Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

In the municipality of Gorna Malina is functioning the social service Home social patronage  /HSP/ in the community. Its users are old, single people, people with disabilities and inability to self-service. The patronage serviced settlements in the municipality.The activities provided by HSP are aimed at meeting the needs of people for warm lunch, social work and providing assistance to obtain temporary health care. The building in Negushevo village, Gorna Malina, where HSP is situated, is public municipal property.Home social patronage - Gorna Malina is a secondary administrator of the budget to the municipality of Gorna Malina. He has experience in providing social services  during the period from July 2013 to April 2015 implemented activities under the project "Development of social service" Public diningroom" financing by "Social protection" fund.The implementation of the project activities will reduce the social exclusion of persons will satisfy their needs for diverse and healthy meal. The project implementation will meet the needs of 80 people in need.The population in the municipality of Gorna Malina is almost old people. 129 old people use social services. Community services improve the quality of life of the lonely elderly and disabled people. After reviewing the analyzes and reports we selected the following target groups of the project: individuals and families monthly supporting under the conditions of Article 9 of the Implementing Regulations of the Social Assistance Act; persons with proven lack of income and relatives to care for them, established by the Directorate "Social assistance"- Elin Pelin, Gorna Malina; single people and families receiving minimum pensions - retirement and age, invalidity, survivors' pensions, pensions not related to employment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целеви групи: По проекта ще бъдат включени лица от следните целеви групи: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от Дирекция "Социално подпомагане" гр. Елин Пелин ИРМ Горна Малина 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии несвързани с трудовата дейност, или подпомагани на друго основание. Заявления-декларации ще се приемат през целия период на проекта. 0.00 77.72
Закупуване на хранителни продукти: На основание чл.20, ал.4 от ЗОП община Горна Малина ще приложи процедурата директно възлагане на обществена поръчка, тъй като прогнозната стойност на съответната поръчка е по-малка от предвидените в закона прагове. Домашен социален патронаж – Горна Малина работи с най-голямата верига за търговия на едро в България - „Метро Кеш енд Кери” ЕООД. Те са доказани на пазара с хранителни продукти. ДСП няма препоръки за подобряване на съвместната им работа. Хляб и хлебни изделия патронажа получава от фирма "ТО-ВИ" ЕООД, а мляко и млечни изделия от фирма "МЕГГЛЕ България" ЕООД. По данни от Деклрация Приложение 2а, доставката на хранителни продукти е въз основа на сключен договор №69 от 09.12.2018г. с фирма "Криси 2007" ЕООД. Продуктите се доставят два пъти седмично в ДСП – Горна Малина. Съхраняват се в складови помещения, на стелажи, спазвайки всички норми и изисквания. Продуктите са обособени на самостоятелни стелажи. След направена заявка, се извършва доставка на хранителните продукти. Доставчикът издава фактура веднъж седмично. Домашен социален патронаж – Горна Малина е второстепенен разпоредител с бюджета към община Горна Малина. Има опит в предоставянето на социални услуги, тъй като в периода от юли 2013 год. до април 2015 г. изпълнява дейностите по проект „Развитие на социалната услуга „Обществена трапезария” финансиран от Фонд „Социална закрила”. Дейността на трапезарията стартира на 01.06.2016 г. и ще продължи до 30.04.2020 г. ( 47 месеца). Трапезарията ще предоставя топъл обяд на 80 потребители през работни дни от седмицата. юни 2016г. - 22 работни дни; юли 2016г. - 21 работни дни; август 2016г. - 23 работни дни; септември 2016г. - 20 работни дни; октомври 2016г.– 21 работни дни; ноември 2016г. – 22 работни дни; декември 2016г. – 21 работни дни; януари 2017 г. – 21 работни дни; февруари 2017 г. – 20 работни дни; март 2017 г. – 22 работни дни; април 2017 г. – 18 работни дни. май 2017г. - 20 работни дни юни 2017г. - 22 работни дни юли 2017 - 21 работни дни август 2017г. - 23 работни дни септември 2017г. - 19 работни дни октомври 2017г. - 22 работни дни ноември 2017г. -22 работни дни декември 2019г. - 18 работни дни 2018г. - 249 работни дни 2019г. - 249 работни дни 2020г. - 84 работни дни Обществена трапезария 1 - за 80 представители на целевата група, за периода от 01.06.2016г. до 30.04.2017 за 11 месеца, общо 231 работни дни и от 01.05.2017 г. до 30.04.2020г. за период от 36 месеца в рамките на общо 749 работни дни. 184 417.11 184 964.39
