Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Основната цел на проекта е да се насърчи транснационалното сътрудничество за обмен на добри практики, ноу-хау, трансфер и въвеждане на иновативни практики, допринасящи за развитието на човешките ресурси и подобряване организацията на труд в Глобал Адвайзърс АД. Участие в проекта ще вземат 15 лица, в това число лица на ръководни позиции, заети лица и временно заети лица (външни експерти) в Глобал Адвайзърс АД и 20 работодатели и др. заети лица. Ще се изпълняват следните дейности за постигане на заложените цели: 1. Организация и управление на проекта; 2. Информация и комуникация; 3. Работни посещения в Чехия за обмяна на опит и  добри практики; 4. Адаптиране и валидиране на иновативни практики за развитие на човешките ресурси и подобряване организацията на труд; 5. Обучение на целевата група за работа по нововъведените иновативни методи и използването на разработената софтуерна система; 6. Оценка на постигнатите резултати; 7. Кръгла маса за представяне на трансферираните и внедрени иновативни методи и  създаване на партньорска мрежа. След изпълнението на дейностите по проекта се очакват следните резултати: популяризиране на проекта и финансовата подкрепа на ЕС; обменен опит и добри практики между партньорите и идентифицирани иновативните практики, които ще бъдат адаптирани и трансферирани в Глобал Адвайзърс АД; адаптиране на два иновативни метода към нуждите на целевите групи; разработени и въведени методики; разработен и внедрен софтуер с два модула: за управление на човешките ресурси и за развитие на човешките ресурси; закупени 2 бр. лаптопи; трансферирани и валидирани две нови иновативни практики; проведено обучение за 15 служителя на кандидата за повишаване на капацитета по отношение прилагане на иновативните методи; направена оценка на постигнатите резултати; изготвен доклад; разпространени постигнатите резултати и създадена мрежа за сътрудничество. Основният индикатор за резултат на проекта са –2 идентифицирани и 2 трансферирани иновативни практики.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се създадат предпоставки за ефективно и ефикасно управление на средствата от програмата, с цел гарантиране на ефективен контрол по изпълнение на дейностите, контрол по подготовка на отчетните документи и процедурите за избор на външни изпълнители, комуникация с партньора. За ефективната реализация на проекта ще се ангажира екип от: - Ръководител на проекта – ръководи цялостната дейност по реализиране на проекта и осъществява контрол; подготвя материалите за публичност по проекта; осъществява контрол върху останалите членове на екипа и експертите по проекта; организира избора на изпълнители; наблюдава заложените в проекта индикатори и вътрешни механизми за напредък на проектния цикъл; осъществява контрола по разходването на средствата. - Счетоводител на проекта - Контролира разходването на средствата по проекта съобразно правилата на договарящия орган и законодателството на страната. Извършва разплащания с външните изпълнители. Отговаря за цялостната счетоводната отчетност и финансовото управление на проекта. Изготвя финансовите справки и отчети. При стартиране изпълнението на проекта ще се подготви заповед за възлагане на отговорности на служителите, отговорни за изпълнение на проектните дейности и отчитането им пред УО. Екипът по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще се обсъжда напредъка на проекта, текущи задачи и възникнали проблеми. Предвидено е провеждане и на онлайн срещи с партньора с цел разпределяне на задачите, съобразно планираните дейности по проекта и решаване на възникнали проблеми. При възникване на проблеми или отклонение по дейностите от предвиденото в проекта, екипа ще взима управленски решения, които да осигурят максимално ефективно изпълнение на проекта и постигане на максимален ефект върху целевите групи. 13 331.82 12 557.89
Информация и комуникация : Целта на дейността е да се популяризира финансовата помощ на ЕС, като се предостави информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта да достигне до представителите на целевата група и широк кръг от заинтересовани лица. В рамките на тази дейност е предвидено: - информация за проекта, предвидените дейности и постигнатите резултати да се качва периодично на интернет страница на компанията. - информационен плакат – 1 бр., А 3 формат, отразяващ финансовата помощ на ЕС, поставен в офиса на компанията; - информационни стикери, които ще се поставят върху закупеното по проекта оборудване – 2 бр. - 2 публикации в онлайн медиите, популяризиращи проекта и постигнатите резултати . Дейността предвижда популяризирането на дейностите от проекта и информиране на широката общественост и заинтересованите структури за предстоящите дейности. Дейността е заложена в проекта съгласно изискванията на програмата. 708.18 400.00
