Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

В кратко резюме целите, които си поставя "ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ" ЕООД за постигане на устойчиви резултати след изпълнение на настоящото проектно предложение са:
1. Сформиране на проектен екип от 1 ръководител и 1 счетоводител с подходящо образование и богат професионален опит, който ще е ангажиран не само с управлението и изпълнението на проекта, но и с провеждането на процедурите, съгласно ЗУСЕСИФ/ПМС118/ЗОП, ще организират работните срещи и ще подготвят междинните и финален технически и финансови доклади;
2. Ще се въведат гъвкави форми на заетост и заплащане за удължаване на професионалния и личния живот на работниците и служителите, вкл. над 54 години; ще се разработи нова софтуерна система, специфична за строителството и респективно за предприятието; ще се приложат иновативни за предприятието модели за опазване на околната среда;
3. Ще се закупят по-модерни средства за колективна защита, ЛПС и специално работно облекло, с които ще подобрим и надградим безопасните условия на труд в предприятието; 
4. С провеждането на обучения на 36 работници и служители, относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място, ще изпълним една от специфичните цели на проектното предложение за постигане на напредък в развитието на фирмата чрез инвестиране в безопасни и здравословни условия на труд;  
5. Провеждането на обучения на 36 служители и работници за работа с нововъведеното работно оборудване, ще се извърши с цел придобиване на специфични умения на работното място и във връзка с подобряване на здравословните и безопасни условия на труд;
6. Ще осигурим едно помещение за хранене и краткотраен отдих на целевата група, закупувайки фургон и подходящо оборудване, за да създадем по-добри социални условия за работещите в предприятието;
7. Популяризирането на проекта ще се извършва 12 месеца, а след приключването на проекта, за да изпълним условието за устойчивост ще запазим 100% целевата група за период от най-малко 6 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Дейността е задължителна и ще се изпълнява през целия период от 12 месеца с цел осигуряване на ефективно и ефикасно управление на проекта и постигане на заложените и очаквани резултати за безопасни условия на труд, за гъвкави форми на заетост, за въвеждане на нова специфична за строителството софтуерна система с модули за гъвкава заетост и гъвкаво заплащане на труда; за въвеждане на иновативен модел за предприятието за опазване на околната среда; за удължаване на професионалната заетост и личния живот на по-възрастните работници и служители /над 54 г./ и т.н. Качественото изпълнение на проекта ще е гарантирано чрез правилен избор на лица с подходящо образование и богат професионален опит, които да сформират добър екип и да постигнат устойчиви резултати. Екипът ще извършва оперативния мениджмънт на проекта и ще се състои от 1 ръководител и 1 счетоводител, притежаващи необходимия опит и компетенции в реализирането на проекти. Със стартирането на дейността през първия проектен месец, ще се разработят длъжностни характеристики/технически задания и ще се сключат договори с ръководителя на проекта и със счетоводителя, който ще е лице, работещо във фирмата. Договорите ще бъдат съобразени с всички нормативни и поднормативни законови актове като КТ, КСО, ЗЗД, Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП "РЧР" и др. Ще се разработят месечни графици и протоколи за работните срещи на екипа, който ще има ангажимента да организира и да координира провеждането на процедурите по избор на външни изпълнители за дейностите, свързани с обучения на работниците и служителите, осигуряване на средства за колективна защита и ЛПС, за дейностите по визуализция и публичност и други необходими. Всички договори ще бъдат сключени съгласно ЗУСЕСИФ/ПМС118 и/или ЗОП. Всеки месец екипът ще изготвя месечни отчетни доклади и протоколи за приемане на възложената работа по проекта, а след всяко тримесечие с цел минимизиране на възможни пропуски и неточности при управлението и изпълнението на дейностите по проекта, екипът ще подготвя междинни отчети и доклади до Управляващия орган. 6 305.00 6 301.27
