The project proposal is part of the investment program for the implementation of an integrated plan for urban regeneration and development of the municipality of Panagyurishte 2014-2020. With its performance it will contribute to stimulating the economic development of the city and improving energy efficiency in public buildings.
The project activities include renovation and repair of the administrative buildings of the Regional Police Directorate - Panagyurishte and the District Services „Fire Safety and Population Protection“. The object of intervention is a complex of two buildings interconnected and attached to a turbot. The building of Regional Police Directorate is a massive, five-storey reinforced concrete building, and of the District Services „Fire Safety and Population Protection“ is a massive, four-storey reinforced concrete building. During the implementation of the project, activities will be implemented in accordance with the requirements of the technical passport and the energy audit, including the provision of accessible architectural environment.
The current project proposal aims to provide better working conditions for employees of Regional Police Directorate - Panagyurishte and the District Services „Fire Safety and Population Protection“ by improving the quality of working conditions and creation of a modern, ecological and energy-efficient working environment in the administrative building, as well as providing access for people with disabilities.
The implementation of the project will lead to higher energy efficiency, it will directly contribute to lowering the consumption in a public building and it will improve the mobility of people with different disabilities. It will also contribute indirectly in lowering the emissions of greenhouse gases.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Управление на проекта: Основната цел на тази дейност е да се осъществи максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата по проекта, както и да се координира и контролира постигането на заложените цели. Екипът за управление на проекта ще осигури безпроблемно реализиране на дейностите по проекта, спазване на графика и сроковете, ще гарантира качественото изпълнение, постигане на заложените цели и резултати по проекта, както и цялостното отчитане на проекта.
Дейността предвижда:
1. Сформиране на екип за организация и управление на проекта със Заповед на кмета на общината. Основните функции на екипа са цялостно планиране, организиране, координиране и отчитане изпълнението на проектните дейности, съгласно подписания ДБФП.
2. Осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол върху възложените дейности по изпълнение на проекта;
3. Изготвяне на технически и финансови отчети съгласно изискванията на ОПРР, както и създаване и поддържане на досие по проекта.
Остойностяването на дейността е подробно описана във финансовата обосновка.
11 270.00
11 179.58
Инженеринг за изпълнение на ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност и възобновяеми енергийни източници и създаване на достъпна среда в сградата на Районно управление „Полиция“ – Панагюрище и Районна служба „Пожарна безопасност и защита на населението“: Целта на дейността е да се внедрят мерки за енергийна ефективност, с което да се намали потреблението на енергия на сградата, да се подобрят енергийните характеристики и микроклимата в сградата, както и да се осигури достъпна среда.
Ще бъде изготвена документация за провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител, проведена процедура и избран външен изпълнител. Изборът на изпълнител ще се извърши при спазване на изискванията на ЗОП. Избрания изпълнител ще трябва да организира и проведе всички дейности свързани с изготвяне на инвестиционен проект в работна фаза за извършване на „Ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност и възобновяеми енергийни източници и създаване на достъпна среда в сградата на Районно управление „Полиция“ – Панагюрище и Районна служба „Пожарна безопасност и защита на населението“, придържайки се към изготвените енергийно и техническо обследване. Съгласно приложеното енергийно обследване се очаква спестяванията след реализацията на проекта да надвишат 60%, в следствие на което в индикативната КСС по окрупнени показатели са предвидени:
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани, като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С";
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване предписани, като задължителни в техническото обследване на сградите
- изпълнение на останалите мерки, които са предписани, като задължителни в техническото обследване;
- изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа на лица с увреждания.
Остойностяването на дейността е подробно описана във финансовата обосновка. Окрупнената количествено - стойносттана сметка е за обекта, съгласно акта за собственост изготвения техническия паспорт и енергийното обследване.
555 364.00
695 809.86
Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието: Ще бъде изготвена документация за провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител, проведена процедура и избран външен изпълнител. Изборът на изпълнител ще се извърши при спазване на изискванията на ЗОП
Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория /категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ/ е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. С оглед получаването на добро изпълнение на дейностите по СМР качествено и в предвидените обем и срокове е необходимо за обекта да се упражнява строителен надзор. В рамките на дейността изпълнителят на строителния надзор ще изготви и доклада за оценка на съответствието на работния проект със съществените изисквания към строежите. Проектната дейност ще бъде възложена за изпълнение на организация, която притежава необходимата експертиза, лиценз, разрешителни и т.н. с оглед гарантиране ефективното и ефикасно изпълнение, както и постигането на очакваните резултати.
След приключване на СМР ще се пристъпи към въвеждане на обекта в експлоатация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията.
Остойностяването на дейността е подробно описана във финансовата обосновка.
9 567.00
4 770.00
Информация и комуникация: Дейността цели да се информира широката общественост за целите, дейностите, резултатите и ползите от проекта, както и да се оповести финансовото участие на Европейския съюз (ЕС) в проекта - получена финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) чрез Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г.
Дейността ще се извърши в съответствие с правилата на Регламент № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общо приложими разпоредби за европейските структурни и инвестиционни фондове, Регламент № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г., както и с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“.
Дейността предвижда:
1 Публикуване на информация за проекта на уеб-сайта на Община Панагюрище след подписването на Договор за безвъзмездна финансова помощ, включваща целите на проекта, дейностите и резултатите, като откроява финансовата подкрепа на Европейския съюз;
2. Изработване на 1 брой информационен банер.
3 Публични събития - пресконференция за старта на проекта и пресконференция за приключване на проекта;
4. Изработване и монтиране на 1 бр. билборд с размери 4х3м в близост до обекта;
5. Поставяне на 1 бр. постоянна обяснителна табела с размери 50х70 см на видно място в близост до обекта, достъпно за широката общественост;
6. Изработване на информационни материали
Остойностяването на дейността е подробно описана във финансовата обосновка.
5 649.00
4 680.00
Одит: Във връзка с необходимостта от независима експертна оценка на правилното разходване на отпусната безвъзмездна финансова помощ ще се сключи договор със сертифициран одитор. Той ще има за задача да изготви одиторски доклад в съответствие с Международните одиторски стандарти и Закона за независимия финансов одит. Целта на този документ е да се докаже коректността и законосъобразността на представените финансови отчети и тяхното удостоверяване пред Управляващия орган. Одиторският доклад ще бъде изготвен на базата на изискванията на българското счетоводно законодателство и определени взаимосвързани процедури. Дейността е необходима с оглед на осигуряването на прозрачност при изпълнението на проекта и усвояване на средствата.
Остойностяването на дейността е подробно описана във финансовата обосновка.
3 672.00
1 080.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN