Дейности по въвеждане и сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти - Дейността ще бъде изпълнена с въвеждането и сертифицирането на стандарт за управление на качеството (БДС EN ISO 9001:2015) и система за управление на околната среда (БДС EN ISO 14001:2015): С цел повишаване конкурентоспособността на международния пазар, компанията е заложила в бъдещите си планове за развитие придобиването на сертификати за два от най-важните международно признати стандарти - за управление на качеството и за управление на околната среда. Това ще затвърди репутацията на "Уай Би Ен София" ЕООД като клиентски ориентирана организация и ще отговори изцяло на изискванията за качество при изпълнение на поетите задължения към местните и чуждестранни фирми, а именно: ще намали оперативния риск, ще удовлетвори договорните изисквания и ще гарантира постоянно сигурност и високо качество на предоставяните услуги на оптимизирана цена.
Внедряването на система за управление съгласно международен стандарт БДС EN ISO 9001:2015 ще даде възможност да се увеличи печалбата на дружеството, тъй като съблюдаването на неговите процедури води до непрекъснато подобрение на процесите в организацията и повишаване на качеството на предлаганите услуги. Очакваме да достигнем ново по-високо равнище на удовлетвореност и доверие от страна на клиентите чрез гарантирано по-добро управление на ресурсите в организацията. Международните стандарти насърчават разширяването на компетентността и познанието на служителите в организацията, което е основно изискване при прилагането им. Чрез въвеждането на система за управление на качеството ръководство на организацията може да постигне по-добър контрол, благодарение на инструментите на стандарта. Не на последно място е и фактът, че придобитият сертификат е рекламно средство за всяка организация която го притежава, в страната и чужбина, както и ефективен начин, организациите да се представят на пазара пред потенциалните си клиенти и да застанат пред конкуренцията. Възможностите за работа с клиенти и партньори в Европа и целия свят се подобряват значително, кото те им се доверяват, виждайки че фирмата е сертифицирана по международен стандарт.
Въвеждането на системата за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015 е изцяло в съответствие с политиката на "Уай Би Ен София" ЕООД по управление на околната среда и ангажимента за непрекъснато подобряване и предотвратяване на замърсяването. Управлението на околната среда в дружеството се разглежда като част от цялостния управленски процес. Използвана пълноценно, системата може да подпомогне организацията ни за минимизиране на отпадъците, предотвратяване на замърсяването, посрещане на нуждите на заинтересованите страни, както и намаляване на разходите за енергия и суровини.
Изпълнението на дейността се състои от следните основни етапи:
1. Дейности, свързани с предварителен анализ, разработване и внедряване на системите: Анализ на състоянието и определяне на процесите и структурата на стандартите; Разработване на графици за изпълнение на разработката и изготвяне на всички необходими документи – заповеди, програми и др.
2. Разработване на стандартите, включващо: Запознаване на персонала с предстоящата работа и изискванията на стандартите; Разработване на процедури;
Разработване на Наръчници по управление на стандартите, описващи политиката на фирмата по осигуряване на качеството и синтезиращи основните изисквания на системата за управление на околната среда.
3. Внедряване на системите в практиката: Разработените и приети системи за управление се внедряват в пробна експлоатация, по време на която се проверява изпълнението на разработените изисквания и ефективното им функциониране. При необходимост се провеждат коригиращи действия за подобряване на ефективността им.
4. Вътрешен одит: Провеждането на вътрешен одит (проверка и оценка на системата) се извършва под ръководството на екипа по въвеждането и обучени специалисти на фирмата.
