Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The proposed project is aimed at creating new jobs and creating a higher and sustainable employment for unemployed job seekers and inactive people in the labor market.

       "DMTeh" Ltd. provided by aid procedure "New Workplace 2015" OPHRD 2014-2020 will provide employment opportunities for the unemployed and new equipment for the job.

        By design initiative will contribute to fulfilling the objectives of the EU in the field of employment, tackling social exclusion and poverty reduction through creation of six new jobs for people falling in various specific categories of the labor market. The project includes implementation of the following activities:
   1. preview, information and publicity;
   2. Management and administration of the project;
   3. Equipment jobs revealed the project;
   4. Hiring of unemployed and / or inactive persons and employment.
         The project initiative is aimed at revealing six new jobs for people in the following risk groups in the labor market:
  - Unemployed youths up to the age of 29 -2 people;
  - Long-term unemployed and inactive persons -2 people;
  - Unemployed persons aged over 54 years - 2 people.

        The main objective of the project is aimed at providing sustainable employment and income for a period up to 12 months employed under the project and maintain their employment for another 12 months at least 50% of them. Employment will be in innovation and innovative technologies and new jobs will support to encourage innovation in enterprises and transition to an environmentally sustainable economy, resource efficient. The activities are aimed at providing equal opportunities and prevent any discrimination against different groups of people fall into risk groups in the labor market to improve access to employment, reducing social exclusion and combating poverty.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Визуализация, информираност и публичност: Настоящата дейност е избрана с цел: - Осигуряване на информираност на обществеността по отношение на проекта и предвидените в него дейности и резултати; - Съблюдаване на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти, финансирани от Европейския съюз; Дейността ще допринесе за огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати; В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация съгласно "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г" основани на Регламент ЕС №1303/2013: -ще бъдат монтирани 2 бр. информационни табели на местата на новите работни места. -ще бъдат доставени и разпространени 300 информационни брошури. Брошурата ще бъде в размер А4, пълноцветна, двустранна, ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, снимки и др. - информационни стикери Информационните брошури са насочена директно към обществеността и представители на целевата група, да се запознаят с проектната инициатива, целите, индикаторите и да се мотивират за включване в участие в проектните дейности. В информационната брошура освен нужната информация за проекта, програмата, ЕСФ, ЕС, източниците на финансиране и ОПРЧР 2014-2020 г. ще се постави и информация за дейността на дружеството и иновативните продукти на "ДМТех" ЕООД. - на закупеното по проекта оборудване ще се поставят информационни стикери, за да се покаже, че оборудването е придобито със средства от ЕС. - в края на изпълнението на проекта ще се изготви и разпространи информация за да се запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях и постигнатите индикатори. При всички мерки на информация и комуникация, предприети от бенефициента изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на ЕС, чрез поставянето на емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнението, приет от Европейската комисия, с упоменаването на Европейския съюз и общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Целта е да се информират целевата група и широката общественост за осъществяваните дейности по проекта и източника на финансиране. Да се популяризира финансовия принос на ЕСФ, ЕС и ОП „Развитие на човешките ресурси" 2014- 2020 г. Дейността по визуализация, информираност и публичност ще допринесе за прозрачност на изпълнение на проектните дейности и разходените средства от безвъзмездната финансова помощ, както и за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати. Информираността за развитието на проекта и представянето на извършваните дейности са необходимо условие за запознаване на общността с постиганите резултати и връзката им с поставените цели. Основна цел е да се популяризира приноса на ЕС. Целта на комплекса от информационни мерки е свързана и с мотивирането и привличането в максимална степен на всички заинтересовани страни в постигането на планираните резултати. 800.00 782.00
