Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът обвързва в партньорство Конфедерацията на труда „Подкрепа“, Българската търговско-промишлена палата, Асоциацията на индустриалния капитал в България, Съюза за стопанска инициатива и Министерството на труда и социалната политика, и обхваща икономическите сектори на горското стопанство (02), добива на въглища (05), производството на изделия от каучук и пластмаса (22), производството от други неметални минерални суровини (23), събирането и обезвреждането на отпадъци, рециклиранего на материали (38), далекосъобщенията (61), медико-социалните грижи с настаняване (87), социалната работа без настаняване (88) и други дейности в областта на културата (91).

Цел на проекта е да бъдат осъществени задълбочени академични анализи на потребностите от дигитални умения по икономически сектори; да се разработят, тестват и валидират унифицирани профили за дигитални умения по ключови длъжности и/ли професии; да се разработят инструменти за оценка и тестване на текущите умения на работната сила по сектори; да се разработят програми за неформално обучение за развитие на специфични дигитални умения и да се състави тества тематично учебно съдържание; да се разработят и утвърдят секторни квалификационни рамки за развитие на дигитални умения; да се съставят методически указания за поддържане и надграждане на дигиталните умения; да се развият и внедрят модели за дигитализирано социално партньорство и дигитализирано и колективно договаряне; и да се способства за повишаване осведомеността на работодателите и служителите относно необходимостта от развиването на дигитални умения.

С изпълнението на проекта КТ „Подкрепа“ дава своя принос в контекста на задълбочаваща се дигитализация на труда, с цел подпомагане на работещите хора и техните предприятия за приспособяване към промените в областта на индустриалните отношения и за ориентиране към съвременните тенденции на едно развито цифрово общество.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Изследване и анализ на потребностите: Дейността включва изследване и анализ на потребностите от дигитални умения по икономически сектори въз основа на разработената Методология в рамките на Компонент 1. Ще бъде постигната яснота за специфичните потребности от дигитални умения по клюови професии / длъжности в съответните икономически сектори. Дейността ще бъде изпълнена на две логически свързани и последователни стъпки, обезпечаващи структурирането на надеждна и актуална информация за специфичните потребности, която обуславя необходимите по-нататъшни интервенции за постигане целите на проекта. Стъпка 1 „Изследване“ Ще бъде направен задълбочен академичен преглед на относима литература и първоначално набиране на наличната актуална информация по темата. Това ще позволи по-нататъшната изследователска и аналитична работа да стъпи върху ясни научни основи и актуализирани данни за предмета на изследването. Ще бъдат утвърдени работни дефиниции за предмета на изследването и изследователска методика, базирана на утвърдените методически насоки по Компонент 1. Това ще позволи изследването да протече при спазване на относимите научни принципи и ще обезпечи неговата ефективност, ефикасност и всестранност и обективност. Ще бъдат съставени въпросници за пряко анкетиране на терен, базирани на утвърдената изследователска методика. Въпросниците включват механизми за анализ на потребностите от гледна точка на работниците и служителите, в т.ч. представители на висшия и средния мениджмънт на предприятията. Сравнителният анализ на гледните точки ще обезпечи събирането на всестранни и обективни сведения за установените потребности на респондентите. Ще бъде проведено пряко анкетиране на терен, обхващащо представители на целевата група – работници и служители, в т.ч. лица от висшия и средния мениджмънт. Ще бъде приложена система за контрол срещу случайно или умишлено подавани неверни отговори, която ще отстрани възможните изкривявания поради странични фактори и ще обезпечи установяване на действителните потребности. Ще бъде осъществена статистическа обработка на данните, получени по време на анкетирането. За целта данните от хартиените формуляри ще бъдат пренесени в електронна среда, в машинно обработваем формат, което ще позволи по-нататъшно систематизиране и анализ на информацията. Стъпка 2 „Анализ“ На база събраната информация (относима литература, налична актуална информация по темата, резултати от проведеното анкетиране на терен), ще бъде съставен Доклад с изводи за специфичните потребности в съответните икономически сектори. Докладът ще следва класическата академична структура, включваща уводни бележки, приложена изследователска методика, прототипен изследователски профил, достигнати резултати, оценка на резултатите и изводи. 0.00 266 394.66
