Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея: Дейността ще се реализира в следните основни етапи:
1. Закупуване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея
За производстовото на лекарствените продукти - аспирин и парацетамол, е необходимо закупуването на специфично производствено оборудване, с което да се обезпечи производствения процес и работата на персонала ангажиран в реализирането на предприемаческата идея.
Предвидени за закупуване са следните ДМА:
- 3D миксер - машина за смесване на сухи прахообразни съставки - служи за подготовка на готовото лекарство от изходните суровини.
- Автоматична машина за пълнене на капсули с допълнителна форматна част - оформя подготвените лекарствени субстанции в капсули
- Машина за опаковане на блистери с допълнителни модули, както следва: Допълнителна форматна част за блистер; Модул за правилно позициониране на алуминиевото фолио; Охладител; Сензорен екран за управление - дава възможност за опаковане на готовите капсули в алуминиеви блистери и поставяне на съответните надписи.
- Машина за броене на таблетки - 8 лентова електрическа броячна машина - служи за пълнене на готовите лекарства под формата на таблетки в големи разфасовки - шишета.
Така описаните съорежения създават цялостна производствена линия, която ще служи като основна предпоставка за реализиране на предприемаческата идея - производство на лекарства.
2. Закупуване на материали и консумативи, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея и пряко влагани в производството на продукта.
Процесът на производство на лекарства обхваща всички процеси свързани с набавянето на материалите, тяхното обработване при производствения процес, включително опаковане и етикетиране, качественият контрол, освобождаването на партидата, съхранение, експедиране и свързаният с тези операции контрол. В тази връзка е необходимо закупуването на материали и консумативи, които да бъдат вложени в производствения процес и които имат пряко значение за реализиране на предприемаческата идея. През този етап ще бъдат закупени: формовъчно блистерно фолио; бутилки за таблетки, с включени към тях капачки; флакони и други материали за пряко влагане в производствения процес.
3. Наемане на квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея.
В рамките на проекта се предвижда да бъдат наети на трудов договор квалифицирани служители на длъжности, както следва: Фармацевт магистър, технолог; Фармацевт; Организатор, производство; Машинен оператор, фармацевтични продукти - двама души. Функциите и отговорностите за всяка длъжност са подробно описани в т. 9 от формуляра за кандидатстване.
Предвидените възнаграждения на месец, с включени осигуровки за сметка на работодател и всички дължими плащания съгласно КТ са както следва:
- Фармацевт магистър, технолог - 1400 лв. на месец, 4 часа на ден, 12 месеца
- Фармацевт - 1000 лв. на месец, 4 часа на ден, 12 месеца
- Организатор, производство - 3172 лв. на месец, 8 часа на ден, 16 месеца
- Машинен оператор, фармацевтични продукти - 1000. лв на месец, 4 часа на ден, по 8 месеца за всяко наето лице на тази длъжност
4. Наем на работни помещения, режийни разходи (ток, вода, отопление, телефон и интернет)
"Кемико Фарма" ООД ще осъществява своята дейност в гр. Троян. За осигуряване на необходимата производствена среда ще бъде наето помещение с включени режийни разходи (ток, вода, отопление), в което да се разположи закупеното оборудване, и в което ще работи наетия в рамките на проекта персонал.
5. Предвидени са външни услуги за:
- Изработване на техническа и финансова оценка на произведените лекарствени продукти
- Изработване на пазарни анализи и маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея
- Създаване на интернет страница на кандидата - чрез нея ще се популяризират произведените в рамките на проекта медикаменти и ще се оповести приноса на финансиращата програма. |
244 871.36
|
223 581.19
|