Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

В рамките на настоящия проект, лечебното заведение "АМБУЛАТОРИЯ ЗА ПЪРВИЧНА, ИЗВЪНБОЛНИЧНА, МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ – Д-Р ПЕНКОВА ЕООД" ("АПИМП-д-р Пенкова" ЕООД), ще приложи мерки за активиране и интеграция в обучение и заетост на младежи в риск. 
Целевата група по проекта са икономически неактивни младежи в риск на възраст от 16 до 29 г. със следните характеристики:
-	младежи, напуснали резидентни услуги в общността;
-	младежи, ползващи социални услуги в общността, в т.ч и младежи с увреждания;
-	младежи, жертва на злоупотреба, насилие, експлоатация или всякакво друго нехуманно или унизително отношение, застрашаващо здравословното, психологическото и социалното развитие.

В рамките на проекта ще бъдат обхванати минимум 40 младежи в риск.

Проектът включва следните дейности: 
I. Дейности за активиране на икономически неактивни младежи за включването им на пазара на труда 
- организиране и провеждане на информационна кампания в гр. Сливен;
- първична идентификация на 40 лица от целевата група;
- индивидуална работа с 20 от идентифицираните лица.

II. Предоставяне на мотивационно обучение
- провеждане на мотивационно обучение на 20 младежи, идентифицирани в Дейност 1.

III.  	Осигуряване на възможност за заетост – наемане на лица от целевата група
- включване в субсидиране заетост (на трудов договор) на 13 младежи, идентифицирани в Дейност 1 и преминали успешно през обучението в Дейност 2, за период от 12 месеца.

IV.  	Трудово наставничество за младежите, за които се осигурява заетост 
- осигуряване на двама наставници - служители на лечебното заведение -  на новоназначените младежи за период от 6 месеца.

V. Предоставяне на стимули на работодатели за наемането на безработни младежи 
- обособяване и оборудване на 9 работни места за новоназначените младежи на длъжност "оператори въвеждане на данни" и "регистратори".

