Организация и управление на проекта: Дейността цели осигуряване на необходимия човешки и технически ресурс за качествено и законосъобразно изпълнение на проекта. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени следните поддейности:
1. Сформиране на Екип за управление на проекта /ЕУП/ от 6 души Ръководител, Административен координатор, Технически сътрудник, Експерт Инвеститорски контрол, Юрист, Счетоводител. 2. Администриране чрез изпълнение на заложените дейности при спазване на бюджета на
проекта, графика на дейностите и управление на проекта с цел постигане на набелязаните резултати. 3. Създаване на информационна и документална система по проекта. ЕУП изготвя, събира и съхранява цялата документация по проекта. 4. Осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол ЕУП ще следи напредъка на проекта по дейности, бюджет и времеви график. Дейността ще се изпълнява за целия период на проекта. В рамките на изпълнението й ще бъдат извършени разходи от общ характер разходи за възнаграждение и осигурителни вноски на членовете на ЕУП. |
8 688.52
|
5 466.06
|
Избор на изпълнители: Екипът за управление на проекта организира и провежда процедури за избор на изпълнители по реда на Закона за обществените поръчки за следните дейности: 1. Изработване на инвестиционен проект; 2. Извършване на обследване за енергийна ефективност; 3. Изпълнение на СМР; 4. Осъществяване на строителен надзор; 5. Осъществяване на авторски надзор; 6. Доставка на оборудване/обзавеждане; 7. Извършване на независим финансов одит; 8. Изпълнение на мерки за информация и визуализация. За провеждането на всяка процедура Бенефициентът назначава отделна комисия. С избраните изпълнители се сключва договор, който се регистрира в регистрите на Бенефициента. |
0.00
|
0.00
|
Изпълнение на СМР: За изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства (ДЦПДТМУТС)ще бъде използван неизползваем двуетажен корпус от сградата на Детска ясла № 6 "Надежда" в гр. Казанлък. Сградата, в която ще се изгради новият дневен център е с РЗП от 435 кв. м. За тази цел е необходимо изпълнението на редица строително ремонтни работи с оглед сградата да отговаря на всички функционални характеристики за подобен род сгради. Избран външен изпълнител по реда на ЗОП ще изпълни вътрешно преустройство на помещенията, цялостен вътрешен ремонт на битовите и санитарните помещения. Ще бъде подменена съществуващата стара дограма с нова PVC такава, ще бъде изпълнена топлоизолация на външни стени и покрив. Предвижда се подмяна на отоплителната инсталация, горивната база и газификация на сградата. Освен това ще бъдат подменени електрическата и ВиК инсталациите. За осигуряване на достъпност на средата ще бъде изградена външна рампа към входа на сградата и ще се монтира външен пътнически асансьор за осигуряване на достъп до втория етаж на сградата. Ще бъде реконструирано и прилежащото дворно пространство.
В рамките на изпълнение на проектната дейност се предвиждат и интервенции в сградата на съществуващ Център за обществена подкрепа, намиращ се на 2-ри етаж в сграда общинска собственост на ул. "Войнишка" № 25, гр. Казанлък. С оглед разширяване дейността на центъра ще бъде извършен вътрешен ремонт на неремонтирани работни, битови и санитарни помещения на втория етаж на сградата с РЗП 192 кв. м.
(описани в приложена към проектното предложение индикативна количествено - стойностна сметка). Ще бъде изградена и външна рампа към сградата с оглед осигуряване достъпност на средата. |
363 333.33
|
372 178.51
|
Строителен надзор: В рамките на дейностите по строителен надзор ще бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните работи по 2 обекта, предмет на проектното предложение, включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на СМР; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на СМР; изпълнение на СМР в съответствие с одобрените работни проекти и съгласно изискванията на чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти в следствие на СМР; извършване на оценка за достъпност до обекта на лица с увреждания в съответствие със законодателството; извършване на оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със СМР, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и
заключителните актове за приемане и предаване на СМР, и др.; контрол за годността на обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. След приключване на СМР, строителният надзор ще изготви окончателен доклад. Правилното прилагане и упражняване на строителен надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта СМР и постигането на очакваните резултати. |
2 916.67
|
2 364.00
|
Авторски надзор: В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: 1/ авторски надзор при изпълнение на СМР на всеки съответен обект в рамките на техническия проект от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта; 2/ присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на СМР и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта; заверки при покана от страна на Възложителя; 3/ наблюдение на изпълнението на СМР по време на целия период на изпълнение на проекта за съблюдаване предписанията на проектанта относно точното спазване на изработеният от него технически проект от страна на всички участници в процеса на изпълнение на СМР; 4/ съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; 5/ заверка на екзекутивната документация за СМР след изпълнението на съответния обект. Правилното прилагане и упражняване на авторски надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта строително - монтажни дейности и постигането на очакваните резултати. |
1 250.00
|
1 500.00
|
