Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 959 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Обща цел на проекта: Създаване на устойчиви работни места за младежи в риск до 29 г. от община Враца.
Специфични цели:
1/ Предоставяне на обучение за придобиване на нова професионална квалификация на 10 младежи в риск до 29 г.  от община Враца;
3/ Осигуряване на заетост на 8 младежи в риск до 29 г. от община Враца за срок от минимум 12 месеца.

Целева група: 
Целевата група на проeкта са младежи в риск от 18 до 29 г., вкл. с увреждания - младежи, напуснали специализирани институции и ненастанени в резидентни услуги в общността и младежи, напуснали резидентни услуги в общността; младежи, ползващи социални услуги в общността; младежи, чиито родители са починали, неизвестни, лишени от родителски права или чиито родителски права са ограничени; младежи, жертва на злоупотреба, насилие, експлоатация или всякакво друго нехуманно или унизително отношение, застрашаващо  здравословното, психологическото и социалното развитие.

Дейности:
1/ Подбор на представители на целевата група за включване в проекта;
2/ Предоставяне на професионално обучение на лицата от целевата група;
3/ Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места;
4/ Осигуряване на заетост на 8 от обучените лица за период от 12 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подбор на представители на целевата група за включване в проекта: Целта на тази дейност е да се подберат 10 младежи в риск до 29 г. за включване в проекта, според профила на целевата група. Дейността е много съществена и в голяма степен определя успешното реализиране на последващите дейности. Образователното равнище, квалификацията, професионалния опит и личностните качества на включените в проекта лица ще бъдат от съществено значение за постигането на максимален ефект от обучението и за оптималната реализация на наетите лица. 0.00 0.00
Предоставяне на професионално обучение на лицата от целевата група: В рамките на тази дейност ще бъде предоставено обучение на наетите по проекта лица за придобиване на втора степен на професионална квалификация по професията „Болногледач" - код 723020, специалност "Здравни грижи" - код 7230201. Обучението ще бъде възложено по реда на ЗОП на обучителна организация, която притежава лиценз за обучение по тази специалност. Хорариум на обучението: 660 учебни часа (по 45 мин.), от които практическото обучение е не по–малко от 60%, плюс допълнително 2 ч. за държавен изпит по теория на професията и 6 ч. държавен изпит по практика на професията. Брой на обучаваните лица: 10 Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за професионална квалификация. 20 500.00 0.00
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места: Целта на дейността е да се създадат нормални условия за работа на новоназначените 8 лица от целевата група. За новоназначените болногледачи ще бъде закупено работно облекло, съгласно установената практика в лечебното заведение. За всяко лице се предвижда: - работна престилка или комплект туника и панталон - по 2 комплекта - работни обувки (тип сабо) - 1 чифт - халат - 1 бр. Тъй като болногледачите ще работят по график (на смени), включително нощни смени и в почивни и празнични дни, се предвижда за тях да бъде оборудвана отделна стая. Нейното обзавеждане ще бъде такова, че да има условия за преобличане в началото и в края на работния ден, за водене на работна документация, за почивка и хранене, за кратък нощен сън, за бодърстване през нощните смени. За целта ще бъдат закупени: - климатик - гардероб еднокрилен - 8 бр. - маса - столове - 8 бр. - кафе машина - електричска кана - микровълнова фурна - хладилник - разклонител - 2 - канапе - олекотена завивка - 4 - възглавница - 4 - спално бельо - единични комплекти - 8 комплекта - стелажи - 2 - кош за отпадъци - чаши, чинии, прибори за хранене - стойки за течен сапун и домакински ролки Обща стойност на дейността - 4966.00 лв. Цените на работното облекло и обзавеждането, което се предвижда да бъде закупено, са определени на база на оферти на потенциални доставчици и информация от Интернет. 4 966.00 0.00
Осигуряване на заетост на 8 от обучените лица за период от 12 месеца: Понастоящем в КОЦ Враца няма назначени болногледачи. Функциите на болногледач се споделят между медицинската сестра и санитаря, вследствие на което всеки от тях се налага да изпълнява и дейности, неприсъщи за длъжността. Самото естество на лечебното заведение е такова, че голяма част от пациентите - онкоболни, и особено тези в напреднал стадий на заболяването - се нуждаят от повече и по-специфични грижи. Целта на тази дейност е да се отговори на острата потребност от болногледачи за нуждите на КОЦ Враца, като се наемат 8 нови служители, обучени в рамките на проекта по съответната професия. През първите три месеца от заетостта ще бъде осигурено наставничество за новоназначените младежи. Наставниците ще бъдат медицински сестри от КОЦ с достатъчен опит в грижите за онкоболни пациенти. Ще бъдат определени двама наставника, като всеки от тях ще подкрепя четирима новоназначени болногледачи. Наставниците ще помагат на новите служители да усвояват професията и да се адаптират към условията на работа. По такъв начин работодателят цели да създаде оптимални условия за новонаетите служители плавно и без сътресения да навлязат в професията, да привикнат към работния колектив и към изискванията на работното място. Етапи в изпълнението на дейността: 1/ Сключване на трудови договори с избраните лица; 2/ Заетост с наставничество през първите 3 месеца от заетостта; 3/ Поддържане на заетостта на наетите лица за оставащите 9 месеца. 72 254.18 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.