Работни посещения в Чехия за обмяна на опит и добри практики: Целта на двете работни посещения в Чехия е да се обмeни опит и добри практики, ноу-хау между партньорите и да се идентифицират иновативните практики и модели, които ще бъдат адаптирани и трансферирани в Глобал Адвайзърс АД. По време на работното посещение, служители на Глобал Адвайзърс АД ще се запознаят със съществуващите добри практики, методи и правила, които „Гарнетс Консултинг” АД прилага по отношение на организацията на труд и развитие на човешките ресурси. В рамките на тази дейност ще бъде идентифицирана и оценена приложимостта на две иновативни практики: - иновативна система за управлението на човешките ресурси, допринасяща за подобряване организацията на труд в компанията; - иновативна практика за развитие на човешките ресурси. По време на второто работно посещение ще се обсъдят конкретни подходи за внедряване на иновативните практики. Ще бъдат представени, обсъдени и утвърдени окончателните версии на методики, разработените от екипа на Глобал Адвайзърс АД. Въз основа на тях експертите ще дискутират и разработят техническото задание за разработване на софтуерната система посредством която ще се внедрят иновативните практики. 7 632.00 6 636.81
Адаптиране и валидиране на иновативни практики за развитие на човешките ресурси и подобряване организицаията на труд. : В рамките на тази дейност е предвидено идентифицираните практики, използвани от партньора, да се адаптират за нуждите на Глобал Адвайзърс АД. Предвидено е експерти на кандидата със съдействието на експерт от партньора да направят описание на работните процеси и да разработят методики за прилагане на иновативни методи за управление и развитие на човешките ресурси. След като бъдат обсъдени с партньора по проекта, окончателните методики ще се утвърдят от ръководния екип на компанията. Използвайки събраната информация, описаните работни процеси и разработените и утвърдени методики, експертите ще разработят техническо задание за разработването на софтуерен инструмент, посредством който двете иновативни практики ще бъдат внедрени в Глобал Адвайзърс АД. Софтуерът ще има следните функционалности: 1.Модул управление на човешките ресурси, включващ: 1.1 База данни за експерти - Вътрешни експерти и външни експерти /служители на компанията и временно наети експерти на граждански договори/. Базата данни ще дава възможност за търсене по образование, квалификация и опит, публикации на експерта и др. Създаването на база данни от експерти ще доведе до: оптимизация на времето за подготовка на оферти /дейност, която отнема много време на служителите в компанията/; по-добро използване на човешките ресурси, които са външни Глобал Адвайзърс АД; оптимизиране работата по договори на Глобал Адвайзърс АД, в които са ангажирани предимно външни за компанията експерти. 1.2 Управление на ресурсите /човешки, времеви и финансови/ по договори, сключени между Глобал Адвайзърс АД и клиенти /Възложители/: Разпределяне на ресурсите; Определяне на роли по изпълнението на всеки договор /напр. всеки договор има асистент, мениджър и отговорен ръководител/; Описание на задачите по всеки договор по участници в изпълнението му; Възможности за обвързване на заплащането с изпълнението на задачите /възнаграждение при външни експерти и бонуси при служителите на компанията/; Планиране на ресурси по договори, по които не е започнало изпълнението; Осигуряване на контрол на качеството на резултатите. Въвеждането на система за управление на човешките ресурси в компанията ще доведе до: оптимизиране на използването на ресурсите при обслужване на клиентите въз основа на сключен договор; по добро планиране на използването на ресурсите; възможност за обвързване на изпълнените задачи с възнаграждението /възнаграждение при външни експерти и бонуси при служителите на компанията/; възможности за гъвкаво работно време, работа извън офис и др.; осигуряване на контрол на качеството чрез въвеждане на система за контрол. Модул 2: Развитие на човешките ресурси - Планиране