Съставяне на унифицирани профили: Дейността включва разработване, тестване и валидиране на унифицирани профили за дигитални умения по ключови длъжности и професии. Дейността ще бъде изпълнена на три логически свързани и последователни стъпки, обезпечаващи структурирането на всестранни, ефективни и ефикасни профили, съчетаващи необходимото ниво на унифицираност и специфичност, за актуалните специфични потребности от дигитални умения съгласно DigComp2.1 Стъпка 1 „Разработване“ Ще бъде утвърдена методика, базирана на общите методическите насоки по Компонент 1 и допълнена със специфични методически бележки за всеки един от съответните икономически сектори-предмет на интервенция по проекта, обуславяща съставянето на пълноценни, ориентирани към практиката профили. Ще бъдат локализирани ключови длъжности и професии за съответните икономически сектори, което ще позволи съсредоточаване на проектните усилия върху съществени за икономиката области на стопанска активност, даващи възможност за извличането на максимална добавена стойност от проекта. Ще бъдат очертани актуални специфики на локализираните ключови длъжности и професии в контекста на напредващата дигитализация на труда и ще бъдат извлечени основополагащи дигитални компетентности за всяка от тях съгласно нивата „основно“, „средно“, „напреднало“ и „високо специализирано“ по DigComp2.1. Това ще позволи извеждане на основните специфики, знания и умения, които следва да се таргетират при изготвяне на съдържанието за неформално обучение и съставяне на секторните квалификационни рамки. Ще бъде разработен прототипен унифициран профил, разкриващ всички възможности на технологията за унифицирано профилиране и позволяващ по-нататъшното й прецизиране в съответствие със специфичните потребности в съответните икономически сектори и ключови длъжности и професии. Стъпка 2 „Тестване“ Ще бъде утвърдена методика за тестване на прототипния унифициран профил сред целевите групи. Това ще позволи базирано на научна методология извличане на актуална информация за специфичните потребности в съответните икономически сектори и ключови длъжности и професии, вече на база разработения прототипен унифициран профил. Ще бъдат съставени въпросници за пряко анкетиране на терен, базирани на утвърдената методика за тестване. Въпросниците включват механизми за тестване на основополагащите дигитални компетентности съгласно нивата „основно“, „средно“, „напреднало“ и „високо специализирано“ по DigComp2.1 и ще обезпечи събирането на всестранни и обективни сведения за установените потребности на респондентите. Ще бъде проведено непряко анкетиране, обхващащо представители на целевата група – работници и служители, в т.ч. лица от висшия и средния мениджмънт. Ще бъде приложена система за контрол срещу случайно или умишлено подавани неверни отговори, която ще отстрани възможните изкривявания поради странични фактори и ще обезпечи надеждно тестване на основополагащите дигитални компетентности. Ще бъде осъществена статистическа обработка на данните, получени по време на анкетирането. За целта данните от хартиените формуляри ще бъдат пренесени в електронна среда, в машинно обработваем формат, което ще позволи по-нататъшно систематизиране и анализ на информацията. Стъпка 3 „Валидиране“ Ще бъдат утвърдени критерии за валидиране на основополагащите дигитални компетентности, включващи процедура по валидиране с интервю и базирани на доказателства заключения за допускане на валидирането или отказ от същото с насочване към релевантни програми за неформално обучение. Това ще позволи структурирането на процедура, поддаваща се на бъдеща автоматизация и благоприятстваща както самооценката на лицата, така и експедитивната диагностика на работниците и служителите от страна на висшия и средния мениджмънт в предприятията. 0.00 98 386.21
Тестване на текущите умения: Дейността включва тестване на текущите умения на работната сила по сектори, с разработени за целта инструменти за оценка. Дейността ще бъде изпълнена на една логическа стъпка, обезпечаваща както разработването на самия инструмент за оценка, така и неговото прилагане сред представители от целевата група чрез тестване текущите умения на работната сила по сектори. Стъпка единствена „Инструмент за оценка“ Ще бъде утвърдена методика за тестване и оценка на текущите умения на работната сила, с включена пътна карта за развитие, преодоляване и надграждане на констатираните дефицити. Това ще позволи създаването на автоматизируем модел за тестване и оценка, базиран на научна методология и приложим както за самооценка от страна на работниците и служителите, така и за диагностициране на персонала от страна на висшия и средния мениджмънт в предприятията. Ще бъдат съставени въпросници, структурирани по типове ключови длъжности и професии, и типове ключови дигитални умения, позволяващи установяване текущите умения на работната сила. Въпросниците включват механизми за анализ на текущите умения и нивата на компетентност съгласно DigComp2.1 Ще бъде проведено непряко анкетиране, обхващащо представители на целевата група – работници и служители, в т.