Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 106 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

This project proposal includes activities to improve the energy efficiency of a public building with administrative and cultural functions in the city of Novi Pazar, contributing to the reduction of the final energy consumption and indirectly - to reduce the greenhouse gas emissions in the small towns - the centers of the polycentric system , according to NCRC.
The measures will also have an additional effect as they will ensure cost-effective operation of the public building, which will allow them to continue their management and maintenance sustainably. The implementation of the activities envisaged in the project proposal will contribute to:
• Achieving energy consumption class "A" in the municipal building.
• Reduce energy costs.
• A higher level of energy efficiency that directly contributes to reducing final energy consumption and indirectly - to reduce greenhouse gas emissions in small towns
• Achieving the indicative national 2020 targets for energy savings set out in the National Energy Efficiency Action Plan 2014-2020;
• Ensure better air quality, living conditions and working environment in accordance with sustainable development criteria;
• Improving performance to extend the life cycle of the building;
• Maintaining the traditional functions of small towns - supporting centers related to the provision of public services not only to the local population but also to the population of the surrounding peripheral areas.
The energy saving measures foreseen under the project and the mandatory measures for the examination of the technical characteristics will be implemented on the basis of the audits carried out for the respective building.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта : Община Нови пазар, в качеството си на бенефициент по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020 Г“ е пряко отговорна за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности. За ефективното и качествено изпълнение на инвестиционен проект „Подобряване на енергийната ефективност в сградата на общинска администрация Нови пазар“ и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с управление, координация, мониторинг и контрол, провеждане на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност и оценка ще бъде сформиран екип, отговорен за управлението на проекта. За управление на дейностите по настоящия проект след одобрение на проектното предложение и подписване на Договор за безвъзмездна финансова помощ ще бъде създадена самостоятелно обособена организационна структура за управление на проекта, както следва: -Ръководител на проект; -Инвеститорски контрол; -Счетоводител; Квалификационните изисквания и задълженията на всеки един от членовете на ЕУП, са подробно описани в т. 9 Екип от настоящия формуляр. За определяне на Екипа за управление на проекта ще бъде издадена Заповед на кмета на община Нови пазар, която ще включва всички длъжности от екипа за управление на проекта, като се посочва дейността, която ще изпълняват във връзка с проекта, образование, минимална образователно-квалификационна степен за съответната длъжност, основната заплата, където е приложимо и периода на изпълнение, месечния размер и общия размер на възнаграждението, което следва да получи всеки служител и документите, въз основа на които се доказва положения труд от всеки. При изпълнение на възложените задължения, членовете на ЕУП ще спазват европейското и българското законодателство, както и указанията на оперативна програма „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020" Изпълнението на тази дейност е предвидено, за да се гарантира успешно изпълнение на проектните дейности, добри комуникации между участниците в изпълнението на проектните дейности. На първата среща на екипът за управление на проекта ще бъде извършено разпределение на основните функции и задачи между членовете на екипа и планиране на цялостния процес на вътрешен контрол и мониторинг на проекта. В хода на изпълнението на проекта, ще бъдат провеждани ежемесечни заседания на Екипът за управление на проекта, на които ще бъде анализиран напредъка по проекта. В хода на изпълнението на проекта, ще бъдат провеждани ежемесечни срещи /оперативки/ на Екипа и изпълнителите по проекта, на които ще бъде анализиран напредъка по проекта, както и възникнали проблеми в хода на изпълнението му. 19 430.00 18 487.41
Извършване на строително-монтажни работи: Предхождаща самата дейност е процеса по обследване на техническите характеристики и инвестиционно проектиране. Изготвените технически инвестиционни проекти са съобразени с предписаното в техническия паспорт и енергийното обследване. Извършение са съгасувания с експлоатационните дружества преди изготвянето на ОСИП и издаването на разрешително за строеж Строително монтажните работи ще включват всички проектирани видове работи, включително и осигурявнаето на достъпна среда посредством изграждането на асансоьор към сградата. Изпълнението на дейността ще бъде осъществено в съответствие с изискванията на ЗОП и подзаконовите актове по неговото прилагане. Строителните дейности ще се съобразени с изготвените и одобрени технически инвестиционни проекти. Изпълнението на строителството ще включва следните основни етапи: Етап 1: Изпълнение на СМР при спазване разпоредбите на ЗУТ и поднормативната уредба към него, изискванията на ДБФП и договора за обществена поръчка, в т.ч.: изпълнение на СМР съгласно одобрените строителни книжа. Етап 2: Законосъобразно предаване на строежа и съдействие на община Нови пазар при въвеждането на обекта в експлоатация. Заключителна част от дейнсотта е получаванеот на окончателни договори за присъединяване експлоатационни дружества и откриването на партиди /разходи по въвеждане в експлоатация/ 949 000.00 1 152 539.25
Упражняване на строителен надзор: Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва: - отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - отговорност за спазване на изискванията за здравословно и безопасни условия за труд в строителството; - в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл.5, ал.1, точка 2 от Наредба №2; - КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба №2; - отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; - отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите , съставени по време на строителството; - отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. 10 000.00 8 064.00
Осигуряване на публичност и визуализация: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата схема, проектът предвижда мерки за визуализация и публичност за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Регионално развитие” чрез Европейския фонд за регионално развитие в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация, предвидени в чл.8 от Регламент 1828/2006г. на Комисията и приложение 1 към него, както и с Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите, изготвени от Управляващия орган на ОПРР. За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира и планира информационна кампания, която да се разгърне по следните основни линии: 1. Публикуване на информация за изпълнението на проекта на интернет страницата на община Нови пазар; 2. Постоянна обяснителна табела - 1 бр. * 1000 лв. = 1000,00 лв. 3. Информационна табела - 1 бр.*1000 лв. = 1000,00 лв. 4. Пресконференция за стартиране на проекта и събитие първа копка - 1 бр. * 2000 лв. = 2000,00 лв. 5. Пресконференция при приключване на проекта и събитие рязане на лента - 1 бр. * 2000 лв. = 2000,00 лв. 6. Публикации в местни печатни медии - 2 бр. * 400 лв. = 800,00 лв. 7. Банер - 1 бр.*700 лв. = 700,00 лв. 8. Дипляни - 1000 бр. * 2 лв. = 2000,00 лв. 9 500.00 11 400.00
Осъществяване на авторски надзор: Дружеството извършило инвестиционното проектиране ще осъществява автроски надзор по време на строителството и до въввеждането на обекта в експлоатация. В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: авторски надзор при строителството на отделните обекти в рамките на инвестиционния проект от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта; присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя; наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на СМР за съблюдаване на предписанията на проектанта, относно точното спазване на изработения от него инвестиционен проект от страна на всички участници в строителството; съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнението на обектите. 3 000.00 8 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).