Визуализация, информираност и публичност: Настоящата дейност е избрана с цел:
- Осигуряване на информираност на обществеността по отношение на проекта и предвидените в него дейности и резултати;
- Съблюдаване на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти, финансирани от Европейския съюз;
Дейността ще допринесе за огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати;
В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация съгласно "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г" основани на Регламент ЕС №1303/2013:
-ще бъдат монтирани 2 бр. информационни табели на местата на новите работни места.
-ще бъдат доставени и разпространени 300 информационни брошури. Брошурата ще бъде в размер А4, пълноцветна, двустранна, ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, снимки и др.
- информационни стикери
Информационните брошури са насочена директно към обществеността и представители на целевата група, да се запознаят с проектната инициатива, целите, индикаторите и да се мотивират за включване в участие в проектните дейности. В информационната брошура освен нужната информация за проекта, програмата, ЕСФ, ЕС, източниците на финансиране и ОПРЧР 2014-2020 г. ще се постави и информация за дейността на дружеството и иновативните продукти на "ДМТех" ЕООД.
- на закупеното по проекта оборудване ще се поставят информационни стикери, за да се покаже, че оборудването е придобито със средства от ЕС.
- в края на изпълнението на проекта ще се изготви и разпространи информация за да се запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях и постигнатите индикатори.
При всички мерки на информация и комуникация, предприети от бенефициента изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на ЕС, чрез поставянето на емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнението, приет от Европейската комисия, с упоменаването на Европейския съюз и общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност.
Целта е да се информират целевата група и широката общественост за осъществяваните дейности по проекта и източника на финансиране. Да се популяризира финансовия принос на ЕСФ, ЕС и ОП „Развитие на човешките ресурси" 2014- 2020 г.
Дейността по визуализация, информираност и публичност ще допринесе за прозрачност на изпълнение на проектните дейности и разходените средства от безвъзмездната финансова помощ, както и за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати.
Информираността за развитието на проекта и представянето на извършваните дейности са необходимо условие за запознаване на общността с постиганите резултати и връзката им с поставените цели. Основна цел е да се популяризира приноса на ЕС.
Целта на комплекса от информационни мерки е свързана и с мотивирането и привличането в максимална степен на всички заинтересовани страни в постигането на планираните резултати.
|
800.00
|
782.00
|
Организация и управление на проекта : За целите на администрирането, изпълнението и успешното отчитане на проекта дейността Организация и управление на проекта е структурно определяща за осъществяване на проектната идея. Тя ще се осъществява и извършва от управленския екип на проекта по време на целия период на реализация на проектния цикъл 15 месеца и ще включва:
- Наблюдение и контрол на дейностите по проекта по отношение на време, използвани ресурси и постигнато качество на отделните етапи.
- Установяване и предвиждане на отклонения от плана на проекта
- Изготвяне на технически и финансови отчети за изпълнението на проекта;
- Регулярно провеждане на срещи на екипа на проекта за установяване на постигнатия напредък;
- Управление на обхвата, времето, разходите, рисковете, комуникациите, промените и измерителите на проекта от страна на управленски екип;
- Предприемане на коригиращи мерки, за да се осигури изпълнението на проекта навреме, в рамките на бюджета и с необходимото качество.
Управленският екип за организация и управление на проекта се състои от ръководител и счетоводител. С Ръководителя на проекта ще се сключи втори трудов договор, а счетоводителят на проекта, ще бъдат външен доставчик на услуги, външно възлагане.
Членовете на екипа ще носят отговорност за правилното и законосъобразното изпълнение на набелязаните дейности.
Екипът на проекта ще отговаря и за запазване поверителността на всички предоставени документи, информация или други материали по време на изпълнение на проекта. Всички разходооправдателни и други документи с доказателствена стойност ще бъдат окомплектовани и архивирани от екипа за съхранение в срок.
Конкретните ангажименти и обхватът на управленската отговорност ще бъдат детайлно разписани за всяко едно лице.
