ на настройките на рекламните кампании, ще се предложат подходи при анализа на резултати от рекламни кампании в социалните мрежи и подходи при избирането и избор на т. нар инфлуенсъри, с които да се работи за всяка услуга.
След завършване на стратегията, изпълнителят ще отдели няколко часа за обучение за бъдещите стъпки в развитието на нашия бизнес маркетинг. Изключително важна част за нас е да започнем работа максимално самостоятелно след този период, така че да можем бързо и лесно да обслужваме нашите клиенти и да добавяме нови приоми и похвати, за да сме сигурни,че сме ефективни във всеки един момент от работата си.
Методи: Цялата методика по изграждането на цялостната стратегия ще бъде изпълнена от специалист с двугодишен опит в областта, когото предварително сме избрали чрез подбор на база портфолио и опит с подобен тип проекти. |
1 404.00
|
1 404.00
|
Изработване на графичен дизайн за лого, печатни материали, социални мрежи и сайт: Цел: "Новицки Парти Къмпани" цел е да стане разпознаваем бизнес, конкурентноспособен и да развива отношенията с бъдещи партньори и клиенти.
Средството за постигане на тази цел е изработването на графичен дизайн за лого, печатни материали, социални мрежи и сайт, които да служат за представяне на услугите и дейността пред потенциалните клиенти и бъдещите бизнес партньори.
Етапи на изпълнение:
От трети до шести месец:
Изработване на графичен дизайн за:
- Лого;
- Визитна картичка;
- Брошури и флаери в различни варианти според типа събитие (рожден ден, сватба, кръщене, бал и корпоративно парти);
- Рекламна брошура обща с всички услуги;
- Каталог с услугите на фирмата;
- Ваучери за всяка от услугите и комбиниран;
- Ценоразпис;
- Плакати в два варианта;
- Темплейт за оферти;
- Цялостно брандиране на фейсбук страницата и инстаграм профилът [профилни снимки, корици (3 вариантa), хайлайт темплейти и графичен дизайн];
- Темплейти за дизайни за публикации с информативен и рекламен характер в 10 варианта;
- Дизайни за рекламни кампании според събитията в 10 варианта;
- Корици на статии и изображения за позициониране в блог статии (24 бр. изображения).
- Подготовка на снимки и графични изображения за сайт.
Методи: Цялата методика по изработването на промоционалните материали ще бъде изпълнена от специалист с над 4 години опит, когото предварително сме избрали чрез подбор на база портфолио и опит в сферата на дизайна. |
2 604.00
|
2 604.00
|
Развитие и генериране на съдържание: Цел: "Новицки Парти Къмпани" да стане разпознаваем и конкурентноспособен бизнес, с по-добро и качествено присъствие в интернет пространството.
В момента сайта на дружеството - https://www.novitski-company.com/, както и тези в социалните медии - фейсбук: https://www.facebook.com/novitskipartycompany и Инстраграм - https://www.instagram.com/novitskipartycompany/, не се използват пълноценно като маркетингово средство, поради липсата на експертиза в екипа. Няма създаден и профил в тикток.Идентифицираните за изпълнение дейности, свързани с консултации по развитие и генериране на съдържание компенсират установени от експерта пропуски в съществуващите фейсбук, инстаграм и изработването на тикток страници, както и уеб страницата на фирмата.
На сайта https://www.novitski-company.com/ има само основна информация за услугите, без те да са представени подробно, както и снимки и имената на екипа. За по-доброто позициониране на бранда е необходимо да се създаде: текстово съдържание на раздел „За нас/Начало“ в сайта на фирмата, като се проучи конкуренцията, ценностите на бранда, да се идентифицира най-подходящо послание; -подробно представително описание на всеки от екипа и партньорите на фирмата, както и широко описание за всяка от услугите, предлагани от фирмата, както и блог с различни статии.
Във фейсбук и инстаграм профила също активността е слаба, поради липсата на експертиза в екипа на компанията как да използва всички ресурси на тези социални медии.
Етапи на изпълнение:
От трети до шести месец:
- Консултация за развитие на страница във фейсбук, инстаграм профил и профил в тик ток;
- Създаване на текстово съдържание на раздел „За нас/Начало“ в сайта на фирмата (в момента липсва такъв). Процесът включва проучване на конкуренцията, проучване на ценностите на бранда, идентифициране на най-подходящо послание и накрая генериране на текста;
- Подробно представително описание на всеки от екипа и партньорите на фирмата;
- Широко описание за всяка от услугите, предлагани от фирмата;
- Създаване на дванадесет статии за стартирането на блог към сайта;
- Консултация за маркетинг подходи, които да се използват в сайта.
Методи: Цялата методика по изработването на промоционалните материали ще бъде изпълнена от специалист с 2 години опит, когото предварително сме избрали чрез подбор на база портфолио и опит в сферата на маркетинга. |
904.50
|
904.50
|