Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal is part of the investment program for the implementation of an integrated plan for urban regeneration and development of the municipality of Petrich 2014-2020. With its performance it will contribute to stimulating the economic development of the city and improving energy efficiency in public buildings.
The project is aimed at implementing energy efficiency measures in the building of Municipal Administration - Petrich. The object of the intervention falls within the construction limits of the city. Petrich. Project activities will contribute directly to the reduction in final energy consumption and indirectly - to reduce greenhouse gas emissions in public buildings.
Planned activities include introducing prescribed by the consultant which conducted an energy audit of buildings, energy saving measures and implement those reflected in the technical passport guidelines and recommendations in order to reach at least class energy "C" in the building. Better performance of the building within the scope of intervention will significantly reduce operating costs for the building and will contribute to the extension of its life cycle. The project is aimed at implementing the following thematic objectives in accordance with the General Regulation №1303 / 2013: Thematic Objective 4 "Supporting the transition to a low-carbon economy in all sectors". Interventions within the project proposal will contribute to achieving the indicative national targets for energy savings in 2020 under the National Action Plan on Energy Efficiency 2014-2020 activities for energy upgrade will extend the life of the building will reduce maintenance costs and help reduce greenhouse gases will stimulate people to remain living in small settlements through improved cultural and social and administrative environment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: Основната цел на тази дейност е да се осъществи максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата по проекта, както и да се координира и контролира постигането на заложените цели. Дейността ще бъде организирана в следните етапи: 1.Определяне и назначаване на екипа: Екипът ще бъде сформиран от експерти с квалификация и професионален опит, съобразени с изискванията на Насоките за кандидатстване (ако е приложимо) и със спецификата на предвидените дейности. Той ще бъде съставен от: - Ръководител на проекта; - Счетоводител; - Експерт "Инвеститорски контрол"; Подробното описание на задълженията и отговорностите на всеки член на екипа е дадено в Раздел 9. Екипът на проекта ще бъде от общински служители. 2. Текущо управление на проекта: - детайлно запознаване на членовете на екипа за управление с Методическите указания на УО на ОПРР за изпълнение на сключените договори; - провеждане на периодични срещи на екипа (ако е необходимо срещите ще бъдат ежемесечни, особено ако са възникнали проблеми, свързани с технически въпроси, разходи, качество или други теми, свързани с ДБФП). За всяка среща ще се води протокол; - актуализиране на план-графика на проекта след текущо отчитане на напредъка; - регулярни срещи с представители на избраните изпълнители и всички други лица, които имат участие в изпълнението на проекта на съответния етап; - при необходимост ще се организират и отделни технически срещи, включително и на място на обекта. 3. Финансово управление на проекта: - вътрешната организация на финансовите документи ще бъде направена така, че да подпомага управлението – ще бъде въведена номерация на платежните нареждания за целите на проекта, номерация на сметките и договорите, така че да предполага лесно архивиране и проследяване. - ще бъдат правени копия на разходно - оправдателни документи за всеки вид разход още в момента на извършването му, за архива на проекта. 4. Провеждане на процедури за избор на изпълнители: - актуализиране и съгласуван с УО график на обществените поръчки; - организация на изготвянето на документациите за избор на изпълнители; - организация на процедурите за избор на изпълнители; - контрол на процеса по изпълнение на договорите с избраните изпълнители. 5.Вътрешен мониторинг на проекта: - периодично актуализиране на план – графика на проекта и графиците на всяка задача; - 100 % документални проверки – междинни и при извършване на плащане - за качество и за достоверност и допустимост; - доклади за документална проверка - при подписване на приемо-предавателен протокол и оформяне на плащане. 13 000.00 10 291.18
