Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The purpose of  project " New work places, sustainable employment and opportunity  in “STT- Impeks”LTD" is:
" To detect and equip new work places for sustainable employment, training and professional development for unemployed/inactive people in confectionery production."
Specific project purposes are:
1. " To detect 5  new  equiped and furnished work places for effective work by proffesion in " STT-Impeks".
2. " The main target group are unemployed/inactive young people aged up to 29q that are out of employment or education extended period of time".
3. " To create an opportunity for training and professional qualification for the hired persons."
The main activities are set out in this project and will contribute for  achieving the purposes are:
Activity 1: Organization, management and control of project activities.
Activity 2: Providing publicity and visualization of project activities.
Activity 3: Providing a equipment and furnishing for the new work places.
Activity 4: Selection of five unemployed persons for the new work places in STT-Impeks.
Activity 5: Providing a sustainable employment for the trained hired persons in STT-Impeks.
Activity 6: Training for acquiring professional qualification in "Production of confectionery" for two of the hired persons.
Through the realization of these activities and achieving the purposes, 5 unemployed persons will get a sustainable job for minimum 12 months in Plovdiv. The positions which they will take are: 2 master bakers; 2 sales representatives; 1 sales consultant. For new work places will be provided the necessary new equipment and furniture for more effective implementation of work.
The main target group are unemployed / inactive and/ or young people under 29. who are out of employment or education extended period of time.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация, управление и контрол на дейностите по проекта.: Целта на тази дейност е поетапно и качествено организиране на всички проектни дейности, които ще допринесат за реализиране на проектните цели. Дейността основно е свързана с контрол и управление на заложените дейости по проекта, мерките за постигане на поставените цели, т.е. управление на цялостния проект. За ефективно изпълнение на дейността ще бъде сформиран тричленен екип от ръководител – 1; технически сътрудник – 1; счетоводител – 1. За да бъдат постигнати измерими резултати в рамките на проектния период, екипът ще бъде избран на база опит и предишен успех в ръководене на европейски проекти и управление на човешки ресурси. Членовете трябва да притежават необходимата професионална компетентност и квалификация за извършване на възложените им дейности. Назначеният ръководител за управление по проекта следва да бъде с минимум три годишен опит в подобни дейности по управление на проекти или квалификации в организаторска дейност От останала част от екипа също ще се изисква опит в администртивни дейности и управление на работен процес и човешки ресурси. Ръководителят на проекта е сертифициран експерт по управлениена проекти с над 10 години опит в раработване, управление и изпъление на европейски проекти. Той има и специфичен опит като ръководител на проект по схема "Ново работно място" на ОПРЧР през изминалия програмен период. Квалификацията му като организационен психолог, и опита му като обучител, също ще бъдат гарант за ефективно и безпроблемно управление и изплнение на проектните дейности. Той ще бъде назначен на граждански договор за цялата продължителност на проекта - общо 512 часа, съобразно натовареността през месеците на управлението му, със съответното трудово възнаграждение и осигуровки. Координаторът на проекта, ще бъде назначена на граждански договор за цялата продължителност на проекта - общо 288 часа, съобразно натовареността през месеците на управлението му, със съответното трудово възнаграждение и осигуровки. Счетоводителят на проекта е специалист в областта на счетоводната дейност, планиране и изготвяне на трудови норми, програми за маркетинг-продажби и икономически и счетоводни приключвания. Компетенциите й икономическата област ще бъдат гаранция за успешното ръководена на отчетната дейност на целия проект и коректно отчитане на всички разходи. Тя ще бъде назначена на граждански договор за цялата продължителност на проекта - общо 512 часа, разпределени съобразно натовареността през месеците на управлението му, със съответното трудово възнаграждение и осигуровки. Към проектното предложение ще бъдат приложени автобиографии на членовете на екипа. Екипът по управление на проекта ще е отговорен за цялостната документация и подробна отчетност на проекта. Ще изготвя ежемесечен план - график, който да бъде в помощ на управителя и всички участници в проекта. Ще организира оперативни срещи, с цел отчитане на удовлетвореността на новонаетия персонал и проследяване на коректно изпълнение на