ч. лица от висшия и средния мениджмънт. Ще бъде приложена система за контрол срещу случайно или умишлено подавани неверни отговори, която ще отстрани възможните изкривявания поради странични фактори и ще обезпечи установяване на действителните текущи умения на работната сила. Ще бъде осъществена статистическа обработка на данните, получени по време на анкетирането. За целта данните от хартиените формуляри ще бъдат пренесени в електронна среда, в машинно обработваем формат, което ще позволи по-нататъшно систематизиране и анализ на информацията. На база събраната информация (структурирани данни от анкетирането), ще бъде съставен Доклад с изводи за актуалното състояние на текущите умения на работната сила по сектори. Докладът ще следва класическата академична структура, включваща уводни бележки, приложена изследователска методика, прототипен изследователски профил, достигнати резултати, оценка на резултатите и изводи. Това ще позволи очертаване на необходимия обхват на предстоящото да се изготви учебно съдържание. 0.00 89 704.78
Съставяне на учебно съдържание: Дейността включва разработване на програми за неформално обучение за развитие на специфични дигитални умения и съставяне на базирано върху тези програми учебно съдържание. Дейността ще бъде изпълнена в две логически свързани стъпки, обезпечаващи изпълнение на поставените задачи при спазване на високи изисквания за дидактичност и професионални обучителни стандарти. Стъпка 1 „Програма“ Ще бъде направен обучителен преглед на локализираните ключови длъжности и професии, и на изготвените за тях унифицирани профили за дигитални умения. Това ще позволи осмисляне на изпълнените до този момент проектни дейности и постигнатите резултати от дидактическа гледна точка, с оглед подготовката за съставяне на самото учебно съдържание. Ще бъде утвърдена обучителна методика, базирана на общите методически насоки по Компонент 1 и надградена със специфични за съответните икономически сектори насоки относно необходимите дигитални умения при изпълнение на локализираните ключови длъжности и професии. Това ще позволи бъдещото учебно съдържание да бъде издържано в духа на добрата преподавателска практика и в съответствие на общите методически изисквания, заложени в Компонент 1. Ще бъде утвърден базиран на обучителната методика план с учебно съдържание, включващ набор от дидактично обосновани теми за неформално обучение в областта на локализираните ключови дигитални компетентности, необходими за успешно изпълнение на съответните длъжности и професии. Това ще подпомогне обучителните консултанти и приложни специалисти при съставянето на унифицирани модели за обучение, приложими с висока степен на автоматизируемост спрямо обучаемите представители на целевите групи. Стъпка 2 „Модули“ Ще бъдат разработени отделните теми от утвърдения план с учебно съдържание, като всяка тема ще бъде съобразена със съответните нива на компетентност („основно“, „средно“, „напреднало“, „високо специализирано“) по DigComp2.1 и установените текущите умения на работната сила и потребности от надграждане на ключови дигитални умения по сектори. Всеки от тематичните модули в учебното съдържание задължително ще включва освен присъщите напътствия за усвояване на тематичните дигитални умения, също запознаване със съответния унифициран профил (Дейност 2), прилагане на инструментариума за оценяване (Дейност 3) и на утвърдената процедура за валидиране (Дейност 2), и съставяне на пътна карта за по-нататъшно поддържане и надграждане (Дейност 3). Този подход ще осигури интегрираност на разработените до момента материали по проекта и ще увеличи добавената стойност на евентуалните обучения, които биха могли да се осъществяват с помощта на съставеното учебно съдържание. 0.00 69 878.77