Одит: Ще бъде извършен независим одит по проекта от външен независим изпълнител, избран по реда на ЗОП. Изпълнителят осъществява окончателен одит по проекта и изготвя Окончателен доклад за фактически констатации при подготовката на окончателното искане за плащане по проекта. В него ще се съдържа мнение и за цялостното изпълнение на проекта. Бенефициентът Община Казанлък предоставя на одитора пълен достъп до необходимата информация. При осъществяване на одитната дейност избраният изпълнител се ръководи от сключения Договор за безвъзмездна финансова помощ и действащото законодателство. Дейността допринася за постигане на всички специфични цели и общата цел на проекта, чрез която ще се допринесе и за постигане целта на процедурата. Дейността допринася и за осигуряване на прозрачност и контрол в процесите. Дейността се финансира от Бенефициента (съфинансиране за дейност, свързана с проекта). Стойността на разхода за дейността е 1500 лева без ДДС. Бенефициентът осигурява финансирането за покриване и на ДДС по разхода за одит. |
1 500.00
|
0.00
|
Въвеждане на обектите в експлоатация: Съгласно изискванията на чл. 177 от Закона за устройството на територията, всички строителни обекти следва да бъдат приети и въведени в експлоатация. Процедурите по въвеждане на обектите в експлоатация включват: Заявление за издаване на разрешение за ползване до
компетентния орган по смисъла на чл. 177, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ; назначаване на приемателна комисия; съставяне на Акт образец 16 протокол
за установяване годността за ползване на обекта и издаване на разрешение за ползване. Свързването на вътрешните инсталации с общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура ще се извърши въз основа на сключени договори със съответните експлоатационни дружества и заплащане на съответните присъединителни такси. След фактическото завършване на СМР по обектите, ще бъде изготвена екзекутивна документация, съгласно чл. 54а от ЗКИР. |
2 000.00
|
2 408.17
|
Изпълнение на мерки по информация и визуализация: Изпълнението на дейности по информация и комуникация ще се осъществява от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Екипът за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. В рамките на настоящия проект са планирани следните дейности за информация и комуникация:
Информация на Интернет страницата на Община Казанлък: след подписване на ДБФП на Интернет страницата на Община Казанлък ще бъде публикувана информация, съдържаща кратко описание на проекта, включително неговите цели и очаквани резултати, като ще се откроява финансовия принос на Европейския съюз;
Пресконференции: Ще бъдат проведени две пресконференции (начална и заключителна), на които ще бъдат представени целите на проекта, планираните/изпълнените дейности и постигнатите резултати. Началната пресконференция ще се проведе след сключване на ДБФП, а заключителната след
приключване на СМР и преди приключване на проекта.
Официална церемония по откриване на обектите: След изпълнение на строителните дейности и доставка на оборудването и обзавеждането ще се проведе Официална церемония по откриване на изградената база за социални услуги.
Постоянна обяснителна табела - 2 броя. Монтират се на всеки от обектите, след приключване на СМР.
Информационна табела пред сградата на Община Казанлък 1 бр.
Прессъобщения: В периода на изпълнение на проекта, на Интернет страницата на Община Казанлък ще бъде публикувана информация за напредъка по проекта, за процедури за избор на изпълнители, за предстоящи и минали мероприятия по проекта.
Листовка в тираж 500 броя.
Комплект рекламни материали: папка, химикал, чанта/раница за документи, настолен календар, тефтер, чаша, ключодържател - 30 броя;
Банер винилов без стойка 1 брой.
Публикация в местна/регионална медия във връзка с откриване на обектите - 1 брой.
Екипът по проекта ще следи перманентно за цялостното спазване и изпълнение на мерките за публичност, при спазване
изискванията на Регламент (ЕК) 1303/2013, Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) 821/2014 на Комисията и Единен
наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.
|
3 092.90
|
2 386.56
|
Изработване на инвестиционен проект: - Избран външен изпълнител ще изготви инвестиционен проект за изграждането на новия Дневен център по части "Архитектура", "Конструкции", "В и К", "Електрическа", "ОВИ", "Машинно - технологична", "Геодезия", "Паркоустройство", "Пожарна безопасност", "Енергийна ефективност", "ПБЗ" и "ПУСО".
- Избран външен изпълнител ще изготви инвестиционен проект за ремонта на съществуващия Център за обществена подкрепа по части "Архитектура", "Конструкции", "В и К", "Електрическа", "Пожарна безопасност", "Енергийна ефективност", "ПБЗ" и "ПУСО" |
10 000.00
|
12 000.00
|
Изготвяне на обследване за енергийна ефективност: Избран външен изпълнител ще изготви обследване за енергийна ефективност на сградата, в която ще бъде изграден новият Дневен център, преди изпълнението на СМР по проекта. |
1 000.00
|
1 200.00
|
Доставка на оборудване/обзавеждане за нов Дневен център и съществуващ ЦОП.: След приключване изпълнението на СМР по изграждане на нов Дневен център и ремонта на съществуващ ЦОП, избран изпълнител ще достави необходимото за тяхното функциониране оборудване/обзавеждане. Планирано е да се закупи обзавеждане/оборудване необходимо за функционирането на различните кабинети и зали за работа в дневния център, съобразно с приложени към условията за кандидатстване функционални изисквания на материалната база и изискванията по отношение на обзавеждането/оборудването (приложена е спецификация). Общата сума се калкулира от сумите за единица + сумата за ДДС. Цените са взети от офертите на различни доставчици на специализирано оборудване. Включено е и т. нар. общо оборудване, в което се включват бюра, маси за работа, шкафове, класьори и др. необходима мебелировка за кабинетите на специалистите.
Определянето на оборудването за ЦОП също е съобразено с функционалните изисквания, а също така и с новите услуги, които ще бъдат въведени след приключването на проекта - изграждането на защитена среда за разпити на деца, стаи за спешен прием и залата за групова работа. Цените също са взети от доставчици на съответните продукти. Към единичната цена е включено и ДДС.
Общата индикативна стойност на планираното за закупуване оборудване и обзавеждане за нов Дневен център и съществуващ ЦОП е в размер на 50 833,33 лв. без включено ДДС. В бюджета на проекта е предвиден финансов ресурс за обезпечаване размера на ДДС върху стойността на оборудването и обзавеждането. |
50 833.33
|
58 434.02
|