Организация и управление на проекта : За целите на администрирането, изпълнението и успешното отчитане на проекта дейността Организация и управление на проекта е структурно определяща за осъществяване на проектната идея. Тя ще се осъществява и извършва от управленския екип на проекта по време на целия период на реализация на проектния цикъл 15 месеца и ще включва: - Наблюдение и контрол на дейностите по проекта по отношение на време, използвани ресурси и постигнато качество на отделните етапи. - Установяване и предвиждане на отклонения от плана на проекта - Изготвяне на технически и финансови отчети за изпълнението на проекта; - Регулярно провеждане на срещи на екипа на проекта за установяване на постигнатия напредък; - Управление на обхвата, времето, разходите, рисковете, комуникациите, промените и измерителите на проекта от страна на управленски екип; - Предприемане на коригиращи мерки, за да се осигури изпълнението на проекта навреме, в рамките на бюджета и с необходимото качество. Управленският екип за организация и управление на проекта се състои от ръководител и счетоводител. С Ръководителя на проекта ще се сключи втори трудов договор, а счетоводителят на проекта, ще бъдат външен доставчик на услуги, външно възлагане. Членовете на екипа ще носят отговорност за правилното и законосъобразното изпълнение на набелязаните дейности. Екипът на проекта ще отговаря и за запазване поверителността на всички предоставени документи, информация или други материали по време на изпълнение на проекта. Всички разходооправдателни и други документи с доказателствена стойност ще бъдат окомплектовани и архивирани от екипа за съхранение в срок. Конкретните ангажименти и обхватът на управленската отговорност ще бъдат детайлно разписани за всяко едно лице. Ръководителят на проекта ще бъде лице, различно от лицето представляващо кандидата, с оглед на по-доброто разпределение на задачите и отговорностите и коректното изпълнение на проекта. Ръководителят ще отговаря за планирането, управлението, отчитането и мониторинга на всички дейности по проекта. Той ще се отчита пряко пред лицето представляващо кандидата. Счетоводителят по проекта ще е избран съгласно професионалния си опит и квалификация. Той ще отговаря за финансовото отчитане на проекта, осчетоводяването и документирането на всички разходооправдателни и други счетоводни документи, имащи отношение към изпълнението на проекта. Счетоводителят ще съгласува активно дейността си с ръководителя и ще го подпомага в неговата дейност. Ръководителят ще осъществява цялостната координационна дейност между екипа по управление на проекта, целевата група, управителя на фирмата и УО на ОПРЧР по изпълнението на проекта, ще събира информация, ще подпомага работата на ръководителя и счетоводителя на проекта при изготвянето на текущи, междинни и окончателен отчети по проекта, спазва изискванията на Ръководството за изпълнение на проекти по ОПРЧР. Ръководителят и счетоводителят на проекта дейно ще участват в информационните кампании, ще мотивират безработните и неактивни лица, представители на целевата група да се включат в проектната инициатива, както и да преминат курс по ключова компетентност, ще представя и популяризира по подходящ начин програмата, проекта и постигнатите резултатите, ще отчита проектната документация пред Управляващия орган. При избора на външни изпълнители-доставчици на оборудване и техника, ще подпомагат управителя на фирмата при изготвяне на необходимата документация и спазването на разпоредбите на ПМС№118 от 20.05.2014 г. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност, успешното управление на проекта, оптимизиране на проектните ресурси и да се гарантира, че разходите по проекта ще бъдат извършени в периода на допустимост, срещу необходимите разходооправдателни документи и в съответствие с принципите за добро финансово управление. 8 000.00 7 732.06
Оборудване на новоразкритите работни места: За осигуряване на материално-техническата база на 6-те нови работни места е предвиденото за закупуване на оборудванеза новите работни места, за представителите на целевата група безработни и неактивни лица. Предвиденото за закупуване оборудване е необходимо за да могат новонаетите лица да осъществяват свободно и професионално трудовите си задължения, да натрупат опит на заеманите длъжности и позиции и да се постигне качество на заетостта. Дейността е пряко свързана с дейността по наемане на безработните и/или неактивни лица по съответните длъжности описани в проекта. С новозакупеното оборудване и техника ще се обезпечат технологично новите работни места и ще се създаде база за ефикасно протичане на трудовите процеси. Новонаетите лица ще бъдат по-мотивирани за работа, когато работят със съвременно и по-производително оборудване, екологично устойчиво на ресурсите. Дейността е насочена към закупуване на оборудване, техника и стопански инвентар, както следва: # Преносим компютър, ", 1 терабайт твърд диск, - 3бр. /за Специалист обработка на данни-1лице, Специалист-логистика -1 лице и Монтажник -1 лице / Преносимите компютри са необходими за Монтажниците за извършвате на потребителско програмирането на Пожароизвестителните централи със софтуер за изпълнение на логическите функции на системите по обектите. За целта е необходим преносим компютър за извършване на дейност по процесите на монтажа на пожароизвестителната техника Преносимия компютър е необходим на Специалист обработка данни ще работи със софтуер по управление на производствения процес и складовото стопанство. Софтуерът е закупен и сега се внедрява във фирмата. Преносимия компютър е необходим на Специалист логистика, ще извършва логистичнага дейност по обработка на пратки, куриери и клиенти. # Лекотоварен автомобил категория N1 или 6+1 места, двигател около 1600- куб.