Тестване на учебно съдържание: Дейността включва пилотно тестване / адаптиране / припознаване на разработеното в предходната проектна дейност учебно съдържание за развитие на специфични дигитални умения. Дейността ще бъде изпълнена в три логически свързани стъпки, обезпечаващи задълбочено и всестранно тестване в реална среда, адаптиране и припознаване от целевата група и заинтересуваните страни на създаденото в предходната проектна дейност учебно съдържание. Стъпка 1 „Предварителни въпроси“ Ще бъде утвърдена методика за тестване и адаптиране на учелното съдържание, която да обезпечи неговото надлежно припознаване от целевата група и заинтересуваните страни. Това ще позволи качествено протичане на цялостния процес и надеждно установяване на евентуалните слабости, които да бъдат коригирани. Следва в тази връзка да се отбележи, че учебното съдържание е централен резултат от проекта и от неговото качество зависи цялостната добавена стойност на планираните дейности. Ще бъдат очертани съществените изследователски въпроси и основните изследователски хипотези, чиято проверка се очаква да бъде осъществена в рамките на тестването. Това ще позволи работата да протече при максимална яснота, предвидимост и прозрачност на процесите, а постигнатите резултати да бъдат надеждно обосновани и пълноценни за решаване на основната задача – качествено оценяване на съдържанието и локализиране на евентуални слабости, подлежащи на отстраняване. Стъпка 2 „Пилотно тестване“ На база утвърдената в Дейност 3 методика за тестване и оценка, ще бъде приложен разработеният в същата дейност инструментариум за оценка, позволяващ установяване на входящите текущи умения на обхванатите представители на целевата група. Това ще позволи установяване нивата на компетентност съгласно DigComp2.1 преди провеждане на обучителните мероприятия и последващо проследяване ефективността и ефикасността на обучителната дейност. Ще бъде проведено пряко обучение на терен с поставянето на задачи за самостоятелна подготовка, вкл. чрез прилагане на разработените в Дейност 2 процедури за самооценка и валидиране на основополагащите дигитални компетентности. Всяко от обучаемите лица ще има възможност да представи както придобитите нови знания и умения, така и своята обратна връзка относно евентуални слабости в учебното съдържание и в обучителния процес като цяло. Ще бъде осъществена статистическа обработка на данните, получени по време на входящото тестване и последващото валидиране. За целта данните от хартиените формуляри ще бъдат пренесени в електронна среда, в машинно обработваем формат, което ще позволи по-нататъшно систематизиране и анализ на информацията. На база събраната информация ще бъде съставен Доклад за констатираните слабости в учебното съдържание (ако има такива) с препоръки за отстраняването им. Стъпка 3 „Адаптиране“ Ще бъде осъществено отстраняване на констатираните слабости в учебното съдържание (ако има такива), базирано на Доклада с резултатите от входящото тестване, последващото валидиране и дадената обратна връзка от обхванатите представители на целевата група. Последното обуславя и припознаването на учебното съдържание от целевата група – доколкото същото бива съобразено с получените практически обучителни резултати и изразеното мнение за (не)удовлетвореност. Ще бъдат очертани хоризонти за бъдещо развитие на учебното съдържание – както от гледна точка развитието на дигиталните технологии, така също от гледна точка на тенденциите за дигитализация на труда в съответните икономически дейности (и в частност – по отношение локализираните ключови длъности / професии). това ще обезпечи по-дълъг жизнен цикъл на резултатите от проекта и ще благоприятства тяхната устойчивост. 0.00 259 736.98
Секторни квалификационни рамки: Дейността включва разработване и приемане на секторни квалификационни рамки за развитие на дигитални умения – което на практика овенчава преследваните от операцията резултати. Дейността ще бъде изпълнена в две логически свързани стъпки, обезпечаващи задълбочено, последователно и всестранно справяне с поставената задача, при спазване на високи стандарти за качествена разработка на планираните секторни рамки за квалификация. Стъпка 1 „Теория“ Ще бъде изяснено понятието за квалификационна рамка и ще бъде утвърдена работна дефиниция за такава, с оглед привеждане на резултатите от дейността в съответствие с нормативно установените стандарти и утвърдената практика при създаване на подобни набори от правила и изисквания. Това ще позволи разработването на секторни квалификационни рамки, максимално доближаващи се до нуждните на заинтересуваните страни (и в частност – МТСП и НАПОО). Ще бъде изяснено понятието за секторна квалификационна рамка в контекта на проектните икономически сектори и локализираните ключови длъжности и професии, за чието изпълнение се поддържат и надграждат съответни ключови дигитални умения. Това ще позволи осмисляне на нормативно установените стандарти и приспособяване на утвърдената практика към нуждите на проекта в контекста на интензифициращата се дигитализация на работните места. Ще бъде разработен теоретичен