поставените задачи. Ще следи за разходите по бюджет и редовното изплащане на трудови възнаграждения Ще се изисква непрекъсната комуникация между отделните членове, както и на самия екип с управител и нови слуцители. Индивидуалните задачи ще се изпълняват професионално, като не се пренебрегне и екипната работа, която ще създаде ефективна връзка между дейност - цел - резултат. За по-ефективно изпълнение на дейностите ще има непрекъсната координация между членовете и заинтересованите страни. Екипът ще изготвя междинни отчети всеки месец и финални отчети при приключване на всяка дейност. Ще носи отговорност пред УО и управителя на "СТТ-Импекс" и ще отчита изпълнените дейност и резултати. Ще бъде отговорен да изисква авансови плащания от УО, при нужда от финансов ресурс от страна на изпълнителя на проекта. 8 474.17 7 857.15
Дейност 2: Осигуряване на публичност и визуализация на дейностите по проекта: Тази дейност е пряко свързана с изпълнение на проектните дейности. За да се постигне оптимална информираност сред целевата група и всички заинтересовани страни, фирма "СТТ-Импекс" ще предприеме мерки, които да привлекат голям брой представители от целевата група и да ги запознаят с целите на ОП РЧР и ЕС. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 20142020г. Ще бъдат спазени всички мерки за информация и комуникация, като бъде поставена емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики и упоменаване на Европейския съюз, на фонда, който оказва подкрепа на проекта, както и общото лого за програмен период 2014-2020г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална индентичност на всички места, на които ще протичат проектните дейности, видими за широката общественост и на всяко новозакупено оборудване. Екипът на "СТТ-Импекс" е наясно с ниската информираност и актуални знания, относно предоставените възможности сред целевата група, които са и основна пречка при намиране на работа. Благодарение на тази дейност, фирмата не само ще популяризира и разпространи приноса на ЕС, но и ще привлече голям брой безработни лица, които са заинтересовани от този сектор и желаят да се развиват в областта на производство на сладкарски изделия. Чрез тази дейност ще се визуализира и популяризира ОП РЧР и безвъзмездната финансова помощ, предоставена от ЕС. Посредством това популяризиране повече безработни и неактивни лица ще бъдат стимулирани да участват в проекти като този. По този начин обществеността ще се запознае с програмата и нейните цели и процентът на информираност ще нарасне сред целевата група. По голям брой фирми ще бъдат стимулирани да откриват нови работни места и да осигурят заетост, предоставяйки възможност за обучение на безработни младежи или продължително безработни лица. Основно дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на град Пловдив, в новооткрития магазин на фирмата и на всички места, свързани с протичане на отделните дейности по проект. Главно ще се разчита на приноса на клиенти и партньори на фирмата, които да разпространят приноса на проекта за целевата група. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на гр. Пловдив, на три етапа: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група - посредством публична презентация, разпространение на рекламно - информационни материали, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта - чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери на работните места и ново закупено оборудване и обзавеждане; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата, в интернет медии и в социалните мрежи 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред работещите във фирмата и заинтересовани страни, както и чрез заключителни публикации в интернет медии, описващи постигнатите резултати по проекта. Изпълнението на дейностите ще бъде възложено на избран външен изпълнител, с необходимия опит и квалификация в провеждане на подобни дейности. Екипът по управление ще вземе също активно участие в популяризиране на проекта. Ръководителят по управление на проекта Освен задължително заложените изисквания към бенефициента по визуализация и публичност, ръководството и екипът на "СТТ-Импекс" ще поеме ангажимент за актуално и своевременно популяризиране на проекта сред свои партньори, клиенти и сред обществеността в град Пловдив. 1 670.00 1 400.00