см., с товарно пространство-1бр./за монтажниците и специалист логистика, ще се ползва от монтажната бригада превоз на работните инструменти, пожароизвестителната техника произведена в предприятието, кабели и аксесоари за изграждане и монтаж при клиента на пожароизвестителните системи на обектите, за демонстрации и др.. Автомобилът ще бъде основно средство за извършването на повечето от предвидените дейности на новоназначените служители по програмата Предвидените за доставка дълготрайни активи са в пряка връзка с длъжностите, които ще заемат представителите на целевата група и са предпоставка за постигне на по-качествена и устойчива заетост.Закупеното с Безвъзмездната финансова помощ оборудване ще е ново, високотехнологично, щадящо климата и екологичната среда. Планираното за доставка по проекта оборудване е от изключително значение за новите работни места, с него новонаетите безработни и неактивни лица ще могат да достигнат определено качество на труда си, вътрешна удовлетвореност, вътрешна мотивираност за работа и респективно постигане на качествена заетост. 25 650.00 25 217.28
Наемане на безработни и/или неактивни лица и осигуряване на заетост: Дейността е насочена към осигуряването на заетост на 6 лица, представители на целевата група, безработни и/или неактивни участници на пазара на труда. Планирано е осигуряването на до 12 месечна заетост за 6 лица, представители на целевата група. Ще бъдат наети 6 безработни и/или неактивни участници, които са представители на следните специфични категории на пазара на труда, описани в т.3.1.7 от Насоките за кандидатстване: 1.Безработни лица, младежи до 29 г. включително; 2.Продължително безработни и неактивни лица на пазара на труда. 3. Безработни или неактивните лица над 54 годишна възраст. ДМТех ЕООД е дружество, което чрез предоставените помощи по процедура "Ново работно място 2015", ОПРЧР 2014-2020г. ще осигури по-добри възможности за заетост на безработни и неактивни лица. Фирмата има възможност да предложи подходящи работни места в сферата на производството и монтажа на пожароизвестителна техника и добри условия на труд за представителите на целевата група безработни и неактивни лица. Ще се предоставят работни места за следните длъжности: Специалист логистика-1 лица; Специалист обработка на данни-1; Монтажник-4 лица. Търговската и логистичната дейност на фирмата е насочена към търговия и предоставяне на специализирани консултации и демонстрации на място при монтажни и проектантски фирми и базите на потенциалните клиенти, тъй като пожароизвестяването се развива бързо и технологиите са иновативни, изискващи задълбочено познание в техническите параметри и възможности. В нашите разработки са обвързани с голям обем научноизследователска работа и ще са приоритетна сфера за осигуряване на заетост в различните елементи на веригата научни разработки-производство-търговия-внедряване. Новите пожароизвестителни технологии са изключително съвременни нискоенергийни технологии, използващи ефикасно природните ресурси, те са насочени към опазването на околната среда и смекчаването на изменението на климата. Новонаетите по проекта лица ще работят в сфера, на иновативни разработки и високотехнологично производство и монтаж. Специалистите логистика и специалиста обработка на данни ще работят в търговското и логистично направление на дейността на фирмата-движение на стоки и информация. Монтажистите ще работят по монтажа и производството на отделните детайли на пожароизвестителната техника, както и ще извършват пътувания в страната за монтажни и иженерингови дейности по обектите на клиенти за реализиране на иновативните продукти на фирмата в областта на пожароизвестяването. Специалист логистика и монтажниците ще извършват пътувания за пряк контакт с клиенти и чрез нагледни демонстрации на техниката и разясняване схемите на доставки ще популяризира продуктите на фирмата. Същевременно ще извършва и доставка на материали и възли, с автомобила по проекта от кооперирани доставчици за производството на пожароизвестителната техника. На всички 6 лица включени в проекта ще им се осигури заетост до 12 м. по време на изпълнението на проекта, а след приключване на изпълнението на проектната инициатива ще се осигури заетост за най-малко още 12 м. на минимум 3 от тях. Новоразкритите 6 работни места представляват възможност за устойчива заетост и реализация в дългосрочен план, защото Пожароизвестяването основна и задължителна дейност при проектиране и реконструкция на всяка сградар, което е предпоставка за качество и устойчивост на работните места. Работните места ще бъдат разкрити в - гр. Плевен, който се намира в най-бедния региони не само на България но и в Европейския съюз и намирането на работа и поминък е основен проблем не само на целевите групи по програмата, но и на повечето хора живещи и работещи в този регион. 45 837.00 39 062.79

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).