прототип на секторна квалификационна рамка, разкриващ всичките възможности на подобен инструмент за справяне с поставените с проекта задачи. Това ще позволи оптимизиране на последващите процеси по съставяне на секторни квалификационни рамки и тяхното придържане към единен еталонен модел, базиран на задълбочени предварителни разчети и постигнат консенсус между включените в проекта консултанти. Стъпка 2 „Разработка“ Ще бъдат съставени отделни секторни квалификационни рамки за всеки един от включените в проекта икономически сектори, като теоретичният прототип ще бъде развит в съответствие със спецификите на съответния икономически сектор и локализираните в него ключови длъжности и професии, и присъщи за тях ключови дигитални компетентности. Това ще обезпечи плавно преливане от разработения теоретичен модел към актуалното състояние и конкретика на отделните икономически сектори, и от там – ще обезпечи ползваемост на разработените секторни инструменти. Ще бъдат съставени въпросници за проверка и утвърждаване на създадените секторни квалификационни рамки от заинтересувани представители на целевите групи в съответните икономически сектори. Ще бъде проведено непряко анкетиране, обхващащо представители на целевата група – работници и служители, в т.ч. лица от висшия и средния мениджмънт от съответните сектори. Ще бъде приложена система за контрол срещу случайно или умишлено подавани неверни отговори, която ще отстрани възможните изкривявания поради странични фактори и ще обезпечи установяване на действителните текущи умения на работната сила. Ще бъде осъществена статистическа обработка на данните, получени по време на анкетирането и на база събраната информация, ще бъдат нанесени корекции (при необходимост) в секторните квалификационни рамки, преди окончателното им приемане. Това ще позволи подобряване качеството на създадените секторни инструменти и приемането им от заинтересуваните представители на съответните икономически сектори. 0.00 90 039.68
Методически указания: Дейността включва разработване методически указания за поддържане и надграждане на дигиталните умения в съответните икономически сектори. Дейността ще бъде изпълнена в две логически свързани стъпки, обезпечаващи прилагането на задълбочени и научно обосновани подходи при съставянето на методически указания за практическото прилагане на създадентие с проекта инструменти за идентифициране на потребностите, поддържане, надграждане, тестване и валидиране на дигиталните умения. Стъпка 1 „Теория“ Ще бъде разработена методология за създаването на методически указания в съответствие с утвърдените дидактически стандарти, практики и подходи за неформално обучение на възрастни. Методологията ще очертава задачите на неформалното обучение и ще предлага прототип на методически указания, насочени към две основни подгрупи в целевата група: работници и служители от една страна; и работодатели и представители на висшия и средния мениджмънт, от друга страна. Това ще позволи последващата разработка да стъпи върху научно обоснован и издържан в духа на съвременните обучителни практики модел за съставяне на техническа документация и за даване на практически указания и насоки. Стъпка 2 „Разработка“ Ще бъдат съставени общи методически указания за прилагане на разработените унифицирани профили (Дейност 2), инструменти за оценка и самооценка (Дейност 3), учебно съдържание (Дейност 4) и секторни квалификационни рамки (Дейонст 6). Благодарение на това създадените от проекта инструменти ще получат своята задълбочена и систематична техническа документация, явяваща се едновременно ръководство за тяхното практическо прилагане и същевременно учебно съдържание само по себе си за тяхното усвояване и по-нататъшно надграждане. Ще бъдат създадени и специализирани методически указания, структурирани по икономически сектори и локализираните в тях ключови длъжности и професии, обхващащи относимите рамкови изисквания (Дейност 6), нормативни регулации и отраслови перспективи за развитие на съответните икономически сектори. Съществен елемент от специализираните методически указания ще бъдат напътствията за поддържане (на годишна база) и надграждане (на база две до три години) на придобитите ключови дигитални компетентности. 0.00 57 811.53
