Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 959 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Кандидатът "Малчо 2012" ЕООД  ще диверсифицира основната си дейност - на търговия на дребно на плодове и зеленчуци, като започва нова икономическа дейност с Код по КИД 2008 - 93.29 Други дейности, свързани с развлечения и отдих . Обучението по ключови компетенции в зависимост от изискванията на  работно място,изпълнени от външен изпълнител ще възстанови увереността на възрастните безработни в собствените сили и възможности. 
"Малчо 2012" ЕООД кандидатства пред ОПРЧР за субсидирана заетост на 6 безработни лица, които ще подбере  от целева група над 30 години до 54 г. и ще  проведе обучение по три ключови компетентности: 2  лица по КК-1 "Общуване на роден език", 2  лица по КК-4  "Дигитална компетентност", 2 лица по КК-5 "Умения за учене", във връзка с назначаване на обучените, регистрирани в Бюрото по труда в Лом по код  НКПД-2011 г.: 53111001	Детегледачка, 51693008	Организатор дейности, 33393020	Организатор, работа с клиенти.
Дейностите по  проекта включват:
1.Провеждане на обучение по три ключови компетентности;
2.Наемане на лицата от целевата група на пълно работно време за период до 6 месеца;
След края на проекта отличилите се със  старание и възможности ще бъдат назначени на вакантните 3 нови работни места при условия на конкуренция и равни възможности на кандидатите. 
Целта на проектното предложение е да допринесе както за осигуряване на  временна, така и на  трайна заетост сред местното население на лица преминали обучение по ключови компетентности.
Проектът "ДЕТСКИ ПАРТИ ЦЕНТЪР "МАЛЧО" разкрива нови работни места за безработни от Лом" ще допълни друг проект по СВОМР на МИГ-ЛОМ и ще доведе до подобряване качеството на живот на икономически неактивни и безработни лица  на територията на МИГ-ЛОМ, чрез създаване предпоставки за устойчива  заетост. Той изцяло отговаря на  Приоритет 3 на СВОМР: “Развитие на човешкия капитал на територията на МИГ ЛОМ“ и Специфична цел 3.1 „Повишаване способностите и познанията на човешкия ресурс“.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подкрепящи услуги за заетост чрез провеждане на обучение по ключови компетентности : КК 1 - "Общуване на роден език; КК 4 – "Дигитална компетентност"; КК 5 - "Умения за учене": Ключовите компетентности са знания, умения и нагласи, които помагат на обучаваните да постигнат личностна реализация и на по-късен етап от живота си, да намерят работа и да участват в живота на обществото. Те осигуряват свързаност между личната, социалната и професионалната изява на съвременния човек защото ключовите компетентности улесняват реализацията на пазара на труда, адаптацията към динамично променящия се свят и намаляват риска от социално изключване. В рамките на дейността ще се извърши определяне на конкретните участници в проекта. Чрез тази дейност ще се предостави възможност за 6 лица от целевата група по проекта - безработни и/или неактивни лица да се включат в дейностите по проекта, като по този начин ще имат възможност да повишат своята квалификация, да придобият необходимите компетенции. Ще бъде избрана една група участници - 6 безработни/неактивни лица, на възраст от 30 до 54-годишна възраст, които имат интерес от обучение по ключови компетентности и устойчива заетост.Планирането и разпределението на необходимия брой лица от целевите групи е направено, според наличните възможности на БТ и фирмената стратегия на Кандидата и интензитета на дейността . Обучението на всеки безработен от групата предвижда обучение по една от трите ключови компетентности: *Ключова компетентност 1 "Общуване на роден език", предвижда 16 учебни часа –70 лв. като модулът е "Съвременна езикова комуникация"-2 лица Х 70 лв=140 лв. *Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност", предвижда 45 учебни часа –250 лв. като модулът е "Работа с текстообработващи програми" или "Допълнения към интегрираната информационна система"- 2 лица Х250 лв. 500 лв. *Ключова компетентности 5 "Умения за учене" - предвижда 30 учебни часа –140 лв. като като модулът е "Учене през целия живот" или "Управление на стреса и времето"- 2 лица Х 140 лв.