Оптимизиране на работния процес чрез създаване на специфичен софтуер, гъвкави форми на заетост и заплащане, удължаване на професионалния и личния живот на служителите и работниците над 54 г. и въвеждане на иновативни модели за опазване на околната среда: Тази дейност в проектното предложение e насочена към: - Оптимизиране на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място и др.) и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот; и - Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години). В целевата група на проектното предложение, участват 8 лица над 54 годишна възраст. В изпълнението на дейността е включено разработването на нова софтуерна система за заплащане на труда в предприятието, с модули за въвеждане на мотивационна програма за служителите и работниците, за въвеждане на гъвкаво работно време и модели за гъвкаво заплащане на труда. В мотивационната програма ще има елементи, както на социален стимул така и на фирмена култура/тиймбилдинги, семинари/, организиране на конкурси "Служител на годината", връчване на грамоти, материални и морални стимули за заслуги към фирмата, създаване на творческа атмосфера в организацията, стимулиране на инициативността и креативността. Освен въвеждане на гъвкаво работно време, ще се въведат и модели на гъвкаво възнаграждение. Основните предимства на моделите за гъвкаво работно време и гъвкаво възнаграждение имат две гледни точки: от гледна точка на организациите: - повишава се мотивацията на работниците и служителите за подобряване на резултатите от работата; - подобрява се мотивацията за развитие на компетентностите на заетите; - има възможност за намаляване на възнагражденията на работници и служители, които не демонстрират желаното трудово представяне и постижения. От гледна точка на работниците и служителите: - създават се предпоставки за ясна връзка между приноса и получаваното възнаграждение, което е предпоставка за създаване на усещане за справедливост при определянето на възнагражденията; - насърчава се подобряването на компетентностите като предпоставка за по-добри постижения, които водят и до по-високи възнаграждения, както и по-добри възможности за запазване на професионалната заетост. За изграждане на новата софтуерна система за заплащане на труда ще се вземат предвид и ще се разгледат добри практики и работещи модели за гъвкаво заплащане и гъвкаво работно време в други предприятия в страната и извън нея. Ще се проведе процедура по възлагане на външен изпълнител, който да разработи специализирана софтуерна система за гъвкаво възнаграждение на работниците и служителите. В тази система ще сa регламентирани видовете заетост /непълна, почасова, дистанционна/ и критерии за гъвкаво възнаграждение на работниците и служителите /вкл. лица над 54 години, бъдещи майки, майки с малки деца/. Ще се приложи "сделна" система за заплащане на труда, която е подходяща главно за заетите с ръчни и ръчномашинни операции и в дейностите, при които резултатите от труда, зависят главно от личните усилия и сръчност на работниците. Ще въведем иновативни за предприятието моделите за опазване на околната среда, които ще прилагаме чрез: - намаляване използването на хартия в администрацията на фирмата, благодарение на въведената софтуерна система за строителство; - участие в организирани от фирмата кампании за разделно събиране на отпадъци: - събиране на износени работни облекла и ЛПС и предаване за рециклиране, с цел повторно използване на вече износените и изхабени работни облекла и лични предпазни средства; - закупуване на велосипеди за вътрешно придвижване /в обектите/, с цел намаляване на вредните газове. 10 310.00 10 158.00
Осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд: Тази дейност ще спомогне за подобряване на текущото състояние на предприятието, модернизирайки съществуващите строителни обекти и подобрявайки условията на труд в тях. Подобрението, което целим, ще допринесе в много голяма степен за обезопасяване на труда на работниците и служителите и за повишаване на тяхното здраве и професионален живот. Ще закупим следните средства за колективна трудова защита: - Сигнална мрежа за ограждане на строителни площадки; Спецификация: Сигналната мрежа е по-добър вариант за сигнализация на опасностите, защото осигурява по-добра видимост, не се къса лесно и може да се използва многократно за разлика от сигналната лента. - Заваръчни завеси с рамки за ограждане работното място на заварчика; Спецификация: За момента се използват самоделно направени паравани, които да ограничават зоната на заваряване. Те са неудобни и трудно преносими. Чрез заваръчните завеси и рамки ще се гарантира по-удобно изграждане на работното място при заваръчни дейности. Използват се многократно и са с по-добра защита. - Осигурителни линии – хоризонтални и вертикални; Спецификация: До момента не са се използвали такива линии. Защитата се е осигурявала чрез система от въжета закрепени за части от конструкцията. Чрез хоризонталните и вертикални линии, ще се даде възможност за по-голяма свобода на работа, по-добра защита, по–лесно осигуряване на хората и по-безопасно изпълнение. Ще се ограничи възможността от спъване в системата от въжета. - Триноги