Изпълнение на СМР: Топлинно изолиране на външни стени Предвижда се първо сваляне на обрушените места и измазването им отново с вароциментова мазилка. Всички стени ще се обработят с дълбоко проникващ заздравяващ грунд. След това топлоизолирането ще се извърши в зависимост от типа на стената: Върху калканните тухлени стени които визуално се възприемат от двете улици и площадното пространство предлагаме облицовка с камък /полиран, импрегниран и шпахлован травертин/ и окачена стъклена и метална фасада. Част от фасадата ще се изпълни със стъклена окачена фасада с троен стъклопакет в сиво, без шпросна с алуминиева конструкция. В участъците на тухлената зидария се предвижда изолация от 10см каменна вата и гипсокартон, оцветен в подходящия цвят. При топлоизолирането всички ъгли ще бъдат оформени с алуминиеви или поцинковани профили, гладки или двустранно перфорирани с мрежа 7/7см, както за ъглите, така и водооткап. Подмяна на дограмата. Прозорците се подменят с нова петкамерна ПВЦ дограма с троен стъклопакет , отваряемост съгласно спесификацията, вградена клапа и комарник на отваряемата част. Входните врати се предвиждат да се изпълнят с алуминиева дограма в цвят по RAL7010 или подобен, с прекъснат термомост и троен стъклопакет.. За сутерена се предвиждат външни метални, врати, с вградена топлоизолация. За челната фасада към улична регулация, ще се изпълни със стъклена окачена фасада. Гаражните врати се подменят със секционни, топлоизолирани, плъзгащи се по тавана. На всички места със смяна на дограмата се предвижда обръщане на мазилката отвътре, монтаж на бутилова лента за изолация, грундиране, двустранно боядисване с латекс на стената на строителните отвори. Дограмата отвън да има алуминиеви подпрозоречни первази, а отвътре с ПВЦ такива. Топлоизолация на покрив Предвижда се първо демонтаж на ламаринената обшивка, дъсчената обшивка под нея, вътрешния „седящ“ улук, дървените попове и отвеждащите пласмасови тръби от улука да външните отводнителни водосточни тръби. Новия покрив повтаря съществуващия като принцип на конструкцията със същите видове материали. Топлоизолация в сутерен Енерго спестяващите мерки не предвиждат топлоизолацията на неотопляемия сутерен под те помещения на първи етаж. Изграждане на соларна инсталация Предвижда се доставка и монтаж на 2бр. селективни слънчеви панели на покрива. Те ще подсигурят частична енергия за загряване на вода от топлинния акумулатор. Ще се предвиди основа за инсталацията и нейното хидроизолиране с рулонна хидроизолация. Разработена е инсталация за топла вода и циркулационна, поради липсата им до момента. Подмяна на осветителни тела Към енергоспестяващите мерки се включва и промяната на осветителните тела с LED осветление. ФАСАДНО ОФОРМЛЕНИЕ Фасадите се оформят частично с окачена сива стъклена фасада с троен стъклопакет без шпроси; топлоизолационна система облицована с „еталбонд”; топлоизолационна система със завършек от пръскана мазилка, оцветена в цвят НBV 67 каталог на „БАУМИТ“. Сградата на гаражите е също с топлоизолационнa система и мазилка в същия цвят. Климатизацията на сградата ще се извърши посредством климатици. За два вътрешни климатика в съседни стаи, предвиждаме по едно външно тяло. Отводняването им във подменените водосточни тръби трябва да се изпълни по време на монтажа на топлоизолацията. Външните тела ще бъдат монтирани върху декоративни конзоли ситуирани между две стаи . 781 180.00 798 956.05
Мерки за информация и комуникация: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 1303/2013 в проектното предложение са предвидени мерки и дейности за информация и комуникация, чрез които да се информира обществеността за приноса на Общността за изпълнението на заложените интервенции за ефекта, който те ще имат за развитието на града. Всички дейности ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация (Единния наръчник). Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи: - Целеви групи и преки бенефициенти по проекта; - Широка общественост (на общинско и областно ниво); - Разпространители на информация (национални и регионални медии). Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно: - Равнопоставеност – изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло; - Навременност – всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории; - Адаптивност – всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват; - Партньорство – всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни; - Прозрачност – ще се предоставя на информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента. Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение. Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност: - Електронни медии; - Печатни медии; - Онлайн медии (включително социални мрежи); - Областен информационен център - Благоевград - Директна комуникация (пресконференции, официални церемонии, информационни дни, разработване на брошури и промоционални материали); - Външна реклама (билбордове, постоянни обяснителни табели) Съгласно Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация при всички мерки, предприети от бенефициента се указва съфинансирането на фондовете на ЕС чрез поставяне на: - Емблемата на ЕС; - Наименование на съответния фонд (в случая ЕФРР); - Общото лого на програмен период 2014-2020. Всички документи и материали, свързани с управлението на проекта ще съдържат гореописаните реквизити и дизайнът им ще бъде съобразен с изискванията на Единния наръчник. 7 560.00 7 560.00