на обучения, чрез заявка от служителите на база потребности; - Вътрешно обучение, чрез създаване на групи по теми /напр. група одит, правни анализи, държавна администрация и др./ - Организиране на външни обучения; - Система за атестиране и повишаване на мотивацията Модул развитие на човешките ресурси ще допринесе за: въвеждане в компанията на иновативна система за планиране и реализиране на обучения; споделяне на опит и теоретични познания по различни теми, чрез работа в групи по теми което ще повиши капацитета и познанията на експертите. Етапи на реализация на дейността: 1. Описание на работните процеси в Глобал Адвайзърс АД, разработване и утвърждаване на методики за управление и развитие на човешките ресурси (от м. 2 до месец 9) 2. Избор на изпълнител, които ще разработи и внедри система/софтуер за управление и развитие на човешките ресурси (от месец 8 до месец 9). 3. Сключване на договор с избран изпълнител (месец 10); 4. Разработка и инсталиране на система/софтуер за управление и развитие на човешките ресурси (от месец 10 до месец 14). 5. Тестване на софтуера и окончателно внедряване на системата (месец 15). Експертите към компанията ще тестват разработения софтуер преди неговото окончателно внедряване и при необходимост ще направят препоръки за промени в модулите. 106 000.00 105 364.00
Обучение на целевата група за работа по нововъведените иновативни методи и използването на разработената софтуерна система : Целта на дейността е да се повиши капацитета на 15 служители на компанията, в това число и временно заети лица, по отношение на прилагането на иновативните методи и използването на разработената система. Основни теми на обучението: - Представяне на добрите практики и резултатите постигнати от партньора при прилагането на иновативните методи за развитие на човешките ресурси и подобряване организацията на труд; - Запознаване служителите с разработените методики за управление и развитие на човешките ресурси, които са утвърдени и въведени в компанията; - Представяне на функционалностите на нововъведената софтуерна система и обучение на персонала за работа с нея; Етапи на реализация: 1. Избор на изпълнител, които ще организира провеждането на обучение – наем на зала, храна, кафе паузи, нощувки, транспор (от месец 14 до месец 15). 2. Сключване на договор с избрани изпълнители за организиране на обучението (месец 15); 3. Предоставяне на услугата – организиране на обучение (месец 16). 14 578.00 8 778.00
Оценка на постигнатите резултати : В рамките на тази дейност избран външен изпълнител ще направи оценка на постигнатите резултати, от гледна точка на приложимостта на иновативните елементи на проекта. Оценката ще обхваща: - Проследяване постигането на целите и резултатите на проекта, както и тяхната връзка с удовлетвореността на потребностите на целевите групи; - Особености при изпълнението на заложените дейности и връзката им с целите и постигнатите резултати по проекта; - Ефективност и ефикасност на предвидените разходи по отношение на поставените цели, дейности и постигнати резултати. Етапи на реализация: 1. Избор на изпълнител, който ще извърши оценката на постигнатите резултати (месец 15). 2. Сключване на договор с избрани изпълнители (месец 15); 3. Извършване на оценка на постигнатите резултати (месец 16). 2 900.00 2 900.00
Кръгла маса за представяне на трансферираните и внедрени иновативни методи и създаване на партньорска мрежа : Целта натази дейносте: - да се представят трансферираните и въведените в Глобал Адвайзръс АД иновативни практики и да се разпространят постигнатите резултати и добрите практики; - да се създаде мрежа от партньори и да се осигури възможност за обмен на добри практики и сътрудничество за разработване на инструменти за адаптиране и прилагането в България на добрите модели, използвани в ЕС, за развитие и управление на човешките ресурси в малки и средни предприятия. На кръглата маса ще присъстват представители на партньора по проекта и ще бъдат поканени работодатели, бизнес партньори на компанията, външни експерти и други заинтересовани страни, които ще се запознаят с трансферираните иновативни практики. Те ще имат възможност да се запознаят с иновациите и ползите от тях, да създадат контакти и да се включат в партньорска мрежа за сътрудничество, обмен на опит и добри практики в областта на развитието и управлението на човешките ресурси в МСП. 1 500.00 1 500.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.