Ръководителят на проекта ще бъде лице, различно от лицето представляващо кандидата, с оглед на по-доброто разпределение на задачите и отговорностите и коректното изпълнение на проекта. Ръководителят ще отговаря за планирането, управлението, отчитането и мониторинга на всички дейности по проекта. Той ще се отчита пряко пред лицето представляващо кандидата.
Счетоводителят по проекта ще е избран съгласно професионалния си опит и квалификация. Той ще отговаря за финансовото отчитане на проекта, осчетоводяването и документирането на всички разходооправдателни и други счетоводни документи, имащи отношение към изпълнението на проекта. Счетоводителят ще съгласува активно дейността си с ръководителя и ще го подпомага в неговата дейност.
Ръководителят ще осъществява цялостната координационна дейност между екипа по управление на проекта, целевата група, управителя на фирмата и УО на ОПРЧР по изпълнението на проекта, ще събира информация, ще подпомага работата на ръководителя и счетоводителя на проекта при изготвянето на текущи, междинни и окончателен отчети по проекта, спазва изискванията на Ръководството за изпълнение на проекти по ОПРЧР. Ръководителят и счетоводителят на проекта дейно ще участват в информационните кампании, ще мотивират безработните и неактивни лица, представители на целевата група да се включат в проектната инициатива, както и да преминат курс по ключова компетентност, ще представя и популяризира по подходящ начин програмата, проекта и постигнатите резултатите, ще отчита проектната документация пред Управляващия орган. При избора на външни изпълнители-доставчици на оборудване и техника, ще подпомагат управителя на фирмата при изготвяне на необходимата документация и спазването на разпоредбите на ПМС№118 от 20.05.2014 г.
Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност, успешното управление на проекта, оптимизиране на проектните ресурси и да се гарантира, че разходите по проекта ще бъдат извършени в периода на допустимост, срещу необходимите разходооправдателни документи и в съответствие с принципите за добро финансово управление.
|
8 000.00
|
7 732.06
|
Оборудване на новоразкритите работни места: За осигуряване на материално-техническата база на 6-те нови работни места е предвиденото за закупуване на оборудванеза новите работни места, за представителите на целевата група безработни и неактивни лица. Предвиденото за закупуване оборудване е необходимо за да могат новонаетите лица да осъществяват свободно и професионално трудовите си задължения, да натрупат опит на заеманите длъжности и позиции и да се постигне качество на заетостта. Дейността е пряко свързана с дейността по наемане на безработните и/или неактивни лица по съответните длъжности описани в проекта. С новозакупеното оборудване и техника ще се обезпечат технологично новите работни места и ще се създаде база за ефикасно протичане на трудовите процеси. Новонаетите лица ще бъдат по-мотивирани за работа, когато работят със съвременно и по-производително оборудване, екологично устойчиво на ресурсите.
Дейността е насочена към закупуване на оборудване, техника и стопански инвентар, както следва:
# Преносим компютър, ", 1 терабайт твърд диск, - 3бр. /за Специалист обработка на данни-1лице, Специалист-логистика -1 лице и Монтажник -1 лице / Преносимите компютри са необходими за Монтажниците за извършвате на потребителско програмирането на Пожароизвестителните централи със софтуер за изпълнение на логическите функции на системите по обектите. За целта е необходим преносим компютър за извършване на дейност по процесите на монтажа на пожароизвестителната техника
Преносимия компютър е необходим на Специалист обработка данни ще работи със софтуер по управление на производствения процес и складовото стопанство. Софтуерът е закупен и сега се внедрява във фирмата.
Преносимия компютър е необходим на Специалист логистика, ще извършва логистичнага дейност по обработка на пратки, куриери и клиенти.
# Лекотоварен автомобил категория N1 или 6+1 места, двигател около 1600- куб.см., с товарно пространство-1бр./за монтажниците и специалист логистика, ще се ползва от монтажната бригада превоз на работните инструменти, пожароизвестителната техника произведена в предприятието, кабели и аксесоари за изграждане и монтаж при клиента на пожароизвестителните системи на обектите, за демонстрации и др.. Автомобилът ще бъде основно средство за извършването на повечето от предвидените дейности на новоназначените служители по програмата
Предвидените за доставка дълготрайни активи са в пряка връзка с длъжностите, които ще заемат представителите на целевата група и са предпоставка за постигне на по-качествена и устойчива заетост.Закупеното с Безвъзмездната финансова помощ оборудване ще е ново, високотехнологично, щадящо климата и екологичната среда.
