Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal includes activities for the purchase of equipment for the provision of high quality service - dry cleaning in a dry cleaning studio "Defi Clean", Momchilgrad.
The planned investment includes:
- dry cleaning machine - 1 pc.
- ironing table - 1 pc.
- mannequin - 1 pc.
- detachable table - 1 pc.
- wall packing machine for clothes - 1 pc.
- clothing conveyor - 1 pc.
- stand - 1 pc.
As a result of the implementation of the planned investment under the project, the growth of the local economy will be ensured, the activity of the applicant will be developed and its competitiveness will increase.

The objectives of the project are in line with and cover the Strategic Objective of the procedure as "Achieving sustainable economic growth, developing the entrepreneurial spirit of the population and strengthening SMEs". Measure 6.4.1 "Investments in support of non-agricultural activities" is within the scope of Priority Area 1: "Development of agricultural holdings and promotion of local business", Specific objective 1.2: "Support for significant non-agricultural activities". The implementation of investment activities will help create additional employment, encourage the entrepreneurial spirit of local residents and diversify revenues from various activities in the region. The support of the investment activities under the project will also help to create additional employment, encourage the entrepreneurial spirit of the locals and to diversify the revenues from the various activities in the region.
The project envisages the creation of 2 planned work places during the implementation of the planned activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Развитие на услуги: Целта на проектното предложение е създаване на ателие за химическо чистене "Дефи Клийн" в гр. Момчилград и създаване на усточива заетост в предприятието, чрез назначаване на 2 лица. Настоящето проектно предложение и дейността за развитите на услуги планира да бъдат изпълнени чрез закупуване на дълготрайни материални активи, които ще обезпечат производствения процес в ателието. Изпълнението на инвестиционните дейности ще спомогне за създаването на допълнителна заетост, насърчаване на предприемаческия дух на местните жители и за диверсификация на приходите от различните дейности в региона. Стъпките за изпълнението на Дейност 1 са: 1) Провеждане на процедура за избор на изпълнител/и (от 1ви до 3ти м.) 3) Сключване на договор/и с избрания/ите изпълнител/и (от 3ти до 5ти м.); 4) Доставка на ДМА (от6ти до 11ти м.); 5) Монтаж и въвеждане в експлоатация, подписване на финален ППП(от 11ти до 15ти м.). 6) Назначаване на трудови договори на планираните за наемане 2 бр. лица. (15ти-18ти м.). Изпълнението на проектната дейност ще бъде реализирано посредством външно възлагане избор на изпълнител от страна на Бенефициента в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и ПМС 160/01.07.2016 г. Кандидатът планира да приложи процедурата за определяне на изпълнител „Избор с публична покана“ съгласно ЗУСЕСИФ, с оглед на обстоятелството, че размерът на БФП по настоящия проект е по - голям от 50 на сто от общата сума на проекта и предвидената стойност за услугата и доставката, в т.ч. съфинансирането от страна на кандидата, без ДДС, е по-висока от 30 000 лв. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител дружеството ще се придържа стриктно към указанията на Управляващия орган. При провеждане на процедурата за избора на изпълнител, бенефициентът ще спазва стриктно принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. С избрания изпълнител на настоящата проектна дейност ще бъде сключен договор, съдържащ като минимум страни по договора, предмет, спецификации, цена, начин на плащане, срок на договора, начин на приемане на доставката, гаранции и срок, други специфични условия, както и задължителните клаузи, произтичащи от изискванията на Общите условия към ДБФП. Договорът с избрания изпълнител ще бъде основан на добро финансово управление, като Бенефициентътще следи стриктно за изпълнението на всички задължения, произтичащи от договора с изпълнителя, като ще: следи внимателно за качественото изпълнение, в т.ч. за спазването на крайните срокове; следи стриктното изпълнение на клаузите, в т.ч. спазването на плащанията към изпълнителя съгласно предвиденото; подпише с изпълнителя приемо-предавателен протокол по образец, удостоверяващ получаването на доставката, инсталирането, тестването и пускането в експлоатация на машината. Представени са три съпоставими оферти за планираното за закупуване оборудване и декларации от оферентите за липса на предимство при провеждане на процедурата за избор на изпълнител. 98 012.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).