След като екипът по въвеждането на стандарта и ръководството на фирмата се убедят в ефективното функциониране на системите се пристъпва към избор на независим сертифициращ международно признат орган, който да проведе Сертификационен одит. Крайната цел е придобиването на международно признат сертификат. |
14 000.00
|
6 400.00
|
Дейности за услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятието. Дейността ще бъде изпълнена чрез разработване и въвеждане на софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) - 1 брой: Осъществяването на проекта ще позволи на „Уай Би Ен София” ЕООД да прилага в работата си най-съвременните методи за управление на цялостния търговски процес и процесите по обслужване на клиенти, като създаде възможност за бързо намиране на информацията, проследяване на отчетността, управление на продажби и маркетинг активности, изпълнение на разумни кампании и изготвяне на по-ефективни справки от наличната база данни. По този начин ще се преодолеят всички трудности в работата на дружеството и ще се гарантира икономически растеж и затвърдени пазарни позиции.
Предимствата, които очакваме да придобием от използването на CRM са:
- Ефективно обслужване на клиентите - CRM прави информацията, достъпна и класифицирана, помага при организирането на бази данни с клиентите по предпочитания, интереси и търсенето им на конкретни продукти или услуги; дава възможност за разпределяне и анализи на данни;
- Осъществяване на сделки с клиенти - чрез CRM се осъществява бързо и лесно обслужване и подобряване на комуникацията, познаване на клиентските предпочитания, интереси и търсене;
- Ефективен маркетинг - CRM спомага за проучване на пазара и статистически изследвания, за презентиране на услугите на фирмата; всяко проведено проучване на пазара има запазена статистика в CRM, която е лесна и достъпна за ползване;
- Повишаване на продажбите - чрез контролиране изпълнението на конкретен план, анализиране и прогнозиране на продажбите, контрол върху организирането на сделки и продажби, налагане на уеднаквен и стандартизиран подход при извършване на продажба и т.н.;
- Обмен на информация - това включва адреси, телефони, лица за контакти, проведени разговори и срещи, постигнати споразумения с клиентите. Също така регулиране на всички входящи информационни потоци, съхраняване и предоставяне на фирмената документация, която може да е документи, договори, обаждания, имейли , събития и т.н. Възможност за достъп до информация от мобилни телефони от всяка точка. CRM е инструмент, позволяващ вземането на информирани решения и контрол на всички различни нива;
- Намаляване на разходите – оптимизиране процеса на планиране и прогнозиране на продажбите, управление на продажби и клиентски сметки, оферти и поръчки, ценообразуване.
Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) ще съдържа следните функционални модули:
1. Управление на клиенти: Регистър на клиентите – данни на фирмите, лица за контакт, контакти (имейли, телефони, уеб сайт), статус (активни/неактивни)
Брой изпълнени договори, на каква стойност, дали са осъществени плащания по тези договори, период на изпълнение, вид на договорите (адаптация, изработване на реклами и т.н.); Потенциални клиенти – данни за контакт, описание на проведени срещи и статус
2. Комуникация между отделите: Управление на оперативната работа по договорите – графици, екипи, отработени часове, извършени плащания;
Регистър на ангажиментите на членовете на екипа по изпълнение на договорите
3. Управление на взаимоотношенията със сътрудници и партньори: Въвеждане на договорите с актьори и съответните изплатени хонорари,
Регистър актьорите и партньорите – лични данни за изработване на договори, данни за контакт, банкови сметки за плащания, Регистър на ангажиментите на сътрудниците към договорите;
4. Управление и систематизиране на документи: Управление на плащанията; Организация на цялостния документооборот;
5. Генериране и управление на справки: По брой, вид и стойност на договор, по статус на клиент, справки за неплатени суми по договори; Справка за ангажиментите на сътрудници и партньори по договори (по вид договор, по клиент и т.н); Справки за отработени часове по договори (индивидуални и за екипите); Справки за потенциални клиенти и партньори
• Разработване на 1 бр. потребителски екрана, Конфигуриране,настройка и обучение за работа със системата.
Пакет основни софтуерни продукти с:
• 10 бр. лиценза за операторски места с CTI
• 1 бр. лиценз за администратор |
402 000.00
|
401 550.00
|