с лебедка за работа в ограничени пространства и евакуация; Спецификация: До момента не са се използвали триноги с лебедки. Те биха били полезни при работа в ограничени пространства, защото могат да се монтират в зависимост от диаметъра на отвора и са снабдени с лебедка за бърза евакуация при нужда. Принципно се използват стълби, които при по-тесни отвори, затрудняват влизането и излизането. Чрез триногата ще се улесни работа на работниците и ще бъде осигурена евакуацията им при нужда много по-бързо. - Газдетектори за един газ или повече газове (максимум до 5); Спецификация: Газ детекторите се използват при влизане в ограничени пространства, за откриване наличието на опасни газове. Обикновените газдтектори имат максимум 2 канала за откриване на 2 газа, тези са с до 5 газа, което ги прави по-широко спектърни и сигурни. - Изолиращи щанги; изолиращи стълби; изолиращи площадки /табуретки/; диелектрични килимчета; преносими заземители; изолиращи щанги за преносими заземители; изолиращи оперативни щанги; - Модул за височинна защита; Спецификация: Модулът за височинна защита е един по-добър начин за осигуряване на работниците на места, където няма къде да се захване работещият с осигурителното въже. Модулът се сглобява в зависимост от необходимите килограми. - Боксово укрепване - удължение за шпиндел; Спецификация: В момента се използват различни укрепвания с различна големина и надстройки. Доста често се случва да не успяват добре да паснат на изкопите. 40 576.60 40 574.70
Закупуване на ЛПС и специално работно облекло (позиции от 1 до 10 вкл.): С цел надграждане на нормативните изисквания в областта на ДБУТ и постигане на максимална защита на здравето на наетите лица и повече удобство и функционалност при работа, са предвидени за закупуване следните ЛПС и специално работно облекло: 1. Работен полугащеризон - летен - 36 бр. Спецификация: 65%полиестер/35% памук, 280 г/м2 2. Работно яке - лятно - 36 бр. Спецификация: 65%полиестер/35% памук, 280 г/м2 Заявените по проекта летни работно яке и полугащеризон са изработени от по- качествени материали с по-висок грамаж на плата (280 вместо 230 г/m2), което прави дрехите по-устойчиви на външни влияния по време на работа, както и по-устойчиви на пране, което осигурява по-добра защита на работника и по-дълъг живот на облеклото. 3. Работно яке - зимно - 36 бр. Спецификация: Изработено от 100% полиестер, дишащ. Заявеното по проекта зимно яке, ще осигури по-добра защита от студ и повече комфорт при носене от ползваните в момента, които не са "дишащи". 4. Работен панталон - зимен - 36 бр.. Спецификация: Топло- и водозащитен, изработен от PVC/полиестер Панталоните, ползвани в момента, са изработени от памук и полиестер и осигуряват защита от студ, но не са водозащитени. Това се превръща в проблем при обилен снеговалеж. С предвидените за доставка по проекта този проблем ще се реши. 5. Работни ботуши - 36 бр.. Спецификация: Гумени ботуши с метално бомбе и пластина против обождане Гумените ботуши осигуряват защита на долните крайници от намокряне, като в момента за целта се използват обикновени гумени ботуши. Доставените по проекта ще имат метално бомбе и пластина против обождане, което ще осигури допълнителна превенция на работниците. 6. Защитни обувки - зимни - 36 бр. Спецификация: Зимни защитни обувки с устойчиви на пробождане ходила от композит и защитно композитно бомбе. С подметка от естествен каучук 7. Защитни обувки - летни - 36 бр. Спецификация: Летни защитни обувки с устойчиви на пробождане ходила от композит и защитно композитно бомбе. С подметка от естествен каучук Използваните в момента зимни и летни защитни обувки са с метално бомбе, което прави обувките по-тежки, от тези, които са с бомбе от композит. Металното бомбе също по-бързо изхабява кожата на обувката. Новите обувки с композитно бомбе, ще бъдат по-леки, комфортни и удобни за носене и с по-дълъг срок на експлоатация. Подметката от естествен каучук ще осигури повече стабилност при мокри и хлъзгави повърхности - спецификация, която липсва при обувките, които се използват в момента. 8. Защитна каска - 36 бр. Спецификация: Коригиране на обиколката на околожката чрез винт. С възможност за регулиране на околожката и в дълбочина. С възможност за закрепване на антифони, предпазни щитове и други аксесоари. Укрепена в основата за по-голяма издръжливост при удар. Материал - високоплътен полиетилен До момента се използват каски с базово ниво на удароустойчивост. Не се регулират. Не са проектирани за закрепване на антифони и други предпазни аксесоари. 9. Водозащитно облекло - 36 бр.. Спецификация: Водозащитен костюм - яке с панталон Водозащитният костюм ще замени използваните в момента дъждобрани тип „пелерина”. Това ще осигури по-голямо удобство и сигурност при работа на височина или работа на трудно достъпни места. 10. Сигнална жилетка - 36 бр.. Спецификация: С 4 броя джобове Заявените по проекта сигнални жилетки с 4 джоба, трябва да заменят използвания в момента базов вариант на сигнална жилетка без джобове. 4-те външни джоба ще осигурят допълнителна функция и удобство на работниците. Заложените за закупуване ЛПС и специално работно облекло, отговарят на точния брой на заетите лица в целевата група по длъжности, които ползват средствата за защита и са съобразени със срока за износване в Списъка на работните места и видовете работи за периода на изпълнение на проекта. 22 066.92 16 394.60