Одит на проекта: Бенефициентът ще организира извършването на одитна проверка за проекта с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на Европейския съюз. При изпълнение на дейността по извършване на ангажименти по договорени процедури ще се прилага Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средствата от Структурните и фондове и Кохезионния фонд на ЕС на ниво бенефициент (Инструкцията), издадена от Сертифициращия орган (Дирекция "Национален фонд" в Министерство на финансите). Одитът ще бъде извършен от регистриран експерт-счетоводител или фирма за одит, избрани по реда на Закона за обществените поръчки съобразно заложената стойност в бюджета. Избраният изпълнител ще отговаря на изискванията, заложени в Инструкцията. Целта на ангажимента също така е и да установи наличие на констатации, които могат да бъдат: - Съществени констатации – установени недостатъци, които имат пряко отражение върху верифицирането на разходите. Такива констатирани пропуски могат да доведат до финансови корекции и необходимост от възстановяване на средства от бенефициента. Тези недостатъци изискват вземането на незабавни решения и предприемането на конкретни дейности от бенефициента, които са насочени към промяна/засилване на контролните дейности от самия бенефициент. - Второстепенни констатации – установени недостатъци, които при определени обстоятелства може да окажат влияние върху допустимостта на разходите, респ. на размера на средства от СКФ, които следва да се възстановят от ЕК. Такива недостатъци могат да се отстранят от бенефициента. - Несъществени констатации – добри практики, оптимизиране на дейността, т.е. тези констатации нямат пряко отражение върху допустимостта на предоставените средства. Тези недостатъци имат формален характер. 7 560.00 6 000.00
Въвеждане на обекта в експлоатация: След приключване на СМР по подобряване на градската среда, бенефициентът ще пристъпи към въвеждане на обекта в експлоатация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията. Ще се изпълнят всички предписани от закона дейности във връзка с въвеждането в експлоатация и ще бъдат издадени всички необходими за това документи. 1 000.00 0.00
Извършване на авторски надзор: По време на строителството ще бъде осъществяван авторски надзор. Авторският надзор ще се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и Наредба №3/2003 год. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството както следва. Лицето/лицата, упражняващо/-и авторски надзор по смисъла на чл. 162 от Закона за устройство на територията (ЗУТ ) носи/-ят отговорност за изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ. Лицето/лицата, упражняващи авторски надзор ще участва/т/ при съставянето на всички изискващи се протоколи и актове по време на строителството. Лицата, изпълняващи авторски надзор ще следят и ще упражняват стриктен контрол над работата на строителните обекти, като по този начин се предвижда да се гарантира точното изпълнение на проекта. В хода на изпълнение на услугата по упражняване на авторски надзор стриктно ще се съблюдават архитектурните, технологичните и строителни правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта на интервенция в експлоатация. 4 500.00 4 380.00
Извършване на независим строителен надзор: Съгласно разпоредбите на националното законодателство за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Дейността по упражняване на строителен надзор ще се извърши от изпълнител избран по ЗОП, и в съответствие с чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията чрез екип от правоспособни квалифицирани лица. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител ще извършва контрол за съответствието на строително-монтажните работи съгласно разработените технически проекти за обекта на интервенция, както и за качеството на влаганите материали в строителството. Ще бъде осъществяван контрол и върху графика на извършване на строителните дейности с оглед навременното изпълнение на строителството, както и точно отчитане на количествата и видовете на изпълнените СМР. 10 200.00 9 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).