Дейност 3: Осигуряване на оборудване и обзавеждане на новите работни места.: Дейността е свързана с осигуряване на обзавеждане и оборудване на новооткритите работни места. Целта е да се предоставят необходимите условия за протичане на работния процес и ефективно изпълнение на трудовите задължения на ново наетите служители. За реализирането на тази дейност текущия сладкарски цех ще бъде ремонтиран, ще се обособи и магазин, в който ще бъдат наети новите 5ма служители. Към момента сладкарския цех има капацитет за поемане на нови работни места, като те ще бъдат обособени след дребни вътрешни реконструкции. Създаването на магазин-сладкарница предпоставки за разкриване на нови длъжности - продавач консултант и търговски представител. Чрез откриването на новия магазин, СТТ-Импекс се стреми да разшири дейността си и да има директен контакт с клиенти. Към момента фирмата се занимава само с производство на сладкарски изделия и основно зарежда ресторанти и детски центрове. Чрез откриването на новия магазин, крайните клинети ще имат пряк достъп до всички артикули и предлагани стоки. Предвижда се изграждане на рецепция за поръчки, кът за декорация и островна маса (където да бъдат изложени изделия). По този начин клиентите ще могат по-лесно да направят своите предпочитания и да вкусят от продуктите. Напълно новото оборудване ще открие и нови работни места за нови длъжности, които не са били налични до момента. За всяка от отделните длъжности ще бъде закупено следното оборудване: - Обзавеждане магазин : хладилна витрина 130см.; неутрална витрина 60см; касово място 60см; работни плотове, с шкафове; 2бр малък хладилник; 1бр. шейкър; 1бр. цитрус преса, лаптоп, касов апарат;лицензирани програми за лаптоп;складова, продажбена и касова програма. Оборудването на магазина е необходимо за длъжността продавач-консултант. Оборудване е нужно и за правилно протичане на работния процес. Използването на най-нови технологии е от голямо значение за ефективно изпълнение на трудовата дейност на продавач-консултанта, понеже по този начин ще се осигури бърз достъп до информация и бързо и гъвкаво обслужване на клиентите. Планираното за закупуване оборудване е нужно и ще бъде в полза на новооткритото работно място. За длъжността търговски представител, работодателя ще осигури всичко необходимо със собствено финансиране. -Обзавеждане сладкарски цех: 1бр конвектоматна фурна (с 6 тави) - за едновременнна обработка на повече от един продукт. Нужна е поради интензитета на дейност на фирмата и големия брой поръчки. Количка за тави; база конвектомат - ще бъдат в помощ на печката и за улеснение на използването й. 1бр планетарен миксер (20л.) - за разбиване, за разбъркване и за месене; ще бъде в помощ за по-бързо изработка на изделия. 2бр. хладилни витрини - поради малкия капацитет на старите, остарели и негодни за употреба. Сладкарският цех се нуждае от допълнителен стопански инвентар, поради разширяването на капацитета - за изработването на сладкарски изделия от новите сладкари се предвиждат закупуване на 15 бр. тави (60/40), тави за мъфини (добавя се напълно нов продукт в асортимента от сладкарски изделия, който изисква закупуване на специални тави), както и допълнителни готварски прибори, които ще бъдат в помощ на сладкарите.Ще се закупят и монтират нови работни платове - допълнителен за сладкарския цех и за магазина. Обзавеждането и оборудването в текущия сладкарски цех е недостатъчно за наемане на нови служители, а за планирания нов магазин - неналично. При необходимост от други инструменти и допълнително оборудване, фирмата със собствени средства ще осигури нужното. След закупуване и доставка, оборудването, което носи рискове от повреди или техническа неизправност, както и от кражба с взлом или грабеж, ще бъде застраховано за периода на проекта. 26 281.10 25 070.79
Дейност 4: Подбор и избор на 5 безработни лица за новите работни места във фирма „СТТ-Импекс“ ЕООД: Дейността е свързана с качествен подбор на кандидати за назначаване на работа в СТТ-Импекс ЕООД, които са безработни, самостоятелно търсещи работа или регистрирани в бюрото по труда в град Пловдив, където ще се разкриват новите работни места. Чрез тази дейност ще се предостави възможност за наемане на работа на 2 безработни/неактивни лица от 30 до 54г. и 3-ма младежи до 29г., които отговарят на профила и нуждите на фирмата. Общо ще бъдат подбрани за включване в проекта 5 на брой лица от град Пловдив, които не са включени в заетост или образование - редовна форма: 1 на длъжност продавач - консултант; 2ма на длъжност търговски представител и 2ма на длъжност майстор-сладкар. Те ще бъдат подбрани за осигуряване на заетост на новите работни места,които ще бъдат създадени в настоящия сладкарски цех и новооткрития магазин-сладкарница. Разпределението на новите работни места е съобразено с наличните възможности и нужди на СТТ-Импекс. Стремежът на фирмата е да разшири дейността си, чрез осигуряване на допълнителни служители, които да работят с клиентите и да се увеличи производството на сладкарски изделия. Друга причина за създаването на нови работни места и подбора на нови служители е социалната отговорност на фирмата: стремежът да се помогне на безработни лица да се реализират професионално в сферата на производство и търговия със сладкарски изделия. За това ще бъде създаден магазинът-сладкарница, за директна продажба на сладкарски изделия, което ще удовлетвори и покрие нуждите на клиентите. Всеки един от кандидатите по време на подбора ще бъде запознат с дейността, която ще извършва и спецификата на работа в СТТ-Импекс.