= 280лв. Общо за ключови компетентности 920 лв. Кандидатът избира обучаваща организация/институция за предоставяне на обучения по ключови компетентности по реда на глава четвърта от ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. Обучението за придобиване на ключови компетентности на безработни лица се извършва в съответствие с установените, заявени от работодателите нужди, и с насоченост към изискваните компетенции за длъжността, която се предвижда да заеме лицето. Обучението по ключови компетенции ще бъде извършено от Доставчика на обучения (ДОб), отговарящи на изискванията на чл. 9 от ПМС № 280/2015 г. Целта на дейността е да предостави възможност на общо 6 човека (предимно със средно образование) да придобият ключови компетентности по език, дигитализация и учене през целия живот ще се обучават служителите, които са заети на длъжностите: 53111001 Детегледачка, 51693008 Организатор дейности, 33393020 Организатор, работа с клиенти Това обучение ще даде възможност на бъдещите заети лица да получат знания по съвременния език, дигиталната информационна система и управление на стреса и времето, което е пряко обвързана с изпълняваните от тях задължения. Трайно безработните имат затруднения в общуването с хората и няма да могат качествено да контактуват с клиентите. При разписването на проектното предложение са взети под внимание нуждите на фирмата и специфичните идентифицирани потребности на представителите на целевата група: качествена и дългосрочна заетост, усвояване на знания, отговарящи на заеманата длъжност, мотивация за работа, 920.00 0.00
Наемане на лицата от целевата група на пълно работно време за период до 6 месеца.: Успешно завършилите лица от целевата група и получили документите за ключова компетентност КК-1, КК-4, -КК-5, ще бъдат назначени на трудов договор за 6 месеца по професия 53111001 Детегледачка, 51693008 Организатор дейности, 33393020 Организатор, работа с клиенти , съгласно НКПД 2011 с код:8157. Работодателят ще изготви трудови досиета с необходимата по Кодекса на труда и други изисквания на Българското законодателство документация, ще включи всички новонаети лица към Службата по трудова медицина, където ще им бъдат проведени инструктажи, ще бъде закупено работно облекло и лични предпазни средства и проведено обучение за правилното използване. На новоназначените лица работодателят ще направи и съответните професионални застраховки. Екипът ще инвестира собствено време и усилия, за да получат новоназначените необходимите знания и умения за ефективна и качествена работа. Съществена роля за бързата адаптация на новонаетите ще има и Работодателят, който ще следи и подпомага организационно изпълнението на трудовите им задължения. ПРЕДВИДЕНИ РАЗХОДИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: Назначаване на 6 бр. лица на длъжност 53111001 Детегледачка, 51693008 Организатор дейности, 33393020 Организатор, работа с клиенти при МОД за 2020 г. 610 лв. с осигуровките общо за работодателя (18,92%= 115,41лв.) разход за 1 човек за 1 месец= 725,41 лв. 747,17 по 6 месеца = 26114,76 лв. При приключване на проекта половината от обучените лица ще бъдат трайно заети, съгласно анекс към сключени трудови договори. Работодателят планира резерв от 1220 лв. който да бъде използван за покриване на: - Обезщетение за неползван платен годишен отпуск, съгласно чл. 224 от КТ; - Разлика във връзка с увеличаване на размера на МОД/МРЗ, съгласно националното законодателство; - Разходи за обезщетения, съгласно чл. 222, ал. 3 от КТ при прекратяване на трудовото правоотношение, след като работникът или служителят е придобил право на пенсия за осигурителен стаж и възраст (ако е приложимо). Обезщетението е допустимо в размер на брутното трудово възнаграждение на работника, определено по проекта, за срок от 2 месеца. ОБЩ РАЗХОД: 26114,76 лв.+1220 резерв= 27334,76 лв. 27 334.76 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.