Ще бъдат изпълнени и дейностите за визуализация и управление на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за активиране на икономически неактивни младежи за включването им на пазара на труда: В рамките на дейността ще бъдат идентифицирани и активирани в обучение и заетост 40 неактивни младежи в риск от 16 до 29 г., вкл. с увреждания, и по-конкретно младежи, напуснали резидентни услуги в общността; младежи, ползващи социални услуги в общността; младежи, жертва на злоупотреба, насилие, експлоатация или всякакво друго нехуманно или унизително отношение, застрашаващо здравословното, психологическото и социалното развитие. Дейността включва: - Първична идентификация на 40 младежи от целевата група чрез изготвяне на индивидуален профил, съдържащ административна и специфична информация за всеки от тях. - Изготвяне на материали, необходими за провеждането на информационна кампания сред целевата група: „пътна карта“ за кариерно развитие, „пътна карта“ за включване в обучение, „пътна карта“ за изготвяне на индивидуален профил за определяне на потребностите; - Изготвяне, дизайн и печат на “Наръчник „Да вярваш значи да можеш“, съдържащ лични истории и добри бизнес практики за професионална реализация на младежи в рискови групи - 100 бр. - Организиране и провеждане на информационна кампания „Да вярваш значи да можеш“ за широк кръг от потенциални представители на целевата група; - Последваща индивидуална работа с 20 от идентифицираните лица – след първичната и последваща идентификация на подходящи младежи, консултанти ще взаимодействат с 20 от тях чрез: • изготвяне на индивидуален профил за определяне на потребностите; • насочване към образователни институции и структури на Министерството на образованието и науката на регионално и местно ниво за продължаване на образованието; • насочване към и подпомагане на регистрация на неактивните лица в дирекции „Бюро по труда“ към Агенция по заетостта. • насочване към включване в обучение – изготвяне на индивидуална карта за включване в обучение (професионално / ключова компетентност); • изготвяне на индивидуални карти за кариерно развитие и осъществяване на връзки с работодатели / подпомагане наемането на работа. Представени са индикативни оферти за разходите за (1) наем на зала и кетъринг и за (2) дизайн и печат на 100 бр. наръчници, като в бюджета са включени цени с ДДС. Останалите разходи за дейността за възнаграждения за консултанти са определени на база допустимата по проекта часова ставка в размер на 13.50 лв. на час. 11 214.50 11 214.50
Предоставяне на мотивационно обучение : В рамките на дейността ще бъде проведено обучение с хорариум 30 уч. часа / 5 дни х 6 уч. часа/ за 20 младежи от идентифицираните по Дейност 1. Целта на обучението е младежите да бъдат стимулирани и насочвани да придобият умения за активно поведение на пазара на труда, вкл. към придобиване на професионална квалификация и/или заетост. Обучението ще включва три модула: I. Първи модул - групово динамичен тренинг, при който участниците се включват в отделни активности с цел преминавайки през преживяването да придобият знание за своята личностна значимост по отношение на своето бъдеще и професионална реализация. Целта на модула е да се активизира личностната мотивация на участниците, за развитие и професионална реализация. Мотивацията трябва да цели личностно израстване, умение за себеанализ, критично отношение към процеса на реализация и потребност за развитие. Да развие потребност от постигане на поставените цели за себедоказване. Изработване на SWOT анализ за силни и слаби страни. Какво имам като умения и върху какво трябва да работя. Събаряне на съпротивите, намаляване чувството на несигурност от възможности за реализация. Изграждане на личностна значимост, стремеж за себе доказване и реализация и знание за конкретните стъпки при постигане на целите. II. Втори модул - разпределен в отделни стъпки, целящ да даде знание, как, къде, по какъв начин да търсят професионална реализация и развитие. - 1 стъпка: Източници на информация за свободни работни места. Официално обявени и налични работни места, които не са представени в бюрата по труда, консултантските фирми и сайтовете за свободни работни места. Определяне на формалните и неформални източници на информация за свободни работни места. - 2 стъпка: Как да кандидатстват за работа. Каква е необходимата информация, която трябва да търсят за съответната работна позиция. - 3 стъпка: Подготвяне на документи за кандидатстване - изработване на CV и мотивационно писмо. Запознаване с особеностите при изработване на всеки документ, представящ лицето пред бъдещи работодатели. - 4 стъпка: Подготовка за интервю за работа. Набавяне на информация за конкретната позиция и фирмата предоставяща позицията. Запознаване със значението на поведението по време на интервюто. Каква информация да излъчат за себе си и как, за да постигнат по-висока успеваемост. - 5 стъпка: Явяване на интервю. Поведение пред работодатели. Заявяване на очаквания между страните. Поемане на отговорност за бъдещи действия в работен процес. - 6 стъпка: Личен анализ и оценка на