Така безработните кандидати ще бъдат информирани и мотивирани за дългосрочна заетост, и ще могат да направят избор за длъжностите, които кандидатстват. Самия подбор ще се реализира посредством следните етапи: - Разпространение на информация за свободните работни места - посредством бюрото по труда, трудови посредници, обяви в интернет портали за намиране на работа, вкл. използване на методите заложени в дейността по публичност и визуализация по проекта. - Сформиране на комисия за избор и определяне на критерии за провеждане на подбора - ще бъде съставен екип при избора на кандидатите с участието на ръководителя, координатора от екипа по управление на проекта и управителя на СТТ-Импекс. Ще бъдат изготвени предварително обективни критерии и изисквания към кандидатите. - Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии. Всички безработни/неактивни лица,които отговарят на формалните критерии ще бъдат поканени на интервю за работа. - Провеждане на интервю с безработните кандидати. Избраната комисия ще проведе събеседване с всички одобрени по формални критерии, ще се даде шанс на всички без дискриминация полов, етнически или религиозен принцип. По време на интервюто водещи ще бъдат интересът и мотивацията на младежи за реализация по конкретната длъжност. - Избор на одобрените кандидати и покана за сключване на трудови договори. Ще бъдат избрани 2 безработни/неактивни лица от 30 до 54г. и 3-ма младежи от целевите групи, които са заложена в проектното предложение и е съобразена тази дейност - безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 годишна възраст, като при избора при равни други критерии с приоритет ще бъдат продължително безработните лица. 0.00 0.00
Дейност 5: Осигуряване на устойчива заетост на новонаетите лица във фирма „СТТ-Импекс“ ЕООД: Целта на дейността е осигуряване на устойчива заетост на наетите лица към новите работни места. Посредством постигането й ще се допринесе за постигане и на целите на ОП РЧР. При разписването на проекта и планиране на дейностите под внимание за взети идентифицираните нужди на целевата група от устойчива заетост и редовно финансово възнаграждение. След анализиране на техните потребности, са отчетени и нуждите на фирмата, която извършва своята дейност в областта на производство на сладкарски изделия. Конкретно за длъжностите "Майстор сладкар" и "Продавач-консултант", "СТТ-Импекс" се нуждае от млада работна ръка, мотивирана за ефективна работа, която с иновативни подходи и нови техники да допринесе за развитие на самия бизнес. Поради тази причина, изборът на нови служители ще бъде направен сред безработни младежи до 29г.-3-ма на брой, които до сега не са имали възможността да бъдат включени в трудова заетост, поради липса на достатъчно опит. "СТТ-Импекс" ще предостави възможност на младежите да натрупат ценен опит в областта на производство на сладкарски изделия и да развият своите професионални умения. Допълнителна мотивация за лицата, които ще бъдат включени в заетост по проекта ще бъде възможността за професионално обучение и добиване на професионална квалификация. Екипът на "СТТ-Импекс" поема отговорност да запази минимум 60% (3) от новоразкритите работни места дори след изтичане на проектния период. В рамките на заетостта екипът на фирмата ще се стреми да поддържа мотивацията и удовлетвореността на новите служители и ще предостави възможност за запазване на работното място след изтичане на заложения период, като даде възможност на новите служители да покажат своите способности и умения и в благоприятна работна среда. Наетите лица ще имат реална възможност за професионално развитите, като двама от тях ще получат възможност за обучение за придобиване на професионална квалификация по специалност. Преди да бъдат наети на длъжност, на подбраните лица ще им бъде предоставена длъжностна характеристика, изискванията на длъжността, която ще заемат и основните задължения на работното място. Основните дейности, които ще трябва да изпълняват назначените лица са следните: -Търговските представители ще предлагат продуктите на фирмата, ще покажат своите комуникационни и организационни умения, ще въвеждат и систематизират информация в компютрите, ще водят отчетност. Ще имат възможност да работят с клиенти на фирмата и да придобият комуникативни умения и презентационни качества. Ще поддържат връзка с настоящи клиенти и ще се стремят да привличат нови. - Продавач-консултантът ще обслужва клиенти, ще подпомага дейността на търговските представители, ще поддържа магазина-сладкарница, ще изготвя кафе и напитки, ще се грижи за цялостното поддържане на работното място -Майсторите-сладкари ще изготвят сладкарски изделия (торти, мъфини, сладки), ще декорират торти и ще подпомагат цялостната дейност на фирмата. По време на изпълнение на трудовата дейност, ще бъде гарантирано редовно изплащане на заплати и осигуровки. С подбраните кандидати ще бъдат сключени трудови