Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The main objectives of the Rural Development Program (RDP) 2014-2020 and the lead by the communities local development strategy are to promote social inclusion and reduce poverty, as well as the development of sustainable business among micro and small enterprises. The main problems have been identified, such as unemployment in the municipality of Pomorie, which is defined as a major risk factor related to income and living standards. Limited job creation in all economic sectors, seasonal employment and low entrepreneurial activity are prerequisites for rising unemployment. The CLLD strategy states that one of the biggest problems for creating sustainable business for existing enterprises, in all economic sectors, is the lack of investment, which hinders the creation of new products and services and is an obstacle to their further development, as thus they are less competitive.
The main goal of the project proposal is to contribute to solving the identified needs and problems by creating conditions for sustainable business in the company, technological modernization and job creation.
In order to achieve the main goal, the following measures are envisaged:
- purchase of equipment in order to expand the activities of the applicant, improve the quality of services and increase the competitiveness of the company;
- providing employment to 4 unemployed people who will work on the newly purchased equipment
- providing consulting assistance in order to properly and timely implement the project.
As a main result of the project implementation it is expected to increase the competitiveness of the company and to contribute to reducing unemployment in the region of Pomorie municipality. As concrete results, the creation of a sustainable business in the company is expected, through the purchase of new, quality and energy efficient equipment, as well as the provision of 4 new jobs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Развитие на услугите монтаж и ремонт на асансьорни уредби в дружеството ( Част 1 -Използване на консултантски услуги и избор на изпълнители ) : Целта на част 1 от дейността е да се осигури подготовката на кандидата за участие в процедурата за кандидатстване, както и да се осигури правилното и своевременно изпълнение и отчитане на проекта. За да се постигне целта е предвидено използването на консултантски услуги във връзка с : 1. разработване на проектното предложение - подготовка на бизнес план, вкл. предпроектно изследване/проучване и окомплектоване на пакета от документи; 2. консултантски услуги, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта до изплащане на помощта; Проектното предложение е съставено от: - Формуляр за кандидатстване; - Приложения към него, съгласно изискванията на процедурата и ПРСР 2014-2020 чрез подхода на ВОМР; - Подкрепящи документи, съгласно Насоките/Условията за кандидатстване за конкретната процедура № BG06RDNP001-19.577 МИГ Поморие_6.4_М3 "Инвестиции в подкрепа на неземеделски дейности". Консултантските услуги, свързани с изпълнението на проекта, се изразяват в осигуряване на помощ при изпълнение на дейностите, подготовка на процедурите за избор на изпълнител и подкрепа по време на провеждането им, консултантска помощ при подписване на договори с изпълнителите, както и своевременно и поетапно отчитане на дейностите и разходите. Дружеството цели по този начин да създаде предпоставки за правилното изпълнение на проекта и по този начин да създаде сигурност при реализация на инвестицията. Консултантската помощ ще допринесе за развитието на услугите в предприятието чрез правилното изпълнение на проекта, а това от своя страна води до постигане на резултатите в бизнес плана и съответно създаването на устойчив бизнес. Част 1 от дейността ще бъде осъществена в три етапа. Първият етап е свързан с подготовка и подаване на проектното предложение и се осъществява преди крайния срок за кандидатстване, определен в процедурата. В този етап се извършва разработка на проектно предложение вкл. подготовка и окомплектоване на документацията, формуляр и бизнес план. Вторият етап ще се осъществи в рамките на 3 месеца и ще стартира в началото на изпълнение на проекта. През този етап се предвижда използване на консултантски услуги във връзка с подготовка на провеждане на процедури за определяне на изпълнител по реда на ПМС 160/2016. Предвидени са 2 процедури по избор на изпълнител с публична покана и една без публична покана. Последната е свързана с избор на консултант и подписване на договор за управление и отчитане на проекта. Изборът ще бъде направен през първия месец от началото на проекта. По предвидените процедури ще бъдат спазени изискуемите действия по изготвяне, обявяване, публикуване и избор на изпълнители, съгласно законодателството. Подробно описание за начина на провеждане е описан в т.10 План за външно възлагане. Третият етап ще се осъществи в рамките на 5 месеца и включва консултантски услуги във връзка с подписване на договорите с изпълнители след проведените процедури, съдействие по изпълнението и отчитането на проекта вкл. разходи и дейности. Част 1 на дейността ще се осъществява през целия период на изпълнение на проекта и обхваща целия процес на изготвяне, окомплектоване, подаване и отчитане на проекта, както и провеждане на процедури за избор на изпълнители. 6 000.00 0.00
