Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 959 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни  услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Патронажна грижа за нуждаещи се лица от територията на община Болярово.: В рамките на дейността ще бъдат предоставяни мобилни здравно-социални услуги на лица над 54 г., хора с увреждания,възрастни хора в невъзможност за самообслужване , лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19- за период от 12 месеца. Услугите, които ще получава едно лице, няма да надвишават 2 часа на ден и в зависимост от индивидуалните потребности ще включват: 1. Здравни (медицински) услуги: измерване на кръвна захар, кръвно налягане, поставяне на инжекции, смяна на превръзки и т.н.2. Социални услуги-насочени към подкрепа на лицата за осъществяване на ежедневните им дейности и постигане на социално включване, както и неспециализираните услуги (административни услуги; комунално-битови дейности-помощ в домакинството; придружаване до различни институции, до личен лекар, подкрепа в придвижването и разходки и др.)3.Психологическа подкрепа - при необходимост 4.Доставка на храна, хранителни продукти, лекарства и др. Проектът предвижда да продължи предоставянето на услуги на потребителите, обхванати от Компонент 4 на проект "Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора на територията на община Болярово". В резултат на изпълнението на проекта до момента те са идентифицирани като нуждаещи се потребители. За нуждите и на този проект ще се използват изготвените вече оценки. При постъпила нова заявка или потребител, който се е отказал от услугата ще бъдат изготвени оценки на новите кандидати за потребители.Лицата ще подават писмено до Кмета на общината, с приложени: 1. документ за самоличност (за справка); 2. Актуални документи, с които се удостоверява актуалното здравословно състояние на лицето; 4. Документ, удостоверяващ представителството /при наличие на такъв/; 5. Декларация за личен доход; 6. Служебна бележка за настоящ адрес (при разлика с постоянен адрес). Подадените Заявления, с приложените документи, ще се входират в нарочно създаден и оформен за целта „Дневник на заявленията от кандидатите“. Ще се ползва Формуляр за оценка на потребностите, даващ възможност за дефиниране на индивидуалните потребности на всички потребители и ще включва като минимум следната информация:Обща информация за лицето (име, възраст, информация за контакт и др.).2. Информация за жилището (вид на сградата, собственост, други лица, и др.)3. Информация за здравословното състояние на потребителя.4. Информация за ползвани други услуги от потребителя.5. Информация за оценка на рисковете за потребителя.6. Информация за потребностите от мобилна подкрепа – това е информация за нуждата от подкрепа в основните области на живот на човека (придвижване и разходка, общуване и социално включване, административни дейности, готвене и хранене, почистване на дома, мобилност и други специфични за потребителя области).7. Информация за комуникативните и когнитивните способности на потребителя – информацията е изключително важна с оглед на това че често ограничения в тези умения водят до допълнителни рискове за потребителите и/ или трудности в предоставянето на услугата. Информацията ще бъде събирана с активното участие на потребителя и, по възможност, с участието на негов близък. За всеки кандидат-потребител ще се създаде и води лично досие, в което ще се съхраняват подадените документи. Въз основа на подаденото Завление и приложените документи, както и Формуляра за оценка на потребностите, ще се извърши Индивидуална оценка (план) на потребностите, включваща: 1. ежедневни потребности; 2. здравни потребности; 3. потребности в свободното време. При стартиране на проекта ще бъде организирана и проведена информационна кампания с цел информиране на обществеността и респ. събиране на необходимата информация за потенциалните потребители с цел изготвяне на индивидуални оценки. Тази дейност планираме да започне от 23 май 2021 г., за да се осигури приемственост iКомпонент 4 , както и за да не се допусне двойно финансиране. 0.00 41 775.68
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности.: Община Болярово има следните ДДД: Дом за възрастни хора с умствена изостаналост, с.Малко Шарково с капацитет 85 потребителя; Защитено жилище за възрастни хора с умствена изостаналост, с.Малко Шарково с капацитет 8 потребителя; Дом за стари хора, с.Воден с капацитет -30 потребителя; Защитено жилище за възрастни хора с умствена изостаналост, гр.Болярово с капацитет 8 потребителя; ЦНСТ за хора с деменция, с.Мамарчево с капацитет 15 потребителя ЦНСТ за хора с физически увреждания, с.Мамарчево с капацитет 8 потребителя ЦСРИ-гр. Болярово с капацитет - 25 потребителя Защитено жилище за възрастни хора в гр.Болярово с капацитет - 8 потребителя Всички социални институции и персоналът в тях се сбълскаха с необходимостта бързо да се адаптират за работа в условията на безпрецедентна епидемична обстановка, породена от световната пандемия от Ковид-19. В същото време потребителите на социалните услуги са по своя профил представители на най-рисковите групи. Това породи необходимост от допълнителна подкрепа за персонала и за начина на организация на работа в социалните заведения с цел превенция и недопускане на заразяване, както на потребителите, така и на персонала. От една страна, изготвените и съгласувани с РЗИ протоколи за работа в усложнената епидемична обстановка, изискват допълнителни усилия, както да назначения към момента персонал, така и назначаване на нови работници с цел дезинфекция и прилагане на начин на работа - на екипи- осигуряващ при констатирано заболяване на част от персонала да има готовност да бъде заменен от персонал, който не е бил контактен. Освен това, периодично е необходимо да се извършва тестване на персонала / общо 106 души в социалните заведения/, както и на потребителите -187 на брой. Целта е да не се допусне безсимптомно разпространение на заболяването или при констатиран случай да се изследват контактните лица. В социалните заведения, ДДД е необходимо да се осигурят допълнително средства за дезинфекция, ЛПС, както на персонала, така и на потребителите. Тази дейност планираме да започне от 20 март 2021г. Ще се назначат на трудови договори 3 общи работника в ДВХУИ, с.Малко шарково, 1в ДСХ-Воден, 1 в ЦНСТ за хора с деменция в с.Мамарчево и 1 - в ЗЖЛФУ-Болярово за период от 12 месеца, за да подпомагат персонала за изпълнение на предписаните мерки. 0.00 99 583.67

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.