Осигуряване на топъл обяд: Община Горна Малина ще реализира една обществена трапезария. Сградата, в която се помещава ДСП е в с. Негушево, община Горна Малина, публична общинска собственост. Предоставена е за ползване на Домашен социален патронаж с решение № 44 по протокол № 9 от 06.11.1992 г. на Общински съвет Горна Малина. Кухненският блок е на партера и е с размер 40 кв.м. Оборудван е с: ел. печка – 1 бр., ел. фурни – 3 бр.; плотове (бук) – 7 бр.; мивки – 5 бр.; кантар (везна); ел. бойлер ( 80 л ); ел.скара – 1 бр.; дървени скари – 6 бр.; картофобелачка – 1 бр.; абсорбатори – 2 бр. Салона е с размери 50 кв.м. Разполага с трикрилен шкаф, витрина, хладилник, маси – 5 бр.; столове – 20 бр.; телефон. На втория етаж от сградата е разположен офис на управителя и счетоводителя на Домашен социален патронаж. Сградата разполага със складова база от 90 кв.м. на кота -1. Входът за зареждане на продуктите е 5 кв.м., има и отделен изход. Има две обособени помещения с размер от 45 кв.м. В първото помещение се намират фризери – 3 бр. от 220 л; Второто помещение е оборудвано с метални скари – 2,5 м.; метални стелажи – 12 м на две нива. За осъществяване на основната дейност на патронажа са ангажирани управител с 15 години трудов стаж; счетоводител – касиер с 11 години стаж; домакин с 10 години стаж; готвач (2 бр.) с 9 години стаж; санитар (2 бр.) с 4 години стаж и шофьор. Домашен социален патронаж – Горна Малина има издадени: Удостоверение за регистрация на обект за търговия на дребно с храни/на заведение за обществено хранене № 2509/10.11.2011 г. от Областна дирекция по безопасност на храните София област, че обект Кухня-Домашен социален патронаж отговаря на изискванията на чл.12 от ЗХ и Регламент (ЕО) 852/2004 се регистрира със следните групи храни: Мляко и млечни продукти; месо и месни продукти; риба и рибни продукти; яйца и яйчни продукти; храни на зърнена основа; храни на база картофи; варива; зеленчуци; плодове; захарни и шоколадови изделия; безалкохолни напитки, боза, натурални минерални изворни води; готови за консумация храни в замразен вид, готвени ястия и др. Обядът ще се приготвя, разлива и разпределя в кухнята на Домашен социален патронаж – Горна Малина за съответните населени места. 9 220.85 1 772.10
Предоставяне на съпътстващи мерки: Между община Горна Малина и Дирекция „Социално подпомагане” - Елин Пелин има отлична комуникация, което ще спомогне за реализирането на съпътстващите мерки: - Консултиране за възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината; - Консултиране на потребителите за дейностите по проект „Независим живот” по ОП „РЧР”; - Консултиране на потребителите относно ползването на административни общински услуги; - Консултиране на потребителите съгласно Правила за реда и начина за отпускане на еднократна помощ с решение на Общински съвет Горна Малина. Екипът по проекта е назначен със заповед на Кмета на община Горна Малина. Експертите ще са с компетенции в сферите на правото, организационното развитие, финанси и управлението на човешките ресурси, които имат дългогодишен опит в управлението на проекти. Включен е и представител на Дирекция „Социално подпомагане” - Елин Пелин. Екипът се състои от: - Ръководител проект – координира и контролира изпълнението на дейностите по проекта; организира дейността на екипа за управление на проекта и провежда техни съвещания; отговаря за техническото, административното и финансовото управление на проекта; текущо контролира и координира спазването на графика за изпълнението на проекта и успешното му приключване; осъществява наблюдение и контрол за изпълнението на сключените договори; координира изготвянето на междинните и окончателен технически доклади и отчети; представлява кандидата на срещи с институции, медии, организации и обществеността, свързани с изпълнението на проекта; - Координатор проект – оформя и изпраща кореспонденцията по проекта; организира периодичните заседания при ръководителя на проекта; отговаря за съхраняване на кореспонденцията и архивиране на документацията по проекта; координира текущите задачи по проекта; подпомага изготвянето на техническите и финансови междинни и окончателни доклади по проекта; подпомага технически и административно ръководителя и другите членове на екипа на проекта; осигурява логистиката на провежданите срещи на екипа; - Счетоводител проект – води финансово-счетоводната документация по проекта и изпълнява целесъобразното и законосъобразното изразходване на финансовите средства по проекта; следи за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта, оказва съдействие на одитора; изготвя междинни и окончателни финансови отчети по проекта. 9 220.85 9 252.10

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).