Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение е насочено към мерки за улесняване на достъпа до бизнес услуги за развитие на социално предприятие в структурата на ВЕНС - 7 – С ООД с цел укрепване на дейността му, по-добро управление и създаване на предпоставки за успешно и устойчиво бизнес-развитие.
Социалното предприятие, което предлага услуги по книговезане, подвързване и печатарски услуги е създадено и извършва своята дейност чрез подкрепа по операция "Развитие на социалното предприемачество" на ОПРЧР 2014-2020. Целта на настоящия проект е да се надгради и стабилизира новата бизнес структура. 
За целта ще бъдат проведени консултации със специалист - консултант бизнес развитие. Консултантът бизнес развитие ще предостави консултации за различни аспекти в развитието на стопанска дейност от страна на кандидата и ще се състави Бизнес стратегия. 
С настоящия проект ще се укрепи и развие предприятие, осъществяващо дейност със социално въздействие, ще се създаде по-благоприятна среда за успешно продължаване на дейността, като се повиши достъпа до бизнес услуги. 
Всички проектни дейности ще бъдат съпроводени задължително със заложени мероприятия по информираност и публичност, които да дадат гласност на получената от кандидата подкрепа и безвъзмездна финансова помощ от ЕС чрез ЕСФ.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Услуги в областта на бизнес стратегиите: Дейността има за цел да повиши информираността относно възможностите свързани с изработване и следване на бизнес стратегия, която да подпомогне постигането на устойчиво развитие на Социално предприятие в ВЕНС - 7 – С ООД, което стартира своята дейност с получената подкрепа от ОП РЧР 2014-2020. Всяка една от осъществените дейности до момента следва стратегическите цели на дружеството, като кандидатът се стреми да добави и бизнес и организационна услуга чрез настоящото проектно предложение, като определя, че е необходимо да се изработи бизнес стратегия. При получаването на консултантска помощ и изграждането на бизнес стратегията ще бъдат реализирани по-устойчиви модели, които ще спомогнат за развитие на социалното предприятие, ще бъде подпомогнат процеса по повишаване на конкурентостта, което ще доведе до създаване на предпоставки за успешното бизнес развитие в бъдеще. За целите на настоящия проект е предвидено да се осъществяват консултации между представители на дружеството и консултант – бизнес развитие и да се изработи бизнес стратегия. Предвидената дейност ще се осъществи на три етапа: - Извършване на стратегически анализ – за установяване на стратегическото място на дружеството и социалното предприятие в структурата му; - Извършване на избор на стратегия или съставяне на хибридна стратегия, отговаряща на нуждите на компанията; - Изготвяне на бизнес стратегия, на база събраните данни и направеният избор. В Първия етап ще се разглеждат някои основни фактори на стратегическия анализ, които може да помогнат да се преодолеят по-лесно трудностите: (a) Средата на фирмата: фирмата не може да съществува без да е в състояние да си взаимодейства с комплекс от търговски, икономически, политически, технологични, културни и социални елементи на средата. Тя е изправена пред промените в средата и ясното разбиране за въздействието им има голямо значение за съставяне на стратегическия план. (b) Ресурсите на фирмата: ресурсите на фирмата са вътрешните фактори за влияние. Това е стратегическа способност на фирмата, която също може да се разглежда през призмата на силните и слаби страни (c) Очакванията на различните заинтересовани страни (участници и партньори): Развитието на фирмата зависи и от очакванията на членовете и партньорите на фирмата. Техните вярвания и схващания образуват фирмената култура. Ето защо множество влияния идват от заинтересованите страни и размерът на въздействието им върху стратегията зависи от съответната сила на всяка група. Във втория етап ще се проведат консултации с експерта за извършването на избор на стратегия. Основните видове стратегии са: стратегия за постигане на най-ниски разходи, стратегия на диференциация и стратегия на фокусиране. При проведените консултации ще се избере стратегия от посочените или ще се създаде хибридна такава, за отразяване на конкретните нужди на компанията. Ще се направи подбор на възможно най-добрите действия въз основа на оценката на съществуващите стратегически варианти. Третият етап ще обхване изготвянето на бизнес стратегията, на база събраната информация в първи етап и изводите от стратегическия анализ и направеният избор във втория. Основната цел на бизнес стратегията е да се създаде стойност и конкурентно предимство на дружеството и създаденото в структурата му социално предприятие. Чрез настоящия проект ще се работи за постигането на зададените стратегически цели на кандидата, а именно по-добра бизнес организация, оптимизиране на параметър разходи-ползи от всеки клиент и други. При консултациите ще се изследва възможността за получаване по-голям доход за социалното предприятие от всяка услуга, която предлага и възможностите за оптимизиране на разходите му и увеличаване на приходите му. 4 945.00 4 945.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.