Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project will be carried out by the Web Shelf Foundation, in partnership with the Open Society Club Ruse and the Slivo Pole Municipality. The goal of the project is to enhance the monitoring and assessment of policies carried out in the Slivo Pole Municipality (LAU 2 level), as well as to enable increased participation of the civil society in the local administration process.
The Project envisages research and analysis activities for determining the current level of public knowledge of – and trust in – the Slivo Pole Municipality among key groups such as businesses, NGOs, citizens, administration officials, and municipal councillors. The accent of the research will be on the information value and feedback capabilities of the electronic communication channels (website and Facebook page) of the Slivo Pole Municipality; on the current needs for providing e-services by the Municipality, including electronic application for administrative services; and last but not least, on feedback regarding policies planned by the Municipality. The project plan also includes examination of two subjects: the official internet portals of small municipalities in Bulgaria offering electronic services, as well as the official Facebook profiles of small localities in the Ruse and Silistra districts.
Following an assessment of the research results, suggestions will be made to the Slivo Pole Municipality for reformulating certain policies, including improvement of the environment for civil participation in the municipality administration process.
The project activities will also include improving the communication skills of the employees in the municipal administration of Slivo Pole and of local mayors in the Slivo Pole municipality. The improvement will focus on: online communication; creating official Facebook pages of each locality, aimed at replacing the now obsolete wired loudspeaker network but with a feedback option; and a wide information campaign for publicizing the results.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за граждански мониторинг на политики чрез проучвания, анализи и оценяване на въздействието/ефекта и отправяне на предложения за преформулиране на политики и подобряване на нормативната уредба/ при необходимост/, включително и за подобряване на средата за гражданско участие в управлението на община Сливо поле .: Дейността включва следните поддейности, които я представят: Поддейност 1.1 - Провеждане на анкетиране за установяване на актуалното равнище на обществено познаване и доверие в Общинска администрация Сливо поле сред бизнеса, НПО, граждани, с акцент с акцент върху информативността на електронните комуникационни канали /САЙТ И ФЕЙСБУК СТРАНИЦА на Община Сливо поле/ и актуалните потребности за предоставяне на е-услуги от общината, както и заявяването на административните услуги електронно и не на последно място нагласите за обратна връзка за планирани политики на общината. /Анкета 1 - бизнес, Анкета 2 - граждани, Анкета 3 - НПО/. Анализ и оценка на резултатите от анкетирането и отправяне на предложения към органите на местната власт - общински съвет и кмет. Поддейност 1.2 - Провеждане на анкетиране сред служителите в ОА –Сливо поле, общински съветници, кметовете на населени места и служители в кметствата за техните нагласи и очаквания относно взаимодействието с гражданското общество с акцент използването на Фейсбук като комуникационен канал, възможностите и актуалните потребности за предоставяне на е-услуги от общината, както и заявяването на административните услуги електронно./ Анкета 4/.Анализ и оценка на резултатите от анкетирането и отправяне на предложения към органите на местната власт - общински съвет и кмет. Поддейност 1.3 - Проучване и анализ на използването на електронните комуникационни канали от Община Сливо поле - сайт и фейсбук страница. Анализ и отправяне на предложения към органите на местната власт - общински съвет и кмет. Поддейност 1.4 - Медиен мониторинг и изготвяне на доклад с препоръки, които изследват публичността на Общината, чрез съвременните медии и по-специално регионалните вестници, които се разпространяват на територията на общината - в. Утро и в. Бряг, както и регионалните телевизия КИС 13 и информационен сайт „Акцент“, с които община Сливо поле има договорни отношения за отразяване. Предоставяне на доклада с препоръките на органите на местната власт - общински съвет и кмет. Поддейност 1.5 - Изследване на официалните интернет портали на малки общини в България предлагащи електронни услуги за граждани и бизнес , представяне на 10 „ Добри практики“. Предоставяне на резултатите от изследването на органите на местната власт - общински съвет и кмет, на гражданските организации /читалищата/ на територията на общината, кметовете на кметства в общината. Поддейност 1.6 - Изследване на официалните институционални профили в социалната мрежа Фейсбук на малки населени места в област Русе и Силистра . 10 „ Добри практики“ за комуникация във фейсбук чрез институционални профили в социалната мрежа Фейсбук на малки населени места. Предоставяне на резултатите от изследването на органите на местната власт - общински съвет и кмет, на гражданските организации /читалищата/ на територията на общината, кметовете на кметства в общината. Изпълнението на дейността, чрез реализирането на проучванията и отправянето на предложенията, формулирани в резултат от провеждането им, към органите на местната власт допринася за постигане на Цел 1 Партньорско управление на местната власт в община Сливо поле с гражданите и бизнеса, чрез повишаване на взаимодействието между администрацията, гражданите и бизнеса, осигурявайки ефективни канали за комуникация и провеждането на проучвания, анализи и отправянето на предложения по отношение на формирането, осъществяването и мониторинга на политики. Конкретните целеви групи, към която е насочена дейността - Община Сливо поле, както и нейните служители; - бизнеса, НПО /в това число и местните читалища/, както и техните служители; - граждани и широка общественост. 31 008.00 30 878.40
