Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: "Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции", Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции
    Contractor: Mobiltel EAD
    Contract total funded value: 792.00
Subject to due process: „Доставка и монтаж на различни мебели (бюра, столове, шкафове, стелажи и др.) и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка”, Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на различни мебели (бюра, столове, шкафове, стелажи и др.) и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка
    Contractor: I S J Group EOOD
    Contract total funded value: 4 158.89
Subject to due process: „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС-ТЕХНИКА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ И БЮДЖЕТНИТЕ СТРУКТУРИ,НАМИРАЩИ СЕ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ВЕЛИКО ТЪРНОВО ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС-ТЕХНИКА”, Estimated Amount: 290 000.00
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ
    Contractor: Veriga Domino LTD
    Contract total funded value: 445.56
  • Differentiated position 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС-ТЕХНИКА”
    Contractor: ATC-Bulgaria LTD
    Contract total funded value: 1 314.00
Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис - консумативи за нуждите на Община Велико Търново”, Estimated Amount: 460 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали и офис - консумативи за нуждите на Община Велико Търново”
    Contractor: NESI- 97 LTD
    Contract total funded value: 2 000.71
Subject to due process: „Доставка на служебно и работно облекло, обувки и лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново”, по обособени позиции., Estimated Amount: 543 768.00
  • Differentiated position 1: Доставка на служебно и работно облекло, обувки и лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции, в обхват съгласно Техническите спецификации: Обособена позиция № 1: Служебно облекло.
    Contractor: TIH TRUD - PLOVDIV EOOD
    Contract total funded value: 2 997.43
  • Differentiated position 2: Доставка на служебно и работно облекло, обувки и лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции, в обхват съгласно Техническите спецификации: Обособена позиция № 2: Работно облекло.
    Contractor: TIH TRUD - PLOVDIV EOOD
    Contract total funded value: 2 997.43
  • Differentiated position 3: Доставка на служебно и работно облекло, обувки и лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции, в обхват съгласно Техническите спецификации: Обособена позиция № 3: Обувки.
    Contractor: TIH TRUD - PLOVDIV EOOD
    Contract total funded value: 2 997.43
  • Differentiated position 4: Доставка на служебно и работно облекло, обувки и лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции, в обхват съгласно Техническите спецификации: Обособена позиция № 4: Лични предпазни средства.
    Contractor: TIH TRUD - PLOVDIV EOOD
    Contract total funded value: 2 997.43
Subject to due process: „Доставка по заявка и гаранционно поддържане на компютърни конфигурации, принтери и компоненти за нуждите на Община Велико Търново”, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Доставка по заявка и гаранционно поддържане на компютърни конфигурации, принтери и компоненти за нуждите на Община Велико Търново”
    Contractor: Vali computers OOD
    Contract total funded value: 3 865.92
Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции", Estimated Amount: 330 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие”, Обособена позиция 2: „Представяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 1 440.00
Subject to due process: „Предоставяне на полиграфически услуги и доставка на рекламни материали за нуждите на община Велико Търново, по заявка” , по обособена позиция 1 „Предоставяне на полиграфически услуги”, по обособена позиция 2 „Доставка на рекламни материали”, Estimated Amount: 600 000.00
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на полиграфически услуги и доставка на рекламни материали за нуждите на община Велико Търново, по заявка” , по обособена позиция 2 „Доставка на рекламни материали”
    Contractor: Avesta
    Contract total funded value: 300.00
  • Differentiated position 2: Предоставяне на полиграфически услуги и доставка на рекламни материали за нуждите на община Велико Търново, по заявка” , по обособена позиция 1 „Предоставяне на полиграфически услуги”
    Contractor: SIRA LTD
    Contract total funded value: 734.40

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).