Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

In connection with the National Programme for Prevention and Mitigation of Landslides on the Territory of the Republic of Bulgaria,on the grounds of the preliminary engineering-geological surveys,the Municipality of Oryahovo has envisaged to implement a geo-protection measures in registered landslide areas within the Oryahovo municipality, in order to limit landslide processes and protect the municipality population’s life and health.For site 1-landslide VRC31.54386.04 in the village of Ostrov:The landslide  is located in Quarter 71 under the Regulation Plan of the village of Ostrov.It is manifested on the right slope of a deep ravine passing through the central part of the village,covering a section between the road lane of Iskar Str.and the watercourse of the ravine.  Strengthening of the area of the active landslide circus will be carried out and the landscaping of Iskar Str.will be restored in order not to allow surface water to enter the landslide body.The street will be strengthened by the implement.of a pile-anchoring system.Drainage-counterforce ribs will be implemented for the drainage of the site.For site 2-landslide VRC31.54020.02.05: The landslide is developed to the north of the Lale Str. and to the east of G. Dimitrov Str.The deformation is developed in the right valley slope of the Danube River.Cleaning and repair of the drainage ditch will be carried out along the fairway of the Bolnichno Dere.The drainage ditch will be further constructed in the lower part of the fairway of the  Bolnichno Dere.Drainage facilities will be built.For site 3-landslide reg.№ VRC31.54020.02.24:The landslide is manifested in the batter of the main landslide retreat of the ancient landslide that affected the middle and the lower part of the right valley slope of the Danube River.The landslide circus is situated above the Central gully of Oryahovo.A strengthening structure will be built at the base of the landslide circus by means of a pile-anchoring structure.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: За ефективното изпълнение на инвестиционния проект екипът, отговорен за неговото управление (ЕУП) следва да изпълнява функции и задачи, свързани с управление и координация на дейностите по проекта, подготовка на документите, необходими за извършване на плащания и за верификация и осчетоводяване на разходите, разплащания, мониторинг и докладване, подготовка и провеждане на обществени поръчки, изпълнение на мерки за информация и комуникация, съхранение на документите по проекта. ЕУП ще бъде сформиран както следва: от експерти - служители на бенефициента, притежаващи знания и умения, които да гарантират изпълнението на предвидения за реализация обем от дейности в срок, в т.ч.: ръководител на проекта, счетоводител на проекта, лице мониторинг, докладване и поддържане на архива по проекта, координатор и информация и публичност и юрист. Разпределението на задълженията и функциите в ЕУП е съобразено с изискванията по отношение на организацията и управлението, включени в насоките за кандидатстване, част „условия за кандидатстване“, по настоящата процедура, а именно: - Представената структура на организация и управление във връзка с изпълнението на проекта ясно очертава необходимата професионална квалификация и отговорностите на отделните членове на екипа за управление на проекта – служители на кандидата. - Не се смесват и припокриват функциите и задачите между отделните членове в екипа за управление. По този начин предвидената организационна структура за управление на проекта демонстрира ясно разделение на функциите в екипа за неговото управление. Кандидатът е предвидил надеждни механизми за контрол при управлението на проекта. Членовете на екипа, служители на общината, ще отчитат извършената дейност ежемесечно чрез доклади пред Ръководителя на екипа. Ръководителят на екипа ще приема и одобрява свършената работа на членовете на ЕУП, а той от своя страна ще докладва своята работа пред кмета на общината. Кмета на общината ще приема и одобрява работата на Ръководителя на проекта. Юристът в ЕУП ще следи за изпълнението на договорите, сключени с избраните изпълнители на дейностите по проекта и ще осъществява контрол в рамките на своите компетенции. Във връзка с изпълнението на настоящия проект ще се прилагат следните правила, процедури и методи на комуникация, докладване и контрол: - Процедури за верификация, осчетоводяване на извършените разходи, разплащания с изпълнителите и подготовка на искания за средства на ниво проект; - Процедури за мониторинг (проверки на място) и докладване; - Процедура за осигуряване на информация и комуникация; - Процедури за съхранение на документи; Екипът ще изпълнява задълженията си по проекта в извънработно време. 33 620.04 15 806.54
Информация и публичност: Дейност по координация на информацията и публичността ще се осъществява от бенефициента по проекта.Изпълнението на дейността ще стартира след одобрение на проектното предложение и подписване на АДБФП (индикативен срок за сключване на договор за БФП - декември 2018 г.)между общината и МОСВ. Чрез тази дейност ще бъдат разяснени целите на проекта,ползата от реализацията му и ще бъде оповестен финансовия принос на ЕС, фондовете му и оперативната програма. Дейностите за осигуряване на информация и публичност ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта. Предвидените мерки за информация и публичност ще бъдат изпълнени изцяло в съответствие с Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по ОП «Околна среда 2014-2020 г.», Националната комуникационна стратегия и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и визуализация на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта са предвидени следните дейности: Плакат с информация за проекта -А3-1 брой -изработен и поставен от бенефициента. 4 статии за стартирането , напредъка и резултатите по проекта, които ще бъдат публикувани на официалния сайт на Община Оряхово ,както и в местния печат-това ще е ангажимент на Община Оряхово. Във всеки документ,свързан с изпълнението на проекта ,който се използва за обществеността или за участниците ще се посочва,че финансиращата оперативна програма се осъществява с подкрепата на Европейския фон за регионално развитие на Европейския съюз. Дейността по координация на информацията и публичността ще се осъществява от координатора и експерт по информация и публичност . 0.00 0.00
