Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Oсновната цел на проекта е развитие на стартиращата фирма "Адвиза" чрез чрез достъп до квалифицирани бизнес услуги в областта на маркетинга и създаването на маркетингов план за издаване на книги. Специфичните цели адресират осигуряване на необходимата ни експертиза за разработването на детайлен маркетингов план, чрез наемане на високо квалифициран експерт с образование и опит в областта; развитие на ново бизнес направление - издаване на книги като основна продуктова група; разширяване на клиентската база на фирма „Адвиза“ като средство за увеличаване на приходите ни и подсигуряване оставането ни на пазара; създадаването на инструмент с който да планираме и измерваме постигнатите резултати в областта на маркетинга на новите ни продукти;
Проектът обхваща една основна дейност - Маркетинг услуги, насочени към конкретни продукти на предприятието. Чрез изпълнението на дейността ще получим подкрепа от експерт за разработването на маркетингов план. Анализите и планирането на маркетингови активности ще подпомогне навлизането ни на един пазар с широка аудитория и ще бъде предпоставка за разширяване на портфолиото ни, развитие на ново бизнес направление в дейността ни.
Изпълнението на проекта ще доведе до много и положителни резултати за нашата млада компания. Ще получим подкрепа за бизнес услуги, които са много важни за младите компании каквато е и "Адвиза". По този начин ще се улесни нашия бизнес старт. Изпълнението на проекта и създадения маркетингов план ще ни даде възможност да развием бизнеса си, като ще имаме средство за измерване на напредъка си и обмисляне на допълнителни активности. Най-важните резултати за нас ще предоляването на сегашните ни ограничения - липса на експертиза в маркетинга, малки продажби и неразвита клиентска база. 
Можем да обобщим, че изпълнението на проекта ще създаде благоприятна бизнес среда за нашият старт като млада организация и ще ни помогне да се превърнем в устойчива бизнес единица с регулярни приходи и интересни продукти и услуги.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието - създаване на маркетингов план: Целта на настоящата дейност е да бъдат предоставени маркетингови услуги на нашата компания с цел създаване на маркетингов план за развиване на бизне направлението ни - издаване на книги. Разработването на маркетинговия план е първата стъпка в посока изграждане на устойчив бизнес за нашата компания, тъй като навлизането в издателския бизнес ще ни осигури място на пазар с широка клиентска аудитория, което ще ни помогне да създадем един стабилен паричен поток и да се задържим на пазара през първите 3 години от съществуването ни. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Сключване на договор с избрания експерт по проекта За да направим маркетингов план, който ще има реална полза за нас, ни е необходима квалифицирана помощ от експерт с образование и опит в областта, тъй като в момента не разполагаме с подобна експертиза. Тази наша потребност ще бъде разрешена чрез сключване на гражданскидоговор с експерта Борислава Иванова, която притежава образование и опит в областта. За да постигнем максимална ефективност и след разговора ни с избрания екпсерт, определихме следната структура на маркетинговия план: - Мисия, визия и фактори за успех; - Описание на продуктите и услугите; - Маркетингови цели - Анализ на пазара - тук ще се включи описание на сектора, описание на пазара (размер на пазара), конкуренция, SWOT анализ - Пазар и таргет групи - тук ще се включи описание на целевите клиенти с техните георграфски, демографски и психографски характеристики; - Маркетингови действия - стратегия по продукти/услуги, канали за продажби и реализация, ценова политика, маркетингови кампании и реклама 2. Планиране на работата Експертът ще проведе няколко срещи с предприемача с цел изясняване на бизнес модела, запознаване с дейността на фирмата, нейните продукти и услуги. Ще бъде проведено интервю с управителя, за да се получи яснота за стратегията на фирмата, потенциалните пазари и клиенти, които са интересни за компанията, както и типа на книгите, които ще се издават. 3. Стартиране на работа по маркетинговия план Работата в този етап ще започне със събиране на информация необохдима за анализ на пазара. Ще се събират както първични, така и вторични статистически данни. При необходимост може да бъдат проведени анкети с потенциални потребители под формата на телефонни интервюта или анкети по е-мейл. Целта на тези проучвания ще бъде да се определят нагласите на целевите клиенти. Експертът ще формулира варианти на мисия и визия и факторите за успех, които ще бъдат обсъдени с предприемача, като се изберат тези, които съответстват на целите на компанията. С него ще бъде обсъден и маркетинговия бюджет, който може да бъде заделен, за да може да се разпредели в конкретните маркетингови активности в зависимост от най-удачните варианти за промотиране на бизнес направлението. 5. Представяне на резултатите В рамките на този етап ще бъде представен маркетинговия план пред предприемача, заедно с изводите и препоръките на експерта. При необходимост ще бъдат направени корекции в маркетинговите цели или в маркетинговите действия. В резултат на създадения маркетингов план по посочената структура ще навлизем много по-лесно на пазара на книгоиздаването с подходящите маркетингови активности, при доброто познаване на потенциалните клиенти. Това ще ни осигури предимството от което се нуждаем като стартираща компания в сектор издателска дейност. Правилно планираните маркетингови кампании и реклама ще ни позволи да започнем по-бързо продажби на книгите си и да постигнем ефективност. Отправянето на подходящи послания към клиентите, заедно с правилно определените канали за реализация ще генерира продажби и печалби, които ще подпомогнат нашата млада организация да се наложи на този пазар. Изпълнението на дейността ще подпомогне да постигнем набелязаните цели, а именно, липсваща експертиза в маркетинга, развитие на ново бизнес направление и разширяване на клиентската база като средство за увеличаване на приходите ни. 4 988.00 4 988.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.