Повишаване на осведомеността: Дейността включва прилагането на способи за повишаване осведомеността на работодателите и служителите относно необходимостта от развиването на дигитални умения. Дейността ще бъде изпълнена в две логически стъпки, обезпечаващи обхващането на основни комуникационни и медийни канали за разпространяване на информация и мотивиране представителите на целевата група да развиват собствените си (като работници и служители) или на своя персонал (като работодатели) дигитални умения. Стъпка 1 „Материали“ Ще се изготви лого и слоган на проекта, обезпечаващи неговата визуална и смислова разпознаваемост (в т.ч. обезпечаващи правилата за визуализация и обозначаване на полученото европейско финансиране). Това ще позволи брандиране на всички материали, изхождащи / финансирани от проекта, с нормативно изискуемите атрибути, които същевременно създават мотивационна нагласа към постигане целите на проекта. Ще се проектира и отпечата плакат и брошура на проекта, представящи неговите цели, смисъла от дигитализацията, мястото й в съвременния трудов процес и възможностите за прилагане на разработените от проекта инструменти за придобиване, поддържане и надграждане на ключови дигитални умения. Това ще мултиплицира резултатите от проекта, увеличавайки неговата аудитория далеч отвъд пряко включените лица в проектните дейности. Ще бъде изготвена едноминутна видео-презентация, мотивираща положителна нагласа към дигитализацията и към активно вклюване в усвояването на ключови дигитални умения в контекста на дигатилизиращата се работна среда. Наличието на такава презентация ще позволи обхващането на редица допълнителни комуникационни и медийни канали (web-сайтове, социални медии, телевизия) и ще мултиплицира в още по-голяма степен резултатите от проекта. Ще бъде проектиран и изготвен тематичен рекламен материал, обвързан с целите на проекта и насочен към подтикване на реципиентите да се включат в предлаганите им възможности за придобиване, поддържане и надграждане на ключови дигитални умения. Естеството на рекламния материал ще бъде уточнено след консултация с медийните приложни специалисти (напр. брандирана с логото на проекта USB-памет, заредена с видео-презентацията и с тематични информационни материали) и ще бъде насочено към създаването на положителна нагласа към дигитализацията и улесняване работата с дигитални устройства. Това ще позволи неволното разпространяване на рекламния материал в работна среда и сред колеги, и мултиплициране в още по-голяма степен на резултатите от проекта. Стъпка 2 „Мероприятия“ Ще бъдат осъществени 9 бр. секторни конференции за всеки един от обхванатите в проекта икономически сектори, на които широк кръг заинтересувани страни в областта на съответния сектор да разгледат проблемите на сектора, предимствата и недостатъците на разработените в проекта инструменти, и перспективите пред сектора в контекста на дигитализацията на труда. Ще бъдат осъществени 3 бр. национални публикации в печатни издания, насочени към популяризиране на целите на проекта и създаване на положителна нагласа спрямо възможностите за придобиване, поддържане и надграждане на ключови дигитални умения в контекста на засилващата се дигитализация на труда. Това ще позволи представители на целевата група, които не са online, също да бъдат обхванати от въздействието на проекта. 0.00 175 354.61
Модели за партньорство и договаряне: Дейността включва развитието и прилагането на практика на модели за социално партньорство и колективно договаряне, пречупени в светлината на дигитализацията на труда и индустриалните отношения като цяло. Дейността ще бъде изпълнена в три логически стъпки, обезпечаващи задълбочено изясняване на процесите и тенденциите, свързани с дигитализация на работните процеси и създаване на практики и подходи за социален диалог и колективно договаряне в светлината на настъпващите технологични промени. Стъпка 1 „Анализ“ Ще бъде изяснен въпросът за адекватност на технологичните промени в светлината на съществуващи академични изследвания на дигитализацията и с краткосрочен и средносрочен хоризонт за необходимостта от адаптация към промените в технологичната среда. Това ще позволи поставяне на солидни теоретични основи на предстоящите да се разработят теоретични модели, отговарящи на новите технологични и организационни предизвикателства. Стъпка 2 „Партньорство“ Ще бъде очертана логиката, ще бъдат предложени процедури и ще бъде разработен модел дигитално социално партньорство, с фокус към работниците и служителите (в т.ч. представители на работещите и синдикалните активисти), от една страна; и с фокус към работодателите (в т.ч. представители на висшия и средния мениджмънт), от друга страна. Стъпка 3 „Договаряне“ Ще бъде очертана логиката, ще бъдат предложени процедури и ще бъде разработен модел дигитално колективно договаряне, с фокус към работниците и служителите (в т.ч. представители на работещите и синдикалните активисти), от една страна; и с фокус към работодателите (в т.ч. представители на висшия и средния мениджмънт), от друга страна. 0.00 120 150.52

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.