Развитие на услугите монтаж и ремонт на асансьорни уредби в дружеството ( Част 2 - Осигуряване на оборудване): Целта на част 2 от дейността е създаване на предпоставки за устойчив бизнес, чрез осигуряване на ново модерно и ресурсно ефективно оборудване, както и създаване на нови работни места за 4 безработни лица. "Асансьорен сервиз - Поморие" ЕООД работи вече 18 години в сферата на поддръжка и ремонт на асансьорни уредби. Наличното към момента и вече амортизирано оборудване не е в състояние да поеме голямо натоварване, създава по-голям брой отпадъчни материали при експлоатацията му и увеличава оперативните разходи на дружеството. Оборудването също така не е достатъчно, за да може да се предоставя допълнителна услуга от дружеството във връзка с монтаж и демонтаж на асансьори, както и да обслужва своевременно клиентите по текущата услуга. За да може да развива и да разшири дейността си, предприятието има необходимост от въвеждане в експлоатация на нови дълготрайни активи (машини и инструменти). За съжаление дружеството няма излишни средства за инвестиция и поради това разчита на безвъзмездната помощ по процедурата. Стратегията за ВОМР също споменава за проблем с липсата на финансови средства за инвестиция от предприятията на територията на МИГ Поморие. Новото оборудване ще позволи да се предоставя по бърза и качествена услуга, ще съкрати времето на изпълнение на поръчките и ще позволи на фирмата да обслужва повече клиенти на месец. Новото оборудване е предпоставка и за наемане на 4 лица, които да работят с оборудването и които са необходими за разширяване на дейността на кандидата. Предвидено е закупуване на следното оборудване: - 4 бр. Комплект инструменти в куфар; - 6 бр. Безкабелен ударен гайковерт комплект с батерия и зарядно; - 6 бр. Безкабелна пробивна машина комплект с батерия и зарядно; - 6 бр. Безкабелен ъглошлайф комплект; - 6 бр. Безкабелна машина комплект; - 1 бр. Ротационен лазер комплект; - 1 бр. Мотокар (малогабаритна самоходна машина); - 1 бр. Товарач; - 2 бр. Палетна стелажна система; - 1 бр. Палетна количка; Оборудването ще позволи на дружеството да осигури на своите работници(нови и стари) пълен комплект от инструменти и машини, с които те ще могат своевременно и качествено да предоставят услугата на клиентите. Предвидените бройки оборудване ще позволят на работниците да обслужват едновременно по-голям брой клиенти на месец. Предвидено е, след провеждане на процедурите за избор на изпълнители за доставка на оборудването, да се сключат трудовите договори с новонаетите работници и служители. Оборудването е пряко свързано с осъществяването на услугите, които кандидатът предлага на пазара. Машините са специфични за вида дейност: поддръжка, ремонт, монтаж, демонтаж на асансьорни уредби. Без тях не е възможно да се осъществи поета поръчка. Новото оборудване ще допринесе за по-бързо и качествено извършване на предлаганите от дружеството услуги без да се налага прекъсване на работния процес за ремонти на стари активи. Закупуването на техника за разтоварване е от огромна необходимост, тъй като за предоставяне на новата услуга е необходимо фирмата да наема тези машини от външни фирми. Това увеличава разходите, времето за организация, забавя изпълнението на поръчките и затруднява работния процес. Това е и причината дейността по монтаж/демонтаж да не се изпълнява. С осигуряване на техниката за разтоварване фирмата ще може да поема допълнителни поръчки за монтаж и демонтаж, които да осигурят повече приходи в дейността. Новите машини ще създадат условия за работа, както на текущите служители в дружеството, така и на новоназначените лица. Част 2 от дейността ще стартира от началото на 4-ти месец и ще се изпълнява до края на изпълнението на проекта. Предвидено е в периода от 5 месеца да се заплатят активите, да се придобие собствеността върху оборудването и да се наемат безработните лица. Предвидено е последните да подпишат трудови договори през четвъртия месец от началото на проекта. 120 363.65 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).