Планираното за доставка по проекта оборудване е от изключително значение за новите работни места, с него новонаетите безработни и неактивни лица ще могат да достигнат определено качество на труда си, вътрешна удовлетвореност, вътрешна мотивираност за работа и респективно постигане на качествена заетост.
|
25 650.00
|
25 217.28
|
Наемане на безработни и/или неактивни лица и осигуряване на заетост: Дейността е насочена към осигуряването на заетост на 6 лица, представители на целевата група, безработни и/или неактивни участници на пазара на труда.
Планирано е осигуряването на до 12 месечна заетост за 6 лица, представители на целевата група.
Ще бъдат наети 6 безработни и/или неактивни участници, които са представители на следните специфични категории на пазара на труда, описани в т.3.1.7 от Насоките за кандидатстване:
1.Безработни лица, младежи до 29 г. включително;
2.Продължително безработни и неактивни лица на пазара на труда.
3. Безработни или неактивните лица над 54 годишна възраст.
ДМТех ЕООД е дружество, което чрез предоставените помощи по процедура "Ново работно място 2015", ОПРЧР 2014-2020г. ще осигури по-добри възможности за заетост на безработни и неактивни лица. Фирмата има възможност да предложи подходящи работни места в сферата на производството и монтажа на пожароизвестителна техника и добри условия на труд за представителите на целевата група безработни и неактивни лица.
Ще се предоставят работни места за следните длъжности:
Специалист логистика-1 лица; Специалист обработка на данни-1; Монтажник-4 лица.
Търговската и логистичната дейност на фирмата е насочена към търговия и предоставяне на специализирани консултации и демонстрации на място при монтажни и проектантски фирми и базите на потенциалните клиенти, тъй като пожароизвестяването се развива бързо и технологиите са иновативни, изискващи задълбочено познание в техническите параметри и възможности. В нашите разработки са обвързани с голям обем научноизследователска работа и ще са приоритетна сфера за осигуряване на заетост в различните елементи на веригата научни разработки-производство-търговия-внедряване. Новите пожароизвестителни технологии са изключително съвременни нискоенергийни технологии, използващи ефикасно природните ресурси, те са насочени към опазването на околната среда и смекчаването на изменението на климата. Новонаетите по проекта лица ще работят в сфера, на иновативни разработки и високотехнологично производство и монтаж. Специалистите логистика и специалиста обработка на данни ще работят в търговското и логистично направление на дейността на фирмата-движение на стоки и информация. Монтажистите ще работят по монтажа и производството на отделните детайли на пожароизвестителната техника, както и ще извършват пътувания в страната за монтажни и иженерингови дейности по обектите на клиенти за реализиране на иновативните продукти на фирмата в областта на пожароизвестяването. Специалист логистика и монтажниците ще извършват пътувания за пряк контакт с клиенти и чрез нагледни демонстрации на техниката и разясняване схемите на доставки ще популяризира продуктите на фирмата. Същевременно ще извършва и доставка на материали и възли, с автомобила по проекта от кооперирани доставчици за производството на пожароизвестителната техника.
На всички 6 лица включени в проекта ще им се осигури заетост до 12 м. по време на изпълнението на проекта, а след приключване на изпълнението на проектната инициатива ще се осигури заетост за най-малко още 12 м. на минимум 3 от тях. Новоразкритите 6 работни места представляват възможност за устойчива заетост и
реализация в дългосрочен план, защото Пожароизвестяването основна и задължителна дейност при проектиране и реконструкция на всяка сградар, което е предпоставка за качество и устойчивост на работните места. Работните места ще бъдат разкрити в - гр. Плевен, който се намира в най-бедния региони не само на България но и в Европейския съюз и намирането на работа и поминък е основен проблем не само на целевите групи по програмата, но и на повечето хора живещи и работещи в този регион.
|
45 837.00
|
39 062.79
|