Закупуване на ЛПС и специално работно облекло (позиции от 11 до 22 вкл.): С цел надграждане на нормативните изисквания в областта на ДБУТ и постигане на максимална защита на здравето на наетите лица и повече удобство и функционалност при работа, са предвидени за закупуване следните ЛПС и специално работно облекло (списъкът е продължение на предходната дейност): 11. Предпазни ръкавици - 36 бр. Спецификация: Топени в латекс В момента се използват предпазни ръкавици, изработени изцяло от текстил. Тези, топени в латекс, осигуряват по-голяма защита срещу порязване, нараняване и пробождане и много по-добър захват. Характеризират с по-дълъг срок на експлоатация. 12. Дихателна маска - 15 бр.. Спецификация: Със система MultiFlex или еквивалентна Системата MultiFlex осигурява изключително добро прилягане към лицето и по-голя удобство и комфорт при носене. Освен, че е по-ергономична, маската е много по-лека от стандартните, използвани в момента. 13. Филтър за дихателна маска - 15 бр. 14. Антифони - 15 бр.. Спецификация: Електронни До момента се използват обикновени антифони, които предпазват от шум като цяло. Електронните, предвидени да бъдат доставени по проекта, предпазват само от вредния шум и позволяват комуникация по време на работа. 15. Защитни очила, безцветни лещи - 15 бр. Спецификация: Сменяеми стъкла. Дръжки с отвори за вентилация, UV защита Използваните в момента очила нямат сменяеми стъкла, поради което не могат да се използват за всякакъв вид работа. Нямат отвори за вентилация и нямат UV защита 16. Колан със сбруя - 15 бр. Спецификация: Позициониращ колан с раменно-бедрена сбруя, допълнително подсилен на кръста и бедрата. С две предпазни точки. До момента се използват колани без подсилване на кръста и бедрата, с една предпазна точка. Новите ще осигурят по-голямо удобство при работа и по-висока степен на защита - при евентуално падане от височина, тялото няма да увисне свободно само на една точка, а тежестта му ще се разпредели равномерно между две точки. 17. Карабина - 15 бр.. Спецификация: Алуминиева. С допълнителен защитен механизъм против отваряне. 18. Работен костюм за заварчик - 10 бр. Спецификация:Костюм от две части, изработен от памук и естествена кожа. Работният костюм за заварчик от две части ще замени използваните в момента заваръчни престилки. Това ще осигури по-голямо удобство и сигурност при работа на височина или работа на труднодостъпни места. 19. Ръкавици за заварчици с 5 пръста - 10 бр. Спецификация: Ръкавици с 5 пръста, изработени от естествена кожа и памук. Ръкавиците ще позволяват по-висока функционалност и удобство при работа, тъй като ще заменят досегашните ръкавици с 1 пръст. 20. Маска за заваряване -10 бр.. Спецификация:Автоматична фотосоларна маска. В момента заварчиците използват само предпазни стъкла за заваряване, които прикрепят към защитната каска. Когато трябва да видят резултата от заваряването те отместват и после поставят маската, за да продължат работата си. Това не е необходимо при автоматичната маска тя автоматично се пуска и спира при започване и спиране на заваряването. Работи без батерии и се зарежда от светлината при заваръчния процес и от слънцето. С 3 степени на регулиране на светлочувствителността и 3 степени за регулиране на закъснението на светлината. Улеснява и оптимизира работата при заваряване и осигурява по-голяма защита на очи, лице и глава. 21. Антивибрационни ръкавици - 10 бр.. 22. Плетена шапка от акрил - 36 бр.; Заложените за закупуване ЛПС и специално работно облекло, отговарят на точния брой на заетите лица в целевата група по длъжности, които ползват средствата за защита и са съобразени със срока за износване в Списъка на работните места и видовете работи за периода на изпълнение на проекта. 10 743.36 16 394.60