интервюто. Какво е постигнал и какво е пропуснал да отрази за себе си. Преоценка и промяна в поведението. Изграждане на умение за коректив на поведението с цел постигане на по-висока успеваемост при следващо интервю. III. Трети модул - запознаване с българското трудово законодателство с цел по-добра информираност за правата и задълженията на всеки служител/работник. Младежите от целевата група ще бъдат обучени как да създават успешно документи, чрез които могат да представят ефективно и ясно техните умения и квалификации: автобиография и мотивационно писмо. Обучението ще предостави и информация за каналите за намиране на работа, стаж, обучение и ще изгради умения за работа с тези мрежи. В резултат на обучението участниците трябва да придобият знания и умения за: подготовка на документи за кандидатстване за работа; ефективно използване на различните източници за информация за свободни работни места; мотивиране и усвояване на умения и за представяне пред работодател и проследяване на всяка възможност за работа; използване на позитивното влияние на групата - повишаване на активността за търсене на работа, сътрудничество, подпомагане, насърчаване. 1 600.00 1 600.00
Осигуряване на възможност за заетост – наемане на лица от целевата група: В рамките на дейността лечебното заведение "АПИМП-д-р Пенкова" ЕООД - кандидат по проекта, ще назначи на трудови договори за период от 12 месеца 13 лица от целевата група, идентифицирани в Дейност 1 и успешно преминали мотивационното обучение по дейност 2, на следните длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от клас 4 и клас 9 от НКПД 2011 г.: - Оператор въвеждане на данни - Код по НКПД 41321001 - 6 лица, от които едно с увреждане - Регистратор - Код по НКПД 44152005 - 3 лица, от които едно с увреждане - Чистач-хигиенист - Код по НКПД 91120004 - 4 лица Основните задължения на младежите, включени в субсидирана заетост по проекта - в зависимост от длъжността им, включват: 1) Оператор, въвеждане на данни - въвежда данните на пациентите и прави справки- извлечения от базата данни на компютърната система; - изготвя в срок отчетите на лекаря-специалист към РЗОК в края на месеца. 2) Регистратор - Регистрира и дава точна информация на пациентите; - стриктно води и съхранява медицинската документация; - следи за правилното водене на регистърните книги и точното записване на данните от документите за самоличност на регистрираните пациенти; - отговорно събира и отчита финансовите постъпления в лечебното заведение ; - изготвя ежемесечни и месечни отчети на финансовите постъпления, - проверява здравното осигуряване на пациентите и при липса на такова ги информира за кешовите медицински услуги; - отговаря за телефоните обаждания и дава точна информация, - следи за спазване на графика за посещение на пациенти. 3)Чистач/хигиенист - изпълнява специфични задължения по поддържнето на хигиенното състояние в сектора, където работи ; - извършва текущо и основно почистване на работните и сервизни помещения, болничните стаи и обзавеждането в тях; - подготвя под контрола на медицинските сестри разтвори за дезинфекция и извършва съответната обработка; - осигурява обмяната на болничното бельо в сектора; грижи се за временното съхраняване, събиране и изхвърляне на болничните отпадъци; - съблюдава лечебно-охранителния режим в болницата; - отговаря за изправността и опазване на имуществото по време на дежурство; - участва пряко в поддържането на цялостното хигиенно състояние на лечебното заведение, както и на прилежащите терени. 113 163.96 114 068.43
Трудово наставничество за младежите, за които се осигурява заетост: В рамките на дейността, ще бъде сключено Допълнително споразумение за наставничетво по реда на КТ с двама служители на лечебното заведение - кандидат по проекта. Двамта наставници ще подпомагат новоназначените лица за период от 6 месеца, като следва да се има предвид, че в групите и на двамата наставници ще има по един младеж с увреждания от целевата група, както следва: -Наставник на Група 1 (състояща се от 6 младежи на длъжност Оператор въвеждане на данни, от които един с увреждания) - старша сестра; -Наставник на Група 2 (състояща се от 3 младежи на длъжност Регистратор, от които един с увреждания и 4 младежи на длъжност чистач/хигиенист) - административен началник. 3 660.00 3 094.56
Предоставяне на стимули на работодатели за наемането на безработни младежи: В рамките на дейността ще бъде закупено оборудване и обзавеждане за обособяване на 9 работни места, новоразкрити по проекта (за оператори въвеждане на данни - 6 младежи, и регистратори - 3 младежи, включени в субсидирана заетост), както следва: - работно бюро - 9 бр. - контейнер за бюро - 9 бр. - работен стол (ергономичен) - 9 бр. - компютърна конфигурация (компютър, клавиатура, монитор, операционна система) - 9 бр. - работен шкаф за документи/класьори - 1 бр. - лазерно мултифункционално устройство - 1 бр. За гореописаните разходи са представени ценови предложения от официалния уебсайт на Office 1 Superstore, като в бюджета са включени цени с ДДС. 13 958.00 13 958.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.