СМР на обекти: 1. свлачище VRC31.54386.04 в с.Остров; 2.свлачище VRC31.54020.02.05; 3.свлачище с рег. № VRC31.54020.02.24: За обект 1 ще бъдат извършени следните дейности:След провеждане на обществена поръчка, съгласно правилата на ЗОП,ще бъде избрана фирма изпълнител за укрепителните дейности.По част отводняване ще се изпълнят :1.Направа на временен път.За осигуряване на достъп за изпълнение на мероприятията за отводняване на свлачищния масив ще се направи временен път. Дължината му е 241м. Започва от ул: "Искър" и завършва с обръщало. Надлъжните ноклони са избрани така, че количествата на изкопите и насипите да са минимални. Напречния наклон е едностранен в посока към дерето. За настилка е предвидена баластра с дебелина на пласта 0,30 м. След завършването на строителството временния път ще се отстрани. 2. Дренажи.Според изводите от инженерно - геоложкия доклад, освен силовото укрепване е необходимо за трайното отводняване на свлачищния циркус и за осигуряването на неговата устойчивост, да се изпълнят дренажно-контрафорсни ребра в долната част на склона.Предвижда се дренажните ребра да бъдат разположени в основата на склона и да заустят в дерето.Общо 13 дренажа(съгласно работен проект). По част конструктивна: Проектът третира укрепване на свлачище от геоложкото заснемане.Преустановено е депонирането на отпадъци в засегнатия от свлачищните процеси брегови откос и в проекта е предвидено почистване на депонираните битови отпадъци.Ще бъде изпълнена вертикална планировка в тялото на свлачищния циркус, с която ще се премахнат формираните негативни форми върху терена,които задържат повърхностните води. За обект 2 се предвижда: 1.Отвеждане водите на хоризонталните сондажни дренажи и съществуващата чешма. За събиране и отвеждане на водите на чешмата и съществуващите ХСД ще се изпълни бетонова канавка .В тази канавка ще се заустят и водите на намиращата се в непосредствена близост действаща чешма. 2.Довършване корекцията на Болнично дере от преминаването му под ул.“Дунав“ до началото на съществуващата корекция. Корекцията на Болнично дере не е изпълнена до край /преминаването под ул.“Дунав“, а на 54,14м по-нагоре по течението/. Поради тази причина събраните води от Болнично дере се изливат в долната част на свлачищния масив и го активират.Предвижда се продължаване на корекцията на Болнично дере от съществуващата част до преминаването под ул.“Дунав“. 3.Временни пътища. Предвижда се и ремонт на съществуващите ХСД. За обект 3 ще се извърашт следните укрепителните дейности: По част конструктивна ще се изпълнят пилоти,върху които ще се изпълнят подпорни стени,които ще бъдат анкерирани. Зад стените ще се изпълни дренаж,който се отвежда в РШ 2 и след това се изпълнява обратен насип с трошен камък.Ще бъде изпълнен дренаж над ул.“Христо Ботев“.Поради силното оводняване на този район се предвижда изграждането на траншеен дренаж на празното място над ул.“Христо Ботев“. Дренажа ще е с дължина 50.00м и дълбочина от 3,00 до 2,24м. След пресичането на улицата ще се заусти в съществуващата отводнителна канавка. Ще се изпълни с дренажна тръба Ф200, положена върху 0.10м трамбован дренажен чакъл и засипана на 0.10м над темето с нетрамбован дренажен чакъл. Над него до 0.50м под терена ще се засипе с едроломен камък. Оставащите 0.50м до терена ще се засипят както следва:В зоните на дворовете със земна почва, като между почвата и едроломения камък ще се положи геотекстил за избягване на проникване на почва в засипката от едроломен камък. За трите обекта на проекта е предвидено и изграждане на контролно-измервателни системи. 573 101.67 560 468.32
Строителен надзор : Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ: -отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; -осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; -недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; -отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите , съставени по време на строителството; -отговорност за изготвяне на окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; -отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. В бюджета на проекта са заложени разходи за строителен надзор в размер на 13000 лв. без ДДС, или 15600 с ДДС; Изпълнението на дейността ще продължи до въвеждане на обекта в експлоатация. 15 600.00 7 278.00
Предварителни дейности при разработване на проектно предложение : Настоящата дейност е свързана с разработване и подготовка на проектното предложение. 29 920.00 29 920.00
Авторски надзор: Съгласно действащото законодателство не може да стартират строително - монтажните работи без авторския надзор, който следи стриктно по време на строителството изпълнението на работния проект. Авторския надзор се подписва в заповедите в Заповедната книга на строежа, както и съгласува и подписва всички документ свързани с изпълнение или при необходимост - изменение на първоначално изготвения работен проект. 14 000.00 14 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).