Провеждане на обучение на работници и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с конкретното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване: Тази дейност е заложена, за да изпълни една от специфичните цели на проектното предложение, а именно: Повишаване на производителността на предприятието чрез инвестиране в безопасни и здравословни условия на труд. Тук сме предвили провеждане на обучения за всички работници и служители от "ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ" ЕООД , свързани със спецификата на професията и на индивидуалното работно място и с правилата за безопасност и за защита на работещите от рискове и опасности. Тези обучения надграждат задължителния въвеждащ инструктаж за безопасност на труда, съгласно чл. 26 (2) 1 „а” и „б” от ЗЗБУТ и не се припокриват с него. Обученията ще се провеждат от избран външен изпълнител, избран съгласно ЗУСЕСИФ/ПМС 118/ЗОП. Тематиката и продължителността им ще са съобразени с всички изисквания, регламентирани в специфичните за дадена дейност или вид работа нормативни актове. Тези обучения ще се провеждат по видове работи и дейности в предприятието и ще включват обучения по безопасна работа при: бояджийски работи; ВиК работи; работа на строителни електротехници; кофражни работи; монтаж на стоманобетонни конструкции; изпълнение на строителна изолация; полагане на пътни настилки; извършване на обща строителна дейност; работа на височина; използване на строителна техника; изпълнение на строителните работи в условия на трафик; влагане и съхранение на строителни материали с оглед осигуряване на безопасността; използване на опасни вещества в строителството. След провеждане на дейностите по обученията ще бъде издаден документ /сертификат/, удостоверяващ участието на работниците и служителите в обученията. За провеждането на горепосочените обучения, предвиждаме средства за едномесечен наем на зала. 14 690.00 12 900.00
Провеждане на обучение на служители и работници за безопасна работа с нововъведеното работно оборудване и технологии, в случай че не е осигурено от доставчика.: С оглед постигане на две от заложените специфични цели в проектното предложение за въвеждане на нови организационни практики за оставане в по-дълга заетост на по-възрастните работници и служители и за постигане на напредък чрез инвестиране в безопасни и здравословни условия на труд сме предвили в дейност 3 /по-горе/, закупуване на средства за колективна трудова защита и ЛПС и специално работно облекло за работниците и служителите от "ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ" ЕООД . За да осигурим безопасната работа с нововъведеното работно оборудване в тази конкретна дейност, залагаме провеждане на обучения. В тях ще се включат всичките 36 лица от целевата група всеки според заеманата длъжност, с цел придобиване на специфични умения за работа и във връзка с подобряване на здравословните и безопасни условия на труд на работното място. Обученията ще се провеждат от избран външен изпълнител, съгласно ЗУСЕСИФ/ПМС 118/ЗОП. Тематиката и продължителността им ще са съобразени с всички изисквания, регламентирани в специфичните за дадена дейност или вид работа нормативни актове. Обученията ще се провеждат по модули, съобразно спецификата на работа и предназначение и ще включват: обучение за използване на заваръчни завеси с рамки и за ограждане работното място на заварчика; обучение за използване на осигурителни линии хоризонтални и вертикални; обучение за използване на триноги с лебедка за работа в ограничени пространства и евакуация; обучение за използване на полиспастни системи за евакуация на пострадали по време на работа; обучение за използване на газдетектори – за един газ или повече газове /максимум до 5/; обучение за използване на изолиращи щанги; изолиращи стълби, изолиращи площадки /табуретки/, диелектрични килимчета, преносими заземители, изолиращи щанги за преносими заземители, изолиращи оперативни щанги; обучение за използване на нагнетателна вентилационна система за ограничени пространства; обучение за използване на предпазни средства за противопожарна защита; обучение за използване на рамки и платна, както и крвепежни елементи за комплектоване и изработване на работно скеле при направа на кофраж; обучение за използване на рамки и платна, както и крвепежни елементи за комплектоване и изработване на работно скеле при направа на зидарии. След провеждане на дейностите по обученията ще бъде издаден документ /сертификат/, удостоверяващ участието на работниците и служителите в обученията. Предвидените обучения в тази дейност ще се проведат в едномесечен период в специално наета зала за провеждане на обучения и ще започнат веднага след закупуването и доставянето на колективните средства за трудова защита, ЛПС и специално работно облекло и след провеждането на необходимите процедури за избор на обучители. 22 410.00 20 300.