Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

60 helpless persons of Berkovitsa Municipality will be assured a warm lunch for September 2016 - December 2019. Activities will take place in the building of the Home social patronage gr.Berkovitsa, ul.Musala №6A. The building is located in the land with an area 419 square meters on one floor. DPS has the necessary equipment for preparing food for "Public room".
  Home Care has 15 number of staff, including a cook and two assistant chefs.
  Each week will make a menu that will include different food every day. In the daily ration will have meat in the soup or main dish.
Will be monitored by the manager of DPS food supplied by the contractor to the necessary data: - name, ingredients, quantity, durability and conditions that must be retained, the net quantity of prepackaged foodstuffs, name / company, registered office and address of the manufacturer or the person placing food on the market, the country of origin on food imports, marking of batch instructions. The object, which will be prepared and stored food shall be kept clean in good condition with the necessary disinfection to carry out all activities in hygienic conditions.
The above circumstances will be proved by documents issued by competent state bodies -RIOKOZ, SVCS, NVS and others.
Persons who will be involved in project activities will be: individuals and families monthly support under the conditions of Article 9 of the Implementing Regulations of the Social Assistance Act; persons with proven lack of income and relatives to take care of them established by the Directorate "Social Assistance"; families and lonely retired people who have low incomes and can not withstand this income and property.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи : В предоставянето на топъл обяд ще бъдат включени следните целеви групи: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - 17 лица 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“; - 17 лица 3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си - 26 лица 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти : Дейността на трапезарията ще стартира на 12.09.2016г. и ще приключи 31.12.2019г. Ще се предоставя топъл обяд през месец септември 2016 г. - 14 работни дни ; октомври 2016 г. - 21 работни дни ; ноември 2016 г. - 22 работни дни; декември 2016 г. - 21 работни дни; януари 2017 г. - 22 работни дни; февруари 2017 г. - 20 работни дни; март 2017 г. - 22 работни дни; април 2017 г. 18 работни дни.: май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017 г. – 18 работни дни; през 2018 г. – 249 работни дни; 2019 г. – 252 работни дни Общият брой лица е 40/четиредесет/ лица до 15.12.2017г. и 60 лица от 18.12.2017г. до 31.12.2019г. 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - 17 лица 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“; - 17 лица 3. Ссемейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си. несвързани с трудова дейност; -26 лица За закупуването на хранителните продукти за нуждите на трапезарията ще бъде проведена процедура съгласно изискванията на ЗОП. Типовете хранителни продукти , които ще се доставят: 1.Хляб и хлебни изделия; 2.Различни хранителни продукти; 3.Месо и местни изделия; 4.Консерви; 5.Плодове и зеленчуци; 6.Мляко и млечни продукти; Хранителните продукти ще отговарят на изискванията съгласно Закона за храните , Наредба №5 от 25.05.2006г. за хигиена на храните , Наредба №9 от 16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните и Наредба за специфичните изисквания към мазнините за мазане. Храните ще бъдат етикирани съгласно нормативните изисквания, ще са първо или по-високо качество, да имат съответния срок на годност, да бъдат придружени с необходимите документи за качество и гаранция,да отговарят на санитарните , ветеринарно санитарните , хигиенните и други норми , установени от действащото законодателство на Р.България и /или издадени от специализирани държавни контролни органи / РИОКОЗ, ДВСК, БАБХ и др./ 106 198.98 67 578.00
Осигуряване на топъл обяд : Дейностите ще се извършват в сградата на Домашен социален патронаж, гр.Берковица,ул.Мусала №6А. Сградата е разположена в поземлен имот със застроена площ 419 кв.м., на един етаж. ДСП разполага със следното оборудване: печка електрическа с 6 плочи , фурна и отоплител; електрическа пекарна с три фурни-2 броя; газов котлон с 2 горелки и отворен шкаф; тиган електрически обръщателен; планетарен миксер 10 литра за теста с 3 накрайника; зеленчукорезачка-3000-2500-комплект с 5 ножа; картофобелачка и бойлер 200 литра 2 броя; електрическа скара, газова печка с 5 газови горелки, хладилник – 1брой, фризер с чекмеджета – 3 броя, ел.печка с 6 плочи и фурна -2 броя. Домашен социален патронаж разполага с 15 броя персонал, от които един готвач и двама помощник готвачи. 5 309.95 43 961.40
Предоставяне на съпътстващи мерки : Мерките ще се предоставят от служители на общинска администрация.Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране за балансиран режим на хранене , за управление на семейния бюджет , за подпомагане до здравни и образователни услуги, ползването на административни общински услуги. Ще получават информация за предоставяните социални и административни услуги на територията на община Берковица. Консултациите ще бъдат протоколирани, като в Протокола ще бъде описана темата, по която е бил консултиран потребителят на услугата, трите имена на консултираният, трите имена на консултиращия и неговата длъжност, както и дата и час на провеждане на консултацията. 5 309.95 5 311.40

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).