Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 666 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Roprint EAD has been developing its company activity in the field of polygraphic services since 2007. The company has specialized in heatset web offset and sheet-fed offset printing. The main polygraphic services that the entity offers are: periodicals printing – magazines, enclosed publications and booklets that go with newspapers, etc.; printing of a variety of promotional materials – catalogues, brochures flyers, posters, etc.; book and textbook printing. Roprint EAD operates mainly on the domestic market and, since 2014, has undertaken activities aimed at expanding its business to foreign markets. The necessity for the undertaking of the investments included in the budget of the project proposal arises in line with the aspiration to maintain the market positions of the company on the domestic market and the strengthening of the international one, as well as with the increase in the company’s competitiveness by improving its business processes. Apart from high quality production and meeting the shortest deadlines possible, the company’s team seeks to maintain a flexible and rapid service process, which will meet customer expectations, and which will be provided upon the realization of the project. The project foresees activities related to the acquisition and introduction of ICT-based software – an ERP system for managing business processes, as well as specialized software that provides the opportunity for the existence of an innovative process for the communication between the printing house and its customers. All the necessary actions to ensure awareness and publicity for the project, according to the “Information and Communication Guidelines for European Structural and Investment Funds” 2014-2020, will be taken as well.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер - ERP система и система за клиентски портал: Дейността предвижда закупуването и имплементирането на ERP система за управление на бизнес процесите в компанията, както и закупуване на система, осигуряваща клиентски портал, обезпечаващ комункикацията с клиентите на етап предпечатна подготовка, включително управление на поръчките и планирането. Предвидено е ERP системата да разполага с модули за управление на: - управление на доставките; - управление на складовото стопанство; - планиране на производството; - управление на търговската дейност; - управление взаимоотношенията с клиентите; - управление на работния процес; - управление на отпадъците от дейността - управление на финансово-счетоводната дейност. Инвестицията в ERP система ще допринесе за изпълнението на заложените проектни дейности, чрез въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите, което от своя страна ще допринесе за постигането на заложените цели по проекта. Втората инвестиция в софтуерна система, осигуряваща клиентските взаимоотношения и управлението на поръчките и планирането ще осигурява проверка на файловете, дадени от клиента или създадени в звеното за предпечат на печатницата. Основно се проверяват параметри, свързани с цветопредаването, версията и вида на файловете, изображения, шрифтове и др. Web-базиран портал ще дава възможност за комуникация между клиент и печатница, като съкращава до минимум предаването на техническа информация по телефона или други комуникационни канали. В контекста на дейността и в заложения срок са предвидени следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Сключване на договор (4 месец); 3. Доставка, Инсталиране, настройка, тестване и пускане в експлоатация на ERP системата. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 5 до 18 месец). 180 847.78 180 823.67
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез инвестиции в ново оборудване и/или специализирани софтуерни приложения: Дейността предвижда закупуването на следното специализирано оборудване, необходимо за инсталацията на софтуерната система "Клиентски портал: 2 бр. сървъри. Инвестицията в ДМА ще спомогне за изпълнението на заложените проектни дейности, с оглед на това, че е необходимо и допринасящо за въвеждането на системата за управление на взаимоотношенията с клиентите, което от своя страна ще допринесе за постигането на заложените цели по проекта. В контекста на дейността и в заложения срок са предвидени следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Сключване на договор (4 месец); 3. Доставка и инсталация на оборудването, подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 5 до 6 месец). 20 340.63 20 340.63

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).