Дейности за изпълнение на публични политики и по-специално в комуникацията на представителите на местната власт с гражданите, бизнеса и НПО чрез съвместни действия (партньорства) между община Сливо поле и партньорите НПО - Фондация "Уеб шелф" и Сдружение "Клуб отворено общество" Русе.: Дейността включва три поддейности, които според партньорите допринасят за подобряване на изпълнението на публични политики и по-специално в информирането на гражданите, бизнеса и НПО относно важни за тях сфери от битово, нормативно, административно, гражданско и културно естество, както и за получаване на обратна връзка от от тях за актуалността, начина на организация и изпълнение на дейностите от страна на Общинска администрация или отговорните органи и институции. Поддейностите са в подкрепа на адекватното поведение на местната власт в отговор на нуждите на хората живеещи в малките населени места, които се различават от тези на живеещите в големите градове поради спецификите на "затвореност" на селата, негативните демографски тенденции за обезлюдяване, по-труден достъп до битови, здравни, социални, комунални, културни и др. услуги, ограничен достъп до актуална информация. Дейността включва следните поддейности, които я представят: Поддейност 2.1 - Разработване и отпечатване на наръчник "Пътеводител в онлайн комуникацията за кметства на малки населени места" в който ще бъдат дадени съвети за предоставяне на ясна, изчерпателна и лесно разбираема информация, чрез най-използваната социална медия Фейсбук и сайта на общината. Планираното съдържание : Що е то институционална страница във Фейсбук - визия, съдържание, език на общуване, правила за администриране на страницата и за поведение на участниците в двустранната комуникация . Как създаваме медийно съдържание -текстове, видео? Що е то свобода на словото и реч на омразата, Реакция при кризи и инциденти, Безопасност в социалните мрежи, Полезни ресурси . Поддейност 2.2 - Обучение на 35 представители на общинска администрация Сливо поле, кметове на кметства, служители в кметства, общински съветници за ефективно използване на електронните канали за комуникация за взаимодействие с гражданите. Еднодневното практическо обучение ще включва темите : Цели и правила при комуникацията в електронните канали, език на комуникация в социалните мрежи , поведение при заснемане на видео съдържание, развитие на уверен, фокусиран стил, който да създава позитивно въздействие при комуникацията, правила на постовете в институционална страница във Фейсбук, видове електронни услуги предоставяни в малки общини и правила при предоставянето им и др. Ще се използва и създаденият по Поддейност 2.1. наръчник "Пътеводител в онлайн комуникацията за кметства на малки населени места" .Това обучение ще помогне да се подобрят комуникационните умения по практически и ангажиращ начин. Поддейност 2.3 - Консултации при създаването на 10 фейсбук страници на кметствата, които да се използват като комуникационен канал за информиране на гражданите . Като естествено продължение на обучението от Поддейност 2.2. кметовете на селата и техните служители ще бъдат подкрепени за създаването на институционални фейсбук страници на всяко от 10 села на общината чрез индивидуално консултиране. Изпълнението на дейността допринася за постигане на Цел 1 Партньорско управление на местната власт в община Сливо поле с гражданите и бизнеса, чрез повишаване на взаимодействието между администрацията, гражданите и бизнеса, осигурявайки ефективни канали за комуникация и Цел 2. Открито и отговорно управление на община Сливо поле с повишаване използването на електронните канали за комуникация в резултат на обучението и консултациите за създаване на институционални фейсбук страници на кметствата и възможността да се използва ежедневно като справочник наръчника "Пътеводител в онлайн комуникацията за кметства на малки населени места" Конкретните целеви групи, към която е насочена дейността - Община Сливо поле, както и нейните служители, кметове на кметства, служители в кметства, общински съветници - в ролята им на доставчици на информация; - бизнеса, НПО , както и техните служители; граждани и широка общественост- в ролята им на потребители на информация; . 18 484.00 12 712.00
Информационни дейности с цел повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики в Община Сливо поле: Дейността предвижда информационни дейности с цел повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и нормативни актове на ниво община, чрез организиране на широка информационна кампания за разпространение на резултатите. Целта на дейността е популяризиране и разпространение на резултатите достигнати при изпълнение на предходните дейности: проучвания, анализи и доклади, гражданско наблюдение, препоръки, популяризиране на официалните институционални фейсбук страници на кметствата. Тук са планирани Поддейност 3.1 - Информационна кампания за популяризиране на фейсбук страниците в рамките на населените места в общината, чрез поставяне на 5 плаката популяризиращи конкретната институционална фейсбук станица на кметството и разпростанение на флаер отново популяризиращ конкретната институционална фейсбук станица на кметството, т.е. ще бъдат изработени и разпростанени по 10 различни плаката и флаера за всяко село. Плакатите ще се поставят на комуникативни места в селото - хранителни магазини, кметството, читалището, пощата. Поддейност 3.2 -Провеждане на конференция с 35 участника за представяне на резултатите от проекта - ще бъдат поканени представители на бизнеса, НПО , лидери на мнения в местните общности, като се планира и мултиплициране чрез участници в конференцията от съседни общини Изпълнението на дейността допринася за постигане на Цел 1 Партньорско управление на местната власт в община Сливо поле с гражданите и бизнеса, чрез повишаване на взаимодействието между администрацията, гражданите и бизнеса, осигурявайки ефективни канали за комуникация и Цел 2. Открито и отговорно управление на община Сливо поле с повишаване използването на електронните канали за комуникация в резултат на обучението и консултациите за създаване на институционални фейсбук страници на кметствата и възможността да се използва ежедневно като справочник наръчника "Пътеводител в онлайн комуникацията за кметства на малки населени места" Конкретните целеви групи, към която е насочена дейността - Кметове на кметства, служители в кметства, Община Сливо поле, нейните служители, общински съветници - в ролята им на доставчици на информация; - граждани и широка общественост, бизнеса, НПО , както и техните служители - в ролята им на потребители на информация; . 5 480.80 5 637.57

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).