Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

”Охрана и банков сервиз-Севлиево” ООД е създадена и лицензирана  през 1995 г. като клон на „ Охрана и банков сервиз ” ООД  гр. София . През 2004 г. фирмата започва да работи  като самостоятелно дружество. Благодарение на завоювания висок авторитет  и лоялност в извършваните дейности „Охрана  и банков сервиз-Севлиево” ООД успя да се утвърди и заеме достойно място сред водещите в Габровска област фирми, занимаващи се със сродна дейност. 
В рамките на проекта се предвижда общо 95 заети лица в ”Охрана и банков сервиз-Севлиево” ООД да преминат следните обучения - професионално обучение 861010 Охранител, специалност 8610103 „Физическа охрана на обекти“  (90 лица) и обучение за ключова компетентност – английски език за 15 лица, /10 лица ще се преминат на професионално обучение за специалност "Физическа охрана на обекти", а 5 лица ще преминат на обучение само за ключова компетентост/, за които е идентифицирана нужда от такова обучение. 
Направен е подбор на целевата група, така че да се гарантира, че обученията точно адресират нуждите от подобряване на компетентността на всяко от лицата, както и че са изпълнени всички изисквания на Условията на кандидатите. Актуален окончателен подбор ще бъде направен след подписване на административен договор.
В момента лицата са наети на различни длъжности в компанията, като целта е те да подобрят своите знания и умения, да се постигне единно ниво на професионална подготовка, което ще им помогне да се развиват професионално и да заемат качествени работни места. Обученията ще бъдат възложени на външни изпълнители в съответствие с разпоредбите на ЗУСЕСИФ и другите приложими документи. Организацията ще изпълни и задължителните дейности, свързани с информиране и публичност и организация и управление на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на лица от целевите групи, съгласно индивидуалните характеристики на лицето и спецификата на работното място : Дейността има за цел да предостави професионално обучение на 90 заети лица в "ОХРАНА И БАНКОВ СЕРВИЗ-СЕВЛИЕВО" ООД , както следва: - 90 лица да придобият професионална квалификация 861010 Охранител, специалност 8610103 „Физическа охрана на обекти“ ( 6 групи по 15 човека всяка, място - провеждане гр. Севлиево); Всички лица, включени в целевата група, са заети на длъжности в охранителната дейност в гр. Севлиево - охранител, патрул, организатор охрана и др. Те са със средно образование и са дългогодишни работници в дружеството. "ОХРАНА И БАНКОВ СЕРВИЗ-СЕВЛИЕВО" ООД е осъществява дейността си на територията на град Севлиево и град Габрово. Голяма част от редовия персонал, ангажиран в ежедневните охранителни дейности, са лица без специална квалификация, с най-много средно образование, не рядко и в пенсионна възраст. В повечето дружества от сектора текучеството е голямо. Това обаче води след себе си редица проблеми, в това число вариации в степента на знания и умения на различните служители, пропуски в тези знания и умения, не на последно място, липсата на формално признато образование пречи на професионалното и кариерното развитие на служителите и намалява тяхната мотивация. Качеството на работния процес и производителността на труда също са засегнати от този проблем, а всички тези фактори в комбинация оказват и негативно въздействие върху устойчивото развитие на дружеството и качеството на работните места. Проблемите с вариациите в знанията и уменията и с текучеството на персонала са особено значими за сектора, тъй като рисковите фактори са много, а хората са в основата на предлагането на услуга с постоянно и предвидимо качество. "ОХРАНА И БАНКОВ СЕРВИЗ-СЕВЛИЕВО" ООД обслужва много от големите инструстриални предприятия в района на Габрово и Севлиево и много публични институции. Клиентите изискват висок стандарт на работа. С осигуряването на обучение на служителите в охранителната дейност, фирмата ще повиши тяхната: професионална квалификация, тяхната мотивираност за работа и качеството на работните места, както и да повлияе в положителна посока относно качеството на услугите, които предлага и ефективността на труда. Поради разрастването на обема на работа, наемането на нови служители, не на последно място – развитието на технологиите и необходимостта от персонал с висока квалификация, който да ги прилага, дружеството има нужда да осигури професионално обучение за своите служители, заети в охранителната дейност. Чрез проекта заетите в охранителните дейности ще получат професионална квалификация в упражняваната от тях професия, знанията им ще се уеднаквят и задълбочат, вариациите в знанията и уменията ще бъдат преодолени, те ще могат да запазят работните си места и да продължат да се развиват в избраната от тях професия. Дейността включва: 1. Потвърждаване на лицата, включени в целевата група (възможно е да се настъпили промени до започването на проекта), така че да се потвърди, че отговарят на изискванията. 2. Избор на лицензиран Център за професионално обучение, който да предостави обучението, в съответствие с приложимите нормативни изисквания. 3. Съгласуване на графика с изпълнитела и провеждане на обучението по утвърдената учебна програма. Основни данни за обучението за придобиване на професионална квалификация 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: професия 861010 Охранител, специалност 8610103 „Физическа охрана на обекти“ съгласно Списъка на професиите за професионално образование и обучение (СППОО). 2. Хорариум на обучението – 960 учебни часа, разпределени, както следва: 2.1. Теория: 480 учебни часа 2.2. Практика: 480 учебни часа 3. Брой на обучаваните лица: 90 лица (разпределени в 6 групи, съгласно описаното по-горе) 4. Документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация. 162 000.00 0.00
Предоставяне на обучение за придобиване на ключови компетентности на лица от целевите групи, съгласно индивидуалните характеристики на лицето и спецификата на работното място : Целта на дейността е да се осигури обучение за придобиване на ключова компетентност – владеене на английски език на 15 представители на целевата група (Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“) (10 лица ще преминат и обучението за професията "Охранител") - 10 от тях са на длъжности ръководител охрана и охранител и пет са на ръководни и организаторски длъжности в дружеството. Клиенти на дружеството са много от индустриалните предприятия на територията на Габрово и Севлиево. Голяма част от тях са собственост на чужди инвеститори и мениджърските екипи, включват и чуждестранни специалисти, които работят на място или редовно посещават площадките. Доброто владеене на английски ще помогне на ръководния персонал на общува много по-непосредствено с клиентите в процеса на договаряне, на предоставяне на услугата, получаване на обратна връзка и своевременна реакция при оплаквания и предложения от клиенти, което ще подобри качеството на предоставяните услуги. А изпълнителският персонал също ще има възможност за директен контакт и общуване на оперативно ниво при организиране на охранителните дейности на конкретни обекти. Чрез обучението по английски език заетите лица значително ще повишат своята конкурентноспособност на пазара на труда като в комбинация с придобиването на професия ще им съдейства за запазят своите работни места и да се развиват професионално. Не на последно място развиването на тази компетентност ще им помогне вда се развият професионално, да повишат мотивацията си за работа и да имат възможност за качествена заетост Лицата, включени в обучението, задължително ще преминат входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Обучението ще завърши с документ (удостоверение/сертификат), удостоверяващ придобитите знания и умения. Продължителност – не по-малко от 300 часа, три нива на обучение. Етапи за изпълнение 1. Подготовка – подготовка на списъци с участници в обученията, потвърждаване на съответствието им с изискванията, избор на изпълнител (обучаваща организация) и координация и комуникация за избрания изпълнител. 2. Изпълнение – провеждане на обученията от избрания изпълнител. Контрол на изпълнението. 3. Отчитане – предоставени копия от издадените удостоверения/свидетелства за придобитите знания и умения, присъствени списъци и други документи, потвърждаващи изпълнението. 10 500.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.