Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

By "Providing hot lunch" allows potential users to have hot food throughout the year. It will be given a varied weekly menu, thus ensuring balanced nutrition of the target group, subject to the requirements for food safety and national standards and norms for food. For implementation of the project will be used gratuitously staff and based on "Home Care Service", which is an activity of the Municipality Topolovgrad.Home social patronage has a dining room with 40 seats, which is equipped with necessary furniture and utensils and is heated by heating. It employs 15 employees, of which 1 chef, two assistant chefs, 2 cooks, 6 social assistants, one cashier - Host 1 assistant "Social Activities" and 2 drivers, which serve 140 users of social services in the city . Topolovgrad and villages Oreshnik, Mramor, Sinapovo, Knyajevo, Srem, Hlyabovo, Orlov dol, Kamena reka and Vladimirovo. Home social patronage has 2 vehicles, which spread daily diet of consumers.

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да обхване голяма част от нуждаещите се лица и семейства през целия период на проекта, за да има успешна и навременна реализация. По проект "Осигуряване на топъл обяд" се предоставя възможност на община Тополовград да надгради дейността си в социалната област. Основните целеви групи налични на територията на община Тополовград са: 1.1 Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП; 1.3 Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследственост , наследствени пенсии несвързани с трудова дейност; Дейността включва: 1. Определяне на лица, чрез предоставен списък с лица и семейства, чрез предоставен списък с лица попадащи в целевата група по проекта от дирекция "Социално подпомагане" град Тополовград; 2.Предвиждат се кампания по информираност и публичност с периодични материали и публикации в местните медии и на сайта на община Тополовград, за стартиране на Проекта на територията на Общината. 3. Регистрация на подадените Заявления за участие в услугата "Топъл обяд" 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Дейността по закупуване на хранителните продукти се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин. Обществената поръчка е открита на 15.07.2016г. с Решение №484 и уникален номер в АОП - 740710. Общия брой дни, в който ще се предоставя топъл обяд е 856 работни дни от 01.10.2016г.- 29.02.2020г. , както следва 01.10.2016г. до 30.04.2017г. – 22 508,46лв. От 01.05.2017г. до 29.02.2020г. – 707 работни дни * 2,50лв. единица продукт „топъл обяд“ * 70бр. потребители = 123 725,00лв Общо за храна на 70 потребители – 146 233,46лв. Потребителите ще са 70 лица от основната целева група. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00721-2018-0001, и № на договор с избран изпълнител - №61-ХСД/ 02.03.2018 r. Община Тополовград ще сключи договор с изпълнител за доставка на хранителни продукти от 01.01.2020г. Предвид разпоредбите на ЗОП, бенефициентът определя нова прогнозна стойност за месеците Януари – Април 2020г. с натрупване по чл.21, ал.8 от ЗОП, което дава възможност да се сключи Договор с изпълнителя по чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП /тъй като прогнозната стойност на Договора е 7 350,00 лв. с ДДС; 6 125,00 лв. без ДДС/. 146 233.46 60 538.96
Осигуряване на топъл обяд: Община Тополовград ще реализира Проектът „ Осигуряване на топъл обяд” чрез базата на „ Домашен социален патронаж” – Тополовград, находящ се на ул. " Света Богородица" №5, гр. Тополовград. Базата на „ Домашен социален патронаж” разполага с: - кухненски блок - 63.49 кв. м. - миялно помещение - 6.76 кв. - складова база - 35.12 кв. м. - помещение за хранене за 40 човека - 47.32 кв. м. - помещение за разфасоване на зеленчуци - 6.00 кв. м. - разливачно - 9.20 кв. м. Професионално оборудване за приготвяне на храна, състояща се от: - пекарна - 3 броя; - фурни - 5 броя; - котлони - 22 броя; - хладилници - 1 брой; - фризери - 2 броя; - хладилни витрини- 2 броя; - професионална скара - 1 брой; - зеленчукорезчка - 1 брой; - картофобелачка - 1брой; - аспирация; - монофазен; - транспортно средство за разнасяне на храна - 2броя Домашният социален патронаж разполага с 15 служители, от които 1 главен готвач, 2 помощник готвачи, 2 готвачи, 6 социални асистенти, 1 касиер - домакин, 1 сътрудник „ Социални дейности” и 2 шофьори, които обслужват 140 потребители на социалната услуга в гр. Тополовград и селата Орешник, Мрамор, Синапово, Княжево, Срем, Хлябово, Орлов дол, Каменна река и Владимирово. Домашният социален патронаж разполага с 2 транспортни средства, с които се разнася ежедневно храната на потребителите. Храната ще се предоставя на потребители в съдове от алпака в помещението за хранене, а за бенефициентите, поради невъзможността им да се хранят в столовата, харната ще се разнася по домовете. Храната ще се раздава на място в обекта на „ Домашен социален патронаж” – Тополовград, находящ се на ул. " Света Богородица" №5, гр. Тополовград от 12:00 часа до 13:00 час всеки работен ден от 01.10.2016 г. - до 29.02.2020г. 7 311.67 87 867.50
Предоставяне на съпътстващи мерки: По време на изпълнение на проекта ще бъдат изпълнявани задължителни съпътстващи мерки, които ще се реализират от Център за социална рехабилитация и интеграция / ЦСРИ/. ЦСРИ осъществява дейности за подкрепа, свързани с подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и подобряване на нови способности и самостоятелност на лица с различен вид и степен на увреждане, както и подкрепа на лица от различни рискови групи, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване. Услугата включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот. Консултативните, терапевтичните и рехабилитационните дейности се осъществяват от специалисти, които съдействат и подкрепят потребителите и техните семейства посредством индивидуални и/или групови занимания. Звеното за обществена подкрепа функционира в отделна зала, в която са обособени сектори на логопеда, психолога, специалиста по социални услуги, сектор за групова работа и сектор за компютърни занимания. На потребителите се осигурява съдействие за получаване на медицинска помощ и рехабилитация от служители с нужното медицинско образование, които са отговорни за изпълнението на стандартите и критериите за здравни грижи; осигурен е достъп до информация; възможност за създаване на нови социални контакти; възможност за участие в културни мероприятия. 7 311.67 12 450.34

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).