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите в "ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ" ЕООД.: Тази дейност е от изключителна важност за работниците и служителите в "ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ" ЕООД, защото имайки предвид основната дейност на фирмата - строителство на жилищни и нежилищни сгради, можем да си представим, че заетите в нея се трудят предимно навън. Към този момент фирмата е осигурила условия за събличане и обличане на работниците във вече амортизирани и негодни за ползване фургони, които не можем да кажем, че са във вид, какъвто имаме желание да бъдат. За да осигурим по-добри социални условия и да подобрим трудовата среда в социален аспект, ще се възползваме от дадената ни възможност в тази схема на оперативната програма, като заложим в проектното преложение закупуването на строителен фургон, който да оборудваме подходящо и съобразно спецификата на дейността на фирмата. Всички знаем, че когато се строи някакъв обект, работниците и служителите не могат да избират кога и при какви метеорологични условия /дъжд, студ, жега, сняг, мъгла/ ще работят - важни са само сроковете за изпълнение и качеството на работа. С изпълнението на тази дейност, ние ще подобрим значително условията на труд за работещите като им осигурим помещение/фургон, оборудван с пейки, маси, малки шкафчета и мобилен климатик. Пейките и масите ще се ползват от работниците за хранене и за краткосрочна почивка, шкафчетата ще се ползват за съхранение на личните вещи, а мобилният климатик ще се ползва целогодишно /в зависимост от сезона/ за охлаждане и отопление. Следвайки логиката, смятаме, че колкото повече подобряваме условията на труд и условита за почивка, толкова повече удължаваме трудовия/професионалния живот на работниците и на служителите и намаляваме стреса на работното място. Освен това, когато показваш уважение и загриженост към индивида/човека, го мотивираш и той да отвръща с респект и уважение и му даваш стимул да дава максимума от себе си в работата. Поради гореизброените причини, залагайки тази дейност в проектното предложение вярваме, че резултатите, които ще постигнем след нейното изпълнение ще са от полза за всички - за работодателя, за рабоника, а от там и за цялото общество. Другата социална придобивка за "ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ" ЕООД е заложена в дейност 2 на проектното предложение и е свързана със закупуването на велосипеди за придвижване в обектите, с цел опазване на околната среда от вредни газове, но може да се разглежда също и като вид социално стимулиране и придобивка за целевата група. Преплитайки всички социални аспекти в дейностите на проектното предложение и подобрявайки безопасността на работното място с помощта на оперативната програма, ще постигнем сериозен напредък в развитието на предприятието. 7 560.00 7 560.00
Визуализация и публичност : Oсведомеността на местната и регионалната общности за полученото безвъзмездно финансиране от програмата и популяризирането на дейностите по проекта са ключови за реализацията му. В голяма степен, те допринасят за бъдещия просперитет на предприятието и за създаване на по-добра социално-икономическа среда за служителите и работниците. Визуализирането и популяризирането на проекта ще се изразяват в изработването на 1 банер на стойка, който ще се постави на входа на централния офис на предприятието. Ще се изработят 50 плаката и ще се разпростанят на строителните обекти, а 100 брошури ще се предоставят на клиенти и доставчици на услуги и материали. Комплектите работни облекла, включващи якета и панталони ще се брандират, като се поставят щампи/лепенки върху тях с логото на програмата. За нововъведеното работно оборудване ще се изработят и поставят стикери с размери, отговарящи на изискванията в Единния наръчник на бенефециента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На интернет страницата на фирмата ще се поместят постоянни пространни изложения, които ще информират заинтересованите страни и цялата общественост за проекта, за размера на безвъзмездната финансова помощ, за финансиращата оперативна програма, за реализираните и предстоящите дейности свързани с проекта. Популяризирането ще се извършва през целия период от 12 месеца. След сключването на договор за безвъзмездна финансова помощ още в първия месец ще се публикува информация за проекта на интернет страницата на фирмата, която ще се актуализира през всичките месеци. През втория месец от стартирането на проекта ще се проведе процедура по избор на външен изпълнител, който да осигури горепосочените банер, плакати, брошури, щампи за работните облекла и стикери за нововъведеното оборудване. 1 900.00 1 720.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.