договори за период от една година (ще бъдат спазени всички изисквания на българското трудово законодателство). Ще бъдат спазени всички права на работещите, като от тях ще се изисква коректност и мотивация за работа. Етапите по които ще се реализира тази дейност са: - сключване на трудови договори с подбраните 2-ма безработни/неактивни лица от 30 до 54г. и 3-ма младежи за 5 те нови работни места; - организация на работния процес и въвеждане на новонаетите в работата; - подпомагане на трудовата адаптация и изпълнението на професионалните задължения; - текуща оценка на изпълнението и подпомагане при срещнати трудности; - финална оценка на ефективността на създадената заетост и взимане на решение колко от работните места да бъдат запазени; - сключване на нови трудови договори с одобрените за запазване работници (минимум 3ма 45 917.28 46 147.63
Дейност 6: Провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация по специалност„ Производство на сладкарски изделия“ на новонаетите служители.: Целта на тази дейност е предоставяне на обучение на наетите лице за придобиване на кваилификация или преквалифициране в областта на производство на сладкарски изделия. Дейността се изразява в осигуряване на обучение за придобиване на втора степен на професионална квалификация на двама от новонаетите младежи. Изпълнението на дейността ще допринесе за реализиране на Общата цел и Специфична цел 2." Да се създаде възможност за обучение и придобиване на професионална квалификация по професия на наетите безработни лица" , заложени в проектното предложение. На 2 от новонаетите лица на длъжностите майстор-сладкар ще им бъде предоставена възможност за обучение по професия Хлебар- сладкар с код 541030, по специалност „ Производство на сладкарски изделия“ 5410301(2ра квалификационна степен). Длъжността по откритите нови работни места (майстор-сладкар) изисква квалификация на наетите кадри, поради спецификата на дейност и нуждата от иновативни подходи и методи в процеса на изработване на сладкарски изделия. Изготвянето и крайната декорация на сладкарски изделия изисква внедряване на нови технологии при изработката на самите изделия. Изисква се професионализъм и умения, които човек развива чрез обучение и практика. Предметът на дейност на фирмата съчетава творчески умения и познаване на продукти и технологии за изработване на изделия.Важни са уменията за концентрация и последователност на действията, индивидуална работа, творчески подход и нагласа за повишаване на професионалната квалификация. Екипът на "СТТ-Импекс" ще поеме отговорност за обучение на работното място чрез предаване на опит и подготовка на новите служители за ефективна работа. Отчитайки нуждата от квалифицирана работна ръка, с актуални знания, която да съумее да внедри нови технологии и методи в работния процес, е планирано обучение на 2 от новонаетите лица на длъжността майстор-сладкар. За гарантиране на качественото обучение, за изпълнение дейността ще бъде възложена на външен изпълнител/обучителна организация лицензирана от НАПОО за съответната специалност. Обучаващата организация ще бъде избрана на база опит и ефективни системи за обучение. От организацията ще се изисква да представи подробен учебен план, със задължително разделени модули по практическо и теоретично обучение . При избора на организация ще се има в предвид и възможността да се провеждат гъвкави обучения, така че да бъдат съобразени със свободното време и нуждите на индивидуалните лица, но и да не пречат на трудовия процес и изпълнението на професионалните задължения. Няма да се допуска излишна натовареност на обучаваните, с цел предотвратяване на липсата на продуктивност и концентрация в работния процес. Минималното съдържание на основните знания, които трябва да бъдат включени в учебните програми на избраната обучителна организация ще трябва да съдържа следните примерни модули: -Основни и допълнителни суровини и материали за производство на сладкарски изделия - Технология за приготвяне на сладкарски изделия -Хигиена и безопасност в работната среда -Разпознаване и подбиране видовете суровини и материали за производството на сладкарски изделия -Спазване основните изисквания по техника на безопасност и хигиена на труда -Естетическо оформяне на готовата продукция Обучението ще стартира успоредно с наемането на новите служители и сключването на трудови договори с тях. Преди стартирането му, учебната програмата ще бъде обсъдена и съгласувана между управителя и обучаващата организация и адаптирана съобразно работния процес и изискванията за конкретната длъжност. Няма да бъдат пропуснати и индивидуалните нужди и способности на обучаваните лица. Ще се прилага индивидуален подход към всяко лице, с цел максимална удовлетвореност. Последователното усвояване на съдържанието им и на предвидените практики гарантира възможност за упражняване на професията. 2 400.00 2 400.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).