Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 959 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Име на проекта: Местна инициатива за заетост на уязвими групи в "ДИКЕ КОНСУЛТ" ЕООД
Продължителност: 13 месеца
Място на реализация: гр.Павликени
Обосновка: Безработицата за територията на Община Павликени е сериозен проблем, като най-трайно безработните лица са във възрастовата група над 54 г. Реинтегрирането на продължително безработните и неактивните лица от 30 до 54 г. вкл. в заетост също е предизвикателство за работодателите, като в същото време включването на този ресурс в местната икономика ще генерира висока добавена стойност. С настоящия проект "ДИКЕ КОНСУЛТ" ЕООД ще направи стъпка към осигуряване на стабилна заетост на лица от уязвимите групи, като покаже, че бизнесът може да е социално ангажиран и едновременно печеливш и конкурентоспособен.
Обща цел:Да стимулира интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда като създаде устойчиви нови работни места за безработни и неактивни лица в "ДИКЕ КОНСУЛТ" ЕООД
Специфичните цели:
1.Да се създадат разкрият нови работни места във фирма "ДИКЕ КОНСУЛТ" ЕООД. за безработни и/или неактивни лица лица на възраст между 30 и 54 г, сред които безработни или неактивни лица с увреждания и безработни лица на възраст над 54 г. 
2.Да се осигури материално обезпечение на новите работни места, чрез закупуване на оборудване и офис обзавеждане.
3.Да се стимулира бързата адаптация на новите работници и тяхната интеграция в съществуващия трудов колектив на фирмата,  чрез: ефективен мениджмънт, създаване на благоприятен социално-психологически климат, ясно дефиниране на правата, отговорностите и др.
Дейности:
1. Подбор и наемане на лица от целевите групи за период до 12 месеца
2. Закупуване на обзавеждане и оборудване
3. Организация и управление на проекта
4. Информация и публичност
Проект "Местна инициатива за заетост на уязвими групи в "ДИКЕ КОНСУЛТ" ЕООД" съответства на Приоритетна ос 1 от ОП РЧР,  Приоритет  1 на Общински план за развитие на Община Павликени 2014 - 2020 г. и на Стратегическа цел 1 на СОМВР
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Подбор и наемане на лица от целевите групи за период до 12 месеца.: Подборът на персонала се предхожда от набирането на достатъчно количество кандидати за съответната длъжност, с цел осигуряването на информиран избор. Дейността по подбора включва осъществяване на контакт с представители на Дирекция „Бюро по труда“ за съдействие при сформирането на кандидати за участие по проекта. За избиране на лицата от целевата група ще се използва един от двата основни източника на кандидатури, а именно външния. При него процедурата е отворена за всички кандидати, които отговарят на формалните критерии за допустимост. Подборът ще протича под формата на интервюта и целта ще им е: - Да се получи пряка информация от кандидатите, уточняваща данните, посочени в документите - Да се получи пряко впечатление, относно физическите данни, особеностите на поведението, мотивацията, потенциала и други личностни характеристики на кандидатите. - Да се направи преценка за съответствието на представените доказателства/документи и изискванията за заемане на длъжността. - Да се получи пряка информация относно желанията и намеренията на кандидатите, при заемане на длъжността - Да се получи пряка информация от кандидатите, относно очакванията им за обхват и динамика на длъжността, системата за заплащане и стимулиране на труда. - Да се декларират от дружеството условията на трудовия договор, предлаганата система за заплащане и стимулиране на труда, условията на труд и почивка и др. Фирмата се ангажира да проведе цялостния подбор на кандидати в духа на спазване на хоризонталните принципи на ОП РЧР. С изпълнението на тази дейност ще се осигурят 7 нови работни места. Подсигуряването на заетост за периода на изпълнение 6 месеца/ 12 месеца по настоящия проект ще даде шанс на безработните лица да получат социална закрила и социално включване, възможност за заработване на доходи и получаване на осигурителни права. Неизменно ще има положителен ефект върху повишаване на личната самооценка и самочувствие, професионални и лични компетенции, адаптивност и конкурентоспособност, интеграция и социално включване. Възнагражденията за Бенефициентите ще бъдат в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година. Ще бъдат сключени трудови договори и разработени длъжностни характеристики. Редовно ще се води присъствена форма за явяване / неявяване на работа и ведомост за изплатени заплати. През периода на изпълнение на трудовия договор те ще получат и допълнителна квалификация, свързана с дейностите на фирмата и ще формират професионални знания и умения чрез обучение на работно място и обучение чрез опит. На всеки един от новоназначените ще бъде проведен подробен инструктаж, свързан с конкретната трудова дейност и безопасни условия на труд. Така за 12 месечния период освен, че ще имат устойчива заетост, представителите на целевата група ще имат шанс да се превърнат в успешни служители, да повишат своята конкурентоспособност на пазара на труда и да имат шанс за дългосрочна професионална реализация в тази перспективна област. Длъжностите на новоназначените служители са подбрани с цел затвърждаване позициите на фирмата на пазара на труда, завладяване на нови пазари и поемане на увеличения обем от работа. С цел спазване на трудовото законодателство в България за новоназначените лица ще се сключи нов договор с трудова медицина. Лицата от целевата група се предвижда да бъдат назначени на следните длъжности: - Юрисконсулт- 2 бр. код по НКПД 26117021 - Технически секретар- 2 бр. код по НКПД 41202006 - Офис мениджър- 1 бр. код по НКПД 33413004 - Хигиенист- 1 бр. код по НКПД 91120004 - Общ работник, поддържане на сгради- 1 бр. код по НКПД 93130003 48 310.38 42 457.55
Дейност 2. Закупуване на обзавеждане и оборудване.: Инвестицията в млад и квалифициран персонал е превантивна мярка за осигуряване на качествена работна ръка, задоволяваща високите изисквания на клиентите. Желанието на фирмата е да създаде условия за постоянна и продължителна заетост на новоназначения персонал. С цел привеждане на новите работни места в състояние, подходящо за работа на наетите лица и постигане на максимална функционалност на работната среда, отговаряща на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд, ще бъде закупено оборудване, което да се използва от новонаетите лица. Оборудването и обзавеждането са изцяло съобразени със спецификата на трудовата дейност и с нуждите на работния процес. Без него няма да има възможност наетите лица да работят и изпълняват ефективно своите задължения. Дейността се планира да бъде извършена през първи месец от проекта. Периодът е избран, за да може започвайки работа, на целевата група, да бъде подготвена и осигурена материалната база, необходима за пълноценно изпълнение на служебните им задължения. Кандидатът се ангажира да запази предназначението на оборудването за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. По проекта е предвидено закупуване на следното оборудване (ДМА): - Мултифункционално устройство- копир, принтер, скенер, факс- 1 бр. (виж приложен принтснрийн) - Лазарен принтер- 1 бр. (виж приложен принтснрийн) - Персонален компютър с лицензиран Windows- 4 бр.(виж приложен принтснрийн) - Монитор за персонален компютър- 4 бр. (виж приложен принтснрийн) По проекта е предвидено закупуване на следния достъп до специфичен софтуерен продукт (ДНА): - Годишна такса АПИС (виж приложен принтснрийн) Освен посочената техника ще бъдат закупени и следните материали (извън рамките на дълготрайните материални активи): - Копирна хартия- 50 пакета (виж приложен принтснрийн) - Тонер касета за принтер- 6 бр. (виж приложен принтснрийн) - Тонер касета за мултифункционално устройство- 7 бр. (виж приложен принтснрийн) 10 053.48 10 713.48

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.